• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шини до спецтехніки

Торги не відбулися

710 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 100.00 UAH
Період оскарження: 30.04.2025 18:25 - 05.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга щодо рішення Замовника

Номер: 43e21b82923c45a4abb17d04754233fd
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-30-011131-a.c1
Назва: Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 26.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.05.2025 15:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.05.2025 14:49
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", Андрій Гапонов 380988161882 tov.avtoshini.prozoro@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2022cc113fc24ddc90e93f26269abb46
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Вважаємо, що рішення про відхилення пропозиції ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" є незаконним та безпідставним, оскільки зазначені підстави відхилення є надуманими та необґрунтованими.
1. Підстава відхилення: Тендерна пропозиція зазначена з порушенням вимог Замовника в частині форми подання пропозиції. Не виправлено строк дійсності тендерної пропозиції та не визначено тип днів.
Згідно з умовами тендерної документації, учасник зобов’язаний зазначити строк дійсності тендерної пропозиції. ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" подало цінову пропозицію, в якій чітко зазначено, що строк дійсності пропозиції становить 120 днів. Вказано конкретну кількість днів, що відповідає вимогам тендерної документації.
Вимога Замовника щодо уточнення типу днів ("календарні" або "робочі") є необґрунтованою, оскільки у більшості випадків кількість днів у документації без додаткових уточнень сприймається як календарні дні.
Учасником було надано цінову пропозицію, в якій чітко зазначено строк дійсності пропозиції — 120 днів. Це відповідає вимогам тендерної документації, оскільки:
• Вимоги до форми подання не містили конкретних вимог щодо типу днів (календарні чи робочі).
• Відсутність уточнення типу днів не є суттєвим порушенням, оскільки законодавство (ст. 16 Закону "Про публічні закупівлі") не вимагає подібної деталізації.
• Замовник не надав зразків або чітких інструкцій щодо формату зазначення строку, що робить його вимогу суб’єктивною та необґрунтованою.
Таким чином, підстава відхилення є надуманою, оскільки ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" виконало вимогу про строк дійсності пропозиції, зазначивши конкретний строк у 120 днів. Невідповідність, яка визначена Замовником, не впливає на зміст пропозиції та не порушує вимоги тендерної документації.

2. Підстава відхилення: Відсутність інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до ст. 16 Закону "Про публічні закупівлі".
Згідно з рішенням Замовника, пропозиція ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" не відповідає вимогам щодо надання інформації на підтвердження ст. 16 Закону, зокрема щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Учасником було надано відповідну інформацію та довідки саме у формі, встановленій Замовником у Додатку 1 до тендерної документації. Довідки містять усі необхідні дані, які відповідають вимогам тендерної документації, та підписані уповноваженою особою.
Вимога:
Наданий документ:
Вимога:
Наданий документ:
Вимога Замовника про надання додаткової інформації або уточнень, яка не була передбачена тендерною документацією, є незаконною. Відповідно до принципу недискримінації учасників, Замовник не має права вимагати документи, які не були передбачені тендерною документацією.
Таким чином, зазначена підстава відхилення є необґрунтованою, оскільки ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" надало всі документи у відповідності до встановленої форми та вимог тендерної документації.

3. Підстава відхилення: Відсутність документів, які підтверджують якість товару, виданих виробником (оригінал або копія, завірена постачальником), або листа учасника про якість товару, або бірки від виробника чи постачальника.
Замовник стверджує, що у складі пропозиції відсутня інформація про наявність документів, які підтверджують якість товару. Зазначено, що учасником було надано лише гарантійний лист про якість товару.
Водночас у вимогах тендерної документації чітко зазначено, що учасник має право надати або документи, що підтверджують якість товару, видані виробником, або лист учасника про якість товару.
Тендерна документація передбачає альтернативні варіанти підтвердження якості товару, зокрема:
• Оригінал або завірена копія довідки виробника.
• Лист учасника про якість товару (що було надано).
• Бірка від виробника.
ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" надало лист учасника про якість товару, який повністю відповідає вимогам Замовника. Додаткових вимог щодо формату, змісту чи оформлення цього листа тендерною документацією не встановлено.
Таким чином, зазначена підстава відхилення є безпідставною, оскільки учасник виконав вимогу щодо підтвердження якості товару шляхом подання листа про якість товару, що прямо передбачено тендерною документацією
Відхилення пропозиції ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" є безпідставним та таким, що суперечить законодавству про публічні закупівлі. Зазначені підстави відхилення є надуманими та необґрунтованими, а дії Замовника порушують принципи прозорості та недискримінації учасників, передбачені Законом України "Про публічні закупівлі".
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)