-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09110000-3 - Тверде паливо»: Вугілля кам’яне марки ДГ (25-200), вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) (ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля), Дрова (ДК 021:2015: 09111400-4 - Деревне паливо).
Завершена
2 592 034.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 960.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 960.17 UAH
Період оскарження:
29.04.2025 13:27 - 23.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
3c949dd3136e49b1acaa6ddd6ce3c005
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-29-006231-a.c5
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на переможця Благовіщеньска лікарня.pdf 10.08.2025 12:15
- sign.p7s 10.08.2025 12:20
- рішення від 12.08.2025 № 12357.pdf 12.08.2025 16:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.08.2025 № 12845.pdf 21.08.2025 13:21
- рішення від 20.08.2025 № 12845.pdf 25.08.2025 11:28
- ПОЯСНЕННЯ ПО СКАРЗІ 13.08.2025 Р..docx 13.08.2025 15:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.08.2025 12:31
Дата розгляду скарги:
20.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.08.2025 16:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.08.2025 11:28
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
78e9fa1e292c47c8b1f8998cd08eec1a
Заголовок пункту скарги:
В результаті ознайомлення з документами та інформацією, які надані ТОВ «Інком Інтергруп» для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей додатку 1 до тендерної документації вважаємо наявними такі зауваження та порушення вимогам тендерної документації Замовника (далі – Документація), що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу, згідно з якими тендерна
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Документи, які надаються переможцем
Тип порушення:
Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги:
Так, відповідно до пункту 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей:» додатку 1 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Першим днем строку, передбаченого цією тендерною документацією та/ або Законом та/ або Особливостями, перебіг якого визначається з дати певної події, вважатиметься наступний за днем відповідної події календарний або робочий день, залежно від того, у яких днях (календарних чи робочих) обраховується відповідний строк.
Таким чином ПЕРЕМОЖЕЦЬ повинен надати документи згідно пункту 3 та пункту 3.1. додатку 1 до тендерної документації у строк до 09.08.2025 23:59.
Звернемо увагу, що пункт 3 та пункт 3.1. додатку 1 до тендерної документації не є взаємодоповнюючими пунктами один одного, а тому їх зміст щодо надання документів переможцем торгів лежить в різних вимогах, а саме:
- Пункт 3 в частині оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей;
- Пункт 3.1. в частині надання Повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Разом з тим, у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
На виконання вказаних вимог тендерної документації ПЕРЕМОЖЕЦЬ надав наступні документи згідно пункту 3 та пункту 3.1. додатку 1 до тендерної документації у строк до 09.08.2025 23:59:
1) Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
Номер запиту: 1910080 Дата формування: 08.08.2025 09:14
Відомості, за якими здійснювався пошук інформації
Дані для пошуку отримані з сертифікату
Найменування юрособи: "ТОВ ІНКОМ ІНТЕРГРУП"
ЄДРПОУ: "45113692"
За результатами пошуку не було знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
2) Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
Номер запиту: 1910101 Дата формування: 08.08.2025 09:19
Відомості, за якими здійснювався пошук інформації
Дані для пошуку отримані з сертифікату
ПІБ: "КОЗЛОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"
ІПН: "2797506050"
За результатами пошуку не було знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3) ВИТЯГ інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" ФОВА-004222119
Виданий про те, що громадянин(ка) України
КОЗЛОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ
04.08.1976 року народження
уродженець(ка) УКРАЇНА, ГАЙВОРОН
на території України станом на 10.07.2025 є особою, стосовно якої:
Відомості про притягнення до кримінальної відповідальності: ВІДСУТНІ
Відомості про наявність незнятої чи непогашеної судимості: ВІДСУТНІ
Відомості про розшук: ВІДСУТНІ
Витяг надано для ОФОРМЛЕННЯ УЧАСТІ В ПРОЦЕДУРІ ПУБЛІЧНОЇ
ЗАКУПІВЛІ / СПРОЩЕНОЇ ПУБЛІЧНОЇ ЗАКУПІВЛІ
Однак, вимоги відповідно до пункту 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей:» додатку 1 до тендерної документації ТОВ «Інком Інтергруп» не виконані, зокрема наявні документи не підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, зокрема, що:
- керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
- керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Також, ПЕРЕМОЖЦЕМ - ТОВ «Інком Інтергруп» не дотримано умов, щодо надання документів згідно пункту 3.1. додатку 1 до тендерної документації.
Замовником встановлено, що переможець має надати:
«Повний витяг ... що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі».
Тобто документ повинен одночасно підтверджувати:
- відсутність судимості;
- відсутність обмежень, встановлених кримінальним процесуальним законодавством України.
