• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Торф’яний брикет за ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо»

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІII від 25.12.2015 р. в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 р. зі змінами , Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» згідно технічних вимог і якісних характеристик товару торф'яний брикет

Завершена

96 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 480.00 UAH
Період оскарження: 24.04.2025 15:20 - 29.04.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про дискваліфікацію

Номер: 0444a835f7c649dbbf0471ef0f01af07
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-24-009255-a.a4
Назва: Вимога про дискваліфікацію
Вимога:
Деснянська селищна рада Вимога до Замовника Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від «23» травня 2025 року, складеного у с-ще Десна уповноважена особа Дяковський Станіслав ВИРІШИВ: «Визначити переможцем кандидатку з наступною мінімальною пропозицією закупівлі за предметом «Торф’яний брикет за ДК 021:20215: 09110000-3 Тверде паливо», ідентифікаційний номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-04-24-009255-а, фізичну особу-підприємця Особенко Юлію Олександрівну (м.Київ, код 3180919646), пропозиція якої відповідає умовам, визначеним в тендерній документації, технічним вимогам до предмету закупівлі та є найбільш економічно вигідною». ТОВ «ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ» не погоджується з даним протоколом та просить відмінити дане рішення, а учасника Особенко Юлію Олександрівну – дискваліфікувати з огляду на наступне: Особенко Юлія Олександрівна є фізичною особою-підприємцем, платником єдиного податку та платником податків на спрощеній системі. Нормами п.291.5 ст. 291 Податкового Кодексу України (надала – Кодексу) визначено обмеження щодо здійснення видів діяльності для суб’єктів господарювання, зокрема фізичних осіб-підприємців-платників податку першої-третьої груп. Предметом закупівлі UA-2025-04-24-009255-а є постачання твердого палива (торфобрикету), яке підпадає під вид господарської діяльності згідно КВЕД ДК 009:2010 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами. У ФОП Особенко Юлія Олександрівна відсутній даний вид діяльності, так як він заборонений для фізичних осіб-підприємців-платників податку першої-третьої груп. Статтею 291.5 ПКУ визначено види діяльності, які заборонені на єдиному податку для фізичних осіб-підприємців 1–3-ї груп. До такого переліку заборонених видів діяльності, в тому числі, відноситься і КВЕД: 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами. Згідно з п.п.5 п.298.3 ст.298 Кодексу у заяві про застосування спрощеної системи оподаткування зазначаються обрані суб’єктом господарювання види господарської діяльності згідно КВЕД ДК 009:2010. Методологічні основи та пояснення до позиції Класифікації видів економічної діяльності затверджено наказом від 23.12.2011 №396 Держаного комітету статистики України (далі наказ №396). Разом з тим, звертаємо увагу, що до реєстру платників єдиного податку вносяться такі відомості про платника податків, зокрема відомості про види господарської діяльності платника єдиного податку (п.п.8 п.299.7 ст.299 Кодексу). З урахуванням наказу №396 згідно КВЕД ДК 009:2010 розділ 46 «Оптова торгівля, крім торгівлі автотранспортними засобами та мотоциклами» включає оптову торгівлю за власний рахунок або на основі контракту (комісійна торгівля) як на внутрішньому оптовому ринку так і на зовнішньому ринку (імпорт/експорт). Зазначений розділ має клас 46.71 «Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами», який містить, зокрема: - Оптову торгівлю паливом, мастильними матеріалами, оливами: • деревним вугіллям, кам’яним вугіллям, коксом, паливною деревиною, нафталіном; • сирою нафтою, дизельним паливом, бензином, пальним, пічним паливом, гасом; • скрапленим нафтовим газом, бутаном і пропаном; • мастильними матеріалами, очищеними нафтопродуктами. Слід зауважити, що наказом Міністерства статистики України від 17.08.1995 №213 «Про розробку паливно-енергетичного балансу України за 1995 рік», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14.11.1995 за №411/947 визначено окремі види енергоносіїв, зокрема, до «продуктів переробки палива – відносяться кокс кам’яновугільний, коксик і коксовий дріб’язок, кокс нафтовий, сланцевий і торф’яний, брикети кам’яновугільні та буровугільні, брикети та напівбрикети торф’яні, деревне вугілля, авіаційний та автомобільний бензин та інші продукти переробки палива, які використовуються як енергетичне паливо». Враховуючи наведене, суб’єкти господарювання – фізичні особи-підприємці мають право здійснювати лише роздрібний продаж паливно-мастильних матеріалів в ємностях до 20 літрів за умови дотримання інших вимог, визначених пунктами 291.4 та 291.5 ст. 291 Кодексу, а отже продаж палива у вигляді торф’яних брикетів на спрощеній системі оподаткування НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО. А тому фізична особа-підприємць Особенко Юлія Олександрівна, яка знаходиться на спрощеній системі оподаткування немає право займатися постачанням торфобрикету, що має клас 46.71 «Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами» і даний вид діяльності є забороненим для 1-3 груп єдиного податку згідно КВЕД: 2010. ПРОСИМО: 1. Відмінити дане рішення, вказане в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від «23» травня 2025 року, складеного у с-ще Десна уповноважена особа Дяковський Станіслав. 2. Дискваліфікувати учасника Особенко Юлію Олександрівну.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу до Замовника про відміну рішення уповноваженої особи Дяковського Станіслава від 23 травня 2025 року та дискваліфікації переможця процедури Особенко Юлію Олександрівну, Деснянська селищна рада повідомляє наступне. Відповідно до вимог Тендерної документації за предметом закупівлі «Торф’яний брикет за ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Предмет закупівлі повинен відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам, передбачених Додатком 2. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію – ціна тендерної пропозиції. Питома вага цінового критерію – 100 %. У складі своєї тендерної пропозиції ФОП Особенко Юлія Олександрівна надала документ (файл « 1. Кваліфікаційні вимоги.pdf»), що підтверджує наявність в учасниці відповідного досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Наданий документ (файл «2 Тех. характеристики.pdf») підтверджує відповідність запропонованого товару встановленим Замовником технічним характеристикам до предмету закупівлі. Цінова пропозиція учасниці була наступна після дискваліфікації попередніх учасників. Тендерна пропозиція учасниці після перевірки наявної у відкритих джерелах інформації є такою, що не підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Відповідно, уповноважена особа приймала зважене та обґрунтоване рішення про визначення ФОП Особенко Юлію Олександрівну переможцем відкритих торгів, пропозиція якої відповідає умовам, встановленим у тендерній документації, технічним вимогам до предмета закупівлі та була наступною найбільш економічно вигідною. Враховуючи вище приведені факти, вважаємо Вашу вимогу безпідставною та такою, що не може бути задоволеною. Додатково повідомляємо, що уповноважена особа при організації та проведенні процедур закупівель діє в межах посадових обов’язків, які передбачають виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а трактування норм Податкового Кодексу до його компетенції не віднесено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про дискваліфікацію

Номер: a449227ca55f4cca9c31fdde46275e6e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-24-009255-a.a3
Назва: Вимога про дискваліфікацію
Вимога:
ПРОСИМО: 1. Відмінити дане рішення, вказане в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від «23» травня 2025 року, складеного у с-ще Десна уповноважена особа Дяковський Станіслав. 2. Дискваліфікувати учасника Особенко Юлію Олександрівну. Скарга додається
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Так як Ви не виклали суть вимоги/скарги, уповноважена особа не може надати ні відповідь , ні задоволити її
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Пропозиція учасника переможця містить грубі помилки

Номер: 936e82800aea4447bc0dd91ed13983e1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-24-009255-a.c2
Назва: Пропозиція учасника переможця містить грубі помилки
Скарга:
Вважаємо незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, відповідно до законодавства України, рішення Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ "ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ" (ЄДРПОУ - 44992118) (далі Учасник або Переможець) умовам тендерної документації та визнання такого учасника переможцем даної закупівлі, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 травня 2025 року.
Дата розгляду скарги: 19.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.05.2025 14:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.05.2025 15:06
Дата виконання рішення Замовником: 22.05.2025 15:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: метою виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7942-р/пк-пз від 19.05.2025 щодо скарги фізичної особи-підприємця Особенко Юлії Олександрівни (код ЄДРПОУ:3180919646) від 07 травня 2025 № UA-2025-04-24-009255-a.c2 скасовано рішення уповноваженої особи (протокол від 02 травня 2025 р б.н) про визначення ТОВ "ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ" (м.Київ, ЄДРПОУ44992118), переможцем торгів за предметом «Торф’яний брикет за ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо», ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-24-009255-a.Протокол уповноваженої особи від 22 травня 2025 року б.н. додається
Автор: Фізична особа-підприємець Особенко Юлія Олександрівна, Особенко Юлія +380957835854 julia022@meta.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 95cb6e0beda44ad497a313dad6ccf7c6
Заголовок пункту скарги: Вважаємо незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, відповідно до законодавства України, рішення Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ "ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ" (ЄДРПОУ - 44992118) (далі Учасник або Переможець) умовам тендерної документації та визнання такого учасника переможцем даної закупівлі, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 травня 2025 року.
Опис заперечення: Зазначені невідповідності, а саме ненадання документів що є обов’язковими і стосуються технічних та якісних характеристик продукції, а тому не можуть бути предметом виправлення відповідно до пункту 43 Особливостей. Їх відсутність підтверджує невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
На підставі викладеного, тендерна пропозиція ТОВ «ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ» підлягає відхиленню відповідно до абзацу 1 частини 2 пункту 44 Особливостей.
Таким чином, з урахуванням наведеного вище просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ» переможцем даної закупівлі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації: Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації та у Додатку 1:

Розділ 3 тендерної документації, пункт 7 (Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам) встановлює наступну вимогу:

Учасник має засвідчити якість продукту шляхом надання ДЕКЛАРАЦІЇ ВИРОБНИКА.

Серед документів тендерної пропозиції учасника – ТОВ "ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ", на підтвердження якості продукту надано Протокол випробувань №018-9-24 від 18 вересня 2024 року (далі Протокол випробувань), однак такого документу як ДЕКЛАРАЦІЯ ВИРОБНИКА – учасником переможцем не надано.

Зауважимо, що протокол випробувань і декларація виробника це зовсім різні документи, з різною суттю, а тому їх не варто ототожнювати. Протокол випробувань лише відображає певні технічні показники товару станом на конкретну дату випробування, тоді як декларація виробника — це офіційне зобов’язання виробника, що товар відповідає нормативним документам і стандартам і забезпечує його якість.
Отже, учасник ТОВ "ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ не виконали вимоги Пункту 7 розділу 3 тендерної документації у зв’язку із чим вважаємо, що пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації, та підлягає відхиленню.

2. Додатком 2 до тендерної документації, що визначає Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики згідно предмета закупівлі, зазначено наступне:
«1.Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують її відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам (вимогам) предмета закупівлі, відповідно до умов тендерної документації.
Якість та походження товару підтверджуються відповідними документами (сертифікатом якості та/або сертифікатом відповідності та/або паспортом заводу виробника та/або Висновком Уповноваженого органу з сертифікації та оцінки відповідності, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації на території України), який надається разом з товаром.

Товар повинен відповідати ДСТУ, ТУ або іншим діючим стандартам і технічним умовам та підтверджений СЕРТИФІКАТОМ ЯКОСТІ НА ТОВАР, КОПІЮ ЯКОГО УЧАСНИК ПОДАЄ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.»

Як видно із тексту тендерної документації, Замовник чітко зазначив що для підтвердження якості та походження запропонованого товару необхідно надати (сертифікатом якості та/або сертифікатом відповідності та/або паспортом заводу виробника та/або Висновок Уповноваженого органу з сертифікації та оцінки відповідності). Звертаємо увагу комісії що серед зазначеного переліку документів які вимагаються Замовником на підтвердження якості та походження запропонованого товару такого документ як «Протокол випробувань» взагалі немає.
Учасник-переможець ТОВ "ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ" надали у складі пропозиції протокол випробувань №018-9-24 від 18 вересня 2024 року, однак серед документів пропозиції учасника-переможця відсутній будь-який документ із переліку що вказані Замовником відповідно до Додатку 2 до ТД, а саме сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або паспортом заводу виробника та/або Висновок Уповноваженого органу з сертифікації та оцінки відповідності. Не варто також ототожнювати сертифікат якості та протокол випробувань. Адже, це різні документи за змістом і суттю.
Крім того, в даному пункті Замовник встановив вимогу, що Товар повинен відповідати ДСТУ, ТУ … та підтверджений СЕРТИФІКАТОМ ЯКОСТІ НА ТОВАР, копію якого учасник подає в складі тендерної пропозиції. Але такий документ як сертифікат якості відсутній серед документів пропозиції ТОВ «ВКП Енергія-Інвест»
Таким чином, учасником ТОВ ВКП не виконали вимоги Додатком 2 до ТД в наслідок чого пропозиція такого учасника підлягає відхиленню.
З урахуванням наведених вище аргументів вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ" не відповідає вимогам встановленим тендерною документацією Замовника та мала б бути відхилена.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

Незаконне визнання переможцем ТОВ «ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ»

Номер: 5e29f08a136840e8bf086fedd513b64f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-24-009255-a.a1
Назва: Незаконне визнання переможцем ТОВ «ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ»
Вимога:
02 травня 2025 року в 15:04 Замовник оприлюднив Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою, відповідно до якого пропозицію ТОВ «ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ» визнано такою, що відповідає технічним вимогам, в тендерній документації, технічним вимогам до предмета закупівлі та прийнято рішення про визначення учасника ТОВ «ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ» переможцем. Ми не погоджуємося з таким рішенням, оскільки воно суперечить вимогам чинного законодавства та порушує наші права на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (пункт 5 частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі») Обгрунтування: Розділ ІІІ частина 7 (Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам) Тендерної документації передбачає: «Учасники під час виконання договору повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватися положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. На підтвердження УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ про використання захисту довкілля під час поставки з урахуванням положень Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» та Закону України «Про управління відходами». ….. УЧАСНИК МАЄ ЗАСВІДЧИТИ ЯКІСТЬ ПРОДУКТУ ШЛЯХОМ НАДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЇ ВИРОБНИКА.» Тендерна пропозиція ТОВ «ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ» не містить ані гарантійного листа, ані декларації виробника, що є суттєвим порушенням технічних вимог до предмета закупівлі. Ці документи є обов’язковими і стосуються технічних та якісних характеристик продукції, а тому не можуть бути предметом виправлення відповідно до пункту 43 Особливостей. Відсутність таких документів підтверджує невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. На підставі вищевикладеного, наполягаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ» має бути відхилена відповідно до абзацу 1 частини 2 пункту 44 Особливостей. У разі ігнорування цієї вимоги ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з метою захисту наших законних прав та інтересів, що, відповідно, призведе до неминучого затягування процедури закупівлі
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу UA-2025-04-24-009255-a.a1 про відхилення пропозиції ТОВ «ВКП ЕНЕРГІЯ -ІНВЕСТ» повідомляємо наступне. Підтверджуємо рішення уповноваженої особи про визначення ТОВ «ВКП ЕНЕРГІЯ -ІНВЕСТ» (далі - Переможець) переможцем відкритих торгів за предметом «Торф’яний брикет за ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо» з остаточною ціною пропозиції 79 128 грн, з ПДВ, пропозиція якого відповідає умовам, визначеним в тендерній документації, технічним вимогам до предмета закупівлі та є найбільш економічно вигідною. При цьому, Переможець у складі тендерної пропозиції надав всі необхідні документи, які передбачені тендерною документацією, в тому числі і гарантійні листи про врахування заходів щодо захисту довкілля під час виконання договору з урахуванням положень Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» та Закону України «Про управління відходами» (файл «ТП Десна 2025.pdf») та щодо якості товару (файл «ТП Десна 2025.pdf», файл «Протокол випробувань виробника.pdf»). Додатково надаєм копії відповідних листів. Вважаємо Вашу вимогу необґрунтованою, безпідставною та такою, що не може бути задоволеною, а рішення уповноваженої особи законним та виваженим. Разом з тим, Ви маєте повне право на захист власних прав та інтересів, які Ви вважаєте порушеними, в тому числі шляхом звернення до Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні