• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«КОД ДК 021:2015 34350000-5 - ШИНИ ДЛЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ВЕЛИКОЇ ТА МАЛОЇ ТОННАЖНОСТІ (АВТОШИНИ)»

Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги відмінено

10 606 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 106 063.00 UAH
Період оскарження: 29.04.2025 12:55 - 04.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірну відміну Замовником процедури закупівлі

Номер: 9bfaae883063425c900a3dcc5b950a18
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-29-005761-a.c1
Назва: Скарга на неправомірну відміну Замовником процедури закупівлі
Скарга:
ТОВ «ТД «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» є учасником процедури закупівлі відкриті торги з особливостями, оголошеної замовником торгів КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, далі по тексту «Замовник», предметом закупівлі є «КОД ДК 021:2015 34350000-5 - ШИНИ ДЛЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ВЕЛИКОЇ ТА МАЛОЇ ТОННАЖНОСТІ (АВТОШИНИ)», з ідентифікатором закупівлі UA-2025-04-29-005761-a.
Дата розгляду скарги: 27.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.06.2025 15:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.07.2025 13:54
Дата виконання рішення Замовником: 24.07.2025 12:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10233-р/пк-пз від 27.06.2025
Автор: ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", Антоненко Оксана Петрівна +380674600418 office@viking-ak.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 54383c4fc11e4162a0523bef7278b55e
Заголовок пункту скарги: 1
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: ТОВ «ТД «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» є учасником процедури закупівлі відкриті торги з особливостями, оголошеної замовником торгів КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, далі по тексту «Замовник», предметом закупівлі є «КОД ДК 021:2015 34350000-5 - ШИНИ ДЛЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ВЕЛИКОЇ ТА МАЛОЇ ТОННАЖНОСТІ (АВТОШИНИ)», з ідентифікатором закупівлі UA-2025-04-29-005761-a.
Стислий виклад хронології подій.
29.04.2025 оголошена процедура закупівлі.
16.05.2025 Замовником ініційовано процедуру виправлення невідповідностей за допомогою механізму виправлення помилок протягом 24 годин згідно п.43 Особливостей стосовно учасника ТОВ «ТД «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА».
17.05.2025 учасником ТОВАРИСТВО ТОВ «ТД «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» на виконання вимоги Замовника виправлено помилки у межах строку 24 години.
11.06.2025 Замовником прийнято рішення скасувати (відмінити) закупівлю згідно протокольного рішення, підстава відміни: Оскільки, станом на сьогоднішній день строк розгляду (з урахуванням продовження замовником такого строку до 20 робочих днів) найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції (двадцять робочих днів) сплинув, а рішення щодо розгляду тендерної пропозиції Замовником так і не було оприлюднено, то дана закупівля підлягає відміні.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Вважаємо рішення про відміну закупівлі незаконним, виходячи з наступного.
Тож, фактична підстава зазначена Замовником при відміні торгів не узгоджується з чинним законодавством України.
Відповідно до абз.2 п. 36 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої,абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Згідно ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Тож, Замовник повинен дотримуватися граничних строків розгляду тендерних пропозицій учасників, в іншому випадку, саме замовник несе відповідальність за несвоєчасний розгляд тендерних пропозицій і наслідки пропуску такого строку.
У порушення наведених вимог замовником, ймовірно навмисно, було порушено процедурні строки, так як визначено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ТД «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» датою 07.05.2025 року, однак до 27.06.2025 розгляд пропозиції замовником не завершено, рішення про визначення переможця не оприлюднено, як і не оприлюднено у встановлений законом строк повідомлення про продовження строку розгляду пропозиції. Таким чином, замовник порушив вимоги ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Але в той же час, такі дії/бездіяльність замовника не можуть слугувати підставою для відміни процедури закупівлі.
Аналогічної позиції дотримується АМКУ при розгляді скарг про відміну торгів щодо неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
• Закупівля пального UA-2024-05-24-010028-a, рішення АМКУ №12247-р/пк-пз від 16.07.2024.
Суть справи: Замовник скасував відкриті торги, посилаючись на неможливість усунення порушень, виявлених Державною аудиторською службою України, а саме Замовником, при розгляді пропозиції учасника ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» порушено ст.29 Закону та п.36 Особливостей в частині строку розгляду тендерної пропозиції.
Учасник ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» оскаржив це рішення в АМКУ. Колегія АМКУ встановила, що замовник не довів неможливість виправлення порушень, і зобов’язала його скасувати рішення про відміну торгів.
З огляду на вищевказане, права та законні інтереси ТОВ «ТД «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну тендеру.
Всі документи, на які є посилання в даній заяві є у системі Prozorro, зазначена інформація є загальнодоступною, згідно ч.2 ст. 101 ЗУ «Про доступ до публічної інформації».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення