-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Коагулянт гідроксихлорид алюмінію (або еквівалент)
Завершена
1 718 054.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 180.54 UAH
мін. крок: 1% або 17 180.54 UAH
Період оскарження:
24.04.2025 15:06 - 02.05.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗМІЇВ - СЕРВІС" ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі за текстом – Замовник) 24 квітня 2025 року опублікував оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-24-009011-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями Категорія 24312123-2 Поліхлорид алюмінію» Очікувана вартість закупівлі становить 1 718 054,00 грн. з ПДВ. Оголошення про проведення процедури закупівлі містить документ «процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю Товару ДК 021:2015: 24310000-0 «Основні неорганічні хімічні речовини» Коагулянт гідроксихлорид алюмінію (або еквівалент) з застосуванням електронного аукціону”, що «ЗАТВЕРДЖЕНО» Протокол №97/25 від «28» квітня 2025 року, з додатками. Пунктом 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до Закону про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» 4356-IX від 16.04.2025, воєнний стан в Україні продовжено до 07.08.2025 до 05 години 30 хвилин. Відповідно до п. 28. Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Ч.4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону). Товариство з обмеженою відповідальністю «Хімефект», як виробник коагулянтів, виявило бажання прийняти участь у даній закупівлі, однак, ознайомившись зі змістом тендерної документації Замовника, вважає, що вимоги тендерної документації до потенційних учасників, яким є і скаржник, є дискримінаційними та такими, які штучно обмежують конкуренцію, а тому фактично позбавляють можливості Скаржника прийняти участь, та фактично бути обраним переможцем в даній закупівлі, та порушують наші права як потенційного учасника. Відповідно до ч.8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом скарги – «Закон»), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати установленої для подання тендерних пропозицій. Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «Хімефект» та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги, що у своїй сукупності не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію.
Номер:
eecf259f03364c1c9b70b1fa6cb25337
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-24-009011-a.b3
Назва:
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗМІЇВ - СЕРВІС" ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі за текстом – Замовник) 24 квітня 2025 року опублікував оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-24-009011-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями Категорія 24312123-2 Поліхлорид алюмінію»
Очікувана вартість закупівлі становить 1 718 054,00 грн. з ПДВ.
Оголошення про проведення процедури закупівлі містить документ «процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю Товару ДК 021:2015: 24310000-0 «Основні неорганічні хімічні речовини» Коагулянт гідроксихлорид алюмінію (або еквівалент) з застосуванням електронного аукціону”, що «ЗАТВЕРДЖЕНО» Протокол №97/25 від «28» квітня 2025 року, з додатками.
Пунктом 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до Закону про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» 4356-IX від 16.04.2025, воєнний стан в Україні продовжено до 07.08.2025 до 05 години 30 хвилин.
Відповідно до п. 28. Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Ч.4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Хімефект», як виробник коагулянтів, виявило бажання прийняти участь у даній закупівлі, однак, ознайомившись зі змістом тендерної документації Замовника, вважає, що вимоги тендерної документації до потенційних учасників, яким є і скаржник, є дискримінаційними та такими, які штучно обмежують конкуренцію, а тому фактично позбавляють можливості Скаржника прийняти участь, та фактично бути обраним переможцем в даній закупівлі, та порушують наші права як потенційного учасника.
Відповідно до ч.8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом скарги – «Закон»), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати установленої для подання тендерних пропозицій.
Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «Хімефект» та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги, що у своїй сукупності не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ТУ Алюмофлок зміна 1.pdf 29.04.2025 16:48
- ТУ Алюмофлок зміна 3.pdf 29.04.2025 16:48
- договір 20 25 ТОВ АХПС лабораторія (1).pdf 29.04.2025 16:48
- ISO14001_Хімефект 2025.pdf 29.04.2025 16:48
- скарга ЗМІЇВ 29 04.pdf 29.04.2025 16:48
- ТУ зміна 5 Алюмофлок.pdf 29.04.2025 16:48
- Тендерна документація (2025) Коагулянт Нова редакція.docx 29.04.2025 16:48
- скарга ЗМІЇВ 29 04.pdf.asice 29.04.2025 16:48
- лабораторія АХПС 2024.pdf 29.04.2025 16:48
- скарга ЗМІЇВ 29 04_Validation_Report.pdf 29.04.2025 16:48
- Додаток 4 Технічна специфікація Нова редакція (1).docx 29.04.2025 16:48
- ISO9001_Хімефект 2025.pdf 29.04.2025 16:48
- скарга ЗМІЇВ 29 04.docx 29.04.2025 16:48
- ТУ Алюмофлок зміна 4.pdf 29.04.2025 16:48
- Сертифікат якості на коагулянт.pdf 29.04.2025 16:48
- ТУ Алюмофлок зміна 2.pdf 29.04.2025 16:48
- Додаток 1 Перелік документів для учасників Нова редакція.docx 29.04.2025 16:48
- ТУ на АЛЮМОФЛОК рус.pdf 29.04.2025 16:48
- ISO45001_Хімефект 2025.pdf 29.04.2025 16:48
- sign.p7s 29.04.2025 16:53
- Додаток 1 Перелік документів для учасників Нова редакція 2.docx 30.04.2025 09:21
- Протокол №98-25 від 30.04.2025 Про внесення змін 2.pdf 30.04.2025 09:21
- Перелік змін 2.docx 30.04.2025 09:21
- Додаток 4 Технічна специфікація Нова редакція 2.docx 30.04.2025 09:21
- Тендерна документація (2025) Коагулянт Нова редакція 2.docx 30.04.2025 09:21
- Додаток 1 Перелік документів для учасників Нова редакція 2.docx 02.05.2025 14:31
- Додаток 4 Технічна специфікація Нова редакція 2.docx 02.05.2025 14:31
- Пояснення АМКУ. Скарга 2 ТОВ Хімефект.doc 02.05.2025 14:31
- ПРОТОКОЛ№98-25 від 29.04.2025 Протокол про внесення змін 2 Коагулянт.pdf 02.05.2025 14:31
- Пояснення АМКУ. Скарга 2 ТОВ Хімефект.pdf 02.05.2025 14:31
- Тендерна документація (2025) Коагулянт Нова редакція 2.docx 02.05.2025 14:31
- Перелік змін 2.docx 02.05.2025 14:31
- ПРОТОКОЛ№98-25 від 29.04.2025 Протокол про внесення змін 2 Коагулянт.docx 02.05.2025 14:31
- рішення від 01.05.2025 № 6956.pdf 01.05.2025 16:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.05.2025 № 7416.pdf 09.05.2025 15:32
- рішення від 08.05.2025 № 7416.pdf 13.05.2025 13:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.04.2025 17:01
Дата розгляду скарги:
08.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.05.2025 16:32
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.05.2025 13:35
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.05.2025 13:35
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c0bc0d7ea9cc45f0a296a8434eda878b
Заголовок пункту скарги:
Оскаржання дискримінаційної вимоги тендерної документації Замовника в закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Вимога свідоцтво про технічну компетентність хімічної лабораторії або інший документ виробника/постачальника/учасника, що видано у встановленому порядку відповідно до ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» (або сертифікат ISO 10012:2005 або інший ДСТУ ISO та/або ISO, що підтверджує технічну компетентність такої лабораторії)
або
договір, укладений учасником/постачальником/виробником, про надання послуг з лабораторією, що має сертифікат/свідоцтво про технічну компетентність хімічної лабораторії або інший документ, яким підтверджено відповідність положенням ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» (або іншому ДСТУ ISO та/або ISO, що підтверджує технічну компетентність такої лабораторії) та свідоцтво про технічну компетентність хімічної лабораторії або інший документ (виданий лабораторії, яка зазначена у договорі про надання послуг), що видано у встановленому порядку відповідно до ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» (або сертифікат ISO 10012:2005 або інший ДСТУ ISO та/або ISO, що підтверджує технічну компетентність цієї лабораторії).
або
договір, укладений учасником/постачальником/виробником, про надання послуг з лабораторією, що має сертифікат/свідоцтво про технічну компетентність хімічної лабораторії або інший документ, яким підтверджено відповідність положенням ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» (або іншому ДСТУ ISO та/або ISO, що підтверджує технічну компетентність такої лабораторії) та свідоцтво про технічну компетентність хімічної лабораторії або інший документ (виданий лабораторії, яка зазначена у договорі про надання послуг), що видано у встановленому порядку відповідно до ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» (або сертифікат ISO 10012:2005 або інший ДСТУ ISO та/або ISO, що підтверджує технічну компетентність цієї лабораторії).
