-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Черевики з високими берцями чорного кольору, черевики чорного кольору (3 лоти)
Строк поставки товарів: лот 1 – до 25 листопада 2025 року включно; лот 2 – до 21 липня 2025 року включно; лот 3 – до 10 вересня 2025 року включно. Умови оплати: - по факту поставки товару протягом поточного бюджетного періоду.
Завершена
142 337 340.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 399 600.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 399 600.00 UAH
Період оскарження:
28.04.2025 17:28 - 05.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга по лоту №3 на рішення про визначення переможцем ТОВ "Українська промислова компанія "Крок"
Номер:
ca2ce052381f4fc9bff7b6845fe5b6b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-28-008639-a.b1
Назва:
Скарга по лоту №3 на рішення про визначення переможцем ТОВ "Українська промислова компанія "Крок"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_АМКУ_НПУ_19_1.05-2.pdf 19.05.2025 13:48
- Додаток від 10.02.2025 р. до атестата про акредитацію ТОВ Тестметрстандарт №201471.pdf 19.05.2025 13:48
- Скарга_АМКУ_НПУ_19_1.05-2.docx 19.05.2025 13:48
- sign.p7s 19.05.2025 14:05
- Сфера акредитації Криворізької філії.pdf 27.05.2025 12:52
- Заперечення на Пояснення Замовника.docx 27.05.2025 12:52
- Заперечення на Пояснення Замовника.pdf 27.05.2025 12:56
- Ухвала Апеляц адмінсуду від 28.05.25р..pdf 28.05.2025 16:02
- Доповнення до заперечень на пояснення Замовника.pdf 28.05.2025 16:02
- рішення від 21.05.2025 № 8095.pdf 21.05.2025 14:34
- інформація про перенесення дати розгляду скарги від 29.05.2025 № 1300.pdf 29.05.2025 17:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.06.2025 № 8714.pdf 03.06.2025 11:22
- рішення від 02.06.2025 № 8714.pdf 05.06.2025 10:27
- позовна заява у справі 24841-25.pdf 23.05.2025 15:23
- Наказ ТОВ «УПК «Крок» № 9-к від 13.01.2025 «Про покладення обов’язків».pdf 23.05.2025 15:23
- АМКУ.pdf 23.05.2025 15:23
- «ДСТУ EN ISO 20344_2016 Засоби індивідуального захисту. Методи випробування взуття (EN ISO 20344_2011, IDT; ISO 20344_2011, IDT)».pdf 23.05.2025 15:23
- гарантійний лист № 02.05-10 від 05.05.2025що товар новий та відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам.pdf 23.05.2025 15:23
- протокол випробувань № 0801.25-ВЦ.1-№ 0805.25-ВЦ.1 від 05.03.2025.pdf 23.05.2025 15:23
- гарантійний лист № 02.05-11 щодо виготовлення товару з матеріалів що в протоколі випробувань.pdf 23.05.2025 15:23
- Довідка 15.05-2, що керівник ТОВ «УПК «КРОК» не притягувався до кримінальної відповідальності з корисливих мотивів.pdf 23.05.2025 15:23
- Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 11.05.2025 виданий на Карпишина Ю.А...pdf 23.05.2025 15:23
- Довідка 15.05-1, що керівник ТОВ «УПК «КРОК» не притягувався за корупційне правопорушення.pdf 23.05.2025 15:23
- Рішення по справі 320.24841.25.pdf 23.05.2025 15:23
- протокол випробувань ВЛ ТОВ «Тестметрстандарт» № 113.1.25.ПС від 06.05.2025.pdf 23.05.2025 15:23
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.pdf 23.05.2025 15:23
- «ДСТУ ГОСТ 28735_2009 Взуття. Метод визначення маси (ГОСТ 28735-2005, IDT)».pdf 23.05.2025 15:23
- Довідка 15.05-3 про те, що керівник ТОВ «УПК «КРОК» не притягувався до відповідальності за використання дитячої праці та торгівлю людьми.pdf 23.05.2025 15:23
- протокол загальних зборів КРОК № 13-01.25 від 13.01.2025 зміна директора на Карпишина Ю.А..pdf 23.05.2025 15:23
- Відповідь на Скаргу Олександри Лот 3 (10).doc 23.05.2025 15:23
- гарантійний лист № 02.05-9 від 05.05.2025 про поставку товару в строки.pdf 23.05.2025 15:23
- Докази направлення заяви ПП ВКФ ОЛЕКСАНДРА про відмову від позову в справі 320.24841.25 Національній поліції України.pdf 28.05.2025 19:40
- Ухвала Шостого апеляційного адміністративного суду від 28.05.2025 в справі 320.24841.25.pdf 28.05.2025 19:40
- Заява ПП ВКФ ОЛЕКСАНДРА про відмову від позову в справі 320.24841.25.pdf 28.05.2025 19:40
- Ухвала Шостого апеляційного адміністративного суду від 27.05.2025 в справі 320.24841.25.pdf 28.05.2025 19:40
- Ухвала Шостого апеляційного адміністративного суду від 26.05.2025 в справі 320.24841.25.pdf 28.05.2025 19:40
- Додаткові пояснення по скарзі ПП ВКФ Олександра (UA-2025-04-28-008639-a.b1).doc 28.05.2025 19:40
- Додаткові пояснення по скарзі ПП ВКФ Олександра (UA-2025-04-28-008639-a.b1).pdf 28.05.2025 19:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.05.2025 14:30
Дата розгляду скарги:
29.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.05.2025 14:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.06.2025 10:28
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
88ca95830b8d408ab0a5442dea98cd33
Заголовок пункту скарги:
2.1. Протокол випробувань № 113.1.25.ПС від 06.05.2025 р. виданий Випробувальною лабораторією ТОВ «Тестметрстандарт» , яка не акредитована НААУ у відповідні сфері випробувань взуття
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2.1. Відповідно п. 3 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності запропонованого Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник у складі пропозиції повинен був надати:
«Скановану копію протоколу випробувань (довідки, декларації, експертного висновку, сертифікату або іншого документу) (надалі – Протокол випробувань) виданого Учаснику уповноваженим акредитованим органом з оцінки відповідності (згідно з реєстрами Міністерства економіки України та/або Національного агентства з акредитації України) (далі – акредитований орган) у поточному році про відповідність запропонованого Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
Протокол випробувань в обов’язковому порядку повинен містити інформацію про відповідність зразку Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, наведеним в Додатку № 4 до Документації, зокрема:
- вимогам нормативно - технічної документації (технічному опису - ТО) за наступними розділами: «Зовнішній вигляд» (п. 1.2. ТО), «Виміри товару у готовому вигляді» (п. 1.4. ТО) (лінійні виміри) та «Маркування» (п. 1.9. ТО);
- фотографічне зображення зовнішнього вигляду предмету закупівлі та зображення з інформацією яка підтверджує виробника запропонованого товару (товарний ярлик, етикетка, бірка, тощо).»
З метою підтвердження відповідності вказаній вимозі Тендерної документації ТОВ «УПК «КРОК» у складі пропозиції було надано Протокол випробувань № 113.1.25.ПС від 06.05.2025 року, виданий Випробувальною лабораторією ТОВ «Тестметрстандарт» (файл - протокол зовнішній вид, виміри, маркування черевики ЧК.pdf).
Разом з цим, вказаний протокол не є таким, що виданий учаснику уповноваженим акредитованим органом з оцінки відповідності (згідно з реєстрами Міністерства економіки України та/або Національного агентства з акредитації України).
Випробувальна лабораторія ТОВ «Тестметрстандарт» не акредитована на проведення досліджень, зазначених у протоколі.
Згідно з даними Реєстру акредитованих органів оцінки відповідності, оприлюдненому у відритому доступі на сайті Національного агентства з акредитації України (https://naau.org.ua), лабораторія ТОВ «Тестметрстандарт» має сертифікат про акредитацію № 201471, виданий Національним агентством з акредитації України, проте сфера акредитації за цим сертифікатом не розповсюджується на випробування та методики, які вимагаються ТО 1881.40108578-601:2024 та зазначені у протоколі.
Як зазначено у вимогах Тендерної документації, протокол випробувань в обов’язковому порядку повинен містити інформацію про відповідність зразка Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, наведеним у Додатку № 4 до Документації, зокрема: «Виміри товару у готовому вигляді» (п. 1.4. ТО 1881.40108578-601:2024 ) (лінійні виміри).
2.1.1. Згідно з п. 1.4.1 ТО 1881.40108578-601:2024, лінійні виміри черевиків вихідного розміру (42) у готовому вигляді повинні відповідати даним, вказаним у таблиці 13 та ДСТУ EN ISO 20344:2016.
Основні лінійні розміри черевиків (згідно табл.13): Черевики: висота взуття зовні 105±5мм; висота взуття всередині 80±5мм; 105±5мм; всота задинки посередині 35±5мм;
Додатком від 10 лютого 2025 року до атестата про акредитацію ТОВ «Тестметрстандарт» №201471 чітко визначено сферу акредитації лабораторії. Зокрема, остання розповсюджується на вибіркові дослідження різних засобів індивідуального захисту (п.1.2 Додатку).
Разом з цим, звертаємо увагу, що сфера акредитації (Додаток від «10» лютого 2025 р. до атестата про акредитацію ТОВ «Тестметрстандарт» № 201471) не містить інформацію про акредитацію для проведення досліджень:
• висоти взуття зовні;
• висоти взуття всередині;
• висоти задинки посередині
за ДСТУ EN ISO 20344:2016.
2.1.2. Згідно з п. 1.4.1 ТО 1881.40108578-601:2024 , п. 1.4.7 — вага черевиків вимірюється згідно з ДСТУ ГОСТ 28735:2009. Вага напівпари взуття повинна бути (450–500) г.
Так само, сфера акредитації (Додаток від «10» лютого 2025 р. до атестата про акредитацію ТОВ «Тестметрстандарт» № 201471) не містить інформацію про акредитацію для проведення дослідження:
• ваги черевиків;
та взагалі будь-яких досліджень за ДСТУ ГОСТ 28735:2009.
Таким чином, Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме не надано протокол випробувань, що виданий Учаснику уповноваженим акредитованим органом з оцінки відповідності (згідно з реєстрами Міністерства економіки України та/або Національного агентства з акредитації України), про відповідність зразка Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, наведеним у Додатку № 4 до Документації, зокрема вимогам нормативно-технічної документації (технічному опису — ТО) за наступним розділом: «Виміри товару у готовому вигляді» (п. 1.4. ТО) (лінійні виміри).
Скаржник підкреслює, що згідно з п.43 Постанови №1178, відсутність документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції не є невідповідністю, яка може бути усунута учасником.
Аналогічне питання вже було предметом розгляду АМКУ, зокрема:
– у закупівлі UA-2021-09-06-000623-c (рішення від 25.10.2021 №24128) АМКУ встановив: «У наведеній вище акредитації відсутня інформація щодо підтвердження ТОВ "ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ" стосовно виконання будівельних робіт саме вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) "Системи екологічного управління". Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником, у звязку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
– у закупівлі UA-2022-12-22-021899-a (рішення від 22.02.2023 № 2094) АМКУ встановив: «у наведеному вище додатку до атестата про акредитацію № 20485 від 05.11.2021 "Сфера акредитації. Випробувальна лабораторія ТОВ "Випробувально-сертифікаційний центр "ПІВДЕНТЕСТ" відсутня інформація про право випробувальної лабораторії ТОВ "Випробувально-сертифікаційний центр "Південтест" на проведення вимірювань параметрів, передбачених стандартом ДСТУ EN 62722-2-1. Враховуючи викладене, протокол випробовування від 26.12.2022 № Т122607/22 виданий лабораторією, яка не атестована на право вимірювань параметрів, передбачених стандартом ДСТУ EN 62722-2-1.Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Таким чином, пропозиція ТОВ «УПК «КРОК» мала бути відхилена Замоником на підставі пп. 2 п. 44 Постанови № 1178 та пп. 2 п.3 Розділу V Тендерної документації.
«Скановану копію протоколу випробувань (довідки, декларації, експертного висновку, сертифікату або іншого документу) (надалі – Протокол випробувань) виданого Учаснику уповноваженим акредитованим органом з оцінки відповідності (згідно з реєстрами Міністерства економіки України та/або Національного агентства з акредитації України) (далі – акредитований орган) у поточному році про відповідність запропонованого Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
Протокол випробувань в обов’язковому порядку повинен містити інформацію про відповідність зразку Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, наведеним в Додатку № 4 до Документації, зокрема:
- вимогам нормативно - технічної документації (технічному опису - ТО) за наступними розділами: «Зовнішній вигляд» (п. 1.2. ТО), «Виміри товару у готовому вигляді» (п. 1.4. ТО) (лінійні виміри) та «Маркування» (п. 1.9. ТО);
- фотографічне зображення зовнішнього вигляду предмету закупівлі та зображення з інформацією яка підтверджує виробника запропонованого товару (товарний ярлик, етикетка, бірка, тощо).»
З метою підтвердження відповідності вказаній вимозі Тендерної документації ТОВ «УПК «КРОК» у складі пропозиції було надано Протокол випробувань № 113.1.25.ПС від 06.05.2025 року, виданий Випробувальною лабораторією ТОВ «Тестметрстандарт» (файл - протокол зовнішній вид, виміри, маркування черевики ЧК.pdf).
Разом з цим, вказаний протокол не є таким, що виданий учаснику уповноваженим акредитованим органом з оцінки відповідності (згідно з реєстрами Міністерства економіки України та/або Національного агентства з акредитації України).
Випробувальна лабораторія ТОВ «Тестметрстандарт» не акредитована на проведення досліджень, зазначених у протоколі.
Згідно з даними Реєстру акредитованих органів оцінки відповідності, оприлюдненому у відритому доступі на сайті Національного агентства з акредитації України (https://naau.org.ua), лабораторія ТОВ «Тестметрстандарт» має сертифікат про акредитацію № 201471, виданий Національним агентством з акредитації України, проте сфера акредитації за цим сертифікатом не розповсюджується на випробування та методики, які вимагаються ТО 1881.40108578-601:2024 та зазначені у протоколі.
Як зазначено у вимогах Тендерної документації, протокол випробувань в обов’язковому порядку повинен містити інформацію про відповідність зразка Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, наведеним у Додатку № 4 до Документації, зокрема: «Виміри товару у готовому вигляді» (п. 1.4. ТО 1881.40108578-601:2024 ) (лінійні виміри).
2.1.1. Згідно з п. 1.4.1 ТО 1881.40108578-601:2024, лінійні виміри черевиків вихідного розміру (42) у готовому вигляді повинні відповідати даним, вказаним у таблиці 13 та ДСТУ EN ISO 20344:2016.
Основні лінійні розміри черевиків (згідно табл.13): Черевики: висота взуття зовні 105±5мм; висота взуття всередині 80±5мм; 105±5мм; всота задинки посередині 35±5мм;
Додатком від 10 лютого 2025 року до атестата про акредитацію ТОВ «Тестметрстандарт» №201471 чітко визначено сферу акредитації лабораторії. Зокрема, остання розповсюджується на вибіркові дослідження різних засобів індивідуального захисту (п.1.2 Додатку).
Разом з цим, звертаємо увагу, що сфера акредитації (Додаток від «10» лютого 2025 р. до атестата про акредитацію ТОВ «Тестметрстандарт» № 201471) не містить інформацію про акредитацію для проведення досліджень:
• висоти взуття зовні;
• висоти взуття всередині;
• висоти задинки посередині
за ДСТУ EN ISO 20344:2016.
2.1.2. Згідно з п. 1.4.1 ТО 1881.40108578-601:2024 , п. 1.4.7 — вага черевиків вимірюється згідно з ДСТУ ГОСТ 28735:2009. Вага напівпари взуття повинна бути (450–500) г.
Так само, сфера акредитації (Додаток від «10» лютого 2025 р. до атестата про акредитацію ТОВ «Тестметрстандарт» № 201471) не містить інформацію про акредитацію для проведення дослідження:
• ваги черевиків;
та взагалі будь-яких досліджень за ДСТУ ГОСТ 28735:2009.
Таким чином, Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме не надано протокол випробувань, що виданий Учаснику уповноваженим акредитованим органом з оцінки відповідності (згідно з реєстрами Міністерства економіки України та/або Національного агентства з акредитації України), про відповідність зразка Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, наведеним у Додатку № 4 до Документації, зокрема вимогам нормативно-технічної документації (технічному опису — ТО) за наступним розділом: «Виміри товару у готовому вигляді» (п. 1.4. ТО) (лінійні виміри).
Скаржник підкреслює, що згідно з п.43 Постанови №1178, відсутність документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції не є невідповідністю, яка може бути усунута учасником.
Аналогічне питання вже було предметом розгляду АМКУ, зокрема:
– у закупівлі UA-2021-09-06-000623-c (рішення від 25.10.2021 №24128) АМКУ встановив: «У наведеній вище акредитації відсутня інформація щодо підтвердження ТОВ "ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ" стосовно виконання будівельних робіт саме вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) "Системи екологічного управління". Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником, у звязку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
– у закупівлі UA-2022-12-22-021899-a (рішення від 22.02.2023 № 2094) АМКУ встановив: «у наведеному вище додатку до атестата про акредитацію № 20485 від 05.11.2021 "Сфера акредитації. Випробувальна лабораторія ТОВ "Випробувально-сертифікаційний центр "ПІВДЕНТЕСТ" відсутня інформація про право випробувальної лабораторії ТОВ "Випробувально-сертифікаційний центр "Південтест" на проведення вимірювань параметрів, передбачених стандартом ДСТУ EN 62722-2-1. Враховуючи викладене, протокол випробовування від 26.12.2022 № Т122607/22 виданий лабораторією, яка не атестована на право вимірювань параметрів, передбачених стандартом ДСТУ EN 62722-2-1.Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Таким чином, пропозиція ТОВ «УПК «КРОК» мала бути відхилена Замоником на підставі пп. 2 п. 44 Постанови № 1178 та пп. 2 п.3 Розділу V Тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Додаток від 10.02.2025 р. до атестата про акредитацію ТОВ Тестметрстандарт №201471
-
Повʼязаний документ:
Додаток від 10.02.2025 р. до атестата про акредитацію ТОВ Тестметрстандарт №201471.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" та повідомлення про намір укласти договір
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
abac068892ec46b284b42e12fdb87588
Заголовок пункту скарги:
2.2. Не вказана конкретна назва товару по лоту №3
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно п. 1, 2, 5 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності запропонованого Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник у складі пропозиції повинен був надати:
«- копію документа, виданого виробником або його уповноваженим представником про те, що виробник або уповноважений представник підтверджує можливість поставки Товару (вказується конкретна назва товару). У документах повинна міститись відповідна інформація щодо процедури закупівлі, обсягів Товару і строків його поставки, визначених цією Документацією.
- гарантійний лист, в якому Учасник гарантує, що запропонований ним Товар (вказується конкретна назва товару) є новим (2025 року виготовлення) і таким, що не був у використанні, відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, указаним в Додатку 4 до Документації, з детальним описом запропонованого Товару у відповідності до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (указаних в Додатку 4 до Документації), із зазначенням в цьому гарантійному листі найменування запропонованого Товару та суб’єкта господарювання, який є виробником запропонованого Товару, та його ідентифікаційного коду.
- сканований гарантійний лист, в якому Учасник гарантує поставити Замовнику Товар (із обов’язковим зазначенням в ньому найменування запропонованого Товару), що буде вироблено саме з тих матеріалів, скановані копії протоколів випробувань (досліджень) яких завантажено до електронної системи закупівель».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «УПК «КРОК» для Лоту 3 надано:
– гарантійний лист № 02/05-9 від 05 травня 2025 року (файл - 1 гарантійний лист поставки.pdf),
– гарантійний лист № 02/05-9 від 05 травня 2025 року (файл - 2 гарантійний лист відповідність.pdf),
– гарантійний лист № 02/05-9 від 05 травня 2025 року (файл - 5 гарантійний лист матеріали),
відповідно до змісту яких назва товару вказана – «Черевики з високими берцями чорного кольору та черевики чорного кольору».
Скаржник звертає увагу, що згідно п. 4.3 Тендерної документації товаром за Лотом 3 є виключно Черевики чорного кольору – 18 847 пар.
Крім того, у протоколі випробувань Товару № 113.1.25.ПС від 06.05.2025 року найменування останнього зазначено як «Черевики чорного кольору (ВЛАСНІСТЬ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ), арт. 4933»
Таким чином, на переконання Скаржника, ТОВ «УПК «КРОК» не виконано вимоги п. 1, 2, 5 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації в частині позначення у документах конкретної назви товару.
Аналогічна позиція щодо порядку зазначення конкретної назву товару викладена АМКУ у рішенні від 07.02.2025 № 1866 у закупівлі UA-2025-01-07-004001-a.
У зв’язку з викладеним, пропозиція ТОВ «УПК «КРОК» мало була бути відхилена Замовником на підставі пп. 2 п. 44 Постанови № 1178 та пп. 2 п.3 Розділу V Тендерної документації.
«- копію документа, виданого виробником або його уповноваженим представником про те, що виробник або уповноважений представник підтверджує можливість поставки Товару (вказується конкретна назва товару). У документах повинна міститись відповідна інформація щодо процедури закупівлі, обсягів Товару і строків його поставки, визначених цією Документацією.
- гарантійний лист, в якому Учасник гарантує, що запропонований ним Товар (вказується конкретна назва товару) є новим (2025 року виготовлення) і таким, що не був у використанні, відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, указаним в Додатку 4 до Документації, з детальним описом запропонованого Товару у відповідності до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (указаних в Додатку 4 до Документації), із зазначенням в цьому гарантійному листі найменування запропонованого Товару та суб’єкта господарювання, який є виробником запропонованого Товару, та його ідентифікаційного коду.
- сканований гарантійний лист, в якому Учасник гарантує поставити Замовнику Товар (із обов’язковим зазначенням в ньому найменування запропонованого Товару), що буде вироблено саме з тих матеріалів, скановані копії протоколів випробувань (досліджень) яких завантажено до електронної системи закупівель».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «УПК «КРОК» для Лоту 3 надано:
– гарантійний лист № 02/05-9 від 05 травня 2025 року (файл - 1 гарантійний лист поставки.pdf),
– гарантійний лист № 02/05-9 від 05 травня 2025 року (файл - 2 гарантійний лист відповідність.pdf),
– гарантійний лист № 02/05-9 від 05 травня 2025 року (файл - 5 гарантійний лист матеріали),
відповідно до змісту яких назва товару вказана – «Черевики з високими берцями чорного кольору та черевики чорного кольору».
Скаржник звертає увагу, що згідно п. 4.3 Тендерної документації товаром за Лотом 3 є виключно Черевики чорного кольору – 18 847 пар.
Крім того, у протоколі випробувань Товару № 113.1.25.ПС від 06.05.2025 року найменування останнього зазначено як «Черевики чорного кольору (ВЛАСНІСТЬ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ), арт. 4933»
Таким чином, на переконання Скаржника, ТОВ «УПК «КРОК» не виконано вимоги п. 1, 2, 5 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації в частині позначення у документах конкретної назви товару.
Аналогічна позиція щодо порядку зазначення конкретної назву товару викладена АМКУ у рішенні від 07.02.2025 № 1866 у закупівлі UA-2025-01-07-004001-a.
У зв’язку з викладеним, пропозиція ТОВ «УПК «КРОК» мало була бути відхилена Замовником на підставі пп. 2 п. 44 Постанови № 1178 та пп. 2 п.3 Розділу V Тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
гарантійні листи ТОВ УПК "Крок" № 02/05-9 від 05 травня 2025
-
Повʼязаний документ:
Скарга_АМКУ_НПУ_19_1.05-2.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" та повідомлення про намір укласти договір
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
7eee0870a1264ad4ad060fa214cced7b
Заголовок пункту скарги:
2.3. протокол випробувань № 0801/25-ВЦ/1-№ 0805/25-ВЦ/1 від 05.03.2025 року не відповідає вимогам Тендерної документації та ТО 1881.40108578-601:2024,
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно п. 4 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності запропонованого Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник у складі пропозиції повинен був надати:
«Скановані копії протоколів випробувань (досліджень), виданих Учаснику не раніше 2024 року незалежними акредитованими лабораторіями (або іншим органом з оцінки відповідності), що засвідчують відповідність основних матеріалів Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі (Додаток 4 до Документації):
лоти 2 та 3 – шкіра натуральна чорного кольору (згідно з таблицею 4 ТО 1881.40108578-601:2024 (далі – ТО));
– матеріал текстильний синтетичний «3-D сітка» (згідно з таблицею 5 ТО);
– полотно трикотажне синтетичне (згідно з таблицею 6 ТО);
– матеріал синтетичний на основі поліестеру та поліаміду (згідно з таблицею 7 ТО).
– матеріал для дублювання шкіри (згідно з таблицею 8 ТО);
– підошва двошарова (згідно з таблицею 11 ТО);
– висота протектора (згідно з п. 1.3.13. ТО);
– міцність кріплення підошви до верху взуття (згідно з п.1.3.15. ТО);
– залишкова деформація задника та підноска (згідно з п. 1.3.17. ТО);
– опір згинання (згідно з п. 1.3.18. ТО)».
На виконання вказаної вимоги Тендерної документації, зокрема в частині матеріалу синтетичного на основі поліестеру та поліаміду (згідно з таблицею 7 ТО), ТОВ «УПК «КРОК» надано протокол випробувань № 0801/25-ВЦ/1-№ 0805/25-ВЦ/1 від 05.03.2025 року.
Таблицею 7 ТО 1881.40108578-601:2024 визначено наступні вимоги до матеріалу синтетичний на основі поліестеру та поліаміду, а також щодо методик перевірки:
Сировинний склад
- поліамід, % не менше 30 (методика перевірки - ДСТУ 4057-2001(ДСУ ISO 1833-2:2009))
- поліестер, % не більше 70 (методика перевірки - ДСТУ 4057-2001(ДСУ ISO 1833-2:2009))
Поверхнева щільність, г/м2 - 300±50 (методика перевірки - ДСТУ EN 12127:2009)
Тjвщина, мм - 2,5±0,5 (методика перевірки - ДСТУ ISO 5084-2004. UJCN 12023-1993*)
В свою чергу, протокол № 0801/25-ВЦ/1-№ 0805/25-ВЦ/1 від 05.03.2025 року не містить інформації про застосування методики перевірки ДСТУ ISO 1833-2:2009 під час визначення сировинного складу матеріалу синтетичний на основі палестру та поліаміду.
За таких умов, протокол випробувань № 0801/25-ВЦ/1-№ 0805/25-ВЦ/1 від 05.03.2025 року не відповідає вимогам Тендерної документації та ТО 1881.40108578-601:2024, а пропозиція ТОВ «УПК «КРОК» мала бути відхилена Замовником.
«Скановані копії протоколів випробувань (досліджень), виданих Учаснику не раніше 2024 року незалежними акредитованими лабораторіями (або іншим органом з оцінки відповідності), що засвідчують відповідність основних матеріалів Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі (Додаток 4 до Документації):
лоти 2 та 3 – шкіра натуральна чорного кольору (згідно з таблицею 4 ТО 1881.40108578-601:2024 (далі – ТО));
– матеріал текстильний синтетичний «3-D сітка» (згідно з таблицею 5 ТО);
– полотно трикотажне синтетичне (згідно з таблицею 6 ТО);
– матеріал синтетичний на основі поліестеру та поліаміду (згідно з таблицею 7 ТО).
– матеріал для дублювання шкіри (згідно з таблицею 8 ТО);
– підошва двошарова (згідно з таблицею 11 ТО);
– висота протектора (згідно з п. 1.3.13. ТО);
– міцність кріплення підошви до верху взуття (згідно з п.1.3.15. ТО);
– залишкова деформація задника та підноска (згідно з п. 1.3.17. ТО);
– опір згинання (згідно з п. 1.3.18. ТО)».
На виконання вказаної вимоги Тендерної документації, зокрема в частині матеріалу синтетичного на основі поліестеру та поліаміду (згідно з таблицею 7 ТО), ТОВ «УПК «КРОК» надано протокол випробувань № 0801/25-ВЦ/1-№ 0805/25-ВЦ/1 від 05.03.2025 року.
Таблицею 7 ТО 1881.40108578-601:2024 визначено наступні вимоги до матеріалу синтетичний на основі поліестеру та поліаміду, а також щодо методик перевірки:
Сировинний склад
- поліамід, % не менше 30 (методика перевірки - ДСТУ 4057-2001(ДСУ ISO 1833-2:2009))
- поліестер, % не більше 70 (методика перевірки - ДСТУ 4057-2001(ДСУ ISO 1833-2:2009))
Поверхнева щільність, г/м2 - 300±50 (методика перевірки - ДСТУ EN 12127:2009)
Тjвщина, мм - 2,5±0,5 (методика перевірки - ДСТУ ISO 5084-2004. UJCN 12023-1993*)
В свою чергу, протокол № 0801/25-ВЦ/1-№ 0805/25-ВЦ/1 від 05.03.2025 року не містить інформації про застосування методики перевірки ДСТУ ISO 1833-2:2009 під час визначення сировинного складу матеріалу синтетичний на основі палестру та поліаміду.
За таких умов, протокол випробувань № 0801/25-ВЦ/1-№ 0805/25-ВЦ/1 від 05.03.2025 року не відповідає вимогам Тендерної документації та ТО 1881.40108578-601:2024, а пропозиція ТОВ «УПК «КРОК» мала бути відхилена Замовником.
×
-
Назва доказу:
протокол № 0801/25-ВЦ/1-№ 0805/25-ВЦ/1 від 05.03.2025 р
-
Повʼязаний документ:
Скарга_АМКУ_НПУ_19_1.05-2.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" та повідомлення про намір укласти договір
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
a94ae78690d14c88bb7df2fe19875975
Заголовок пункту скарги:
2.4. Ненадані всі документи щодо повноважень представника учасника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження повноваження службової (посадової) особи або представника Учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції, учасник повинен надати у складі пропозиції:
«Документ, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи або представника Учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції.
У разі, якщо документи тендерної пропозиції підписуються керівником Учасника (юридичної особи), то повноваження щодо підпису документів пропозиції підтверджується копією (витягом) протоколу зборів учасників/засновників та/або копією наказу (іншого розпорядчого документу) про його призначення. Якщо документи тендерної пропозиції підписуються (завіряються) іншою особою (не керівником Учасника), подається довіреність (доручення) про надання повноважень цій особі підписувати такі документи та копія документа, що засвідчує цю особу (копія паспорту, посвідчення тощо) - подається завірена Учасником відбору копія відповідного документу у сканованому форматі.»
Згідно з відомостями Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та в томи числі Витягу з реєстру, наданого у складі тендерної пропозиції,, керівником ТОВ «УПК «КРОК» є Карпишина Анна Володимирівна.
Разом з цим, зі змісту документів тендерної пропозиції вбачається, що останні підписуються (завіряються) іншою особою (не керівником Учасника), а в.о. керівника — Карпишиним Юрієм Анатолійовичем, який у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань позначений як «представник».
На підтвердження повноважень представника товариства у складі тендерної пропозиції надано:
• Наказ № 9-к від 13.01.2025 року про призначення Карпишина Ю.А. виконуючим обов’язки директора;
• Протокол № 13-01/25 від 13.01.2025 року про призначення Карпишина Ю.А. виконуючим обов’язки директора.
Разом з цим, у складі пропозиції ТОВ «УПК «КРОК» відсутні документи, які прямо вимагались Тендерною документацією:
• довіреність (доручення) про надання повноважень цій особі;
• копія документа, що засвідчує цю особу.
Скаржник наголошує, що умовами Тендерної документації, у випадку підписання документів не керівником, не передбачалась можливість надання альтернативних документів (інших, аніж довіреність та паспорт) на підтвердження повноважень представника товариства (іншої особи, аніж керівника).
Аналогічне питання не надання окремої довіреності для виконуючого обов’язків керівника вже було предметом розгляду АМКУ.
Зокрема у закупівлі UA-2023-05-16-007712-a (рішення від 29.06.2023 № 9628) АМКУ встановив: «Скаржником не надано довіреність або доручення на виконуючого обов’язку директора Висотюк К. П. Враховуючи інформацію, розміщену на веб-порталі Уповноваженого органу, Скаржник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення».
Таким чином, ТОВ «УПК «КРОК» не виконано вимоги до п. 1 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації та відповідно підстави для визначення останнього переможцем відсутні.
«Документ, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи або представника Учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції.
У разі, якщо документи тендерної пропозиції підписуються керівником Учасника (юридичної особи), то повноваження щодо підпису документів пропозиції підтверджується копією (витягом) протоколу зборів учасників/засновників та/або копією наказу (іншого розпорядчого документу) про його призначення. Якщо документи тендерної пропозиції підписуються (завіряються) іншою особою (не керівником Учасника), подається довіреність (доручення) про надання повноважень цій особі підписувати такі документи та копія документа, що засвідчує цю особу (копія паспорту, посвідчення тощо) - подається завірена Учасником відбору копія відповідного документу у сканованому форматі.»
Згідно з відомостями Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та в томи числі Витягу з реєстру, наданого у складі тендерної пропозиції,, керівником ТОВ «УПК «КРОК» є Карпишина Анна Володимирівна.
Разом з цим, зі змісту документів тендерної пропозиції вбачається, що останні підписуються (завіряються) іншою особою (не керівником Учасника), а в.о. керівника — Карпишиним Юрієм Анатолійовичем, який у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань позначений як «представник».
На підтвердження повноважень представника товариства у складі тендерної пропозиції надано:
• Наказ № 9-к від 13.01.2025 року про призначення Карпишина Ю.А. виконуючим обов’язки директора;
• Протокол № 13-01/25 від 13.01.2025 року про призначення Карпишина Ю.А. виконуючим обов’язки директора.
Разом з цим, у складі пропозиції ТОВ «УПК «КРОК» відсутні документи, які прямо вимагались Тендерною документацією:
• довіреність (доручення) про надання повноважень цій особі;
• копія документа, що засвідчує цю особу.
Скаржник наголошує, що умовами Тендерної документації, у випадку підписання документів не керівником, не передбачалась можливість надання альтернативних документів (інших, аніж довіреність та паспорт) на підтвердження повноважень представника товариства (іншої особи, аніж керівника).
Аналогічне питання не надання окремої довіреності для виконуючого обов’язків керівника вже було предметом розгляду АМКУ.
Зокрема у закупівлі UA-2023-05-16-007712-a (рішення від 29.06.2023 № 9628) АМКУ встановив: «Скаржником не надано довіреність або доручення на виконуючого обов’язку директора Висотюк К. П. Враховуючи інформацію, розміщену на веб-порталі Уповноваженого органу, Скаржник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення».
Таким чином, ТОВ «УПК «КРОК» не виконано вимоги до п. 1 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації та відповідно підстави для визначення останнього переможцем відсутні.
×
-
Назва доказу:
довіреність (доручення) про надання повноважень представнику ТОВ УПК "Крок" та копія документа, що засвідчує цю особу.
-
Повʼязаний документ:
Скарга_АМКУ_НПУ_19_1.05-2.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" та повідомлення про намір укласти договір
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
a9e05cdd81884539ab1ca3f16541c77c
Заголовок пункту скарги:
2.5. У складі пропозиції ТОВ "УПК "Крок" не надано документ, виданий уповноваженим органом про те, що керівник товариства дійсно не притягався до кримінальної відповідальності
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 1. Додатку 2, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), а саме:
«1) довідка, складена Учасником-переможцем, про те що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (інформація у довідці має відповідати реальним обставинам на день її подання. Довідка повинна бути датована не раніше дня оприлюднення в електронній системі закупівель Прозоро повідомлення про намір укласти договір із Учасником та не пізніше 10 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір);
o довідка, складена Учасником-переможцем, про те що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
o довідка, складена Учасником-переможцем, про те що керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
o довідка, складена Учасником-переможцем, про те що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
До такої, самостійно складеної Учасником довідки, додається документ, виданий уповноваженим органом про те, що особи, вказані в довідці Учасника дійсно не притягались до кримінальної відповідальності, в них відсутні судимості або обмеження, передбачені кримінально-процесуальним законодавством України (документ має бути виданий у поточному році).
На виконання вказаної вимоги тендерної документації ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" у складі пропозиції надано:
• Довідку про корупцію № 15/05-1 від 15 травня 2025 р.
• Довідку про несудимість № 15/05-2 від 15 травня 2025 р.
• Довідку про працю № 15/05-3 від 15 травня 2025 р.
відповідно до змісту яких учасник підтверджує, що керівника учасника не було притягнуто до відповідальності та не було засуджено.
Разом з цим документ, виданий уповноваженим органом про те, що особи, вказані в довідці Учасника дійсно не притягались до кримінальної відповідальності, в них відсутні судимості або обмеження, передбачені кримінально-процесуальним законодавством України, наданий у складі пропозиції, видано на іншу особу, аніж керівник товариства, а саме на Карпишина Юрія Анатолійовича.
Як вже зазначалось, згідно з відомостями Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, керівником ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" є Карпишина Анна Володимирівна.
Карпишинин Юрій Анатолійович у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань позначений як «представник».
У складі пропозиції учасника, на підтвердження повноважень Карпишинина Юрія Анатолійовича надано протокол № 13-01/25 загальних зборів учасників товариства, відповідно до змісту якого учасники вирішили:
- тимчасово покласти на Карпишина Юрія Анатолійовича виконання обов’язків директора;
- включити к ЄДР відомості щодо представника Карпишина Юрiя Анатолiйовича.
Враховуючи викладене, у складі пропозиції ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" не надано документ, виданий уповноваженим органом про те, що керівник товариства дійсно не притягався до кримінальної відповідальності, в керівника відсутні судимості або обмеження, передбачені кримінально-процесуальним законодавством України.
Пропозиція ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" мала бути відхилена замовником на підставі пп. 3 п.3 Розділу V Тендерної документації, оскільки переможець закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
Таким чином, Скаржник наголошує, що пропозиція ТОВ «УПК «Крок», у Закупівлі UA-2025-04-28-008639-a містить численні та суттєві порушення вимог Тендерної документації.
Відповідно, рішення Замовника про визнання ТОВ «УПК «Крок», переможцем та про намір укласти договір з останнім є протиправним та таким, що не відповідає пп. 2 п. 44 Постанови № 1178 та пп. 2, пп. 3 п.3 Розділу V Тендерної документації, а відповідно має бути скасоване.
3. ОБҐРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ У СКАРЖНИКА ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ЗАКОНОМ ІНТЕРЕСІВ З ПРИВОДУ ОСКАРЖУВАНИХ РІШЕНЬ ЗАМОВНИКА.
Рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «УПК «Крок»» є таким, що прийняте з порушенням принципів здійснення публічних закупівель, а саме – принципу добросовісної конкуренції та об’єктивного, неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, визначеного статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
У разі відсутності протиправного рішення про визначення переможця, Скаржник міг би бути обраний переможцем закупівлі, оскільки його тендерна пропозиція відповідає усім вимогам тендерної документації і є наступною за ціною після пропозиції ТОВ «УПК «Крок»».
Таким чином, Скаржник є належним суб’єктом оскарження відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки має правомірне очікування на визначення переможцем у разі скасування протиправного рішення Замовника.
Оскільки Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі – захист порушених прав Скаржника можливий шляхом скасування рішення Замовника про визначення переможця.
«1) довідка, складена Учасником-переможцем, про те що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (інформація у довідці має відповідати реальним обставинам на день її подання. Довідка повинна бути датована не раніше дня оприлюднення в електронній системі закупівель Прозоро повідомлення про намір укласти договір із Учасником та не пізніше 10 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір);
o довідка, складена Учасником-переможцем, про те що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
o довідка, складена Учасником-переможцем, про те що керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
o довідка, складена Учасником-переможцем, про те що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
До такої, самостійно складеної Учасником довідки, додається документ, виданий уповноваженим органом про те, що особи, вказані в довідці Учасника дійсно не притягались до кримінальної відповідальності, в них відсутні судимості або обмеження, передбачені кримінально-процесуальним законодавством України (документ має бути виданий у поточному році).
На виконання вказаної вимоги тендерної документації ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" у складі пропозиції надано:
• Довідку про корупцію № 15/05-1 від 15 травня 2025 р.
• Довідку про несудимість № 15/05-2 від 15 травня 2025 р.
• Довідку про працю № 15/05-3 від 15 травня 2025 р.
відповідно до змісту яких учасник підтверджує, що керівника учасника не було притягнуто до відповідальності та не було засуджено.
Разом з цим документ, виданий уповноваженим органом про те, що особи, вказані в довідці Учасника дійсно не притягались до кримінальної відповідальності, в них відсутні судимості або обмеження, передбачені кримінально-процесуальним законодавством України, наданий у складі пропозиції, видано на іншу особу, аніж керівник товариства, а саме на Карпишина Юрія Анатолійовича.
Як вже зазначалось, згідно з відомостями Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, керівником ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" є Карпишина Анна Володимирівна.
Карпишинин Юрій Анатолійович у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань позначений як «представник».
У складі пропозиції учасника, на підтвердження повноважень Карпишинина Юрія Анатолійовича надано протокол № 13-01/25 загальних зборів учасників товариства, відповідно до змісту якого учасники вирішили:
- тимчасово покласти на Карпишина Юрія Анатолійовича виконання обов’язків директора;
- включити к ЄДР відомості щодо представника Карпишина Юрiя Анатолiйовича.
Враховуючи викладене, у складі пропозиції ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" не надано документ, виданий уповноваженим органом про те, що керівник товариства дійсно не притягався до кримінальної відповідальності, в керівника відсутні судимості або обмеження, передбачені кримінально-процесуальним законодавством України.
Пропозиція ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" мала бути відхилена замовником на підставі пп. 3 п.3 Розділу V Тендерної документації, оскільки переможець закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
Таким чином, Скаржник наголошує, що пропозиція ТОВ «УПК «Крок», у Закупівлі UA-2025-04-28-008639-a містить численні та суттєві порушення вимог Тендерної документації.
Відповідно, рішення Замовника про визнання ТОВ «УПК «Крок», переможцем та про намір укласти договір з останнім є протиправним та таким, що не відповідає пп. 2 п. 44 Постанови № 1178 та пп. 2, пп. 3 п.3 Розділу V Тендерної документації, а відповідно має бути скасоване.
3. ОБҐРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ У СКАРЖНИКА ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ЗАКОНОМ ІНТЕРЕСІВ З ПРИВОДУ ОСКАРЖУВАНИХ РІШЕНЬ ЗАМОВНИКА.
Рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «УПК «Крок»» є таким, що прийняте з порушенням принципів здійснення публічних закупівель, а саме – принципу добросовісної конкуренції та об’єктивного, неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, визначеного статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
У разі відсутності протиправного рішення про визначення переможця, Скаржник міг би бути обраний переможцем закупівлі, оскільки його тендерна пропозиція відповідає усім вимогам тендерної документації і є наступною за ціною після пропозиції ТОВ «УПК «Крок»».
Таким чином, Скаржник є належним суб’єктом оскарження відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки має правомірне очікування на визначення переможцем у разі скасування протиправного рішення Замовника.
Оскільки Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі – захист порушених прав Скаржника можливий шляхом скасування рішення Замовника про визначення переможця.
×
-
Назва доказу:
• Довідку про корупцію № 15/05-1 від 15 травня 2025 р. • Довідку про несудимість № 15/05-2 від 15 травня 2025 р. • Довідку про працю № 15/05-3 від 15 травня 2025 р.
-
Повʼязаний документ:
Скарга_АМКУ_НПУ_19_1.05-2.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" та повідомлення про намір укласти договір