-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Встановлення системи пасивного блискавкозахисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Калинка" Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: Київська область, м. Бровари, вул. Олімпійська, буд. 5 (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Завершена
304 143.19
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 520.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 520.72 UAH
Період оскарження:
25.04.2025 12:08 - 23.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника до процедури закупівлі
Номер:
afd72919ac2d4b32bfa45987ddd943e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-25-005261-a.c2
Назва:
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника до процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Диплом про освіту Везерський.pdf 22.05.2025 16:45
- Скарга_ТД UA-2025-04-25-005261-a.docx 22.05.2025 16:45
- Тендерна документація зі змінами Калинка.docx 22.05.2025 16:45
- Скарга_ТД UA-2025-04-25-005261-a.pdf 22.05.2025 16:45
- Наказ керівник робіт Везерський Київська область.pdf 22.05.2025 16:45
- Рішення від 14749.pdf 22.05.2025 16:45
- Диплом про освіту Мадяр.pdf 22.05.2025 16:45
- Наказ керівник робіт Везерський Дніпропетровська область.pdf 22.05.2025 16:45
- Наказ.pdf 22.05.2025 16:45
- ПЕРЕЛІК_ЗМІН від 21.05.2025.docx 22.05.2025 16:45
- sign.p7s 22.05.2025 16:46
- рішення від 26.05.2025 № 8296.pdf 26.05.2025 16:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.06.2025 № 8724.pdf 03.06.2025 10:57
- рішення від 02.06.2025 № 8724.pdf 04.06.2025 17:44
- Пояснення по суті скарги UA-2025-04-25-005261-a.с2.PDF 28.05.2025 15:51
- Наказ.pdf 28.05.2025 15:51
- Диплом про освіту Везерський.pdf 28.05.2025 15:51
- Пояснення по суті скарги UA-2025-04-25-005261-a.с2.docx 28.05.2025 15:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.05.2025 17:01
Дата розгляду скарги:
02.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.05.2025 16:59
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.06.2025 17:45
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1465e1ec351e4fd1b80fcc4103ca0a31
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ КАЛИНКА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі — Замовник) 25.04.2025 відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), було оголошено відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями № UA-2025-04-25-005261-a на закупівлю за предметом Встановлення системи пасивного блискавкозахисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Калинка" Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: Київська область, м. Бровари, вул. Олімпійська, буд. 5 (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи) (далі – Закупівля).
21.05.2025 року відповідно до рішення уповноваженої особи та на виконання рішення АМКУ Замовник опублікував тендерну документацію зі змінами від 21.05.2025 року (далі – Перелік Змін від 21.05.2025).
Скаржник не погоджується з вимогами тендерної документації зі змінами від 21.05.2025 року, які встановлені Замовником за предметом закупівлі: Встановлення системи пасивного блискавкозахисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Калинка" Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: Київська область, м. Бровари, вул. Олімпійська, буд. 5 (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Назва заперечення: Згідно вимоги п.2.6. розділ І Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлена наступна дискримінаційна вимога до учасників, а саме:
Головний інженер повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Автоматизація та приладобудування”, “Електрична інженерія”, що підтверджується наданням у складі пропозиції копії диплома. На працівників робочих професій надати копії посвідчень/свідоцтв/дипломів тощо про здобуття відповідного професійного та кваліфікаційного рівня і розряду
Скаржник не погоджується з даними вимогами стосовно вимог Замовника в частині надання у складі пропозиції «Головний інженер повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Автоматизація та приладобудування”, “Електрична інженерія”, що підтверджується наданням у складі пропозиції копії диплома» та вважає його таким, що порушує законодавство з публічних закупівель з огляду на наступне:
Опис обгрунтування:
Відповідно до наказу по Товариству з обмеженою відповідальністю «ПБВ-ЕЛЕКТРО» від 18.11.2019 року № 4-К (далі – Наказ), Скаржник має трудові відносини з Везерським Олександром Сергійовичом, який призначений на посаду головного інженера.
Головний інженер Везерський Олександр Сергійович в 2014 році закінчив Київський національний університет будівництва і архітектури і отримав повну вищу освіту та здобув кваліфікацію інженер-будівельник (далі – Диплом про освіту Везерський). Головний інженер Везерський Олександр Сергійович має великий досвід роботи по встановленні систем пасивного блискавкозахисту, так як даний напрямок роботи являється профілюючим в діяльності Скаржника, а кількість закінчених об'єктів по встановленню систем блискавкозахисту, в яких головний інженер брав безпосередню участь, налічує сотні об’єктів, серед яких наявні такі відомі організації як: РЦ «Блокбастер», ЖК «Варшавський», ТРЦ «Retroville», ЖК «Грейт», в тому числі велика кількість державних установ, про що є відповідні звіти в електронній системі публічних закупівель Прозоро" (ProZorro) (далі – Наказ керівник робіт Везерський Дніпропетровська область, наказ керівник робіт Везерський Київська область).
Одночасно Скаржник зауважує, що директор Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБВ-ЕЛЕКТРО» має вищу освіту магістр за встановленими вимогами по освіті, але відповідно до змін в тендерній документації від 21.05.2025 року, його диплом не може розглядатись як відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим в тендерній документації (Замовник змінив вимоги з «керівника робіт» на «головний інженер», що в свою чергу являється дискримінаційним по відношенню до Скаржника).
Також Скаржник зазначає, що жодним законодавчим актом не передбачено, що при наданні послуг або виконанні робіт з влаштування системи пасивного блискавкозахисту обов'язково в суб'єкта господарювання повинен бути головний інженер з вищою освітою за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Автоматизація та приладобудування”, “Електрична інженерія”.
Таким чином, для нас, як для потенційного учасника, вимога Замовника про надання копії диплому Головного інженера, який повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Автоматизація та приладобудування”, “Електрична інженерія”, являються дискримінаційними та такими, які не відповідають принципам закупівлі, які визначені в Законі. Враховуючи, що Скаржник має керівника Товариства з вищою освітою відповідно до вимог тендерної документації, головного інженера з вищою освітою з кваліфікацією інженер-будівельник і великим досвідом роботи в цій галузі, Скаржник не зможе прийняти участь у даній закупівлі. Участь у закупівлі зможуть взяти тільки ті учасники, які мають в своєму штаті головного інженера з вищою освітою за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Автоматизація та приладобудування”, “Електрична інженерія”.
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до п.2.6. розділ І Додатку 2 до тендерної документації та прибрати дискримінаційні вимоги «Головний інженер повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Автоматизація та приладобудування”, “Електрична інженерія”, що підтверджується наданням у складі пропозиції копії диплома».
Схожа позиція викладена в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 03.09.2023 № 14749-р/пк-пз (далі – Рішення 14749).
21.05.2025 року відповідно до рішення уповноваженої особи та на виконання рішення АМКУ Замовник опублікував тендерну документацію зі змінами від 21.05.2025 року (далі – Перелік Змін від 21.05.2025).
Скаржник не погоджується з вимогами тендерної документації зі змінами від 21.05.2025 року, які встановлені Замовником за предметом закупівлі: Встановлення системи пасивного блискавкозахисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Калинка" Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: Київська область, м. Бровари, вул. Олімпійська, буд. 5 (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Назва заперечення: Згідно вимоги п.2.6. розділ І Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлена наступна дискримінаційна вимога до учасників, а саме:
Головний інженер повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Автоматизація та приладобудування”, “Електрична інженерія”, що підтверджується наданням у складі пропозиції копії диплома. На працівників робочих професій надати копії посвідчень/свідоцтв/дипломів тощо про здобуття відповідного професійного та кваліфікаційного рівня і розряду
Скаржник не погоджується з даними вимогами стосовно вимог Замовника в частині надання у складі пропозиції «Головний інженер повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Автоматизація та приладобудування”, “Електрична інженерія”, що підтверджується наданням у складі пропозиції копії диплома» та вважає його таким, що порушує законодавство з публічних закупівель з огляду на наступне:
Опис обгрунтування:
Відповідно до наказу по Товариству з обмеженою відповідальністю «ПБВ-ЕЛЕКТРО» від 18.11.2019 року № 4-К (далі – Наказ), Скаржник має трудові відносини з Везерським Олександром Сергійовичом, який призначений на посаду головного інженера.
Головний інженер Везерський Олександр Сергійович в 2014 році закінчив Київський національний університет будівництва і архітектури і отримав повну вищу освіту та здобув кваліфікацію інженер-будівельник (далі – Диплом про освіту Везерський). Головний інженер Везерський Олександр Сергійович має великий досвід роботи по встановленні систем пасивного блискавкозахисту, так як даний напрямок роботи являється профілюючим в діяльності Скаржника, а кількість закінчених об'єктів по встановленню систем блискавкозахисту, в яких головний інженер брав безпосередню участь, налічує сотні об’єктів, серед яких наявні такі відомі організації як: РЦ «Блокбастер», ЖК «Варшавський», ТРЦ «Retroville», ЖК «Грейт», в тому числі велика кількість державних установ, про що є відповідні звіти в електронній системі публічних закупівель Прозоро" (ProZorro) (далі – Наказ керівник робіт Везерський Дніпропетровська область, наказ керівник робіт Везерський Київська область).
Одночасно Скаржник зауважує, що директор Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБВ-ЕЛЕКТРО» має вищу освіту магістр за встановленими вимогами по освіті, але відповідно до змін в тендерній документації від 21.05.2025 року, його диплом не може розглядатись як відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим в тендерній документації (Замовник змінив вимоги з «керівника робіт» на «головний інженер», що в свою чергу являється дискримінаційним по відношенню до Скаржника).
Також Скаржник зазначає, що жодним законодавчим актом не передбачено, що при наданні послуг або виконанні робіт з влаштування системи пасивного блискавкозахисту обов'язково в суб'єкта господарювання повинен бути головний інженер з вищою освітою за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Автоматизація та приладобудування”, “Електрична інженерія”.
Таким чином, для нас, як для потенційного учасника, вимога Замовника про надання копії диплому Головного інженера, який повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Автоматизація та приладобудування”, “Електрична інженерія”, являються дискримінаційними та такими, які не відповідають принципам закупівлі, які визначені в Законі. Враховуючи, що Скаржник має керівника Товариства з вищою освітою відповідно до вимог тендерної документації, головного інженера з вищою освітою з кваліфікацією інженер-будівельник і великим досвідом роботи в цій галузі, Скаржник не зможе прийняти участь у даній закупівлі. Участь у закупівлі зможуть взяти тільки ті учасники, які мають в своєму штаті головного інженера з вищою освітою за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Автоматизація та приладобудування”, “Електрична інженерія”.
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до п.2.6. розділ І Додатку 2 до тендерної документації та прибрати дискримінаційні вимоги «Головний інженер повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Автоматизація та приладобудування”, “Електрична інженерія”, що підтверджується наданням у складі пропозиції копії диплома».
Схожа позиція викладена в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 03.09.2023 № 14749-р/пк-пз (далі – Рішення 14749).
×
-
Назва доказу:
Рішення від 14749
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 14749.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація зі змінами Калинка
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація зі змінами Калинка.docx
-
-
Назва доказу:
Перелік Змін до ТД від 21.05.2025
-
Повʼязаний документ:
ПЕРЕЛІК_ЗМІН від 21.05.2025.docx
-
-
Назва доказу:
Наказ
-
Повʼязаний документ:
Наказ.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ керівник робіт Везерський Київська область
-
Повʼязаний документ:
Наказ керівник робіт Везерський Київська область.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ керівник робіт Везерський Дніпропетровська область
-
Повʼязаний документ:
Наказ керівник робіт Везерський Дніпропетровська область.pdf
-
-
Назва доказу:
Диплом про освіту Мадяр
-
Повʼязаний документ:
Диплом про освіту Мадяр.pdf
-
-
Назва доказу:
Диплом про освіту Везерський
-
Повʼязаний документ:
Диплом про освіту Везерський.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Скаржник вважає, що наведені вимоги замовника не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, дискримінують учасників, зокрема скаржника, та ставлять їх у нерівне становище. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, а частиною 4 статті 22 Закону передбачено «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Враховуючи наведене, скаржник вважає, що умови тендерної документації мають бути змінені з метою усунення названих дискримінаційних вимог та узгодження вимог замовника з приписами Особливостей та чинного законодавства. На підставі вищевикладеного, керуючись пунктом 59 Особливостей та статтями 5, 18, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
e74b1998a0054b27aa62af984c1dd69e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-25-005261-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потреб… - Постанова № 406 від 07.06.2017 - d467465-20250415.pdf 29.04.2025 23:01
- Додаток 4 _Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.docx 29.04.2025 23:01
- Декларація ВМТБ Київськ обл.zip 29.04.2025 23:01
- Скарга_ТД UA-2025-04-25-005261-a.docx 29.04.2025 23:01
- Додаток 2_Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі ТП .docx 29.04.2025 23:01
- Сертифікат лабораторія ПБВ.pdf 29.04.2025 23:01
- Скарга_ТД UA-2025-04-25-005261-a.pdf 29.04.2025 23:01
- Тендерна документація Блискавкозахист _2025_ЗДО Калинка_2.docx 29.04.2025 23:01
- sign.p7s 29.04.2025 23:02
- Відзив на пояснення Замовника Скарга_ТД UA-2025-04-25-005261-a-сжатый.pdf 07.05.2025 15:48
- рішення від 01.05.2025 № 6936.pdf 01.05.2025 16:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.05.2025 № 7465.pdf 12.05.2025 16:06
- рішення від 09.05.2025 № 7465.pdf 14.05.2025 15:04
- Протокол_зиіни до ТД від 02.05.25.PDF 05.05.2025 09:45
- Додаток 4 _Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики зі змінами.docx 05.05.2025 09:45
- Пояснення по суті скарги UA-2025-04-25-005261-a.a1.docx 05.05.2025 09:45
- Додаток 2_Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі ТП .docx 05.05.2025 09:45
- Протокол_зиіни до ТД від 02.05.25.docx 05.05.2025 09:45
- Пояснення по суті скарги UA-2025-04-25-005261-a.a1.PDF 05.05.2025 09:45
- ПЕРЕЛІК_ЗМІН.docx 05.05.2025 09:45
- Тендерна документація Блискавкозахист _2025_ЗДО Калинка_2 зі змінами.docx 05.05.2025 09:45
- Протокол_зиіни до ТД від 21.05.25.docx 21.05.2025 14:42
- ПЕРЕЛІК_ЗМІН від 21.05.2025.docx 21.05.2025 14:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.04.2025 23:05
Дата розгляду скарги:
09.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.05.2025 16:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.05.2025 15:04
Дата виконання рішення Замовником:
21.05.2025 14:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання РІШЕННЯ № 7465 -р/пк-пз від 09.05.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель , та з власної ініціативи внесено зміни до тендерної документації та викладено в новій редакції за процедурою закупівлі - " Встановлення системи пасивного блискавкозахисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Калинка" Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: Київська область, м. Бровари, вул. Олімпійська, буд. 5 (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025- 04-25-005261-a, з метою усунення порушень.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d2dd9963559346d69115b75a3ba9c3b4
Заголовок пункту скарги:
Неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника до процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ КАЛИНКА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі — Замовник) 25.04.2025 відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), було оголошено відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями № UA-2025-04-25-005261-a на закупівлю за предметом Встановлення системи пасивного блискавкозахисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Калинка" Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: Київська область, м. Бровари, вул. Олімпійська, буд. 5 (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи) (далі – Закупівля).
Скаржник не погоджується з вимогами тендерної документаціх, які встановлені замовником за предметом закупівлі: Встановлення системи пасивного блискавкозахисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Калинка" Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: Київська область, м. Бровари, вул. Олімпійська, буд. 5 (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Назва заперечення 1: Згідно вимоги п.1.7. розділ І Додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлена наступна дискримінаційна вимога до учасників, а саме:
Учасником надається у складі пропозиції Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (або інший дозвільний документ) на такі види робіт, як роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зварювальні роботи, роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти, зареєстровану відповідно до чинного законодавства, в декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинна зазначатися адреса, де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею або Київська обл. Документ може надаватися від Учасника процедури закупівлі або субпідрядника.
Скаржник не погоджується з даними вимогами стосовно вимог Замовника в частині надання у складі пропозиції Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (або інший дозвільний документ) на такі види робіт, як роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти, зареєстровану відповідно до чинного законодавства, в декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства та вважає його таким, що порушує законодавство з публічних закупівель з огляду на наступне:
Опис обгрунтування 1: Відповідно до технічного завдання, яке розміщене в додатку 4 до тендерної документації відсутні роботи, що стосуються вказаних вимог.
Скаржник має дуже великий досвід в виконанні робіт, щодо встановлення системи пасивного блискавкозахисту та підкреслює, що роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти при встановленні систем пасивного блискавкозахисту не проводяться, що в свою чергу підкреслюється і технічним завданням до предмету закупівлі.
Скаржник має декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, але в ній відсутні роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти, як роботи які не застосовуються при наданні даних послуг.
Таким чином, для нас, як для потенційного учасника, вимога Замовника про надання декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти являються дискримінаційними та такими які не відповідають предмету закупівлі.
Скаржник не погоджується з вимогами тендерної документаціх, які встановлені замовником за предметом закупівлі: Встановлення системи пасивного блискавкозахисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Калинка" Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: Київська область, м. Бровари, вул. Олімпійська, буд. 5 (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Назва заперечення 1: Згідно вимоги п.1.7. розділ І Додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлена наступна дискримінаційна вимога до учасників, а саме:
Учасником надається у складі пропозиції Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (або інший дозвільний документ) на такі види робіт, як роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зварювальні роботи, роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти, зареєстровану відповідно до чинного законодавства, в декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинна зазначатися адреса, де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею або Київська обл. Документ може надаватися від Учасника процедури закупівлі або субпідрядника.
Скаржник не погоджується з даними вимогами стосовно вимог Замовника в частині надання у складі пропозиції Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (або інший дозвільний документ) на такі види робіт, як роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти, зареєстровану відповідно до чинного законодавства, в декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства та вважає його таким, що порушує законодавство з публічних закупівель з огляду на наступне:
Опис обгрунтування 1: Відповідно до технічного завдання, яке розміщене в додатку 4 до тендерної документації відсутні роботи, що стосуються вказаних вимог.
Скаржник має дуже великий досвід в виконанні робіт, щодо встановлення системи пасивного блискавкозахисту та підкреслює, що роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти при встановленні систем пасивного блискавкозахисту не проводяться, що в свою чергу підкреслюється і технічним завданням до предмету закупівлі.
Скаржник має декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, але в ній відсутні роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти, як роботи які не застосовуються при наданні даних послуг.
Таким чином, для нас, як для потенційного учасника, вимога Замовника про надання декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти являються дискримінаційними та такими які не відповідають предмету закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Декларація ВМТБ Київськ обл
-
Повʼязаний документ:
Декларація ВМТБ Київськ обл.zip
-
-
Назва доказу:
Додаток 4 _Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 _Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 2_Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі ТП
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2_Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі ТП .docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Блискавкозахист _2025_ЗДО Калинка_2
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація Блискавкозахист _2025_ЗДО Калинка_2.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до п.1.7. розділ І Додатку 2 до Тендерної документації та прибрати дискримінаційні вимоги
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
92a93d38130d44f382f01988f49bff2d
Заголовок пункту скарги:
Неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника до процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимоги п.1.9. розділ І Додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлена наступна дискримінаційна вимога до учасників, а саме:
Для підтвердження наявності власної, орендованої або залученої електротехнічної лабораторії Учасник повинен надати Свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії або Сертифікат визнання вимірювальних можливостей, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, а також додаток до такого сертифікату/свідоцтва, сфера процесів вимірювань/перелік вимірювальних можливостей електротехнічної лабораторії повинна включати в себе вимірювання опору ізоляції та перевірка спрацювання пристроїв захисту: сила струму однофазного короткого замикання, повний опір петлі «фаза-нуль» електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1 кВт. Надати документ повірки засобів вимірювальної техніки або свідоцтво про калібрування засобів вимірювальної техніки на мегомметр та омметр. Документ має бути виданий акредитованим підприємством, уповноваженим на таку діяльність.
Опис заперечення:
Відповідно до технічного завдання, яке розміщене в додатку 4 до тендерної документації відсутні вимірювальні роботи, що стосуються виміру сили струму однофазного короткого замикання, повний опір петлі «фаза-нуль» електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1 кВт, вважає їх дискримінаційними.
Скаржник не погоджується з даними вимогами стосовно вимог Замовника в частині надання у складі пропозиції Свідоцтва про технічну компетентність електротехнічної лабораторії або Сертифікат визнання вимірювальних можливостей, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, а також додаток до такого сертифікату/свідоцтва, сфера процесів вимірювань/перелік вимірювальних можливостей електротехнічної лабораторії повинна включати в себе вимірювання сили струму однофазного короткого замикання, повний опір петлі «фаза-нуль» електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1 кВт, вважає їх дискримінаційними та такими, що порушує законодавство з публічних закупівель з огляду на наступне:
Скаржник має дуже великий досвід в виконанні робіт, щодо встановлення системи пасивного блискавкозахисту та підкреслює, що вимірювальні роботи, що стосуються виміру сили струму однофазного короткого замикання, повний опір петлі «фаза-нуль» електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1 кВт при встановленні систем пасивного блискавкозахисту не проводяться, що в свою чергу підкреслюється і технічним завданням до предмету закупівлі.
Скаржник окремого наголошує, що Замовником взагалі не передбачено технічним завданням будь-які вимірювальні роботи, що автоматично нівелює вимогу щодо наявності електротехнічної лабораторії як таку, що не передбачена для застосування згідно обсягу робіт предмету закупівлі.
Скаржник має електротехнічну лабораторію з Сертифікатом визнання вимірювальних можливостей, які необхідні та достатні для виконання послуги по встановленні системи пасивного блискавкозахисту, разом з цим не може прийняти участь у закупівлі в зв’язку з встановленням дискримінаційних вимог до нього та вимог, що не стосуються предмету закупівлі.
Для підтвердження наявності власної, орендованої або залученої електротехнічної лабораторії Учасник повинен надати Свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії або Сертифікат визнання вимірювальних можливостей, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, а також додаток до такого сертифікату/свідоцтва, сфера процесів вимірювань/перелік вимірювальних можливостей електротехнічної лабораторії повинна включати в себе вимірювання опору ізоляції та перевірка спрацювання пристроїв захисту: сила струму однофазного короткого замикання, повний опір петлі «фаза-нуль» електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1 кВт. Надати документ повірки засобів вимірювальної техніки або свідоцтво про калібрування засобів вимірювальної техніки на мегомметр та омметр. Документ має бути виданий акредитованим підприємством, уповноваженим на таку діяльність.
Опис заперечення:
Відповідно до технічного завдання, яке розміщене в додатку 4 до тендерної документації відсутні вимірювальні роботи, що стосуються виміру сили струму однофазного короткого замикання, повний опір петлі «фаза-нуль» електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1 кВт, вважає їх дискримінаційними.
Скаржник не погоджується з даними вимогами стосовно вимог Замовника в частині надання у складі пропозиції Свідоцтва про технічну компетентність електротехнічної лабораторії або Сертифікат визнання вимірювальних можливостей, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, а також додаток до такого сертифікату/свідоцтва, сфера процесів вимірювань/перелік вимірювальних можливостей електротехнічної лабораторії повинна включати в себе вимірювання сили струму однофазного короткого замикання, повний опір петлі «фаза-нуль» електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1 кВт, вважає їх дискримінаційними та такими, що порушує законодавство з публічних закупівель з огляду на наступне:
Скаржник має дуже великий досвід в виконанні робіт, щодо встановлення системи пасивного блискавкозахисту та підкреслює, що вимірювальні роботи, що стосуються виміру сили струму однофазного короткого замикання, повний опір петлі «фаза-нуль» електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1 кВт при встановленні систем пасивного блискавкозахисту не проводяться, що в свою чергу підкреслюється і технічним завданням до предмету закупівлі.
Скаржник окремого наголошує, що Замовником взагалі не передбачено технічним завданням будь-які вимірювальні роботи, що автоматично нівелює вимогу щодо наявності електротехнічної лабораторії як таку, що не передбачена для застосування згідно обсягу робіт предмету закупівлі.
Скаржник має електротехнічну лабораторію з Сертифікатом визнання вимірювальних можливостей, які необхідні та достатні для виконання послуги по встановленні системи пасивного блискавкозахисту, разом з цим не може прийняти участь у закупівлі в зв’язку з встановленням дискримінаційних вимог до нього та вимог, що не стосуються предмету закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат лабораторія ПБВ
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат лабораторія ПБВ.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 4 _Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 _Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 2_Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі ТП
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2_Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі ТП .docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Блискавкозахист _2025_ЗДО Калинка_2
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація Блискавкозахист _2025_ЗДО Калинка_2.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до п.1.9. розділ І Додатку 2 до Тендерної документації та прибрати дискримінаційні вимоги, та як такі, що не стосуються предмету закупівлі
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
91e1205688a944dba62228146ea6d536
Заголовок пункту скарги:
Неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника до процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимоги п. 4 розділ ІІ Додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлена наступна дискримінаційна вимога до учасників, а саме:
Учасник має надати належним чином завірену копію/оригінал Ліцензії із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, видану на ім՚я учасника на такі види будівельних робіт: будівельні та монтажні роботи загального призначення (зведення металевих конструкцій, монтаж технологічного устаткування), монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (монтаж інженерних споруд). У разі відсутності зазначеної Ліцензії, Учасник має право надати Декларацію, оформлену для підтвердження дозвільного документу – ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів видану на ім’я учасника, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану».
Опис заперечення 3:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 року № 416 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» (зі змінами) зазначено, що відповідно до частини другої статті 34 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” Кабінет Міністрів України затвердив перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію.
п. 14 даного переліку передбачає слідуючі роботи, що не потребують дозвільних документів на їх виконання, а саме: Улаштування автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення, систем протипожежного захисту та їх складових, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопроводу, систем блискавкозахисту будівель та споруд, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі.
Учасник має надати належним чином завірену копію/оригінал Ліцензії із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, видану на ім՚я учасника на такі види будівельних робіт: будівельні та монтажні роботи загального призначення (зведення металевих конструкцій, монтаж технологічного устаткування), монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (монтаж інженерних споруд). У разі відсутності зазначеної Ліцензії, Учасник має право надати Декларацію, оформлену для підтвердження дозвільного документу – ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів видану на ім’я учасника, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану».
Опис заперечення 3:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 року № 416 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» (зі змінами) зазначено, що відповідно до частини другої статті 34 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” Кабінет Міністрів України затвердив перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію.
п. 14 даного переліку передбачає слідуючі роботи, що не потребують дозвільних документів на їх виконання, а саме: Улаштування автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення, систем протипожежного захисту та їх складових, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопроводу, систем блискавкозахисту будівель та споруд, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі.
×
-
Назва доказу:
Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потреб… - Постанова № 406 від 07.06.2017 - d467465-20250415
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потреб… - Постанова № 406 від 07.06.2017 - d467465-20250415.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2_Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі ТП
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2_Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі ТП .docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Блискавкозахист _2025_ЗДО Калинка_2
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація Блискавкозахист _2025_ЗДО Калинка_2.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до п. 4 розділу ІІ Додатку № 2 до Тендерної документації та прибрати дискримінаційні вимоги, як такі, що не відповідають вимогам законодавства