-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ц_25П-171_50110000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту MITSUBISHI L200).
Строк (термін) надання послуг відносно 1-єї одиниці ТЗ- не більше 15-ти календарних днів з дня підписання сторонами дефектного акту*, але не пізніше 30.11.2026р.** *Даний строк надання послуг буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата надання послуг є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
Завершена
191 040.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.1% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 2.1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
29.04.2025 00:55 - 04.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо рішення Замовника
Номер:
9c991c801669433595336546d88fc7fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-29-000006-a.b1
Назва:
Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 346 від 04.06.25 Прот відхил Ц_25П-171.docx 10.06.2025 22:54
- Рішення одноосібного засновника про надання повноважень.pdf 10.06.2025 22:54
- 3 Довідка з інформацією про уповноважену особу (по формі).pdf 10.06.2025 22:54
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 10.06.2025 22:54
- sign.p7s 10.06.2025 22:55
- рішення від 12.06.2025 №9375.pdf 12.06.2025 16:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2025 №9833.pdf 20.06.2025 12:20
- рішення від 19.06.2025 № 9833.pdf 24.06.2025 16:53
- 453 від 18.07.25 Прот розгляду рішення АМКУ Ц_25П-171.pdf 19.07.2025 20:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.06.2025 23:04
Дата розгляду скарги:
19.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.06.2025 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.06.2025 16:53
Дата виконання рішення Замовником:
19.07.2025 20:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Керуючись пунктом 67 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" повідомляємо, що Замовником усунуто порушення, зазначені в скарзі, а саме 18.07.2025 року було прийнято наступне рішення:
1. Скасувати рішення уповноваженої особи Акціонерного товариства «Укргазвидобування» (ПРОТОКОЛ №346 від 04.06.2025р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) щодо відхилення тендерної пропозиції учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", код ЄДРПОУ: 45504596, подану для участі у відкритих торгах по предмету закупівлі «Ц_25П-171_50110000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту MITSUBISHI L200)» відповідно до:
- абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
- абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
119468276b95450d8662fba6264de1ec
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
05.06.2025р. Замовником оприлюднено рішення №346 від 04.06.2025 р. відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" на закупівлю ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. Замовником вирішено: Відхилити тендерну пропозицію учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", код ЄДРПОУ: 45504596, подану для участі у відкритих торгах по предмету закупівлі «Ц_25П-171_50110000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту MITSUBISHI L200)» відповідно до:
- абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
- абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
- Серед невідповідностей Замовником зазначено:
Згідно Зведеного висновку було встановлено наступне.
Згідно пункту 1. частини 1.2 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД від Учасника вимагалося:
«Надати лист в складі тендерної пропозиції за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити:
- службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції;
- службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника,
та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ».
На виконання даної вимоги Учасником 03.06.2025 р. о. 15:35 було надано Файл «3 Довідка з інформацією про уповноважену особу (по формі).pdf».
Однак, при детальному розгляді цього документу було встановлено, що наданий Лист щодо повноважень посадових осіб не відповідає формі додатку №1.1 до тендерної документації. (частково видалений текст з переліку документів, що підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю).
Вищевказаний факт свідчить про невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам Тендерної документації та відповідно наявні підстави для відхилення даної пропозиції.
- абзац 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Аргументація:
Згідно Зведеного висновку було встановлено наступне.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією та 02.06.2025 р. відповідно до пункту 43 Особливостей розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Так, зокрема, повідомлення містило наступні вимоги:
«3.1.Перелік виявлених невідповідностей:
3.1.1. Учасником надано Довідку з інформацією про уповноважену особу (3 Довідка з інформацією про уповноважену особу (по формі).pdf) вих. №03 від 06.05.2025р., яка не відповідає формі додатку №1.1 до тендерної документації. (частково видалений текст з переліку документів, що підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю).
3.1.2. В Довідці з інформацією про уповноважену особу (3 Довідка з інформацією про уповноважену особу (по формі).pdf) вих. №03 від 06.05.2025р. серед документів, що підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зазначено Рішення №39 одноосібного засновника від 30 березня 2025 року. Однак даний документ не надано Учасником в складі тендерної пропозиції.
3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
Пункт 1. частини 1.2 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД:
1. Надати лист в складі тендерної пропозиції за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити:
- службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції;
- службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника,
та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ.
2. Надати у складі тендерної пропозиції скановані копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
3. Надати скановану копію статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності).
У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснював державну реєстрацію юридичної особи.
У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину.
У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи) або рішення про перехід на діяльність на підставі модельного статуту та надати Положення, затверджене Загальними зборами (за наявності).
Додаток №1.1 до тендерної документації - Форма листа щодо повноважень посадових осіб.
3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції:
А) Оновлений лист в складі тендерної пропозиції за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити:
- службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції;
- службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника,
та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ.
Б) Рішення №39 одноосібного засновника від 30 березня 2025 року (в разі необхідності)».
Учасник 03.06.2025 року на виконання даного повідомлення завантажив до Системи файл «3 Довідка з інформацією про уповноважену особу (по формі).pdf».
Однак, при детальному розгляді цього документу було встановлено, що оновлений Лист щодо повноважень посадових осіб знову не відповідає формі додатку №1.1 до тендерної документації. (частково видалений текст з переліку документів, що підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю).
Вищевказане однозначно підтверджує той факт, що Учасник протягом терміну, визначеного Особливостями щодо усунення невідповідностей, не виправив у повному обсязі невідповідності в інформації та/або документах, що були подані ним у своїй тендерній пропозиції, та які були виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, та відповідно наявні підстави для відхилення даної пропозиції.
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Відповідно до Протоколу №346 від 04.06.2025 року, тендерна пропозиція ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" була відхилена зокрема з підстави невідповідності довідки про повноваження посадових осіб вимогам форми Додатку №1.1 до тендерної документації.
З метою захисту своїх прав та інтересів, ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" повідомляє наступне:
Тендерною документацією встановлено наступну форму довідки:
«додаток №1.1
до тендерної документації
/форма листа щодо повноважень посадових осіб/
Уповноваженій особі
АТ «Укргазвидобування»
ЛИСТ
щодо повноважень посадових осіб
Даним листом _________________________ (найменування учасника) надає інформацію із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції, а саме:
1. Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції - _____________________________ (зазначається ПІБ без скорочень (повністю));
2. Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника - _____________________________ (зазначається ПІБ без скорочень (повністю));
Перелік документів, що підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу, або довідки із відповідною інформацією, або звіт про фінансовий стан, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ (учасник – нерезидент України надає зазначені документи за формою та змістом, передбаченими національним законодавством країни реєстрації чи доміцилію такого учасника), а саме:
1. _____________ (зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції);
… _____________(зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції);
n. _____________ (зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції).
* ______________(зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції).
*- У випадку наявності обмежень чи заборон на підписання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника та/або рішеннями органів управління учасника – учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю (не надання такого рішення учасником свідчитиме про відсутність у нього будь-яких обмежень чи заборон на підписання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника та/або рішеннями органів управління учасника).
- Учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю або акціонерне товариство, для визначення застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства», надає довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю), вартості своїх активів за даними останньої річної фінансової звітності (для акціонерного товариства) або сам звіт про фінансовий стан за цей період.
У випадку застосовності (якщо сума правочину перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства»), учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю або акціонерне товариство, надає рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину або довідку в довільній формі із посиланням на пункт статуту, яким передбачено порядок погодження правочину відмінний від встановленого в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства».
Відповідальність за достовірність наданої інформації несе учасник процедури закупівлі.
_________ (посада керівника учасника) ПІБ керівника учасника»
1. Довідка (лист) про уповноважених осіб була подана за формою, встановленою Додатком №1.1 до тендерної документації. У ній в повному обсязі:
o зазначено посадових осіб, уповноважених на підпис тендерної пропозиції та договору (без скорочень, відповідно до вимог);
o чітко визначено перелік документів, що підтверджують відсутність обмежень та наявність повноважень відповідних осіб.
2. Документ містить всю витребувану інформацію. Зокрема, перелік документів, на які посилається Замовник, був наданий у складі тендерної пропозиції. А саме:
o Рішення №53 одноосібного засновника від 06.05.2025 р.;
o Статут у чинній редакції;
o Витяг з ЄДР;
o Наказ про призначення директора;
o Відомості з модульного реєстру (засвідчені відповідно до вимог).
3. Особливу увагу просимо звернути на те, що примітка (зноска) у формі Додатку №1.1, починаючи зі слів “- У випадку наявності обмежень…” та до кінця блоку зірочкою (), не є частиною листа-довідки, яка підлягає включенню. Вказана зноска має інструктивно-роз’яснювальний характер і призначена для орієнтування учасника щодо того, які документи подавати у відповідних випадках (застосовність обмежень, фінансових порогів, правочинів тощо). Вона не є частиною змістовного шаблону довідки, а отже, її відсутність або неповне відтворення не може трактуватись як невідповідність формі або порушення умов тендерної документації. Учасником вчасно подано оновлену довідку після вимоги про усунення невідповідностей. Оновлена версія документа (вих. №03 від 03.06.2025 р.) була завантажена до Системи, підписана керівником, та містить всі уточнення, включно з переліком документів і повною відповідністю формі.
Учасник добросовісно виконав вимогу щодо подання довідки про уповноважених осіб та всі підтверджувальні документи, що зазначені в самій довідці, були включені до складу тендерної пропозиції. В тому числі — рішення вищого органу управління, яке було прямо згадано в довідці.
Повторно подана оновлена довідка (від 03.06.2025 р.) усуває всі формальні зауваження, висловлені у вимозі про усунення невідповідностей. Таким чином, учасник виконав усі вимоги у строк і в повному обсязі.
ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" надало у складі тендерної пропозиції лист про повноваження посадових осіб у відповідності до встановленої форми, а також усі передбачені нею документи. Примітка у формі Додатку №1.1 (зноска зі зірочкою) не є обов’язковим елементом самого листа, а носить виключно інформаційний та роз’яснювальний характер. Тому твердження про «неповну відповідність формі» є безпідставним та суперечить фактичному змісту документа і практиці тлумачення подібних вимог Антимонопольним комітетом України.
Відповідно, підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні, а рішення Замовника є таким, що порушує принципи рівного ставлення до учасників та об’єктивності розгляду тендерних пропозицій.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
- абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
- абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
- Серед невідповідностей Замовником зазначено:
Згідно Зведеного висновку було встановлено наступне.
Згідно пункту 1. частини 1.2 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД від Учасника вимагалося:
«Надати лист в складі тендерної пропозиції за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити:
- службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції;
- службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника,
та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ».
На виконання даної вимоги Учасником 03.06.2025 р. о. 15:35 було надано Файл «3 Довідка з інформацією про уповноважену особу (по формі).pdf».
Однак, при детальному розгляді цього документу було встановлено, що наданий Лист щодо повноважень посадових осіб не відповідає формі додатку №1.1 до тендерної документації. (частково видалений текст з переліку документів, що підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю).
Вищевказаний факт свідчить про невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам Тендерної документації та відповідно наявні підстави для відхилення даної пропозиції.
- абзац 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Аргументація:
Згідно Зведеного висновку було встановлено наступне.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією та 02.06.2025 р. відповідно до пункту 43 Особливостей розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Так, зокрема, повідомлення містило наступні вимоги:
«3.1.Перелік виявлених невідповідностей:
3.1.1. Учасником надано Довідку з інформацією про уповноважену особу (3 Довідка з інформацією про уповноважену особу (по формі).pdf) вих. №03 від 06.05.2025р., яка не відповідає формі додатку №1.1 до тендерної документації. (частково видалений текст з переліку документів, що підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю).
3.1.2. В Довідці з інформацією про уповноважену особу (3 Довідка з інформацією про уповноважену особу (по формі).pdf) вих. №03 від 06.05.2025р. серед документів, що підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зазначено Рішення №39 одноосібного засновника від 30 березня 2025 року. Однак даний документ не надано Учасником в складі тендерної пропозиції.
3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
Пункт 1. частини 1.2 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД:
1. Надати лист в складі тендерної пропозиції за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити:
- службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції;
- службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника,
та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ.
2. Надати у складі тендерної пропозиції скановані копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
3. Надати скановану копію статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності).
У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснював державну реєстрацію юридичної особи.
У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину.
У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи) або рішення про перехід на діяльність на підставі модельного статуту та надати Положення, затверджене Загальними зборами (за наявності).
Додаток №1.1 до тендерної документації - Форма листа щодо повноважень посадових осіб.
3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції:
А) Оновлений лист в складі тендерної пропозиції за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити:
- службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції;
- службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника,
та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ.
Б) Рішення №39 одноосібного засновника від 30 березня 2025 року (в разі необхідності)».
Учасник 03.06.2025 року на виконання даного повідомлення завантажив до Системи файл «3 Довідка з інформацією про уповноважену особу (по формі).pdf».
Однак, при детальному розгляді цього документу було встановлено, що оновлений Лист щодо повноважень посадових осіб знову не відповідає формі додатку №1.1 до тендерної документації. (частково видалений текст з переліку документів, що підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю).
Вищевказане однозначно підтверджує той факт, що Учасник протягом терміну, визначеного Особливостями щодо усунення невідповідностей, не виправив у повному обсязі невідповідності в інформації та/або документах, що були подані ним у своїй тендерній пропозиції, та які були виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, та відповідно наявні підстави для відхилення даної пропозиції.
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Відповідно до Протоколу №346 від 04.06.2025 року, тендерна пропозиція ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" була відхилена зокрема з підстави невідповідності довідки про повноваження посадових осіб вимогам форми Додатку №1.1 до тендерної документації.
З метою захисту своїх прав та інтересів, ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" повідомляє наступне:
Тендерною документацією встановлено наступну форму довідки:
«додаток №1.1
до тендерної документації
/форма листа щодо повноважень посадових осіб/
Уповноваженій особі
АТ «Укргазвидобування»
ЛИСТ
щодо повноважень посадових осіб
Даним листом _________________________ (найменування учасника) надає інформацію із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції, а саме:
1. Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції - _____________________________ (зазначається ПІБ без скорочень (повністю));
2. Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника - _____________________________ (зазначається ПІБ без скорочень (повністю));
Перелік документів, що підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу, або довідки із відповідною інформацією, або звіт про фінансовий стан, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ (учасник – нерезидент України надає зазначені документи за формою та змістом, передбаченими національним законодавством країни реєстрації чи доміцилію такого учасника), а саме:
1. _____________ (зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції);
… _____________(зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції);
n. _____________ (зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції).
* ______________(зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції).
*- У випадку наявності обмежень чи заборон на підписання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника та/або рішеннями органів управління учасника – учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю (не надання такого рішення учасником свідчитиме про відсутність у нього будь-яких обмежень чи заборон на підписання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника та/або рішеннями органів управління учасника).
- Учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю або акціонерне товариство, для визначення застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства», надає довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю), вартості своїх активів за даними останньої річної фінансової звітності (для акціонерного товариства) або сам звіт про фінансовий стан за цей період.
У випадку застосовності (якщо сума правочину перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства»), учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю або акціонерне товариство, надає рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину або довідку в довільній формі із посиланням на пункт статуту, яким передбачено порядок погодження правочину відмінний від встановленого в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства».
Відповідальність за достовірність наданої інформації несе учасник процедури закупівлі.
_________ (посада керівника учасника) ПІБ керівника учасника»
1. Довідка (лист) про уповноважених осіб була подана за формою, встановленою Додатком №1.1 до тендерної документації. У ній в повному обсязі:
o зазначено посадових осіб, уповноважених на підпис тендерної пропозиції та договору (без скорочень, відповідно до вимог);
o чітко визначено перелік документів, що підтверджують відсутність обмежень та наявність повноважень відповідних осіб.
2. Документ містить всю витребувану інформацію. Зокрема, перелік документів, на які посилається Замовник, був наданий у складі тендерної пропозиції. А саме:
o Рішення №53 одноосібного засновника від 06.05.2025 р.;
o Статут у чинній редакції;
o Витяг з ЄДР;
o Наказ про призначення директора;
o Відомості з модульного реєстру (засвідчені відповідно до вимог).
3. Особливу увагу просимо звернути на те, що примітка (зноска) у формі Додатку №1.1, починаючи зі слів “- У випадку наявності обмежень…” та до кінця блоку зірочкою (), не є частиною листа-довідки, яка підлягає включенню. Вказана зноска має інструктивно-роз’яснювальний характер і призначена для орієнтування учасника щодо того, які документи подавати у відповідних випадках (застосовність обмежень, фінансових порогів, правочинів тощо). Вона не є частиною змістовного шаблону довідки, а отже, її відсутність або неповне відтворення не може трактуватись як невідповідність формі або порушення умов тендерної документації. Учасником вчасно подано оновлену довідку після вимоги про усунення невідповідностей. Оновлена версія документа (вих. №03 від 03.06.2025 р.) була завантажена до Системи, підписана керівником, та містить всі уточнення, включно з переліком документів і повною відповідністю формі.
Учасник добросовісно виконав вимогу щодо подання довідки про уповноважених осіб та всі підтверджувальні документи, що зазначені в самій довідці, були включені до складу тендерної пропозиції. В тому числі — рішення вищого органу управління, яке було прямо згадано в довідці.
Повторно подана оновлена довідка (від 03.06.2025 р.) усуває всі формальні зауваження, висловлені у вимозі про усунення невідповідностей. Таким чином, учасник виконав усі вимоги у строк і в повному обсязі.
ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" надало у складі тендерної пропозиції лист про повноваження посадових осіб у відповідності до встановленої форми, а також усі передбачені нею документи. Примітка у формі Додатку №1.1 (зноска зі зірочкою) не є обов’язковим елементом самого листа, а носить виключно інформаційний та роз’яснювальний характер. Тому твердження про «неповну відповідність формі» є безпідставним та суперечить фактичному змісту документа і практиці тлумачення подібних вимог Антимонопольним комітетом України.
Відповідно, підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні, а рішення Замовника є таким, що порушує принципи рівного ставлення до учасників та об’єктивності розгляду тендерних пропозицій.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ТОВ АВТОШИНИ ПРОЗОРО зазначене у ПРОТОКОЛ уповноваженої особи №346 від 04.06.2025 року.