-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Стельова операційна світлодіодна лампа (ДК 021:2015 — 33160000-9 Устаткування для операційних блоків) (НК 024:2023: 12282 Операційний світильник)
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження:
30.04.2025 21:27 - 06.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
2db19e9b656747e493912bff9558a5d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-30-011459-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол про відхилення лампа.doc 21.05.2025 09:28
- Додаток 2 Технічне завдання (1).docx 21.05.2025 09:28
- ТД.doc 21.05.2025 09:28
- скарга відхилення рад фарм UA-2025-04-30-011459-a.docx 21.05.2025 09:28
- скарга відхилення рад фарм UA-2025-04-30-011459-a.pdf 21.05.2025 09:28
- Копія гарантійний лист 78 від 07.05.2025.pdf 21.05.2025 09:28
- скарга відхилення рад фарм UA-2025-04-30-011459-a.pdf.p7s 21.05.2025 09:28
- Додаток №1 Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx 21.05.2025 09:28
- sign.p7s 21.05.2025 09:28
- Декларація.pdf 30.05.2025 12:45
- скрін-шот.pdf 30.05.2025 12:45
- дод пояснення скарга відхилення рад фарм UA-2025-04-30-011459-a.pdf 30.05.2025 12:45
- рішення від 23.05.2025 № 8232.pdf 23.05.2025 15:03
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.06.2025 № 8719.pdf 03.06.2025 10:50
- рішення від 02.06.2025 № 8719.pdf 04.06.2025 17:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.05.2025 10:37
Дата розгляду скарги:
02.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.05.2025 15:03
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.06.2025 17:28
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2bdae63e063b479285e8dad14f8850b3
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
30.04.2025 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (далі-Замовник) опубліковало оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Стельова операційна світлодіодна лампа (ДК 021:2015 — 33160000-9 Устаткування для операційних блоків) (НК 024:2023: 12282 Операційний світильник)», згідно з ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків з очікуваною вартістю 1 500 000,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «РАД ФАРМ»;
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Лікарно".
09.05.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «РАД ФАРМ».
Але відповідно до Протокольного рішення (протоколу) № 204/4 уповноваженої особи від 16.05.2025 року Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «РАД ФАРМ» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-04-30-011459-a.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-04-30-011459-a.
1. Відхиляючи тендерну пропозицію Замовник зазначає наступне:
Відповідно до пункту 5 розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначеного у Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Замовником вимагається «Товар, запропонований Учасником, повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент подання пропозицій.»
Учасник ТОВ «РАД ФАРМ» (41331842) в складі тендерної пропозиції не надав відповідні документи, а саме: завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент подання пропозицій .
Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі пп 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
По-перше, відповідно до п. 5. розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначеного у Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» вимагається наступне: З метою отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (або представника, або дилера, або дистриб’ютора), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та якості.
В той же час вимога «Товар, запропонований Учасником, повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент подання пропозицій.» встановлена відповідно до п. 4 розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначеного у Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА».
Тобто п. 5. розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначеного у Додатку 1, на підставі невиконання якого Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника не містить вимоги, про невиконання якої зазначає Замовник. Таким чином, Замовник зазначає невірний зміст пункту вимог тендерної документації як підставу для відхилення. А відтак і відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі вимоги, якої не містить пункт тендерної документації, про невиконання якого стверджує Замовник.
2. Твердження Замовника стосовно ненадання завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент подання пропозицій є також безпідставними з огляду на наступне.
На виконання зазначеної вимоги Скаржник надав гарантійний лист №78 від 07.05.2025 року. У даному гарантійному листі зазначено: «Цей документ підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент подання пропозицій». Таким чином, гарантійний лист повністю відповідає вищезазначеній вимозі тендерної документації, а відтак Скаржник повністю виконав вимоги тендерної документації.
При цьому гарантійний лист є документом. У тендерній документації було зазначено, що на підтвердження можливості введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу надається завірена копія декларації або копії документів. При цьому стосовно надання копій документів не було зазначено, який саме документ має на увазі Замовник, а також вимог щодо найменування та\або змісту документу.
При цьому відповідно до статті 1 Закону України «Про інформацію» говориться, що документ – матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі.
Відповідно до ДСТУ 2392-94: «Документ — записана інформація, яка може розглядатися як одиниця під час здійснення інформаційної діяльності».
Відповідно до ДСТУ 3017-95: «Документ — матеріальний об'єкт з інформацією, закріпленою створеним людиною способом для її передавання в часі та просторі».
Таким чином, гарантійний лист №78 від 07.05.2025 року повністю відповідає вищезазначеним критеріям та ознакам, а відтак є документом в розумінні чинного законодавства України.
З огляду на це, незрозуміло, чому Замовник не вважає вищезазначений гарантійний лист документом. А також незрозуміло, чи взагалі розглядав Замовник даний гарантійний лист, оскільки у протоколі про відхилення Замовник взагалі не зазначає жодних відомостей про цей гарантійний лист, не надає оцінки йому та не зазначає, чому не вважає даний гарантійний лист таким, що наданий на виконання зазначеної вимоги тендерної документації.
3. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Таким чином, навіть у випадку, якщо Замовник вважав, що вищезазначений гарантійний лист не є документом на підтвердження можливості введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу, який вимагався у тендерній документації, він був зобов’язаний не відхиляти тендерну пропозицію Скаржника, а застосувати механізм 24 годин для надання можливості усунення недоліків тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно і безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «РАД ФАРМ»;
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Лікарно".
09.05.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «РАД ФАРМ».
Але відповідно до Протокольного рішення (протоколу) № 204/4 уповноваженої особи від 16.05.2025 року Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «РАД ФАРМ» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-04-30-011459-a.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-04-30-011459-a.
1. Відхиляючи тендерну пропозицію Замовник зазначає наступне:
Відповідно до пункту 5 розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначеного у Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Замовником вимагається «Товар, запропонований Учасником, повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент подання пропозицій.»
Учасник ТОВ «РАД ФАРМ» (41331842) в складі тендерної пропозиції не надав відповідні документи, а саме: завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент подання пропозицій .
Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі пп 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
По-перше, відповідно до п. 5. розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначеного у Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» вимагається наступне: З метою отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (або представника, або дилера, або дистриб’ютора), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та якості.
В той же час вимога «Товар, запропонований Учасником, повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент подання пропозицій.» встановлена відповідно до п. 4 розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначеного у Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА».
Тобто п. 5. розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначеного у Додатку 1, на підставі невиконання якого Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника не містить вимоги, про невиконання якої зазначає Замовник. Таким чином, Замовник зазначає невірний зміст пункту вимог тендерної документації як підставу для відхилення. А відтак і відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі вимоги, якої не містить пункт тендерної документації, про невиконання якого стверджує Замовник.
2. Твердження Замовника стосовно ненадання завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент подання пропозицій є також безпідставними з огляду на наступне.
На виконання зазначеної вимоги Скаржник надав гарантійний лист №78 від 07.05.2025 року. У даному гарантійному листі зазначено: «Цей документ підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент подання пропозицій». Таким чином, гарантійний лист повністю відповідає вищезазначеній вимозі тендерної документації, а відтак Скаржник повністю виконав вимоги тендерної документації.
При цьому гарантійний лист є документом. У тендерній документації було зазначено, що на підтвердження можливості введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу надається завірена копія декларації або копії документів. При цьому стосовно надання копій документів не було зазначено, який саме документ має на увазі Замовник, а також вимог щодо найменування та\або змісту документу.
При цьому відповідно до статті 1 Закону України «Про інформацію» говориться, що документ – матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі.
Відповідно до ДСТУ 2392-94: «Документ — записана інформація, яка може розглядатися як одиниця під час здійснення інформаційної діяльності».
Відповідно до ДСТУ 3017-95: «Документ — матеріальний об'єкт з інформацією, закріпленою створеним людиною способом для її передавання в часі та просторі».
Таким чином, гарантійний лист №78 від 07.05.2025 року повністю відповідає вищезазначеним критеріям та ознакам, а відтак є документом в розумінні чинного законодавства України.
З огляду на це, незрозуміло, чому Замовник не вважає вищезазначений гарантійний лист документом. А також незрозуміло, чи взагалі розглядав Замовник даний гарантійний лист, оскільки у протоколі про відхилення Замовник взагалі не зазначає жодних відомостей про цей гарантійний лист, не надає оцінки йому та не зазначає, чому не вважає даний гарантійний лист таким, що наданий на виконання зазначеної вимоги тендерної документації.
3. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Таким чином, навіть у випадку, якщо Замовник вважав, що вищезазначений гарантійний лист не є документом на підтвердження можливості введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу, який вимагався у тендерній документації, він був зобов’язаний не відхиляти тендерну пропозицію Скаржника, а застосувати механізм 24 годин для надання можливості усунення недоліків тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно і безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Документ
-
Повʼязаний документ:
Копія гарантійний лист 78 від 07.05.2025.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника