-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі гаража Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини по вул. Садовій, 2 м.Умань Черкаської області (КОД ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація)
Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Обсяги робіт та витрат визначено у відповідності до додатку 2 до тендерної документації.
Завершена
547 273.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 472.73 UAH
мін. крок: 1% або 5 472.73 UAH
Період оскарження:
29.04.2025 15:42 - 11.05.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування помилкового Рішення
Номер:
c1a5ca5008604860a6e13262c512b872
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-29-009680-a.a1
Назва:
Вимога щодо скасування помилкового Рішення
Вимога:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (далі – УДПУ ім. Павла Тичини/Замовник), Протоколом визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-04-29-009680-a від 16 травня 2025року, було прийнято Рішення, щодо обрання переможцем відкритих торгів «Капітальний ремонт будівлі гаража Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини по вул. Садовій, 2 м. Умань Черкаської області» ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація (далі – роботи), Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЛАДОМ».
Керуючись ч.20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Користуючись, даним правом, ПП «СМУ №7» звертає вашу увагу, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ», на закупівлю «Капітальний ремонт будівлі гаража Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини по вул. Садовій, 2 м. Умань Черкаської області» ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація, наявні невідповідності вимогам тендерної документації Замовника.
1. Відповідно вимог Додатку 3 Тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо. Тобто Учасник повинен подати усі перераховані документи, згідно вимог Тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ», відсутні медичні книжки та документи щодо страхування працівника, чим порушено вимоги Тендерної документації.
2. Відповідно вимог Додатку 3 Тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційних вимог, Замовник вимагає документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо. Перелік написаний через кому, тобто учасник повинен подати усі документи з переліку. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ», відсутній штатний розпис, копії трудових книжок чим порушено вимоги Тендерної документації.
Відповідно пункту 2.1. Розділу 2 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції передбачені додатком 3. Учасник ТОВ «ВЛАДОМ» - порушив дану вимогу, щодо надання усіх документів.
3. Згідно вимог Додатку 3 Тендерної документації , Учасник визначає ціну своєї тендерної пропозиції в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості робіт. Також у тендерній документації Замовник уточнює, що 6) ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ» в документі «тендерна пропозиція» відсутня ціна самої тендерної пропозиції, що порушує вимогу Замовника, щодо написання тендерної пропозиції.
Враховуючи вище викладене, згідно ч.1 п.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВЛАДОМ» повинна бути відхилена, як така, що не відповідає вимогам щодо тендерної документації.
Відповідно ст.5. Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів здійснення публічних закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
Скасувати помилкове Рішення викладене у Протоколі визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-04-29-009680-a від 16 травня 2025року, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (далі – УДПУ ім. Павла Тичини/Замовник), щодо визнання переможцем пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ».
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА щодо скасування помилкового Рішення.pdf 20.05.2025 16:37
- Відповідь на вимогу Учасника.pdf 22.05.2025 13:24
Дата подачі:
20.05.2025 16:37
Вирішення:
Відповідь на вимогу.
Замовник, в особі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини оголосив 29.04.2025 року закупівлю UA-2025-04-29-009680-a. 16.05.2025 Замовником було оприлюднено протокол про визначення переможцем ТОВ «Владом». 20.05.2025 ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМУ № 7" надіслало Вимогу UA-2025-04-29-009680-a.a1 щодо закупівлі UA-2025-04-29-009680-a. У вимозі зазначено наступне: «Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (далі - УДПУ ім. Павла Тичини/Замовник), Протоколом визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-04-29-009680-a від 16 травня 2025року, було прийнято Рішення, щодо обрання переможцем відкритих торгів «Капітальний ремонт будівлі гаража Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини по вул. Садовій, 2 м. Умань Черкаської області» ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація (далі - роботи), Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЛАДОМ».
Керуючись ч.20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Учасник закупівлі може звернутися до Замовника та/або до органу, що здійснює контроль над Замовником, або до суду. Користуючись, даним правом, ПП «СМУ №7» звертає вашу увагу, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ», на закупівлю «Капітальний ремонт будівлі гаража Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини по вул. Садовій, 2 м. Умань Черкаської області» ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація, наявні невідповідності вимогам тендерної документації Замовника. 1. Відповідно вимог Додатку 3 Тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати документи, що підтверджують виконання Учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо. Тобто Учасник повинен подати усі перераховані документи, згідно вимог Тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ», відсутні медичні книжки та документи щодо страхування працівника, чим порушено вимоги Тендерної документації. 2. Відповідно вимог Додатку 3 Тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційних вимог, Замовник вимагає документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо. Перелік написаний через кому, тобто Учасник повинен подати усі документи з переліку. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ», відсутній штатний розпис, копії трудових книжок чим порушено вимоги Тендерної документації. Відповідно пункту 2.1. Розділу 2 Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції передбачені додатком 3. Учасник ТОВ «ВЛАДОМ» - порушив дану вимогу, щодо надання усіх документів. 3. Згідно вимог Додатку 3 Тендерної документації, Учасник визначає ціну своєї тендерної пропозиції в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо Учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким Учасником до вартості робіт. Також у тендерній документації Замовник уточнює, що 6) ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена Учасником у його тендерній пропозиції. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ» в документі «тендерна пропозиція» відсутня ціна самої тендерної пропозиції, що порушує вимогу Замовника, щодо написання тендерної пропозиції. Враховуючи вище викладене, згідно ч.1 п.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ВЛАДОМ» повинна бути відхилена, як така, що не відповідає вимогам щодо тендерної документації. Відповідно ст.5. Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів здійснення публічних закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: Скасувати помилкове Рішення викладене у Протоколі визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA- 2025-04-29-009680-a від 16 травня 2025року, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (далі - УДПУ ім. Павла Тичини/Замовник), щодо визнання переможцем пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ».».
1. Щодо відсутності документів на працівників Згідно з пунктом 2-1) Додатку 3 тендерної документації, Учасники повинні підтвердити наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі кваліфікованих робітників з інструментом* - не менше ніж 3 осіб. *Згідно НК України "Класифікатор професій".Згідно підпункту 1) пункту 2) Додатку 3 до тендерної документації На підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт, Учасник має надати довідку за формою 1.
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, Учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання Учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт.
Форма 1
Довідка, яка містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
з/п ПІБ Посада Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом)* Інформація щодо освіти ** Інше ***
* документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо)
** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо)
*** документи, що підтверджують виконання Учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо)
1 копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між Учасником та працівниками, наявність яких в Учасника вимагається згідно цього додатку до тендерної документації, та інформацію про наявність яких зазначено Учасником в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб, та разом з копіями повідомлень про прийняття кожного працівника на роботу (разом з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданих за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015р. № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту».
Разом з тим, звертаємо увагу, що тендерна документація не містить вимоги надавати у складі пропозиції Учасниками нижчезазначених документів:
2 документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо)
3 * документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо)
4 ** документи, що підтверджують виконання Учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо)
Зазначені документи - цє сформований прикладовий перелік, який не є вичерпним, та вказані як приклад документи, які зазначаються у довідці за Формою 1, та які може надати Учасник. Учасник ПП «СМУ №7» не вірно тлумачить розділовий знак «кома». В сучасній українській мові кома вживається на письмі для відокремлення однорідних членів речення, звертань, вставних слів, виділення порівнянь і зворотів, відокремлення частин складних речень. Кома - це розділовий знак, який використовується в реченні для поділу його на частини та виділення деяких елементів, щоб зробити текст зрозумілішим і грамотним. Основні випадки, коли ставиться кома:
Між однорідними членами речення:
Коли в реченні є слова, що належать до одного ряду за значенням (наприклад, "синій, зелений, червоний"), між ними ставиться кома.
Якщо Учаснику ПП «СМУ №7» були незрозумілі вимоги, перераховані в Додатку 3 до тендерної документації, у пункті 54 Особливостей зазначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Учасник ПП «СМУ №7» за роз’ясненнями щодо тендерної документації по даному питанню до Замовника не звертався.
Також відповідно до умов тендерної документації, у складі пропозиції Учасники мають надати або трудові книжки або накази про прийняття на роботу таких осіб, разом з копіями повідомлень про прийняття кожного працівника на роботу, поданих за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015р. № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту».
У складі пропозиції ТОВ «Владом» містяться накази про прийняття на роботу таких осіб, та разом з копіями повідомлень про прийняття кожного працівника на роботу.
Зважаючи на вищезазначене, переможцем було в повній мірі виконано вимоги тендерної документації.
2. Щодо ціни тендерної пропозиції
Звертаємо увагу Учасника, що згідно умов тендерної документації відсутні умови, щодо надання окремого документа з назвою «цінова пропозиція». Також зауважуємо, що згідно статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), інформація від Учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації.
Згідно пункту 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), інформація від Учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації.
В електронній системі закупівель зазначена ціна тендерної пропозиції переможця, тобто, відсутні порушення та підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Владом».
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Керуючись Законом України “Про публічні закупівлі” та Постановою КМУ№ 1178 від 12.10.2022р., за результатами проведеного електронного аукціону було визначено найбільш економічно вигідну пропозицію, яку надало ТОВ «Владом». Відповідно до ст. 29 Закону та п.43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р., передбачено: якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж 2 р. д. до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. За результатами детального розгляду та оцінки тендерної пропозиції, ТОВ «Владом» було надано 24 години на усунення виявлених невідповідностей у поданій документації. Учасником було виправлено невідповідності у тендерній документації протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Отже, Замовником не виявлено порушень, які б відповідали підставам для відхилення тендерної пропозиції, а отже відсутні підстави для скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «Владом».
Статус вимоги:
Відхилено