-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Комплекти меблів та столи за кодом ДК 021:2015:39130000-2 «Офісні меблі»
Завершена
72 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 361.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 361.50 UAH
Період оскарження:
28.04.2025 15:16 - 02.05.2025 09:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
391a653dc541453a820e91721c5b7bbf
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-28-008506-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Я, ФОП Шульчевський Олексій Олександрович, учасник спрощеної закупівлі UA-2025-04-28-008506-a звертаюсь до вас з приводу кваліфікації учасника ТОВ «ТМ «Брік».
Предметом даної закупівлі є Комплекти меблів та столи за кодом ДК 021:2015:39130000-2 «Офісні меблі». В комплектах меблів вимагається постачання крісел офісних в кількості 2 штуки.
В умовах вашого Оголошення про закупівлю був зазначених в п.3.1 перелік документів та даних , що вимагаються від учасника в складі його пропозиції. Серед них є «- документи, щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі технічне завдання (заповнений та підписаний Додаток №3) та документи які вимагалися від Учасника в Додатоку №3;».
Ми проаналізувавши документи учасника ТОВ «ТМ «БРІК» і не знайшли інформацію стосовно які саме крісла в якості предмета закупівлі пропонує цей Учасник, тобто не вказав ні його найменування, ні моделі, ні марки, не надав ні фото, ні креслення запропонованого товару для розуміння що він пропонує замовнику. Учасник не надав документи що зазначалися в пункті 3.1: документи щодо необхідних технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, а саме крісел! Ви вимагали заповнений та підписаний Додаток№3, але він стосовно офісних крісел не заповнений, так як нічого не вказано ні назви ні виробника, ні технічних характеристик!
Також учасник не надав висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ці крісла на підтвердження їх якісних характеристик.
Згідно Закону Замовник при розгляді пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Але за Законом Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
В даному випадку Учасник під час виправлення невідповідностей змінить предмет закупівлі, його найменування, марку, модель тощо! Він може надати документи на підтвердження техничних і якісних характеристик будь яких офісних крісел, а не тих, що він мав на увазі і які вам були запропоновані на момент подання пропозиції, тому що він їх не зазначив в своїх документах (підтвердження технічних характеристик предмета закупівлі) на момент подання пропозиції! Тому пропозиція учасника ТОВ «ТМ «БРІК» повина бути відхилена Замовником.
Замовником була надана Вимога виправити невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин, але дещо в цікавій формі! - «Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати через електронну систему закупівель: 1. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, що використовуються при виготовленні запропонованого товару – Крісло офісне або, в разі якщо запропонований товар Крісло офісне не є предметом власного виробництва, лист-пояснення з зобов’язаннями надання відповідних документів, які свідчать про якість Товару (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), або посвідчення/паспорт якості, або експертний висновок, або декларація виробника, або інший документ, що підтверджує якість товару (згідно п4.4. проекту договору) при поставці вищевказаного товару.»
Ця вимога побудована на вимозі, яка відображена в п.4.4 проекту договору, який відносится до умов поставки товару - розділу 4. ПОСТАВКА ТОВАРУ , тобто ці документи потрібно надати вже при поставці товару учасником закупівлі, якого вже визначено переможцем даної закупівлі і з ним підписано Договір про закупівлю. Це і так повинен зробити Переможець, і це геть інша вимога, яку також повинен виконати учасник, але якого вже буде визначено переможцем закупівлі.
Але ця вимога на виправлення невідповідностей не відповідає вимогам, які прописані Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме в п.3.1 в «переліку документів та даних, що вимагаються від учасника у складі його пропозиції» (виділено в тексті Замовником), тобто подати учасником у складі його пропозиції , тобто до кінцевого строку подання пропозиції до 9:00 07.05.2025 року , а не при поставці товару Переможцем закупівлі до 15.06.2025 р.: «…..-документи, щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі технічне завдання (заповнений та підписаний Додаток №3) та документи які вимагалися від Учасника в Додатоку №3;». В Оголошенні не йшлося про надання листа-пояснення з зобов’язаннями надання відповідних документів які свідчать про якість товару, в разі якщо запропонований товар Крісло офісне не є предметом власного виробництва і при поставці товару, а не тим паче при поданні документів до кінцевого строку подання пропозиції.
Крім того учасник у складі своєї пропозиції надав висновки на державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали не в повному складі! В технічному завданні до предмета закупівлі Замовником зазначено використання ДВП білого кольору, з якого робиться задня стінка в полиці книжковій (п.4.3, п.4.4) і нижню полицю поділено ДВП білого кольору на три рівні секції висотою 350 мм , середню полицю поділено навпіл ДВП білого кольору висотою 350 мм. Крім того вироби мають по торцях бути ПРОКЛЕЄНІ протиударною кромкою ПВХ. Тобто при виготовлені меблів використовуються такі матеріали, як плити ДВП і клей. Учасник з тим погодився, підписуючи Технічне завдання, але ж чомусь не надав висновки на ці матеріали, як того вимагав Замовник в документації свого Оголошення.
Замовник також не відобразив це в своєму повідомленні на виправлення невідповідності інформації та/або документах протягом 24 годин!
Тобто обгрунтування цієї вимоги на виправлення невідповідностей не відповідає вимогам самого Замовника в цьому Оголошенні!
Таким чином учасник ТОВ «ТМ «БРІК» не надав документи на підтвердження технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, а уповноважена особа Замовника не компетентно сформулювала Вимогу про виправлення невідповідностей в інформації наданої учасником при поданні пропозиції учасника!
Тому ми вимагаємо скасувати дану Вимогу , і привести її у відповідний стан, або на підставі того що учасник не надав документи, які підтверджують технічні і якісні характеристики предмета закупівлі, а Державний Замовник не може розміщувати згідно законодавства України щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції, який пропонується учасником, скасувати рішення Замовника про визначення учасника ТОВ «ТМ «БРІК» Переможцем даної закупівлі.
ФОП Шульчевський О.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо кваліфікації учасника.pdf 13.05.2025 16:58
- Протокол №70 від 16.05.2025.pdf 16.05.2025 08:45
Дата подачі:
13.05.2025 16:58
Вирішення:
Шановний Учасник! Щодо вашої вимоги скасувати рішення Замовника про визначення учасника ТОВ «ТМ «БРІК» та визнати переможцем ФОП Шульчевський О.О. повідомляємо:
Відповідно до абзацу 2 пункту 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутись до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції. Ваша пропозиція не розглядалась, оскільки не була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону, отже не була відхилена - тому подавати вимоги Ви не маєте підстав.
Роз’яснення по суті вимоги надані. Вимога підлягає відхиленню, у зв’язку із тим, що відповідно до п.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» звернутись до замовника з вимогою в спрощеній закупівлі може лише Учасник, пропозиція якого відхилена.
Статус вимоги:
Не задоволено