• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Жилет сигнальний

Завершена

705 120.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 525.60 UAH
Період оскарження: 24.04.2025 16:23 - 03.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця

Номер: eef4bd4f20b24844a4b040f53330dfcb
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-24-011341-a.a2
Назва: Оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.05.2025 16:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.05.2025 14:12
Дата виконання рішення Замовником: 29.05.2025 17:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: Уповноваженою особою було розглянуто питання щодо прийнятого рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) після надання пояснення по суті скарги, отриманої від учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ВІК СЕРВІС», код ЄДРПОУ 37267441, за предметом закупівлі Жилет сигнальний, код «ДК 021:2015 − 35110000-8 - (Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-24-011341-a. 22.05.2025 року Уповноваженою особою було надано пояснення по суті скарги, поданої Товариством з обмеженою відповідальністю «ВІК СЕРВІС», код ЄДРПОУ 37267441, (далі – Скаржник), за номером UA-2025-04-24-011341-a.a2, що присвоєний електронною системою закупівель (далі – Скарга) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель та прийняття неправомірного рішення про визначення переможця Замовником торгів Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України», код ЄДРПОУ 44768034 (далі – Замовник) під час проведення процедури закупівлі Жилет сигнальний, код «ДК 021:2015 − 35110000-8 — (Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання). Оголошення про проведення даної закупівлі в електронній системі закупівель PROZORRO було оприлюднене 24.04.2024 року, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-04-24-011341-a. Комісія розглянувши Скаргу, подану Скаржником та пояснення по суті скарги, що надані Замовником, у рішенні №8429-р/пк-пз від 27.05.2025 року постановила наступне. За наявними матеріалами та інформацією, що розміщена в електронній системі закупівель, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Комісія зобов’язує Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України» в особі філії «Карпатський лісовий офіс» (код ЄДРПОУ: 45554542), скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ: 44837060) переможцем процедури закупівлі — "Жилет сигнальний", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-24-011341-a. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Уповноваженою особою було розглянуто рішення Комісії № №8429-р/пк-пз від 27.05.2025 року та прийнято до виконання. Керуючись викладеним вище обґрунтуванням та для недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, необхідно скасувати рішення про визначення ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА», код ЄДРПОУ 44837060, переможцем в процедурі закупівлі Жилет сигнальний, код «ДК 021:2015 − 35110000-8 - (Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-24-011341-a.
Автор: ТОВ "ВІК СЕРВІС", ВИК СЕВРИС +380675081705 vikservice.info@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ea3ad73ef75e4ff1b26e2d1cecc30a68
Заголовок пункту скарги: Неправомірне рішення Замовника щодо визнання переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до протокольного рішення №45 від 14.05.2025 р. уповноваженої особи Турлакової В.В. , відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, пропозиція ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» була прийнята та ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» був визначений переможцем. В протоколі також зазначено, що під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» було виявлено невідповідність у поданій інформації, учаснику ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» було надано 24 години на усунення невідповідностей згідно пункту 43 Особливостей. В протоколі також зазначено, що учасник ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» у встановлений термін долучив документи (довідку та лист-пояснення) та виправив виявлені невідповідності (стаття 26 Закону України «Про публічні закупівлі»).

ТОВ «ВІК СЕРВІС» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), з огляду на наступне:

1. Згідно Додатку №3 до тендерної документації п.3.3 На підтвердження відповідності пропонованого Товару встановленим вимогам в даній технічній специфікації, учасник повинен надати копії наступних документів:
1) декларацію про відповідність товару вимогам Технічного регламенту ЗІЗ №771, яка зареєстрована або взята на облік в органі з оцінки відповідності з вказанням конкретної марки, та/або моделі, та/ або артикулу Товару та зазначеним номером протоколу випробування, що планується до поставки;
2) сертифікований по EN ISO 20471; сертифікат про експертизу зразка (модуль В) на товар з вказанням марки, та/або моделі, та/ або артикулу Товару, що планується до поставки; АБО паспорт якості; АБО висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар, який має містити достатню інформацію, що дає змогу ідентифікувати товар (артикул або модель).
ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» у складі своєї тендерної пропозиції надав декларацію про відповідність товару вимогам Технічного регламенту ЗІЗ №771, яка зареєстрована або взята на облік в органі з оцінки відповідності з вказанням конкретної марки, та/або моделі, та/ або артикулу Товару БЕЗ зазначеного номеру протоколу випробування, що планується до поставки.
Ця невідповідність не належить до тих, що підлягає виправленню в 24 години, час усунення невідповідностей не стосується технічних та якісних характеристик (стосовно п.43 постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р.), через відсутність цих документів Замовник не мав право висувати вимогу ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» виправлення невідповідностей на протязі 24 годин, а повинен був їх одразу дискваліфікувати (п.43 постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р.).

2. Стосовно виправлення невідповідностей на протязі 24 годин ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» надав лист-пояснення (дозапит) Вих. № 55/20 від 13.05.2025р. стосовно не надання декларації про відповідність товару вимогам Технічного регламенту ЗІЗ №771, яка зареєстрована або взята на облік в органі з оцінки відповідності з вказанням конкретної марки, та/або моделі, та/ або артикулу Товару з зазначеним номером протоколу випробування, що планується до поставки з посиланням на НЕІСНУЮЧУ постанову Кабінету Міністрів України від 27.06.2018 № 771.
Існуюча постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.19р. №771 про затвердження Технічного регламенту засобів індивідуального захисту.


Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права ТОВ «ВІК СЕРВІС» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Враховуючи наведене, права та законні інтереси ТОВ «ВІК СЕРВІС» можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА».
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що рішення Замовника є неправомірним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, оскільки допущено порушення ст. 5 Закону в частині об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них та порушено права Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, тому керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 55 – 67 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Невідповідність документів. Оскарження рішення визначення переможця.

Номер: 4ea6543095af4cb6bb37487a426f9304
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-24-011341-a.b1
Назва: Невідповідність документів. Оскарження рішення визначення переможця.
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що на вимогу усунення порушень ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" надав не правдиву та не правильну інформацію. А саме на вимогу: Згідно підпункту 1 пункту 3.3. Додатку № 3 до тендерної документації, учасник повинен надати копію декларації про відповідність товару вимогам Технічного регламенту ЗІЗ №771, яка зареєстрована або взята на облік в органі з оцінки відповідності з вказанням конкретної марки, та/або моделі, та/ або артикулу Товару та зазначеним номером протоколу випробування, що планується до поставки. У зв’язку з наведеним вище учаснику закупівлі ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 44837060, необхідно надати відповідні документи, а саме документ з посиланням на протокол випробувань товару або інший документ, що відповідає встановленій вимозі (протокол випробувань, довідку, роз’яснення тощо). ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" надав лист-пояснення Вих. № 55/20 від 13.05.2025р. та в ньому послався на постанову Кабінету Міністрів України від 27.06.2018 № 771 (Технічний регламент ЗІЗ),ЯКА ВЗАГАЛІ НЕ ІСНУЄ. Існує постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.19 р. №771 про затвердження Технічного регламенту ЗІЗ, в якої вказано, що сертифікат про експертизу зразка (модуль В) надається на підставі протоколу випробувань, а саме декларація про відповідність надається на підставі сертифікату про експертизу зразка, на основі внутрішнього контролю виробництва (модуль С) та перевірки продукції під наглядом (модуль С2) згідно з програмою наглядання призначеного Органу з оцінки відповідності. Посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/771-2019-%D0%BF#Text (вкладення технічний регламент засобів індивідуального захисту). Також звертаємо Вашу увагу на те, що в сертифікаті експертизи зразка, який надав ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" не вказаний номер протоколу випробувань, на підставі якого був наданий даний сертифікат. Це є грубим порушенням умов тендерної документації, тому ми вважаємо, що ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" треба дискваліфікувати. Уразі відхилення даної вимоги, ми будемо вимушені подати скаргу в АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за Вашу вимогу та повідомляємо наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Таким чином, замовник самостійно приймає відповідні рішення, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону. У свою чергу, виходячи зі змісту пункту 27 частини першої статті 1 Закону, фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, керуючись статтею 18 Закону. Порядок оскарження процедур закупівель визначений статтею 18 Закону. Звертаємо увагу Учасника, що законодавець наділяє учасника правом звернутися з вимогою про надання додаткової інформації, а не з вимогою про скасування прийнятого Замовником рішення. До того ж жодна норма Особливостей або Закону України «Про публічні закупівлі» не наділяє Замовника правом скасовувати прийняті ним рішення на підставі звернення іншого Учасника. З огляду на зазначене Ваша вимога не підлягає задоволенню
Статус вимоги: Відхилено