-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Садова в с. Кісниця, Тульчинського району, Вінницької області, Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Завершена
778 290.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 891.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 891.45 UAH
Період оскарження:
01.05.2025 12:22 - 07.05.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі
Номер:
f05a69cb9c984aa18651d8980c23566a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-01-005805-a.c1
Назва:
Невідповідність учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з проханням відмінити своє Рішення(Протокол №17 від 20.05.2025 року) про визначення Переможцем закупівлі ТОВ «АРТУР-БУД» по закупівлі: Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Садова в с. Кісниця, Тульчинського району, Вінницької області, та переглянути повторно пропозицію ТОВ «АРТУР-БУД» на відповідність учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «АРТУР-БУД» не містить всіх необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а саме відсутні:
Найменування Одиниця виміру Кількість
Витрати труда робітниуів, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин люд.год 317,27
Середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин розряд 5,5
Також згідно умов тендерної документації: Витрати труда робітників, заробітна плата яких враховується в складі загальновиробничих витрат повинні становити 92,89 люд.год, а в учасника ТОВ «АРТУР-БУД» під час подання тендерної пропозиції становлять 54,82 люд.год, що чітко вказує на невідповідність тендерної пропозиції.
Якщо витрати праці відрізняються від технічного завдання, то це свідчить про заниження обсягів робіт та зарплатних витрат для штучного здешевлення ціни.
Тендерною документацією(Додаток 2) чітко вимагався Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів, який відсутній у вищевказаного Учасника. Проте Тендерна пропозиція Учасника містить лист-пояснення №233 від 07.05.2025 року, в якому повідомив ТОВ «АРТУР-БУД», що не буде надавати вищевказаний розрахунок так, як такий розрахунок виконується щодо власної техніки, а техніка буде орендована і він надасть розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме: «Контрольні ціни орендованих машин», що суперечить тендерній документації.
Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» зі змінами та Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року(зі змінами), яка регулює публічні закупівлі в умовах воєнного стану Учасник може звернутись до Замовника через електронну систему закупівель із запитами на роз’яснення положень тендерної документації, чого не зробив ТОВ «АРТУР-БУД». А в електронній системі закупівель відсутні звернення щодо вищевказаної вимоги, тому зміни в тендерну документацію не вносились, тому необхідно надати чітко всі документи згідно тендерної документації.
Тендерна документація, зокрема Додаток 2 не містить визначення «та/або», а має надто жорстко визначений перелік документів, які повинен надати Учасник, без можливості замінити окремі документи та надати пояснення щодо їх відсутності. Розрахунок «Контрольні ціни для орендованих машин» не є тотожним Розрахунку вартості експлуатації машин та механізмів, вони є зовсім різними документами згідно Настанови.
У розрахунку «Контрольні ціни для орендованих машин», де ТОВ «АРТУР-БУД» надавав у складі тендерної пропозиції , контрольні ціни на орендовану техніку перевищують граничні ліміти вартості встановлені в Настанові з визначення вартості будівництва, а саме:
-Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т(ДУ-47Б HAMM HD 75) граничний ліміт вартості становить 553,77 грн., а ТОВ «АРТУР-БУД» надає 653,77 грн.;
- Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13т (HAMM HD 12 VV) граничний ліміт вартості становить 667,31 грн., а ТОВ «АРТУР-БУД» надає 817,31 грн.;
-Трактори на гусеничному ходуи потужність 79 кВт граничний ліміт вартості становить 736,83 грн., а ТОВ «АРТУР-БУД» надає 836,83 грн.
Якщо Учасник ТОВ «АРТУР-БУД» перевищив граничні орендовані ставки, а при цьому всеодно Замовник прийняв тендерну пропозицію, то це вказує про нереальність ціни(учасник не зможе виконати договір).
Зверніть увагу, що пп 2.1 пункту 2 Додатку 2 Тендерної документації містить слідуючу вимогу: Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік робіт з надання послуги або зміну обсягів та складу робіт з надання послуги (та/або не враховані в ціні пропозиції усі пункти дефектного акту), ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі та відхиляється Замовником.
Шановний Замовнику, Ваші дії щодо визначення Переможцем Закупівлі ТОВ «АРТУР-БУД» є неправомірними, оскільки тендерна пропозиція Учасника не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам, визначених у тендерній документації.
Додатково повідомляємо, що прийняття рішення про визначення переможцем Учасника, пропозиція якого невідповідає вимогам тендерної документації, тягне за собою адміністративну відповідальність з накладення штрафу уповноваженій особі відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «АРТУР-БУД» та провести повторний розгляд тендерних пропозицій із дотриманням вимог чинного законодавства.
Шановний Замовнику, просимо Вас звернути увагу на те, що Тендерна документація не відповідає вимогам чинного законодавства, а саме: ЗУ «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердженняОсобливостей здійснення публічних закупівель в умовах воєнного стану та Наказу Міністерства економіки України №782. Відповідно до пункту 28 Наказу Міністерства економіки України №782 тендерна документація повинна містити перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформлюються як окремі додатки до тендерної документації. Зверніть будь-ласка увагу на те, що у Вашій тендерній документації присутні додатки, але Вони не відповідають Наказу Міністерства економіки України №782.
У разі невжиття заходів з Вашого боку залишаємо за собою право звернутись до Антимопольного комітету України та Державної аудиторської служби для належного реагування на порушення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Відомість ресурсів (4).pdf 21.05.2025 12:32
- Вимога ТОВ АРТУР-БУД вул.Садова.docx 21.05.2025 12:32
- Технічне завдання.docx 21.05.2025 12:32
- Лист пояснення щодо розрахунку вартості машин.pdf 21.05.2025 12:32
- Конттрольні ціни.pdf 21.05.2025 12:32
- Протокол №20.PDF 23.05.2025 10:04
Дата подачі:
21.05.2025 12:32
Вирішення:
Підстава для відхилення вимоги:
Відповідно до Постанови від 12.10.2022 р, №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” зі змінами, п.46 Особливостей чітко зазначено хто може звертатися до замовника з вимогою: “У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону”. Тендерна пропозиція учасника Фізична особа-підприємець АВЕТІСЯН ГЕВОРГ АРТУРОВИЧ не розглядалася, а отже учасник не має права звертатися з вимогою.
Статус вимоги:
Відхилено