• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Мастила, мастильні засоби

Завершена

2 944 382.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 721.91 UAH
Період оскарження: 24.04.2025 16:49 - 29.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 58c8ffbeea2044598b23a047b89a72d8
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-24-011936-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 12.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.06.2025 16:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.06.2025 15:16
Дата виконання рішення Замовником: 18.06.2025 12:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "НФ АГРО" (код ЄДРПОУ: 42369657) за процедурою закупівлі — "Мастила, мастильні засоби", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-24-011936-a
Автор: ТОВ "НФ АГРО", Роман Молько +380673599787 tovnfagro@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ef71eb89f2b54531ae2d6f9e2616a2fb
Заголовок пункту скарги: неправомірне відхилення пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 30.05.2025 р. Замовником було опубліковано Рішення про відхилення пропозиції учасника № 47 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю « НФ АГРО», зокрема у протоколі зазначено про наступне:
«…
Відповідно до вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 2 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція повинна складатися з: «Тендерної пропозиції учасника за формою згідно з Додатком №1», «Специфікації щодо предмету закупівлі повністю заповненої, в тому числі і в частині найменувань та ціни за формою згідно з Додатком №2», «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації за формою згідно з Додатком №4».
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено, що надана специфікація щодо предмету закупівлі (файл «2. технічна (2).pdf») не відповідає встановленимм технічним вимогам до предмету закупівлі Замовника та пропозиції Учасника в частині зазначення цін за одиницю товару…
Олива моторна SASH MASTER ULTRA THPD E7 15W40 (т) - 0,72*130,50 = 93,96;
Олива гідравлічно-трансмісійна SASH ATF DRAIVER DEXRON IIIH (т) – 0,0875*219,00=19.16;
Олива гідравлічна SASH HIDROL V 46 (т)- 0,18*108,20= 19,48 ;
Олива трансмісійна SASH TDTO 30 (т)- 0,175*175,70= 30,48;
Олива моторна AMINOL Advance AC5 15W40 CF-4/CF/SG (т)- 3*99,70=299,10 і тд.
Відповідно, загальна вартість тендерної пропозиції розрахована без урахування вимог щодо кількісних характеристик предмета закупівлі, визначених тендерною документацією документацією, тому тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
…»
Товариство з обмеженою відповідальністю «НФ АГРО» категорично не погоджується із прийнятим рішенням і вважає рішення Замовника про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НФ АГРО» прийнятим з порушенням положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме через необ’єктивну та упереджену оцінку, через недобросовісне використання своїх прав при прийнятті рішення.
Відповідно до п. 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
У Рішенні № 47 від 30.05.2025 р. Замовник зазначає, що «загальна вартість тендерної пропозиції розрахована без урахування вимог щодо кількісних характеристик предмета закупівлі, визначених тендерною документацією, тому тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», при цьому всупереч даному висновку, зробленому самим Замовником також зазначає, що «надана специфікація щодо предмету закупівлі (файл «2. технічна (2).pdf») не відповідає встановленим технічним вимогам до предмету закупівлі Замовника та пропозиції Учасника в частині зазначення цін ЗА ОДИНИЦЮ товару, тобто Замовник визнає, що Учасником було допущено помилку в частині невірно зазначеної ціни ЗА ОДИНИЦЮ товару, тому стверджувати, що учасник не врахував вимоги щодо кількісних характеристик предмета закупівлі, визначених тендерною документацією не є доречним, адже файл, який завантажений ТОВ «НФ АГРО» на підтвердження відповідності вимогам специфікації щодо предмету закупівлі (файл «2. технічна (2).pdf») заповнений у відповідності до вимог документації та містить кількість та одиниці виміру згідно вимог Замовника, що підтверджує відповідність пропозиції в частині кількісних характеристик предмета закупівлі, визначених тендерною документацією. Щодо допущеної помилки у ціні товару повідомляємо, шо нами було невірно вказано вартість за одиницю товару по позиціям 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13, проте загальна вартість за товар з урахуванням кількості та одиниці виміру порахована вірно. Крім того, повідомляємо, що інформація, яка підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації завантажена окремим файлом (7. додаток 4.pdf) відповідно до вимог Замовника, визначених тендерною документацією та підтверджує відповідність учасника технічним, якісним та КІЛЬКІСНИМ характеристики предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, та те, що Додаток 2 Специфікація щодо предмету закупівлі не відноситься до документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації, а є документом, що підтверджує ціну товару, вважаємо, що Замовник не надав Учаснику законне право на виправлення невідповідності в частині виправлення ціни ЗА ОДИНИЦЮ товару, адже дана помилка ніяк не впливає на зміну предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, тому дана помилка підпадає під п.43 Постанови № 1178.
Вважаємо, що Замовник упереджено поставився до оцінки пропозиції Учасника ТОВ «НФ АГРО», адже пропозиція є значно нижчою ніж пропозиції інших учасників і при цьому повністю відповідає вимогам Замовника.
Зважаючи на все вищевикладене та те, що учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «НФ АГРО» запропонувало у складі пропозиції товар, який повністю відповідає вимогам Замовника та підтвердив це згідно вимог документації, вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію та порушив наші права як учасника закупівлі та вимоги та п. п. 2 пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у його пропозиції. Неправомірне рішення про відхилення Товариства з обмеженою відповідальністю «НФ АГРО» позбавляє його можливості здійснити постачання продукції та отримати прибуток за рахунок укладення та виконання договору про закупівлю із Замовником.
Зважаючи на все вищезазначене, з метою не допущення порушень під час здійснення процедури закупівлі, відповідно до ст. 1-6, ст.7, ст.14 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», ст. ст. 5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», та положень пунктів 44, 55-67 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 ("Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"), вважаємо, що Замовником було прийнято неправомірне рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НФ АГРО», у зв’язку з чим Скаржник реалізовує своє право на оскарження такого рішення Замовника у порядку, визначеному пунктами 55-67 Особливостей та статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника