-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт елементів благоустрою (тротуару) в районі будинків № 35-55 на вул. Коваліва в м. Борислав Львівської області
Завершена
4 230 696.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 153.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 153.48 UAH
Період оскарження:
02.05.2025 10:12 - 13.05.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
451277626f8a4f9d877c42f6c48840ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-02-002285-a.b1
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА АМКУ від 12.05.2025 №1316.pdf.p7s 12.05.2025 20:56
- СКАРГА АМКУ від 12.05.2025 №1316.pdf 12.05.2025 20:56
- Додаток 1 до ТД Перелік документів та або інформації_ які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx 12.05.2025 20:56
- Договір поставка ЗВ.pdf 12.05.2025 20:56
- Видаткові накладні на поставку залізоб.виробів.pdf 12.05.2025 20:56
- Рішення від 30.04.2024 № 7695.pdf 12.05.2025 20:56
- Рішення від 10.07.2024 №11933.pdf 12.05.2025 20:56
- Сертифікат відповідності - вироби бетонні.pdf 12.05.2025 20:56
- Сертифікат відповідності - камені бортові.pdf 12.05.2025 20:56
- sign.p7s 12.05.2025 21:01
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
12.05.2025 21:30
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8a1a52600d8e4121a24af5670e1ff96a
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Підставою для подання скарги є:
Порушення Управлінням житлово-комунального господарства та енергозбереження Бориславської міської ради (далі-Замовник) вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості).
02.05.2025 Замовник, на вебпорталі Уповноваженого органу «PROZORRO» оприлюднив оголошення UA-2025-05-02-002285-a про проведення процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт елементів благоустрою (тротуару) в районі будинків № 35-55 на вул. Коваліва в м. Борислав Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Період звернення за роз’ясненнями за процедурою закупівлі – до 00:00 год. 13.05.2025. Період оскарження умов закупівлі – до 00:00 год. 13.05.2025
Тендерна документація замовника містить вимоги дискримінаційного характеру, що штучно обмежують коло суб’єктів господарювання, які можуть взяти участь в процедурі закупівлі та суперечать вимогам чинного законодавства України, в тому числі ч.4 ст.5, ч.4 ст.22 Закону, які забороняють Замовникам встановлювати у тендерній документації вимоги, які обмежують конкуренцію.
Метою Закону, Особливостей є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Наявність дискримінаційних вимог, та дії Замовника, в порушення принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст.5 Закону перешкоджає ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» реалізації гарантованого Законом права на участь у цій закупівлі.
Обгрунтування порушення Замовником вимог законодавства в сфері публічних закупівель.
Перше:
Відповідно до п.2.18. Додатку №1 до тендерної документації: «Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинні в період звернення за роз’ясненнями, разом з представником замовника, відвідати будівельний майданчик і скласти акт обстеження об’єкта (датований не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі) з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель. Завірений представником Учасника та представником Замовника, акт обстеження подається серед документів пропозиції учасника, що підтверджує готовність учасника виконати роботи згідно з предметом закупівлі У разі відсутності в складі пропозиції учасників підписаного сторонами акту огляду, пропозиція такого учасника відхиляється у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.»
За приписами ч.2 ст.22 Закону, яка визначає зміст тендерної документації, не передбачено право Замовника вимагати від учасників акт обстеження об’єкта, та ще й засвідченого Замовником.
Відповідно до приписів ч.3 ст.22 Закону Замовник може включити до тендерної документації іншу інформацію, однак не будь яку, а виключно ту інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Проте, законодавством не передбачено обов’язок учасників проводити обстеження об’єктів для участі в процедурі закупівлі.
