• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт покрівлі адмінбудинку Недригайлівської селищної ради за адресою: Сумська область, Роменський район, селище Недригайлів, вулиця Сумська,4 за кодом ЄЗС ДК 021:2015 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи.

Торги не відбулися

385 036.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 850.36 UAH
Період оскарження: 28.04.2025 11:20 - 03.05.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Рішення, відповідно до Протоколу №62 уповноваженої особи Недригайлівської селищної ради від 8 травня 2025 року (далі – Протокол № 62), щодо неправомірного обрання переможцем ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД", пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації

Номер: c515d1468af14245bdd1a5a4f7cee290
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-28-003340-a.b1
Назва: Рішення, відповідно до Протоколу №62 уповноваженої особи Недригайлівської селищної ради від 8 травня 2025 року (далі – Протокол № 62), щодо неправомірного обрання переможцем ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД", пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації
Вимога:
Переможець, відповідно до оголошення, оприлюдненого в електронній системі № UA-2025-04-28-003340-a від 28 квітня 2025 року, не виконав умов, визначених Замовником у тендерній документаціїдо предмету закупівлі «Поточний ремонт адмінбудинку Недригайлівської селищної ради за адресою: Сумська область, Роменський район, селище Недригайлів, вулиця Сумська,4 за кодом ЄЗС ДК 021:2015 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» а саме: Додатку 1 п. 3 « Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» П.3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби-плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), що повинна складатись з документів, зазначених у частині 6 цієї документації (Додаток 4 до цієї тендерної документації). У складі Пропозиції ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД", відсутній сам Додаток 4, який ввідповідно переліку повинен бути, а надано лише файл Лист1, вих №74 від 2025 року що Учасник ознайомлений і погоджується з Додатком 4. Що порушує вимогу Замовника. Абз. 19 Додатку 4 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Вартість матеріально-технічних ресурсів має бути підтверджена. Ціни на матеріали мають бути, не вищою за середню ціну у регіоні. Виконавець надає Замовнику інформацію про ціни на матеріальні ресурси відповідно додатку №1 до технічного завдання. Ціни можуть підтверджуватись такими документами, як: · Комерційні пропозиції постачальників. Пропозиції повинні бути видані не раніше ніж за один місяць до дати подання заявки на участь у відкритих торгах та відповідали специфікаціям, зазначеним у вимогах до предмета закупівлі. Пропозиції повинні бути отримані від незалежних один від одного постачальників. · Інформація з відкритих торгових майданчиків. Дані з перевірених і загальнодоступних платформ для торгівлі (таких як Prozorro Market або інші електронні майданчики, які використовуються для публічних закупівель, де представлені ринкові ціни на аналогічні товари). · Довідка з торгово-промислової палати (ТПП). Для товарів, ціна яких суттєво коливається, або для імпортних матеріалів, що зазнають впливу валютних коливань, підтвердження ціни може бути здійснено довідкою з ТПП. Така довідка підтверджує відповідність заявлених цін ринковим умовам на момент проведення закупівлі. · Аналіз ринку та звіти спеціалізованих компаній. Документи від незалежних аналітичних агентств, які здійснюють моніторинг цін на конкретні групи товарів наприклад, звіти щодо цін на будівельні матеріали, ринок металу або паливно-мастильні матеріали). · Інформація з офіційних каталогів та цінових бюлетенів. Використання даних з офіційних каталогів та бюлетенів виробників чи дистриб’юторів є прийнятним, за умови, що ці дані актуальні на дату подання пропозиції. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Переможця будь який з вище зазначених документів ВІДСУТНІЙ. Звертаємо увагу, що Переможцем зазначений документ не подано у зв'язку із фактичною відсутністю такого документа станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Таким чином, Переможцем свідомо в порушення вимог тендерної документації та статті 5 Закону, а саме принципу здійснення публічних закупівель - добросовісної конкуренції серед учасників, не надано відповідні документи що вимагалися Тендерною документацією.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу №UA-2025-04-28-003340-a.b1 08.05.2025 року Недригайлівська селищна рада отримала вимогу №UA-2025-04-28-003340-a.b1 від учасника закупівлі — ФОП Наливайко Юрій Вікторович (далі – Скаржник). Уповноваженою особою із здійснення публічних закупівель Недригайлівської селищної ради було оголошено відкриті торги із особливостями за предметом: Поточний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Недригайлівської селищної ради за адресою: Сумська область, Роменський район, смт Недригайлів, вул. Сумська, 4, згідно з кодом ЄЗС ДК 021:2015 – 45260000-7 "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи". У процедурі закупівлі взяли участь два учасники: • ДП ПАТ «Сумбуд» БМП «Лебединпромбуд» (далі – Переможець) • ФОП Наливайко Юрій Вікторович За результатами аукціону найбільш економічно вигідною була визнана пропозиція ДП ПАТ «Сумбуд» БМП «Лебединпромбуд». Надалі уповноважена особа здійснила аналіз документів, що входили до складу тендерної пропозиції, та встановила відсутність підстав для її відхилення. Відтак, така пропозиція підлягає акцептуванню, а її подавач — визнанню переможцем. Звертаємо увагу Скаржника на те, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами) (далі - Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) У свою чергу Скаржник вважає, що пропозиція Переможця мала бути відхилена, а відсутність такого рішення з боку Замовника є порушенням. Замовник не погоджується з доводами, викладеними у скарзі, з огляду на наступне: 1. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, від учасників не вимагалося надання підписаного Додатку №4 (Технічне завдання) у складі тендерної пропозиції. 2. Вимога, передбачена у Додатку №4 щодо надання документів про ціни на матеріали, стосується саме Виконавця — юридичної або фізичної особи, з якою буде укладено договір про закупівлю. Замовник чітко розмежовує поняття «учасник закупівлі» та «виконавець договору». При цьому однією з основних засад публічних закупівель, згідно зі статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», є забезпечення рівного ставлення до всіх учасників. Аргументи Скаржника базуються на його особистому, суб’єктивному тлумаченні вимог тендерної документації. У зв’язку з викладеним Замовник не має підстав для відхилення тендерної пропозиції Переможця. Вимога Скаржника не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено