-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Страхування цивільної відповідальності суб'єкта господарювання, що надає послуги із транспортування та/або зберігання транспортних засобів, за шкоду, яка може бути заподіяна транспортному засобу при здійсненні його транспортування та/або зберігання
Завершена
107 800.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1.5% або 1 617.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 1 617.00 UAH
Період оскарження:
28.04.2025 16:26 - 04.05.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
99ebf5266b7d4ae09dfa8d6fb2311747
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-28-010420-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист НБУ від 22.02.2025 р..pdf 29.04.2025 14:04
- Скарга до АМКУ - КП ЦОДР.pdf.p7s 29.04.2025 14:04
- Скарга до АМКУ - КП ЦОДР.docx 29.04.2025 14:04
- 1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf 29.04.2025 14:04
- Скарга до АМКУ - КП ЦОДР.pdf 29.04.2025 14:04
- sign.p7s 30.04.2025 09:57
- рішення від 02.05.2025 № 7021.pdf 02.05.2025 16:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.05.2025 № 7473.pdf 12.05.2025 15:44
- рішення від 09.05.2025 № 7473.pdf 14.05.2025 12:28
- повідомлення учасникам про внесення змін.docx 06.05.2025 15:15
- повідомлення учасникам про внесення змін.pdf 06.05.2025 15:15
- Протокол № 192 від 11.04.2025 року.docx 06.05.2025 15:15
- Пояснення в АМКУ.pdf 06.05.2025 15:15
- Пояснення в АМКУ.docx 06.05.2025 15:15
- Протокол № 192 від 11.04.2025 року.pdf 06.05.2025 15:15
- Протокол № 439 від 01.05.2025 року.docx 06.05.2025 15:15
- Протокол № 439 від 01.05.2025 року.pdf 06.05.2025 15:15
- ТД.docx 06.05.2025 15:15
- ТД нова редакція.docx 06.05.2025 15:15
- ТД нова редакція.pdf 06.05.2025 15:15
- ТД.pdf 06.05.2025 15:15
- Технічне завдання 2.pdf 06.05.2025 15:15
- Технічне завдання.pdf 06.05.2025 15:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.04.2025 12:08
Дата розгляду скарги:
09.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.05.2025 16:43
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
14.05.2025 12:29
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
14.05.2025 12:29
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d238f7860f7b4e22be5d758f5bcd7826
Заголовок пункту скарги:
Підпунктом 4 пункту 9 Додатку № 4 до Тендерної документації встановлені обов’язкові вимоги, які повинен виконати та/або яким має відповідати Учасник, які, на думку Скаржника, є дискримінаційними.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Підпунктом 4 пункту 9 Додатку № 4 до Тендерної документації встановлені обов’язкові вимоги, які повинен виконати та/або яким має відповідати Учасник, а саме: на підтвердження фінансової спроможності учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність капіталу та резервів з посиланням на баланс Учасника. Власний капітал страхової компанії - надавача послуг станом на 31.12.2023 р. має становити не менше 100 000,00 тис. грн.
Отже, прийняти участь у даній закупівлі може лише той Учасник, у якого власний капітал станом на 31.12.2023 р. становить не менше 100 000 000,00 грн.
Скаржник не має можливості виконати вищевказані обов’язкові умови ТД та отримати вказані Замовником фінансові показники, а відтак і взяти участь у вказаній закупівлі.
Тому, вважаємо, що умови ТД, щодо наявності в учасників закупівлі вищевказаних фінансових показників порушує принцип недискримінації учасників закупівлі та суперечить законодавству, виходячи з нижченаведеного.
Як вже було зазначено вище, Скаржник не має вказаних Замовником фінансових показників і більше того, не зобов’язаний їх мати згідно положень чинного законодавства.
Зазначаючи вказані вимоги в ТД, Замовник штучно суттєво обмежує коло учасників закупівлі, адже за даними журналу «InsuranceTop»/портала «Форіншурер» (https://forinsurer.com), прийняти участь у закупівлі можуть лише: 25 страхових компаній із розміром власного капіталу станом на 31.12.2023 р., що є не меншими, ніж 100 000 000,00 грн. (доказ - https://forinsurer.com/ratings/nonlife/23/12/2).
Таким чином, відповідати вищевказаним фінансовим критеріям можуть не більше 25 страхових компаній із 84 існуючих Non-life в Україні (доказ: https://forinsurer.com/news/24/05/15/43797#:~:text=%D0%9A%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B9%20%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8%20%D1%83%20%D0%BA%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%96%202024%20%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83%20%D0%B7%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%88%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%8F%20%D0%B4%D0%BE%2096), що відразу суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі та позбавляє учасників, які мають інші фінансові показники, можливості взяти участь у закупівлі, у тому числі і Скаржника.
Враховуючи те, що Скаржник не має вищевказаних фінансових показників, - Скаржник позбавлений можливості і надати відповідну довідку з посиланням на баланс для підтвердження розміру наведених вище обов’язкових фінансових показників.
Окремо звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що Скаржник дотримується встановлених законодавством вимог щодо платоспроможності страховика. Скаржником дотримано вимог частин другої та третьої статті 38 Закону України від 18 листопада 2021 року № 1909-ІХ «Про страхування» (копія листа НБУ додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова умова Тендерної документації є дискримінаційною та порушує права і законні інтереси Скаржника й інших потенційних учасників, пов’язаних із участю у процедурі закупівлі, тому, має бути видалена Замовником.
Отже, прийняти участь у даній закупівлі може лише той Учасник, у якого власний капітал станом на 31.12.2023 р. становить не менше 100 000 000,00 грн.
Скаржник не має можливості виконати вищевказані обов’язкові умови ТД та отримати вказані Замовником фінансові показники, а відтак і взяти участь у вказаній закупівлі.
Тому, вважаємо, що умови ТД, щодо наявності в учасників закупівлі вищевказаних фінансових показників порушує принцип недискримінації учасників закупівлі та суперечить законодавству, виходячи з нижченаведеного.
Як вже було зазначено вище, Скаржник не має вказаних Замовником фінансових показників і більше того, не зобов’язаний їх мати згідно положень чинного законодавства.
Зазначаючи вказані вимоги в ТД, Замовник штучно суттєво обмежує коло учасників закупівлі, адже за даними журналу «InsuranceTop»/портала «Форіншурер» (https://forinsurer.com), прийняти участь у закупівлі можуть лише: 25 страхових компаній із розміром власного капіталу станом на 31.12.2023 р., що є не меншими, ніж 100 000 000,00 грн. (доказ - https://forinsurer.com/ratings/nonlife/23/12/2).
Таким чином, відповідати вищевказаним фінансовим критеріям можуть не більше 25 страхових компаній із 84 існуючих Non-life в Україні (доказ: https://forinsurer.com/news/24/05/15/43797#:~:text=%D0%9A%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B9%20%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8%20%D1%83%20%D0%BA%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%96%202024%20%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83%20%D0%B7%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%88%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%8F%20%D0%B4%D0%BE%2096), що відразу суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі та позбавляє учасників, які мають інші фінансові показники, можливості взяти участь у закупівлі, у тому числі і Скаржника.
Враховуючи те, що Скаржник не має вищевказаних фінансових показників, - Скаржник позбавлений можливості і надати відповідну довідку з посиланням на баланс для підтвердження розміру наведених вище обов’язкових фінансових показників.
Окремо звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що Скаржник дотримується встановлених законодавством вимог щодо платоспроможності страховика. Скаржником дотримано вимог частин другої та третьої статті 38 Закону України від 18 листопада 2021 року № 1909-ІХ «Про страхування» (копія листа НБУ додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова умова Тендерної документації є дискримінаційною та порушує права і законні інтереси Скаржника й інших потенційних учасників, пов’язаних із участю у процедурі закупівлі, тому, має бути видалена Замовником.
×
-
Назва доказу:
2. Витяг з ДРФУ НБУ (ліцензії).
-
Повʼязаний документ:
1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Лист НБУ від 22.02.2025 р.;
-
Повʼязаний документ:
Лист НБУ від 22.02.2025 р..pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.