• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Закупівля робіт за державні кошти по робочому проекту: «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі по вул. Кірова, 52, м. Чорнобиль»

Завершена

1 841 537.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 55 000.00 UAH
Період оскарження: 29.08.2018 20:05 - 13.09.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скасувати рішення щодо дискваліфікації

Номер: 554ae07b14ef41ada2d58cb9c5bf257a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-29-000663-b.a4
Назва: Скасувати рішення щодо дискваліфікації
Скарга:
Неправомірно скасовано рішення про визначення переможця
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.10.2018 11:31
Автор: ТОВ Київська девелоперська компанія, Казмазовський Руслан Вікторович +380443311318 gentex@ua.fm
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо дискримінаційних вимог у Тендерній документації

Номер: 52b211aa50954cd9beceef0dde18af57
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-29-000663-b.a3
Назва: Щодо дискримінаційних вимог у Тендерній документації
Вимога:
29 серпня 2018 року Державне спеціалізоване підприємство з Управління капітальним будівництвом зони відчуження (ДСП "УКБЗВ") (далі Замовник) оприлюднило на веб-порталі оголошення про проведення відкритих торгів за номером оголошення UA-2018-08-29-000663-b, та за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи. Вважаємо, що вимоги тендерної документації містять дискримінаційний характер. В Розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», підпункт 5 вимагається діючий на період виконання умов договору закупівлі дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що пов’язані з предметом закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що питання, пов’язані із видачею відповідних дозволів регулюються Порядком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107. Згідно з цим нормативно-правовим актом дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а також дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки є двома різними документами. Разом з тим, відповідно умова тендерної документації викладена таким чином, що учасники за будь-яких обставин зобов’язані надати обидва вказані документи. Проте, за результатами детального вивчення Додатку 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та Додатку 4 (Експертний звіт) нами встановлено, що роботи, які є предметом даної закупівлі, можуть бути виконані без застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Для виконання цих робіт наше підприємство планує використовувати техніку та обладнання, яке не потребує отримання дозвільних документів. Однак, згідно із зазначеною вище умовою, відсутність дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки незалежно від того, чи планує учасник їх використовувати, може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції. Дії Замовника в частині встановлення вимоги щодо надання дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки є дискримінаційними по відношенню до інших учасників та порушують вимоги ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, а також порушують права та законні інтереси учасника. Враховуючи вищевикладене, пропонуємо викласти підпункт 5 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації таким чином: «5) діючий на період виконання умов договору закупівлі дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що пов’язані з предметом закупівлі (у разі, якщо учасник планує залучати відповідні машини, механізми чи устаткування під час виконання робіт);».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вказана вимога замовника відповідає положенням постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 (із змінами та доповненнями).
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 031ea21e9c8848dc85b53d7fffca94f1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-29-000663-b.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Тендерною документацією, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, необхідно надати акт приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма №КБ-2в). Форма №КБ-2в є довідковою, про що зазначено у ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, тобто не є обов'язковою. При взаєморозрахунках за виконані будівельні роботи, підрядник та замовник можуть оформляти виконання робіт відповідним актом, зміст якого відповідає вимогам ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 р. № 996-XIV. Вимагаємо виключити вимогу щодо надання акту виконаних будівельних робіт саме за формою КБ-2в, так як дана вимога є дискримінаційною і обмежує права потенційних учасників в участі у закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вказана вимога замовника відповідає положенням нормативного акту, а тому не може вважатися дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: 9bb2480c44a641f2b0ef9b7584857b16
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-29-000663-b.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Тендерною документацією передбачено підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, "предметом якого є виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі (капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі за класом їх наслідків (відповідальності): незначні наслідки (СС1) або середні наслідки (СС2) чи значні наслідки (СС3), з додатками (невід'ємними частинами)", дана вимога є дискримінаційною, так як обмежує кількість учасників у торгах. Учасник міг виконувати аналогічні роботи з утеплення фасадів, але у складі проектів на реконструкцію або нове будівництво. Вимагаємо викласти п.п.8 п.1 частини ІІІ Тендерної документації в новій редакції, а саме передбачити надання договору який вважатиметься аналогічним з капітального ремонту, реконструкції або нового будівництва, у складі яких виконувалися роботи із утеплення фасадів будівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Визначальним є наявність документально підтвердженого досвіду виконання робіт з утеплення фасадів. Тому замовник закупівлі не відхилятиме тендерні пропозиції з доданим документальним підтвердженням виконання учасником закупівлі аналогічного договору з утеплення фасадів, у т.ч. під час реконструкції чи нового будівництва.
Статус вимоги: Не задоволено