Однак, наданий ВИТЯГ інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" ФОВА-004222119 не містить інформації про відсутність обмежень, встановлених кримінальним процесуальним законодавством України.
Врахуємо, що відповідно до Кримінального процесуального кодексу України (зокрема, статей 131–132, 176–181, 194 КПК України), до особи можуть бути застосовані такі процесуальні обмеження:
- тримання під вартою;
- домашній арешт;
- застава;
- особисте зобов’язання;
- особиста порука;
- заборона обіймати певні посади або займатися певною діяльністю;
- інші запобіжні заходи та обмеження, передбачені КПК.
Наявність таких обмежень не є тотожною наявності судимості — вони можуть бути застосовані навіть за відсутності вироку суду, тому вимога замовника є розширеною.
У наданому витягу від 10.07.2025 міститься інформація про:
- відсутність відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності;
- відсутність відомостей про незняту чи непогашену судимість;
- відсутність відомостей про розшук.
Проте у витягу відсутнє окреме підтвердження про відсутність обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України.
Оскільки у витягу не наведено окремої прямої інформації про відсутність зазначених у кримінальним процесуальним законодавством України обмежень (наприклад, заборони обіймати посади, домашнього арешту тощо), він не може вважатися таким, що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Слід також врахувати і наступне, що до наданого витягу відсутній окремий файл електронного підпису у форматі .p7s, що унеможливлює самостійну перевірку автентичності та цілісності документа з використанням відповідного програмного забезпечення. Вказане не відповідає вимогам тендерної документації, у разі якщо замовником передбачено можливість перевірки електронного підпису у поданих документах.
Умовою тендерної документації передбачено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель.
Водночас, Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» та Порядком доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30 березня 2022 року № 207 (далі – Наказ 207) визначено, що у разі формування витягу в електронній формі, він створюється з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та файлу підпису у форматі .p7s, який дозволяє перевірити справжність документа та цілісність його вмісту.
Пункт 6 розділу IV Наказу 207 Витяг, сформований в електронній формі, засвідчується кваліфікованою електронною печаткою служби ЄІС МВС.
Пункт 8 розділу IV Наказу 207 Роздрукований Витяг підписується заступником керівника служби ЄІС МВС відповідно до розподілу функціональних обов’язків (або особою, яка виконує його обов’язки), керівником ТСЦ МВС, ВПР АЦСК МВС (або особою, яка виконує його обов’язки), скріплюється печаткою відповідного суб’єкта та видається Заявнику або представнику.
Оскільки у наданому витягу відсутній окремий файл електронного підпису у форматі .p7s, це не відповідає вищезазначеним нормам та не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином ТОВ «Інком Інтергруп» підлягає відхиленню на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Першим днем строку, передбаченого цією тендерною документацією та/ або Законом та/ або Особливостями, перебіг якого визначається з дати певної події, вважатиметься наступний за днем відповідної події календарний або робочий день, залежно від того, у яких днях (календарних чи робочих) обраховується відповідний строк.
Таким чином ПЕРЕМОЖЕЦЬ повинен надати документи згідно пункту 3 та пункту 3.1. додатку 1 до тендерної документації у строк до 09.08.2025 23:59.
Звернемо увагу, що пункт 3 та пункт 3.1. додатку 1 до тендерної документації не є взаємодоповнюючими пунктами один одного, а тому їх зміст щодо надання документів переможцем торгів лежить в різних вимогах, а саме:
- Пункт 3 в частині оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей;
- Пункт 3.1. в частині надання Повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Разом з тим, у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
На виконання вказаних вимог тендерної документації ПЕРЕМОЖЕЦЬ надав наступні документи згідно пункту 3 та пункту 3.1. додатку 1 до тендерної документації у строк до 09.08.2025 23:59:
1) Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
Номер запиту: 1910080 Дата формування: 08.08.2025 09:14
Відомості, за якими здійснювався пошук інформації
Дані для пошуку отримані з сертифікату
Найменування юрособи: "ТОВ ІНКОМ ІНТЕРГРУП"
ЄДРПОУ: "45113692"
За результатами пошуку не було знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
2) Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
Номер запиту: 1910101 Дата формування: 08.08.2025 09:19
Відомості, за якими здійснювався пошук інформації
Дані для пошуку отримані з сертифікату
ПІБ: "КОЗЛОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"
ІПН: "2797506050"
За результатами пошуку не було знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3) ВИТЯГ інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" ФОВА-004222119
Виданий про те, що громадянин(ка) України
КОЗЛОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ
04.08.1976 року народження
уродженець(ка) УКРАЇНА, ГАЙВОРОН
на території України станом на 10.07.2025 є особою, стосовно якої:
Відомості про притягнення до кримінальної відповідальності: ВІДСУТНІ
Відомості про наявність незнятої чи непогашеної судимості: ВІДСУТНІ
Відомості про розшук: ВІДСУТНІ
Витяг надано для ОФОРМЛЕННЯ УЧАСТІ В ПРОЦЕДУРІ ПУБЛІЧНОЇ
ЗАКУПІВЛІ / СПРОЩЕНОЇ ПУБЛІЧНОЇ ЗАКУПІВЛІ
Однак, вимоги відповідно до пункту 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей:» додатку 1 до тендерної документації ТОВ «Інком Інтергруп» не виконані, зокрема наявні документи не підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, зокрема, що:
- керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
- керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Також, ПЕРЕМОЖЦЕМ - ТОВ «Інком Інтергруп» не дотримано умов, щодо надання документів згідно пункту 3.1. додатку 1 до тендерної документації.
Замовником встановлено, що переможець має надати:
«Повний витяг ... що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі».
Тобто документ повинен одночасно підтверджувати:
- відсутність судимості;
- відсутність обмежень, встановлених кримінальним процесуальним законодавством України.
Однак, наданий ВИТЯГ інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" ФОВА-004222119 не містить інформації про відсутність обмежень, встановлених кримінальним процесуальним законодавством України.
Врахуємо, що відповідно до Кримінального процесуального кодексу України (зокрема, статей 131–132, 176–181, 194 КПК України), до особи можуть бути застосовані такі процесуальні обмеження:
- тримання під вартою;
- домашній арешт;
- застава;
- особисте зобов’язання;
- особиста порука;
- заборона обіймати певні посади або займатися певною діяльністю;
- інші запобіжні заходи та обмеження, передбачені КПК.
Наявність таких обмежень не є тотожною наявності судимості — вони можуть бути застосовані навіть за відсутності вироку суду, тому вимога замовника є розширеною.
У наданому витягу від 10.07.2025 міститься інформація про:
- відсутність відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності;
- відсутність відомостей про незняту чи непогашену судимість;
- відсутність відомостей про розшук.
Проте у витягу відсутнє окреме підтвердження про відсутність обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України.
Оскільки у витягу не наведено окремої прямої інформації про відсутність зазначених у кримінальним процесуальним законодавством України обмежень (наприклад, заборони обіймати посади, домашнього арешту тощо), він не може вважатися таким, що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Слід також врахувати і наступне, що до наданого витягу відсутній окремий файл електронного підпису у форматі .p7s, що унеможливлює самостійну перевірку автентичності та цілісності документа з використанням відповідного програмного забезпечення. Вказане не відповідає вимогам тендерної документації, у разі якщо замовником передбачено можливість перевірки електронного підпису у поданих документах.
Умовою тендерної документації передбачено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель.
Водночас, Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» та Порядком доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30 березня 2022 року № 207 (далі – Наказ 207) визначено, що у разі формування витягу в електронній формі, він створюється з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та файлу підпису у форматі .p7s, який дозволяє перевірити справжність документа та цілісність його вмісту.
Пункт 6 розділу IV Наказу 207 Витяг, сформований в електронній формі, засвідчується кваліфікованою електронною печаткою служби ЄІС МВС.
Пункт 8 розділу IV Наказу 207 Роздрукований Витяг підписується заступником керівника служби ЄІС МВС відповідно до розподілу функціональних обов’язків (або особою, яка виконує його обов’язки), керівником ТСЦ МВС, ВПР АЦСК МВС (або особою, яка виконує його обов’язки), скріплюється печаткою відповідного суб’єкта та видається Заявнику або представнику.
Оскільки у наданому витягу відсутній окремий файл електронного підпису у форматі .p7s, це не відповідає вищезазначеним нормам та не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином ТОВ «Інком Інтергруп» підлягає відхиленню на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга на переможця Благовіщеньска лікарня.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення від 05.08.2025 про визначення ТОВ «Інком Інтергруп» переможцем тендеру щодо закупівлі Паливні гранули (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro – UA-2025-04-29-006231-a). Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Інком Інтергруп» переможцем тендеру щодо закупівлі ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09110000-3 - Тверде паливо»: Вугілля кам’яне марки ДГ (25-200), вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) (ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля), Дрова (ДК 021:2015: 09111400-4 - Деревне паливо) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro – UA-2025-04-29-006231-a).
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дій замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
857f566a80c94d4289ee90234edb4fa2
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-29-006231-a.c4
Назва:
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дій замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД вугілля із змінами.docx 19.07.2025 13:44
- Скарга 34.doc 19.07.2025 13:44
- Лист-гарантія про захист навколишнього середовища.pdf 19.07.2025 13:44
- IMG-20250719-WA0004.jpg 19.07.2025 13:44
- Наказ про призначення.pdf 19.07.2025 13:44
- протокол відхмлення від 15.07.2025 р..pdf 19.07.2025 13:44
- Скарга 34.pdf 19.07.2025 13:44
- sign.p7s 19.07.2025 13:45
- рішення від 22.07.2025 № 11394.pdf 22.07.2025 17:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2025 № 11757.pdf 30.07.2025 16:21
- рішення від 29.07.2025 № 11757.pdf 01.08.2025 11:37
- Пояснення по скарзі відхилення Інком 2 (1).docx 24.07.2025 15:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.07.2025 13:51
Дата розгляду скарги:
29.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.07.2025 17:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.08.2025 11:38
Дата виконання рішення Замовником:
04.08.2025 16:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5b6e3af8184b44dd99ce7b9d5c3282c9
Заголовок пункту скарги:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Замовника не відповідало вимогам частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовником 11 липня поточного року дійсно було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нами нібито невідповідностей, усунення яких передбачено пунктом 43 Особливостей (далі – Повідомлення), наступного змісту: «Відсутні всі документи які вимагались тендерною документацією. Для усунення виявлених невідповідностей надати документи які вимагались тендерною документацією, а саме інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).».
Однак, всупереч вимогам частини 16 статті 29 Закону, Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не містило таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Таким чином, ми були вимушені упродовж 24 годин виконати відповідну вимогу Замовника на власний розсуд, при цьому не маючи чіткого переліку нібито виявлених невідповідностей, не маючи посилань на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) нібито виявлені невідповідності та, врешті-решт, не розуміючи яку саму інформацію та/або які саме документи, ми повинні були подати для усунення нібито виявлених Замовником невідповідностей
Однак, всупереч вимогам частини 16 статті 29 Закону, Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не містило таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Таким чином, ми були вимушені упродовж 24 годин виконати відповідну вимогу Замовника на власний розсуд, при цьому не маючи чіткого переліку нібито виявлених невідповідностей, не маючи посилань на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) нібито виявлені невідповідності та, врешті-решт, не розуміючи яку саму інформацію та/або які саме документи, ми повинні були подати для усунення нібито виявлених Замовником невідповідностей
×
-
Назва доказу:
Протокол відхилення пропозиції
-
Повʼязаний документ:
протокол відхмлення від 15.07.2025 р..pdf
-
-
Назва доказу:
Вимога 24 години
-
Повʼязаний документ:
IMG-20250719-WA0004.jpg
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Інком Інтергуп"
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
6878b5697a474f5e89aba279d063a3fd
Заголовок пункту скарги:
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інком Інтергруп», оскільки Замовник вважає, що нами не було надано у складі тендерної пропозиції документи, які насправді й не вимагалися у тендерній документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
У тендерній документації Замовника в редакції від 21 травня 2025 року, була встановлена вимога, що «Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника (юридичної особи) процедури закупівлі та договору про закупівлю підтверджується одним із наступних документів: виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреність або доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції та договору…».
Таким чином, містити в собі безпосереднє підтвердження повноважень посадової особи учасника на підписання документів пропозиції та договору повинен лише «інший документ».
Такі документи у складі тендерної пропозиції, як: виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреність або доручення автоматично підтверджують факт наявності повноважень щодо підпису документів пропозиції учасника (юридичної особи) процедури закупівлі та договору про закупівлю.
До того ж, Замовник не встановив у тендерній документації вимоги до змісту чи оформлення таких документів, як: виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреність або доручення.
З огляду на викладене вище, нами і було завантажено до електронної системи закупівель відповідний наш наказ від 12.01.2023 року №1 «Про вступ на посаду директора», який фактично й є наказом про призначення, що повністю відповідає вимогам Замовника.
Також, залишається незрозумілим, на підставі чого Замовник у протокольному рішенні (протоколі) фахівця з публічних закупівель від 15.07.2025 року зазначає, що «Однак, у складі тендерної пропозиції такого рішення Зборів Учасників також не надано»!? Так, у тендерній документації взагалі-то відсутні жодні вимоги щодо надання учасниками закупівлі у складі їх тендерних пропозицій саме «рішення Зборів Учасників».
Відсутні у тендерній документації Замовника також й вимоги щодо необхідності підтвердження «саме легітимності повноважень щодо підпису документів пропозиції учасника та договору про закупівлю».
Враховуючи все зазначене вище, ми вважаємо, що Замовник безпідставно відхилив нашу тендерну пропозицію.
Таким чином, містити в собі безпосереднє підтвердження повноважень посадової особи учасника на підписання документів пропозиції та договору повинен лише «інший документ».
Такі документи у складі тендерної пропозиції, як: виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреність або доручення автоматично підтверджують факт наявності повноважень щодо підпису документів пропозиції учасника (юридичної особи) процедури закупівлі та договору про закупівлю.
До того ж, Замовник не встановив у тендерній документації вимоги до змісту чи оформлення таких документів, як: виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреність або доручення.
З огляду на викладене вище, нами і було завантажено до електронної системи закупівель відповідний наш наказ від 12.01.2023 року №1 «Про вступ на посаду директора», який фактично й є наказом про призначення, що повністю відповідає вимогам Замовника.
Також, залишається незрозумілим, на підставі чого Замовник у протокольному рішенні (протоколі) фахівця з публічних закупівель від 15.07.2025 року зазначає, що «Однак, у складі тендерної пропозиції такого рішення Зборів Учасників також не надано»!? Так, у тендерній документації взагалі-то відсутні жодні вимоги щодо надання учасниками закупівлі у складі їх тендерних пропозицій саме «рішення Зборів Учасників».
Відсутні у тендерній документації Замовника також й вимоги щодо необхідності підтвердження «саме легітимності повноважень щодо підпису документів пропозиції учасника та договору про закупівлю».
Враховуючи все зазначене вище, ми вважаємо, що Замовник безпідставно відхилив нашу тендерну пропозицію.
×
-
Назва доказу:
Наказ на призначення директора
-
Повʼязаний документ:
Наказ про призначення.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол про відхилення пропозиції
-
Повʼязаний документ:
протокол відхмлення від 15.07.2025 р..pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Інком Інтергуп"
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
c41cec15192b41b798cde50867141b21
Заголовок пункту скарги:
Замовник помилково вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «Інком Інтергруп» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
У додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Замовником було встановлено вимогу, що «3. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства.».
Однак, Замовником не було висунуто до учасників закупівлі жодних вимог щодо зазначеного вище, у тому числі у тендерній документації були відсутні вимоги щодо надання листа-гарантії щодо гарантування зазначеного.
У додатку 1 до тендерної документації, який не має жодного відношення до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, Замовником було встановлено вимогу, що «Учасник має дотримуватися заходів щодо збереження навколишнього середовища та дотримуватися вимог чинного природоохоронного законодавства України, про що має надати лист гарантію.».
Після розміщення Замовником в електронній системі закупівель зазначеного вище повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, нами упродовж встановленого строку було завантажено до складу нашої тендерної пропозиції відповідний лист-гарантію від 10.07.2025 року №23, у якому ми гарантували «як учасник закупівлі дотримуватися заходів щодо збереження навколишнього середовища та дотримуватися вимог чинного природоохоронного законодавства України», що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином, початкова відсутність у складі нашої тендерної пропозиції відповідного листа-гарантії про дотримання нами заходів щодо збереження навколишнього середовища та дотримання нами вимог чинного природоохоронного законодавства України не є тотожною відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції тощо.
Отже дана невідповідність в інформації та/або документах, що подані нами у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, підлягає усуненню в порядку, передбаченому частиною 16 статті 29 Закону та пунктом 43 Особливостей.
Однак, Замовником не було висунуто до учасників закупівлі жодних вимог щодо зазначеного вище, у тому числі у тендерній документації були відсутні вимоги щодо надання листа-гарантії щодо гарантування зазначеного.
У додатку 1 до тендерної документації, який не має жодного відношення до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, Замовником було встановлено вимогу, що «Учасник має дотримуватися заходів щодо збереження навколишнього середовища та дотримуватися вимог чинного природоохоронного законодавства України, про що має надати лист гарантію.».
Після розміщення Замовником в електронній системі закупівель зазначеного вище повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, нами упродовж встановленого строку було завантажено до складу нашої тендерної пропозиції відповідний лист-гарантію від 10.07.2025 року №23, у якому ми гарантували «як учасник закупівлі дотримуватися заходів щодо збереження навколишнього середовища та дотримуватися вимог чинного природоохоронного законодавства України», що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином, початкова відсутність у складі нашої тендерної пропозиції відповідного листа-гарантії про дотримання нами заходів щодо збереження навколишнього середовища та дотримання нами вимог чинного природоохоронного законодавства України не є тотожною відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції тощо.
Отже дана невідповідність в інформації та/або документах, що подані нами у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, підлягає усуненню в порядку, передбаченому частиною 16 статті 29 Закону та пунктом 43 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Лист- гарантія про захист навколишнього середовища
-
Повʼязаний документ:
Лист-гарантія про захист навколишнього середовища.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол про відхилення пропозиції
-
Повʼязаний документ:
протокол відхмлення від 15.07.2025 р..pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Інком Інтергуп"
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
2592b3d73eea4025ad40e32eaa7fe8a2
Заголовок пункту скарги:
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інком Інтергруп» «на підставі підпункту 1 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовник у своєму протокольному рішенні (протоколі) фахівця з публічних закупівель від 15.07.2025 року приймає рішення «1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі підпункту 1 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей».
Однак, все зазначене вище відносно нас, як учасника Процедури закупівлі, та відносно нашої тендерної пропозиції – не відповідає дійсності.
Однак, все зазначене вище відносно нас, як учасника Процедури закупівлі, та відносно нашої тендерної пропозиції – не відповідає дійсності.
×
-
Назва доказу:
Протокол відхилення пропозиції
-
Повʼязаний документ:
протокол відхмлення від 15.07.2025 р..pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Інком Інтергуп"
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Інком Інтергруп»
Номер:
9910038428034245856c2edc3544df5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-29-006231-a.a3
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Інком Інтергруп»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2.pdf 27.06.2025 12:02
- Скарга.doc 27.06.2025 12:02
- sign.p7s 27.06.2025 12:05
- рішення від 30.06.2025 № 10274.pdf 30.06.2025 15:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.07.2025 № 10634.pdf 08.07.2025 10:43
- рішення від 07.07.2025 № 10634.pdf 09.07.2025 18:14
- Пояснення по скарзі відхилення Інком.docx 01.07.2025 15:00
- Електронний протокол відхилення пропозиції.pdf 01.07.2025 15:00
- Пояснення по скарзі відхилення Інком.docx 01.07.2025 15:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.06.2025 12:20
Дата розгляду скарги:
07.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.06.2025 15:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.07.2025 18:14
Дата виконання рішення Замовником:
10.07.2025 10:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу АМК виконано в повному обсязі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
de11b0e8c8e84a85af33e605d5825fef
Заголовок пункту скарги:
Щодо листа-гарантії щодо дотримання заходів щодо збереження навколишнього середовища та дотримання вимог чинного природоохоронного законодавства України, передбачений підпунктом 6 пунктом 4 Додатку № 1 до тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
По-перше, у Протокольному рішенні від 24.06.2025 року Замовником вказано:
«Відповідно до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації передбачалось, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства.
Разом з тим, підпунктом 6 пункту 4 Додатку 1 тендерної документації було встановлено вимогу, що Учасник має дотримуватися заходів щодо збереження навколишнього середовища та дотримуватися вимог чинного природоохоронного законодавства України, про має надати лист гарантію.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інком Інтергруп» такий лист
гарантія відсутній.
Більш того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інком Інтергруп» взагалі
відсутні будь-які документи що передбачались умовами тендерної документації.».
Відповідно до підпункту 6 пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації у Розділі «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» учасник має дотримуватися заходів щодо збереження навколишнього середовища та дотримуватися вимог чинного природоохоронного законодавства України, про що має надати лист гарантію.
У складі тендерної пропозиції не надано лист-гарантію щодо дотримання заходів щодо збереження навколишнього середовища та дотримання вимог чинного природоохоронного законодавства України, передбачений підпунктом 6 пунктом 4 Додатку № 1 до тендерної документації.
Проте, відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, документи, які надаються учасником на підтвердження інформації встановленої відповідно до законодавства, що не відноситься до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, підлягають виправлення в порядку пункту 43 Особливостей, проте, всупереч вищезазначених положень чинного законодавства, Замовником не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушено пункт 43 Особливостей, що свідчить про неправомірність рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інком Інтергруп» з даної підстави.
Щодо зазначення Замовником того, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інком Інтергруп» взагалі відсутні будь-які документи що передбачались умовами тендерної документації, як одну із підстав для відхилення повідомляємо, що умовами тендерної документації НЕ вимагалось ЖОДНОГО документу на підтвердження інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а тому ненадання усіх документів, передбачених умовами тендерної документації, підлягає виправлення в порядку пункту 43 Особливостей. Проте, всупереч вищезазначених положень чинного законодавства, Замовником не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушено пункт 43 Особливостей, що свідчить про неправомірність рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інком Інтергруп» з даної підстави.
«Відповідно до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації передбачалось, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства.
Разом з тим, підпунктом 6 пункту 4 Додатку 1 тендерної документації було встановлено вимогу, що Учасник має дотримуватися заходів щодо збереження навколишнього середовища та дотримуватися вимог чинного природоохоронного законодавства України, про має надати лист гарантію.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інком Інтергруп» такий лист
гарантія відсутній.
Більш того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інком Інтергруп» взагалі
відсутні будь-які документи що передбачались умовами тендерної документації.».
Відповідно до підпункту 6 пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації у Розділі «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» учасник має дотримуватися заходів щодо збереження навколишнього середовища та дотримуватися вимог чинного природоохоронного законодавства України, про що має надати лист гарантію.
У складі тендерної пропозиції не надано лист-гарантію щодо дотримання заходів щодо збереження навколишнього середовища та дотримання вимог чинного природоохоронного законодавства України, передбачений підпунктом 6 пунктом 4 Додатку № 1 до тендерної документації.
Проте, відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, документи, які надаються учасником на підтвердження інформації встановленої відповідно до законодавства, що не відноситься до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, підлягають виправлення в порядку пункту 43 Особливостей, проте, всупереч вищезазначених положень чинного законодавства, Замовником не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушено пункт 43 Особливостей, що свідчить про неправомірність рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інком Інтергруп» з даної підстави.
Щодо зазначення Замовником того, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інком Інтергруп» взагалі відсутні будь-які документи що передбачались умовами тендерної документації, як одну із підстав для відхилення повідомляємо, що умовами тендерної документації НЕ вимагалось ЖОДНОГО документу на підтвердження інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а тому ненадання усіх документів, передбачених умовами тендерної документації, підлягає виправлення в порядку пункту 43 Особливостей. Проте, всупереч вищезазначених положень чинного законодавства, Замовником не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушено пункт 43 Особливостей, що свідчить про неправомірність рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інком Інтергруп» з даної підстави.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
2.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОВІЩЕНСЬКА ЛІКАРНЯ" БЛАГОВІЩЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інком Інтергруп» на закупівлю по предмету ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09110000-3 - Тверде паливо»: Вугілля кам’яне марки ДГ (25-200), вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) (ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля), Дрова (ДК 021:2015: 09111400-4 - Деревне паливо, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-04-29-006231-a.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
c90702d6ec1c458ebfacb4ba3acc0d77
Заголовок пункту скарги:
Щодо ненадання обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону абзацом дев'ятим пункту 37 цих особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
По-друге, у Протокольному рішенні від 24.06.2025 року Замовником вказано:
«Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону абзацом дев'ятим пункту 37 цих особливостей».
Відповідно до пункту 37 Особливостей учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Проте, ціна тендерної пропозиції ТОВ «Інком Інтергруп» автоматично Не визначена електронною системою закупівель аномально низькою, а тому ТОВ «Інком Інтергруп» не надано обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції, що свідчить про те, що Замовником неправомірно та не у відповідності до чинного законодавства обрано законодавчу підставу для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інком Інтергруп», що додатково підтверджує неправомірність рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інком Інтергруп» з даної підстави.
«Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону абзацом дев'ятим пункту 37 цих особливостей».
Відповідно до пункту 37 Особливостей учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Проте, ціна тендерної пропозиції ТОВ «Інком Інтергруп» автоматично Не визначена електронною системою закупівель аномально низькою, а тому ТОВ «Інком Інтергруп» не надано обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції, що свідчить про те, що Замовником неправомірно та не у відповідності до чинного законодавства обрано законодавчу підставу для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інком Інтергруп», що додатково підтверджує неправомірність рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інком Інтергруп» з даної підстави.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
2.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОВІЩЕНСЬКА ЛІКАРНЯ" БЛАГОВІЩЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інком Інтергруп» на закупівлю по предмету ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09110000-3 - Тверде паливо»: Вугілля кам’яне марки ДГ (25-200), вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) (ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля), Дрова (ДК 021:2015: 09111400-4 - Деревне паливо, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-04-29-006231-a.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
6e2f4a34bdea43a89d80be987fbd0c02
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-29-006231-a.c1
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
29 квітня 2025 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf.asice-86.zip 03.05.2025 20:25
- Протокол випробувань.pdf 03.05.2025 20:27
- договір_поставки_між постачальниками.pdf 03.05.2025 20:27
- Експертний висновок.pdf 03.05.2025 20:28
- Паспорт якості.pdf 03.05.2025 20:28
- Лист-відповідь.pdf 03.05.2025 20:28
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf 03.05.2025 20:28
- tehnichni_umovi_1908021524.pdf 03.05.2025 20:28
- Договір поставки.pdf 03.05.2025 20:29
- 035_20250321_Нафтоагросервіс_20250321_0002.pdf 03.05.2025 20:29
- 20.ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf 03.05.2025 20:29
- 7.ДСТУ 3472-2015_ (1)_page-0001 (8) (29).pdf 03.05.2025 20:29
- sign.p7s 03.05.2025 20:32
- рішення від 06.05.2025 № 7167.pdf 06.05.2025 18:02
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.05.2025 № 7744.pdf 15.05.2025 13:30
- рішення від 14.05.2025 № 7744.pdf 19.05.2025 13:28
- ТД вугілля із змінами.docx 21.05.2025 11:51
- пЕРЕЛІК ЗМІН.docx 21.05.2025 11:51
- пЕРЕЛІК ЗМІН.docx 21.05.2025 11:53
- ТД вугілля із змінами.docx 21.05.2025 11:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.05.2025 20:34
Дата розгляду скарги:
14.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.05.2025 18:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.05.2025 13:28
Дата виконання рішення Замовником:
21.05.2025 11:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №7744-р/пк-пз від 14.05.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), по скарзі приватного підприємства "НАФТОАГРОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ: 32872463) від 03 травня
2025 № UA-2025-04-29-006231-a.c1, Замовником було внесено зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
82f38682888343c297ca2c21ab18bf9c
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення:
29 квітня 2025 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
×
-
Назва доказу:
ДСТУ 3472:2015
-
Опис доказу:
ДСТУ 3472:2015
-
Повʼязаний документ:
7.ДСТУ 3472-2015_ (1)_page-0001 (8) (29).pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 7146:2010
-
Опис доказу:
ДСТУ 7146:2010
-
Повʼязаний документ:
20.ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір поставки
-
Опис доказу:
Договір поставки
-
Повʼязаний документ:
Договір поставки.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічні умови
-
Опис доказу:
Технічні умови
-
Повʼязаний документ:
tehnichni_umovi_1908021524.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист-відповідь
-
Опис доказу:
Лист-відповідь
-
Повʼязаний документ:
Лист-відповідь.pdf
-
-
Назва доказу:
Паспорт якості
-
Опис доказу:
Паспорт якості
-
Повʼязаний документ:
Паспорт якості.pdf
-
-
Назва доказу:
Експертний висновок
-
Опис доказу:
Експертний висновок
-
Повʼязаний документ:
Експертний висновок.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір поставки між постачальниками
-
Опис доказу:
Договір поставки між постачальниками
-
Повʼязаний документ:
договір_поставки_між постачальниками.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол випробувань
-
Опис доказу:
Протокол випробувань
-
Повʼязаний документ:
Протокол випробувань.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf.asice-86.zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
1427dec858cc416aa58eca5765dcb98d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-29-006231-a.c2
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
22 травня 2025 року Замовником було розміщено протокол щодо прийняття рішення фахівцем з публічних закупівель №2 про відміну відкритих торгів
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 03.06.2025 №8779.pdf 03.06.2025 15:22
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.06.2025 №9263.pdf 11.06.2025 12:42
- рішення від 10.06.2025 №9263.pdf 13.06.2025 15:07
- протокол відміна.pdf 01.06.2025 15:46
- sign.p7s 01.06.2025 15:46
- Скарга АМКУ тов енерго восток антрацит.pdf 01.06.2025 15:46
- Скарга АМКУ тов енерго восток антрацит.pdf.asice.zip 01.06.2025 15:46
- пояснення по скарзі від 04.06.2025 р..docx 04.06.2025 14:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.06.2025 17:11
Дата розгляду скарги:
10.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.06.2025 15:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.06.2025 15:15
Дата виконання рішення Замовником:
13.06.2025 16:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення усунено шляхом вiдмiни скасування закупiвлi.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
52e6ebd363b14c3e98958f3257d8ac18
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
22 травня 2025 року Замовником було розміщено протокол щодо прийняття рішення фахівцем з публічних закупівель №2 про відміну відкритих торгів
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
×
-
Назва доказу:
Протокол відміни
-
Повʼязаний документ:
протокол відміна.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ тов енерго восток антрацит.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ тов енерго восток антрацит.pdf.asice.zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобовʼязати замовника скасувати рішення про відміну торгів