за кодом CPV за ДК 021:2015- 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (комплект обладнання для дитячого ігрового майданчика, деталізований код - 37535200-9 - Обладнання для ігрових майданчиків)
Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"1) категорія замовника - орган місцевого самоврядування; 2) інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, у тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу; 3) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - забезпечення тендерної пропозиції не вимагається; 4) умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції не передбачені, так як забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Завершена
458 200.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 582.00 UAH
Період оскарження:30.04.2025 15:24 - 05.05.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо неправомірного визначення переможця Приватного підприємства "ВКВ-Сервіс"
Номер:97e2d93ffacc4c038f735ded3b48dd87
Пов'язана кваліфікація:Приватне підприємство "ВКВ-Сервіс", UA-EDR 37362544
Ідентифікатор запиту:UA-2025-04-30-008270-a.a1
Назва:Вимога щодо неправомірного визначення переможця Приватного підприємства "ВКВ-Сервіс"
Вимога:
Шановний Замовнику!
Я, як учасник процедури закупівлі, відповідно до ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі", подаю цю вимогу щодо неправомірного визначення переможцем Приватного підприємства "ВКВ-Сервіс".
У складі тендерної пропозиції вказаного учасника міститься паспорт на "Комплекс ігровий для дітей віком від 3-х до 6-ти років", який не відповідає вимогам технічного завдання, а саме:
Відповідно до технічного завдання, висота комплексу повинна становити не менше 3260 мм.
Згідно з кресленням, наданим у складі пропозиції ПП "ВКВ-Сервіс", фактична висота комплексу становить 3249 мм, що менше встановленої вимоги.
Відповідно до технічного завдання, ширина комплексу повинна становити не менше 4130 мм.
Згідно з кресленням, наданим у складі пропозиції ПП "ВКВ-Сервіс", фактична ширина комплексу становить 3903 мм, що також менше встановленої вимоги.
Таким чином, учасник надав недостовірну інформацію щодо основних параметрів товару, що безпосередньо впливає на технічні характеристики запропонованого товару.
Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник надав недостовірну інформацію, що впливає на результати процедури закупівлі.
Згідно з пунктом 40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", у період дії воєнного стану", замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації, у тому числі технічним, які є обов’язковими для виконання.
Додатково звертаю увагу, що надання учасником недостовірної інформації щодо основних технічних параметрів товару є грубим порушенням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема принципу добросовісної конкуренції та рівного ставлення до всіх учасників, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Прийняття такої пропозиції спотворює результати закупівлі, створює нерівні умови для інших учасників та може призвести до постачання товару, який не відповідає потребам та вимогам Замовника.
Вимагаю:
Провести повторний розгляд тендерної пропозиції ПП "ВКВ-Сервіс".
Відхилити пропозицію цього учасника у зв’язку з наданням недостовірної інформації щодо відповідності товару технічним вимогам.
Повідомити мене про результати розгляду цієї вимоги у встановлені законом строки.
Додатки:
Копія скріншоту з технічним завданням та кресленням учасника, що підтверджує невідповідність.
Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику!!
Згідно з п. 36 цих Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Особливостями не передбачено подання вимоги на рішення замовника після закінчення строку подання тендерної пропозиції. Законом не передбачено подання вимоги на рішення замовника після закінчення строку подання тендерної пропозиції учасником, тендерна пропозиція якого не розглядалася.
Щодо питання неправомірного визначення переможцем Приватного підприємства "ВКВ-Сервіс":
Відповідно до вимог тендерної документації, для підтвердження інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури в його тендерній пропозиції у відповідності до п.3.1. Додатку 2 тендерної документації, Учасник надає в складі пропозиції:
«Технічні характеристики обладнання не повинні суперечити вимогам Замовника. Для підтвердження відповідності запропонованого обладнання Учасник має надати в пропозиції на кожний запропонований елемент: Паспорт (з інформацією про торгівельну марку виробника продукції), габаритні розміри з зображенням обладнання та із зазначенням зони безпеки, гарантійний талон, зображення товару…»
Переможець, якого було визначено за результатами процедури закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015- 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (комплект обладнання для дитячого ігрового майданчика, деталізований код - 37535200-9 - Обладнання для ігрових майданчиків) – ПП «ВКВ-Сервіс» надав на підтвердження вимог тендерної документації: «лист з порівняльними характеристиками товару», «довідка детальний опис товару», «технічні паспорти» які містять інформацію про габаритні розміри з зображенням обладнання та із зазначенням зони безпеки, гарантійний талон, зображення товару.
Закон не містить прямої заборони для учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції . Законом також не встановлено , що подання учасником додаткової інформації, в тому числі креслення, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Законом визначено вичерпний перелік підстав, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника торгів, так і переможця.
Таким чином, законодавством у сфері публічних закупівель не заборонено надавати додаткову інформацію у тендерній пропозиції, а замовник не зобов’язаний розглядати документацію яка була подана у складі тендерної пропозиції учасника яка не вимагалась тендерною документацією.
Основою здійснення публічних закупівель є принципи визначені у статті 5 Закону, дотримання яких слугує запорукою законного та ефективного проведення публічних закупівель. Одним з найважливіших принципів є принцип максимальної економії, яким повинен керуватись кожен замовник при проведенні закупівель. Під час здійснення закупівлі Замовник відповідно до Закону дотримувався принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності використання бюджетних коштів. Відповідно тендерна пропозиція ПП "ВКВ-Сервіс" становить 378 680,00 грн. з ПДВ, а пропозиція учасника ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД" 456 200,00 грн. з ПДВ, що на 77520,00 грн. перевищує пропозицію ПП «ВКВ-Сервіс». Відкриті торги проведено з економією на суму 77520,00 грн., а відтак, Замовник зекономив бюджетні кошти.
Виходячи з вищенаведеного, вважаємо, що ми правомірно обрали переможця процедури закупівлі, так як пропозиція ПП «ВКВ-Сервіс» в повній мірі відповідала вимогам тендерної документації Замовника, в тому числі і вимогам технічної частини.