З огляду на викладене, наведена вище вимога Замовника не відповідає вимогам ч.2, ч.3 ст.22 Закону та суперечить приписам ч.4 ст.5 Закону, відповідно до якої Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників; суперечить приписам ч.4 ст.22 Закону, відповідно до якої Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога про відвідування об’єкта і складання акту обстеження, який має бути завірений представником Замовника штучно обмежує коло учасників, які можуть взяти участь в закупівлі, оскільки за наявності такої вимоги участь в закупівлі ставиться в залежність від волі Замовника – підпише Замовник акт обстеження чи не підпише. При цьому звертаю увагу Комісії, що не підписати акт обстеження Замовник може як з суб’єктивних міркувань так і за наявності об’єктивних обставин (відрядження, лікарняне, тощо), що безумовно вказує на дискримінаційний характер цієї вимоги Замовника.
Окрім цього, отримання такого акту обстеження обмежено періодом «звернення за роз’ясненнями» процедури закупівлі, тобто до 13.05.2025, і це при тому, що період подання тендерних пропозицій спливає в 00:00 год. 16.05.2025.
ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» виявило намір взяти участь в процедурі закупівлі, проте, через дискримінаційну умову замовника щодо відвідування об’єкту будівництва та складання акту обстеження в період «звернення за роз’ясненнями» тобто до 13.05.2025 не може взяти участь, позаяк станом на 12.05.2025 такий акт обстеженням не оформлено, а його оформлення після 12.05.2025 не відповідатиме вимогам тендерної документації щодо його складання в період роз’яснень, тобто до 00:00 год. 13.05.2025, та неминуче призведе до відхилення тендерної пропозиції Товариства.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які зможуть оформити акт обстеження (яким Замовник підпише такий акт обстеження), що суперечить вимогам Закону та є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Аналогічною у цьому питанні є правова позиція Органу оскарження (Рішення від 30.04.2024 № 7695-р/пк-пз; від 10.07.2024 №11933-р/пк-пз, та інші.)
Тож, Замовник дискримінаційними вимогами тендерної документації штучно створює перешкоди в участі у процедурі закупівлі.
З огляду на викладене, вимога тендерної документації про те, що «Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинні в період звернення за роз’ясненнями, разом з представником замовника, відвідати будівельний майданчик і скласти акт обстеження об’єкта (датований не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі) з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель. Завірений представником Учасника та представником Замовника, акт обстеження подається серед документів пропозиції учасника, що підтверджує готовність учасника виконати роботи згідно з предметом закупівлі У разі відсутності в складі пропозиції учасників підписаного сторонами акту огляду, пропозиція такого учасника відхиляється у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.» суперечить вимогам ч.4 ст.5, ч.4 ст.22 Закону, оскільки штучно обмежує коло учасників, які можуть взяти участь в закупівлі, в тому числі перешкоджає участі ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» в процедурі закупівлі, є дискримінаційною, а тому повинна бути виключена із тендерної документації.
Друге:
Відповідно до п.2.16. Додатку №1 до тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати: «- скановані оригінали/копії сертифікатів відповідності ДСТУ Б В. 2.7-145:2008, ДСТУ Б В.2.7 -237:2010 на поребрики, бортові камені та плитку тротуарну з обов’язковим зазначенням в них габаритних розмірів (повинні бути видані уповноваженими органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, дійсними на дату розкриття, складені з дотриманням законодавства, а також вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2003 «Державна уніфікована система документації. УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Вимоги до оформлювання документів», зокрема повинен містити належно вчинений підпис відповідної посадової особи та відбиток печатки, у разі її застосування, номер та дату документа).»
Вимога замовника про те, що в сертифікатах обов’язково має бути зазначено габаритні розміри поребриків, каменів бортових, плитки тротуарної не відповідає вимогам Закону, вимогам державних стандартів щодо сертифікації такої продукції, а відтак штучно обмежує права учасників на участь в закупівлі, в тому числі, Скаржника.
ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» закупляє залізобетонні вироби, в тому числі, камені бортові, поребрики, плитку тротуарну в ТОВ «Щирецький завод залізобетонних виробів», відповідно до укладеного Договору поставки №10/04-24ЗБВ від 10.04.2024.
Постачальником надано сертифікат відповідності на вироби бетонні тротуарні неармовані UA.1O276.250.04-24 від 06.09.2024 (чинний до 05.09.2026); сертифікат відповідності на камені бетонні бортові UA.1O276.250.03-24 від 06.09.2024 (чинний до 05.09.2026), видані ТОВ «Всеукраїнська експертна служба «Укрекспертиза».
Сертифікати є чинними, підтверджують відповідність продукції постачальника вимогам ДСТУ Б В. 2.6-2:2009, ДСТУ Б В. 2.7-145:2008, ДСТУ Б В.2.7 -237:2010, в тому числі вимогам щодо можливих дійсних відхилень геометричних параметрів (п.4.3.2.1 ДСТУ Б В. 2.6-2:2009).
Сертифікація виробництва продукції ТОВ «Щирецький завод залізобетонних виробів» проведена загалом щодо продукції, яка виготовляється (може виготовлятись) відповідно до ДСТУ Б В. 2.6-2:2009, ДСТУ Б В. 2.7-145:2008, ДСТУ Б В.2.7 -237:2010 в незалежності від їх розмірів.
Тож, маючи належне підтвердження якості продукції, які поставляється ТОВ «Щирецький завод залізобетонних виробів» ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» не може взяти участь в процедурі закупівлі позаяк надані постачальником сертифікати не містять відомостей про габаритні розміри продукції (поребриків, каменів бортових, плитки тротуарної).
За таких умов, участь в процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які зможуть надати сертифікати відповідності на поребрики, камені бортові, плитку тротуарну, в яких зазначено їх габаритні розміри, що суперечить приписам ч.4 ст.5, ч.4 ст.22 Закону.
Своїми діями Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель, і як наслідок порушує основоположні права і охоронювані законом інтереси ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», які випливають із принципів здійснення публічних закупівель, а тому є незаконними.
Єдиним ефективним способом захисту прав і законних інтересів ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» є звернення із скаргою до Органу оскарження з вимогою про виключення дискримінаційної вимоги замовника з тендерної документації.
Порушення Управлінням житлово-комунального господарства та енергозбереження Бориславської міської ради (далі-Замовник) вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості).
02.05.2025 Замовник, на вебпорталі Уповноваженого органу «PROZORRO» оприлюднив оголошення UA-2025-05-02-002285-a про проведення процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт елементів благоустрою (тротуару) в районі будинків № 35-55 на вул. Коваліва в м. Борислав Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Період звернення за роз’ясненнями за процедурою закупівлі – до 00:00 год. 13.05.2025. Період оскарження умов закупівлі – до 00:00 год. 13.05.2025
Тендерна документація замовника містить вимоги дискримінаційного характеру, що штучно обмежують коло суб’єктів господарювання, які можуть взяти участь в процедурі закупівлі та суперечать вимогам чинного законодавства України, в тому числі ч.4 ст.5, ч.4 ст.22 Закону, які забороняють Замовникам встановлювати у тендерній документації вимоги, які обмежують конкуренцію.
Метою Закону, Особливостей є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Наявність дискримінаційних вимог, та дії Замовника, в порушення принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст.5 Закону перешкоджає ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» реалізації гарантованого Законом права на участь у цій закупівлі.
Обгрунтування порушення Замовником вимог законодавства в сфері публічних закупівель.
Перше:
Відповідно до п.2.18. Додатку №1 до тендерної документації: «Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинні в період звернення за роз’ясненнями, разом з представником замовника, відвідати будівельний майданчик і скласти акт обстеження об’єкта (датований не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі) з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель. Завірений представником Учасника та представником Замовника, акт обстеження подається серед документів пропозиції учасника, що підтверджує готовність учасника виконати роботи згідно з предметом закупівлі У разі відсутності в складі пропозиції учасників підписаного сторонами акту огляду, пропозиція такого учасника відхиляється у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.»
За приписами ч.2 ст.22 Закону, яка визначає зміст тендерної документації, не передбачено право Замовника вимагати від учасників акт обстеження об’єкта, та ще й засвідченого Замовником.
