• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

CPV - 33170000-2 – Обладнання для анестезії та реанімації

CPV - 33170000-2 – Обладнання для анестезії та реанімації (Реанімаційні інструменти (медичні інструменти) набір)

Торги не відбулися

80 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 800.00 UAH
Період оскарження: 01.10.2018 17:21 - 05.10.2018 13:00
Вимога
Відхилено

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 6d4a54c9e2c5416498dcffe738924b45
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-01-001227-a.b1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Доводимо до відома Замовника , що ми надали усі документи , які вимагав Замовник. Ми надали документи-про взяття на облік , про відкритий захунок , статут , свідотсво про регістрацію все це присутньо в повному обсязі. Паспорт уповноваженної особи для підписання договору , був виданий вже після сорока п'яти років і тому сторінки пасторта 4, 5 та 6 є абсолютно пустими. За Законом пусті сторінки паспорта не надаються. Чому Замовник не знайшов , а можливо навмисно не знайшов , в прикріплених документах нам це не відомо. Ми телефонували до замовника , пояснівали , як що Замовник не взмозі щось знайти , будь ласка зверніться безпосередньо до учасника. Ніхто не звертався. Рахуємо , що тендер був створенний тілько для того , щоб виправдати змарнований рабочій час.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно пункту 14.1. Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 року №35 у випадку виявлення порушення Користувач звертається до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі – Вимога) через відповідну електронну форму. Вимога повинна містити таку інформацію: 1. найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога; 2. номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога; 3. підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати; 4. зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування; 5. дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб – найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб – ПІБ, ідентифікаційний номер / реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику, і відображаються після розкриття пропозицій. Вимога може містити також іншу інформацію про особу, що звернулася. Уся інформація щодо процесу звернення доступна всім Користувачам з усіх Авторизованих електронних майданчиків та на веб-порталі Уповноваженого органу. Подана вимога ТОВ "МЕДИН 2011" № UA-2018-10-01-001227-a.b1 від 22.10.2018 року не відповідає вищезазначеним вимогам та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено