-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівель (вбудованого приміщення і фундаменту частини будівлі) Центральна публічна районна бібліотека «Почайна» просп. Оболонський , 16, код закупівлі згідно з класифікатором CPV ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Відповідно додатків до ТД
Торги відмінено
8 930 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 650.00 UAH
Період оскарження:
01.05.2025 10:29 - 13.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення про визначення переможця
Номер:
97741d103d3841839cc3616bd3e65412
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-01-002223-a.c1
Назва:
Скарга на рішення про визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Повідомлення про намір Почайна.docx 21.05.2025 22:16
- Скарга_ТЕТ_Кепітал_Скарга_на_переможця_UA-2025-05-01-002223-a.docx.p7s 21.05.2025 22:16
- Протокол УО про намір ОМІ.docx 21.05.2025 22:16
- Скарга_ТЕТ_Кепітал_Скарга_на_переможця_UA-2025-05-01-002223-a.docx 21.05.2025 22:16
- Кошторисна документація (2).pdf 21.05.2025 22:16
- sign.p7s 21.05.2025 22:18
- рішення від 26.05.2025 № 8291.pdf 26.05.2025 16:53
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.06.2025 № 8716.pdf 03.06.2025 10:54
- рішення від 02.06.2025 № 8716.pdf 04.06.2025 17:37
- Відповідь АМК.PDF 28.05.2025 10:36
- Відповідь АК Почайна.docx 28.05.2025 10:37
- Додаток 8.pdf 28.05.2025 10:37
- Протокол УО АМКУ скасовано Перемо.docx 09.06.2025 16:37
- Протокол АМКУ скасовано Переможця.PDF 09.06.2025 16:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.05.2025 09:54
Дата розгляду скарги:
02.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.05.2025 16:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.06.2025 17:37
Дата виконання рішення Замовником:
09.06.2025 17:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано рішення щодо визначення Перепможця закупівлі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
27ae2f49eac347aa928e819625386480
Заголовок пункту скарги:
Порушення при визначенні Переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відділ культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі Замовник) оприлюднило закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-01-002223-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Капітальний ремонт будівель (вбудованого приміщення і фундаменту частини будівлі) Центральна публічна районна бібліотека «Почайна» просп. Оболонський , 16, код закупівлі згідно з класифікатором CPV ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «Промислове підприємство «ОМІ» -(надалі Переможець).
2. ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.»- ( надалі Скаржник).
20 травня 2025 року Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «Промислове підприємство «ОМІ» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Вважаємо, що рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є такими, що підлягають скасуванню.
1.Порушення при визначенні Переможця
1.1.Умови тендерної документації
Згідно п. 6 Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі з відповідною технічною специфікацією (відповідно до Табл. № 2 Додатку № 1 та Додатку № 2 до ТД).
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
1. Заповнена форма тендерної пропозиції (Додаток 3 тендерної документації);
2. У відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва у роздрукованому та відсканованому вигляді:
- договірна ціна з пояснювальною запискою. До договірної ціни повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни. Договірна ціна (визначається без урахання витрат на технічний нагляд);
- Зведений кошторисний розрахунок вартості капітального ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5%); авторський нагляд 0,4%, (повна кошторисна вартість об'єкта будівництва по зведеному кошторису не повинна перевищувати оголошеної очікуваної вартості предмета закупівлі )
- локальні кошториси, в тому числі і на устаткування та перелік локальних кошторисів (у разі необхідності);
- відомість ресурсів;
- розрахунок величини адміністративних витрат;
- розрахунок очікуваного прибутку;
- кошторисну документацію обмінний файл .bdd (.bds) або .imd (.ims);
- календарний графік виконання робіт;
При складанні ціни пропозиції Учасник повинен здійснювати розрахунок кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва, та з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів, Рішення КМДА від 30.01.2025 р. № 5/10472.
3. Інформація про субпідрядні організації, яких учасник планує залучити (згідно таблиці 7), у разі якщо учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Замовником зазначено вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник повинен надати гарантійний лист у складі пропозиції.
Тендерні пропозиції повинні узгоджуватися із технічним завданням (Додаток 2).
Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених в технічних вимогах замовника.
Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва у вигляді договірної ціни.
Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення та поточних цін на них.
В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до використання підрядних робіт з урахуванням послуг, що виконуються субпідрядними організаціями та враховує витрати за використання відвалів будівельного сміття.
Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації надається Учасником у формі пояснювальної записки. Кошторисна документація, що надається Учасником, повинна включати відомість обсягів робіт. Розрахунок договірної ціни (розрахунок ціни тендерної пропозиції) має бути надана у друкованому вигляді у програмному комплексі АВК останньої версії, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни.
Учасник повинен надати довідку про наявність комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із наданням підтверджуючого документу, а саме: оригіналу ліцензії або завіреної належним чином копії.
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
Технологія та якість виконуваних робіт, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт. До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником в зв'язку з участю у торгах.
Звертаємо увагу учасників процедури закупівлі на те, що по об'єктах, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів або коштів підприємств, установ та організацій державної власності, поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються за вартістю, яка не повинна перевищувати ціни зареєстровані в Мінекономіки
Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
1.2.Заперечення на визначення Переможця
Відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряд в капітальному будівництві від 01.08.2005 Р. №558 кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо), і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни;
В складі Тендерної пропозиції Переможця надано кошторисну документацію, яка не відповідає умовам Тендерної документації :
Аналіз наданої кошторисної документації свідчить, що вона складена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються.
Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Замовник _______________
Підрядник________________
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна не містить інформації про:
- Визначено згідно з______
Таким чином надана у складі кошторисна документація не виконана та не складена згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Скаржник має досвід по розгляду скарг з подібного питання у зв’язку з чим його пропозиція була відхилена в процедурі закупівлі UA-2024-01-31-006812-a. Аналогічної думки Орган оскарження дотримувався і при розгляді скарги в процедурі закупівлі UA-2024-03-11-002392-a.
Крім того договірна ціна не містить підпису інженера-проектувальника Юрченко Н.В. в той час як інші документи кошторисної документації містять підпис інженера-проектувальника Юрченко Н.В.. Також, Зведений кошторисний розрахунок не містить підпису керівника Ланін Ю.Д. та печатки в той час як інші документи кошторисної документації містять підпис Ланін Ю.Д.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі .
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Визначивши переможцем процедури закупівлі ТОВ «Промислове підприємство «ОМІ» Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", -
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «Промислове підприємство «ОМІ» -(надалі Переможець).
2. ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.»- ( надалі Скаржник).
20 травня 2025 року Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «Промислове підприємство «ОМІ» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Вважаємо, що рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є такими, що підлягають скасуванню.
1.Порушення при визначенні Переможця
1.1.Умови тендерної документації
Згідно п. 6 Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі з відповідною технічною специфікацією (відповідно до Табл. № 2 Додатку № 1 та Додатку № 2 до ТД).
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
1. Заповнена форма тендерної пропозиції (Додаток 3 тендерної документації);
2. У відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва у роздрукованому та відсканованому вигляді:
- договірна ціна з пояснювальною запискою. До договірної ціни повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни. Договірна ціна (визначається без урахання витрат на технічний нагляд);
- Зведений кошторисний розрахунок вартості капітального ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5%); авторський нагляд 0,4%, (повна кошторисна вартість об'єкта будівництва по зведеному кошторису не повинна перевищувати оголошеної очікуваної вартості предмета закупівлі )
- локальні кошториси, в тому числі і на устаткування та перелік локальних кошторисів (у разі необхідності);
- відомість ресурсів;
- розрахунок величини адміністративних витрат;
- розрахунок очікуваного прибутку;
- кошторисну документацію обмінний файл .bdd (.bds) або .imd (.ims);
- календарний графік виконання робіт;
При складанні ціни пропозиції Учасник повинен здійснювати розрахунок кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва, та з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів, Рішення КМДА від 30.01.2025 р. № 5/10472.
3. Інформація про субпідрядні організації, яких учасник планує залучити (згідно таблиці 7), у разі якщо учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Замовником зазначено вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник повинен надати гарантійний лист у складі пропозиції.
Тендерні пропозиції повинні узгоджуватися із технічним завданням (Додаток 2).
Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених в технічних вимогах замовника.
Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва у вигляді договірної ціни.
Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення та поточних цін на них.
В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до використання підрядних робіт з урахуванням послуг, що виконуються субпідрядними організаціями та враховує витрати за використання відвалів будівельного сміття.
Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації надається Учасником у формі пояснювальної записки. Кошторисна документація, що надається Учасником, повинна включати відомість обсягів робіт. Розрахунок договірної ціни (розрахунок ціни тендерної пропозиції) має бути надана у друкованому вигляді у програмному комплексі АВК останньої версії, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни.
Учасник повинен надати довідку про наявність комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із наданням підтверджуючого документу, а саме: оригіналу ліцензії або завіреної належним чином копії.
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
Технологія та якість виконуваних робіт, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт. До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником в зв'язку з участю у торгах.
Звертаємо увагу учасників процедури закупівлі на те, що по об'єктах, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів або коштів підприємств, установ та організацій державної власності, поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються за вартістю, яка не повинна перевищувати ціни зареєстровані в Мінекономіки
Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
1.2.Заперечення на визначення Переможця
Відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряд в капітальному будівництві від 01.08.2005 Р. №558 кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо), і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни;
В складі Тендерної пропозиції Переможця надано кошторисну документацію, яка не відповідає умовам Тендерної документації :
Аналіз наданої кошторисної документації свідчить, що вона складена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються.
Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Замовник _______________
Підрядник________________
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна не містить інформації про:
- Визначено згідно з______
Таким чином надана у складі кошторисна документація не виконана та не складена згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Скаржник має досвід по розгляду скарг з подібного питання у зв’язку з чим його пропозиція була відхилена в процедурі закупівлі UA-2024-01-31-006812-a. Аналогічної думки Орган оскарження дотримувався і при розгляді скарги в процедурі закупівлі UA-2024-03-11-002392-a.
Крім того договірна ціна не містить підпису інженера-проектувальника Юрченко Н.В. в той час як інші документи кошторисної документації містять підпис інженера-проектувальника Юрченко Н.В.. Також, Зведений кошторисний розрахунок не містить підпису керівника Ланін Ю.Д. та печатки в той час як інші документи кошторисної документації містять підпис Ланін Ю.Д.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі .
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Визначивши переможцем процедури закупівлі ТОВ «Промислове підприємство «ОМІ» Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", -
×
-
Назва доказу:
кошторисна документація не виконана та не складена згідно кошторисних норм України в будівництві
-
Повʼязаний документ:
Кошторисна документація (2).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Відділ культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Промислове підприємство «ОМІ» у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Капітальний ремонт будівель (вбудованого приміщення і фундаменту частини будівлі) Центральна публічна районна бібліотека «Почайна» просп. Оболонський , 16, код закупівлі згідно з класифікатором CPV ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-01-002223-a. Всі необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.