Відповідно до приписів ч.3 ст.22 Закону Замовник може включити до тендерної документації іншу інформацію, однак не будь яку, а виключно ту інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Проте, законодавством не передбачено обов’язок учасників проводити обстеження об’єктів для участі в процедурі закупівлі.
З огляду на викладене, наведена вище вимога Замовника не відповідає вимогам ч.2, ч.3 ст.22 Закону та суперечить приписам ч.4 ст.5 Закону, відповідно до якої Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників; суперечить приписам ч.4 ст.22 Закону, відповідно до якої Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога про відвідування об’єкта і складання акту обстеження, який має бути завірений представником Замовника штучно обмежує коло учасників, які можуть взяти участь в закупівлі, оскільки за наявності такої вимоги участь в закупівлі ставиться в залежність від волі Замовника – підпише Замовник акт обстеження чи не підпише. При цьому звертаю увагу Комісії, що не підписати акт обстеження Замовник може як з суб’єктивних міркувань так і за наявності об’єктивних обставин (відрядження, лікарняне, тощо), що безумовно вказує на дискримінаційний характер цієї вимоги Замовника.
Окрім цього, отримання такого акту обстеження обмежено періодом «звернення за роз’ясненнями» процедури закупівлі, тобто до 13.05.2025, і це при тому, що період подання тендерних пропозицій спливає в 00:00 год. 16.05.2025.
ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» виявило намір взяти участь в процедурі закупівлі, проте, через дискримінаційну умову замовника щодо відвідування об’єкту будівництва та складання акту обстеження в період «звернення за роз’ясненнями» тобто до 13.05.2025 не може взяти участь, позаяк станом на 12.05.2025 такий акт обстеженням не оформлено, а його оформлення після 12.05.2025 не відповідатиме вимогам тендерної документації щодо його складання в період роз’яснень, тобто до 00:00 год. 13.05.2025, та неминуче призведе до відхилення тендерної пропозиції Товариства.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які зможуть оформити акт обстеження (яким Замовник підпише такий акт обстеження), що суперечить вимогам Закону та є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Аналогічною у цьому питанні є правова позиція Органу оскарження (Рішення від 30.04.2024 № 7695-р/пк-пз; від 10.07.2024 №11933-р/пк-пз, та інші.)
Тож, Замовник дискримінаційними вимогами тендерної документації штучно створює перешкоди в участі у процедурі закупівлі.
З огляду на викладене, вимога тендерної документації про те, що «Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинні в період звернення за роз’ясненнями, разом з представником замовника, відвідати будівельний майданчик і скласти акт обстеження об’єкта (датований не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі) з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель. Завірений представником Учасника та представником Замовника, акт обстеження подається серед документів пропозиції учасника, що підтверджує готовність учасника виконати роботи згідно з предметом закупівлі У разі відсутності в складі пропозиції учасників підписаного сторонами акту огляду, пропозиція такого учасника відхиляється у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.» суперечить вимогам ч.4 ст.5, ч.4 ст.22 Закону, оскільки штучно обмежує коло учасників, які можуть взяти участь в закупівлі, в тому числі перешкоджає участі ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» в процедурі закупівлі, є дискримінаційною, а тому повинна бути виключена із тендерної документації.
Друге:
Відповідно до п.2.16. Додатку №1 до тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати: «- скановані оригінали/копії сертифікатів відповідності ДСТУ Б В. 2.7-145:2008, ДСТУ Б В.2.7 -237:2010 на поребрики, бортові камені та плитку тротуарну з обов’язковим зазначенням в них габаритних розмірів (повинні бути видані уповноваженими органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, дійсними на дату розкриття, складені з дотриманням законодавства, а також вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2003 «Державна уніфікована система документації. УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Вимоги до оформлювання документів», зокрема повинен містити належно вчинений підпис відповідної посадової особи та відбиток печатки, у разі її застосування, номер та дату документа).»
Вимога замовника про те, що в сертифікатах обов’язково має бути зазначено габаритні розміри поребриків, каменів бортових, плитки тротуарної не відповідає вимогам Закону, вимогам державних стандартів щодо сертифікації такої продукції, а відтак штучно обмежує права учасників на участь в закупівлі, в тому числі, Скаржника.
ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» закупляє залізобетонні вироби, в тому числі, камені бортові, поребрики, плитку тротуарну в ТОВ «Щирецький завод залізобетонних виробів», відповідно до укладеного Договору поставки №10/04-24ЗБВ від 10.04.2024.
Постачальником надано сертифікат відповідності на вироби бетонні тротуарні неармовані UA.1O276.250.04-24 від 06.09.2024 (чинний до 05.09.2026); сертифікат відповідності на камені бетонні бортові UA.1O276.250.03-24 від 06.09.2024 (чинний до 05.09.2026), видані ТОВ «Всеукраїнська експертна служба «Укрекспертиза».
Сертифікати є чинними, підтверджують відповідність продукції постачальника вимогам ДСТУ Б В. 2.6-2:2009, ДСТУ Б В. 2.7-145:2008, ДСТУ Б В.2.7 -237:2010, в тому числі вимогам щодо можливих дійсних відхилень геометричних параметрів (п.4.3.2.1 ДСТУ Б В. 2.6-2:2009).
Сертифікація виробництва продукції ТОВ «Щирецький завод залізобетонних виробів» проведена загалом щодо продукції, яка виготовляється (може виготовлятись) відповідно до ДСТУ Б В. 2.6-2:2009, ДСТУ Б В. 2.7-145:2008, ДСТУ Б В.2.7 -237:2010 в незалежності від їх розмірів.
Тож, маючи належне підтвердження якості продукції, які поставляється ТОВ «Щирецький завод залізобетонних виробів» ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» не може взяти участь в процедурі закупівлі позаяк надані постачальником сертифікати не містять відомостей про габаритні розміри продукції (поребриків, каменів бортових, плитки тротуарної).
За таких умов, участь в процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які зможуть надати сертифікати відповідності на поребрики, камені бортові, плитку тротуарну, в яких зазначено їх габаритні розміри, що суперечить приписам ч.4 ст.5, ч.4 ст.22 Закону.
Своїми діями Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель, і як наслідок порушує основоположні права і охоронювані законом інтереси ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», які випливають із принципів здійснення публічних закупівель, а тому є незаконними.
Єдиним ефективним способом захисту прав і законних інтересів ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» є звернення із скаргою до Органу оскарження з вимогою про виключення дискримінаційної вимоги замовника з тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 10.07.2024 №11933.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 30.04.2024 № 7695.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат відповідності - камені бортові.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат відповідності - вироби бетонні.pdf
-
-
Назва доказу:
Видаткові накладні про поставку залізобетонних виробів
-
Повʼязаний документ:
Видаткові накладні на поставку залізоб.виробів.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір поставки
-
Повʼязаний документ:
Договір поставка ЗВ.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток №1 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до ТД Перелік документів та або інформації_ які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Управлінням житлово-комунального господарства та енергозбереження Бориславської міської ради за процедурою закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за №: UA-2025-05-02-002285-a. 3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт елементів благоустрою (тротуару) в районі будинків № 35-55 на вул. Коваліва в м. Борислав Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за №: UA-2025-05-02-002285-a, а саме: - виключити із тендерної документації вимогу про те, що «Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинні в період звернення за роз’ясненнями, разом з представником замовника, відвідати будівельний майданчик і скласти акт обстеження об’єкта (датований не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі) з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель. Завірений представником Учасника та представником Замовника, акт обстеження подається серед документів пропозиції учасника, що підтверджує готовність учасника виконати роботи згідно з предметом закупівлі У разі відсутності в складі пропозиції учасників підписаного сторонами акту огляду, пропозиція такого учасника відхиляється у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.» - виключити із тендерної документації вимогу про те, що в сертифікатах відповідності ДСТУ Б В. 2.7-145:2008, ДСТУ Б В.2.7 -237:2010 на поребрики, бортові камені та плитку тротуарну обов’язково має бути зазначено їх габаритні розміри.