×
-
Назва доказу:
Додаток 1 Перелік документів для учасників Нова редакція.docx
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 Перелік документів для учасників Нова редакція.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 4 Технічна специфікація Нова редакція (1).docx
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 Технічна специфікація Нова редакція (1).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗМІЇВ - СЕРВІС" ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі за текстом – Замовник) 24 квітня 2025 року опублікував оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-24-009011-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями Категорія 24312123-2 Поліхлорид алюмінію» Очікувана вартість закупівлі становить 1 718 054,00 грн. з ПДВ. Оголошення про проведення процедури закупівлі містить документ «процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю Товару ДК 021:2015: 24310000-0 «Основні неорганічні хімічні речовини» Коагулянт гідроксихлорид алюмінію (або еквівалент) з застосуванням електронного аукціону”, що «ЗАТВЕРДЖЕНО» Протокол №95/25 від «24» квітня 2025 року, з додатками. Пунктом 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до Закону про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» 4356-IX від 16.04.2025, воєнний стан в Україні продовжено до 07.08.2025 до 05 години 30 хвилин. Відповідно до п. 28. Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Ч.4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону). Товариство з обмеженою відповідальністю «Хімефект», як виробник коагулянтів, виявило бажання прийняти участь у даній закупівлі, однак, ознайомившись зі змістом тендерної документації Замовника, вважає, що вимоги тендерної документації до потенційних учасників, яким є і скаржник, є дискримінаційними та такими, які штучно обмежують конкуренцію, а тому фактично позбавляють можливості Скаржника прийняти участь, та фактично бути обраним переможцем в даній закупівлі, та порушують наші права як потенційного учасника. Відповідно до ч.8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом скарги – «Закон»), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати установленої для подання тендерних пропозицій. Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «Хімефект» та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги, що у своїй сукупності не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію.
Номер:
6c6549f22ce947c19db56a8f2558144a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-24-009011-a.b2
Назва:
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗМІЇВ - СЕРВІС" ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі за текстом – Замовник) 24 квітня 2025 року опублікував оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-24-009011-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями Категорія 24312123-2 Поліхлорид алюмінію»
Очікувана вартість закупівлі становить 1 718 054,00 грн. з ПДВ.
Оголошення про проведення процедури закупівлі містить документ «процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю Товару ДК 021:2015: 24310000-0 «Основні неорганічні хімічні речовини» Коагулянт гідроксихлорид алюмінію (або еквівалент) з застосуванням електронного аукціону”, що «ЗАТВЕРДЖЕНО» Протокол №95/25 від «24» квітня 2025 року, з додатками.
Пунктом 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до Закону про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» 4356-IX від 16.04.2025, воєнний стан в Україні продовжено до 07.08.2025 до 05 години 30 хвилин.
Відповідно до п. 28. Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Ч.4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Хімефект», як виробник коагулянтів, виявило бажання прийняти участь у даній закупівлі, однак, ознайомившись зі змістом тендерної документації Замовника, вважає, що вимоги тендерної документації до потенційних учасників, яким є і скаржник, є дискримінаційними та такими, які штучно обмежують конкуренцію, а тому фактично позбавляють можливості Скаржника прийняти участь, та фактично бути обраним переможцем в даній закупівлі, та порушують наші права як потенційного учасника.
Відповідно до ч.8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом скарги – «Закон»), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати установленої для подання тендерних пропозицій.
Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «Хімефект» та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги, що у своїй сукупності не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 Перелік документів для учасників.docx 28.04.2025 16:15
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами 20 03 2025.docx 28.04.2025 16:15
- ISO14001_Хімефект 2025.pdf 28.04.2025 16:15
- договір 20 25 ТОВ АХПС лабораторія (1).pdf 28.04.2025 16:15
- лабораторія АХПС 2024.pdf 28.04.2025 16:15
- Сертифікат якості на коагулянт.pdf 28.04.2025 16:15
- скарга ЗМІЇВ.pdf 28.04.2025 16:15
- ISO45001_Хімефект 2025.pdf 28.04.2025 16:15
- скарга ЗМІЇВ.docx 28.04.2025 16:15
- ТУ Алюмофлок зміна 1.pdf 28.04.2025 16:15
- Додаток 4 Технічна специфікація (2) (1).docx 28.04.2025 16:15
- ТУ Алюмофлок зміна 4.pdf 28.04.2025 16:15
- ТУ Алюмофлок зміна 2.pdf 28.04.2025 16:15
- скарга ЗМІЇВ_Validation_Report.pdf 28.04.2025 16:15
- скарга ЗМІЇВ.docx.asice 28.04.2025 16:15
- ТУ Алюмофлок зміна 3.pdf 28.04.2025 16:15
- ТУ зміна 5 Алюмофлок.pdf 28.04.2025 16:15
- ТУ на АЛЮМОФЛОК рус.pdf 28.04.2025 16:15
- ISO9001_Хімефект 2025.pdf 28.04.2025 16:15
- sign.p7s 28.04.2025 16:17
- Звернення до АМКУ.pdf 29.04.2025 13:43
- Тендерна документація (2025) Коагулянт Нова редакція.docx 29.04.2025 07:51
- Додаток 4 Технічна специфікація Нова редакція.docx 29.04.2025 07:51
- Перелік змін.docx 29.04.2025 07:51
- Додаток 1 Перелік документів для учасників Нова редакція.docx 29.04.2025 07:51
- Протокол №97-25 від 28.04.2025 Про внесення змін.pdf 29.04.2025 07:51
- Пояснення АМКУ. Скарга ТОВ Хімефект.pdf 01.05.2025 14:32
- Додаток 1 Перелік документів для учасників Нова редакція.docx 01.05.2025 14:32
- Додаток 4 Технічна специфікація Нова редакція.docx 01.05.2025 14:32
- Звернення ТОВ Хімефект.pdf 01.05.2025 14:32
- Тендерна документація (2025) Коагулянт Нова редакція.docx 01.05.2025 14:32
- ПРОТОКОЛ№97-25 від 28.04.2025 Протокол про внесення змін Коагулянт.pdf 01.05.2025 14:32
- ПРОТОКОЛ№97-25 від 28.04.2025 Протокол про внесення змін Коагулянт.docx 01.05.2025 14:32
- Перелік змін.docx 01.05.2025 14:32
- Пояснення АМКУ. Скарга ТОВ Хімефект.doc 01.05.2025 14:32
- рішення від 30.04.2025 № 6867.pdf 30.04.2025 16:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.05.2025 №7415.pdf 09.05.2025 16:22
- рішення від 08.05.2025 № 7415.pdf 13.05.2025 14:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.04.2025 16:21
Дата розгляду скарги:
08.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.04.2025 16:50
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.05.2025 14:10
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.05.2025 14:10
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0a5f2b013b6c48998b8e757a4ddeb4b2
Заголовок пункту скарги:
1. Відповідно до Розділу 3, інструкції з підготовки тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
В додатку 4 пунту 7 Замовник тендерної закупівлі вимагає свідоцтво про технічну компетентність хімічної лабораторії або інший документ виробника та/або учасника, що видано у встановленому порядку відповідно до ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» або сертифікат ISO 10012:2005 або інший ДСТУ ISO та/або ISO, що підтверджує наявність такої лабораторії.
Аналогічна вимога міститься і в Додатку 1 п.3.7. Документації Замовника.
Скаржник вважає дану вимогу дискримінаційною відношенню до себе, адже має діючий договір на послуги лабораторії
Аналогічна вимога міститься і в Додатку 1 п.3.7. Документації Замовника.
Скаржник вважає дану вимогу дискримінаційною відношенню до себе, адже має діючий договір на послуги лабораторії
×
-
Назва доказу:
Додаток 1 Перелік документів для учасників
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 Перелік документів для учасників.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 4 Технічна специфікація
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 Технічна специфікація (2) (1).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗМІЇВ - СЕРВІС" ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації - прибрати дискримінаційні вимоги
Скарга
Скасована
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗМІЇВ - СЕРВІС" ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі за текстом – Замовник) 24 квітня 2025 року опублікував оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-24-009011-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями Категорія 24312123-2 Поліхлорид алюмінію» Очікувана вартість закупівлі становить 1 718 054,00 грн. з ПДВ. Оголошення про проведення процедури закупівлі містить документ «процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю Товару ДК 021:2015: 24310000-0 «Основні неорганічні хімічні речовини» Коагулянт гідроксихлорид алюмінію (або еквівалент) з застосуванням електронного аукціону”, що «ЗАТВЕРДЖЕНО» Протокол №95/25 від «24» квітня 2025 року, з додатками. Пунктом 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до Закону про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» 4356-IX від 16.04.2025, воєнний стан в Україні продовжено до 07.08.2025 до 05 години 30 хвилин. Відповідно до п. 28. Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Ч.4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону). Товариство з обмеженою відповідальністю «Хімефект», як виробник коагулянтів, виявило бажання прийняти участь у даній закупівлі, однак, ознайомившись зі змістом тендерної документації Замовника, вважає, що вимоги тендерної документації до потенційних учасників, яким є і скаржник, є дискримінаційними та такими, які штучно обмежують конкуренцію, а тому фактично позбавляють можливості Скаржника прийняти участь, та фактично бути обраним переможцем в даній закупівлі, та порушують наші права як потенційного учасника. Відповідно до ч.8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом скарги – «Закон»), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати установленої для подання тендерних пропозицій. Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «Хімефект» та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги, що у своїй сукупності не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію.
Номер:
fddaaa782ace472b8ce561cf2852c0ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-24-009011-a.c1
Назва:
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗМІЇВ - СЕРВІС" ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі за текстом – Замовник) 24 квітня 2025 року опублікував оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-24-009011-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями Категорія 24312123-2 Поліхлорид алюмінію»
Очікувана вартість закупівлі становить 1 718 054,00 грн. з ПДВ.
Оголошення про проведення процедури закупівлі містить документ «процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю Товару ДК 021:2015: 24310000-0 «Основні неорганічні хімічні речовини» Коагулянт гідроксихлорид алюмінію (або еквівалент) з застосуванням електронного аукціону”, що «ЗАТВЕРДЖЕНО» Протокол №95/25 від «24» квітня 2025 року, з додатками.
Пунктом 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до Закону про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» 4356-IX від 16.04.2025, воєнний стан в Україні продовжено до 07.08.2025 до 05 години 30 хвилин.
Відповідно до п. 28. Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Ч.4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Хімефект», як виробник коагулянтів, виявило бажання прийняти участь у даній закупівлі, однак, ознайомившись зі змістом тендерної документації Замовника, вважає, що вимоги тендерної документації до потенційних учасників, яким є і скаржник, є дискримінаційними та такими, які штучно обмежують конкуренцію, а тому фактично позбавляють можливості Скаржника прийняти участь, та фактично бути обраним переможцем в даній закупівлі, та порушують наші права як потенційного учасника.
Відповідно до ч.8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом скарги – «Закон»), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати установленої для подання тендерних пропозицій.
Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «Хімефект» та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги, що у своїй сукупності не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ТУ Алюмофлок зміна 2.pdf 28.04.2025 14:12
- договір 20 25 ТОВ АХПС лабораторія (1).pdf 28.04.2025 14:12
- скарга ЗМІЇВ.docx.asice 28.04.2025 14:12
- скарга ЗМІЇВ.pdf 28.04.2025 14:12
- скарга ЗМІЇВ_Validation_Report.pdf 28.04.2025 14:12
- ISO14001_Хімефект 2025.pdf 28.04.2025 14:12
- ТУ Алюмофлок зміна 1.pdf 28.04.2025 14:12
- Додаток 4 Технічна специфікація (2) (1).docx 28.04.2025 14:12
- лабораторія АХПС 2024.pdf 28.04.2025 14:12
- ISO9001_Хімефект 2025.pdf 28.04.2025 14:12
- скарга ЗМІЇВ.docx 28.04.2025 14:12
- ТУ на АЛЮМОФЛОК рус.pdf 28.04.2025 14:12
- Додаток 1 Перелік документів для учасників.docx 28.04.2025 14:12
- ТУ зміна 5 Алюмофлок.pdf 28.04.2025 14:12
- ТУ Алюмофлок зміна 4.pdf 28.04.2025 14:12
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами 20 03 2025.docx 28.04.2025 14:12
- ISO45001_Хімефект 2025.pdf 28.04.2025 14:12
- Сертифікат якості на коагулянт.pdf 28.04.2025 14:12
- ТУ Алюмофлок зміна 3.pdf 28.04.2025 14:12
- sign.p7s 28.04.2025 14:13
Причина:
Отримана сума оплати не співпадає з розрахованою для даної скарги
Дата скасування:
28.04.2025 14:20
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
458170657ea34c10b26d107e4a2a98a9
Заголовок пункту скарги:
1. Відповідно до Розділу 3, інструкції з підготовки тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
В додатку 4 пунту 7 Замовник тендерної закупівлі вимагає свідоцтво про технічну компетентність хімічної лабораторії або інший документ виробника та/або учасника, що видано у встановленому порядку відповідно до ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» або сертифікат ISO 10012:2005 або інший ДСТУ ISO та/або ISO, що підтверджує наявність такої лабораторії.
Аналогічна вимога міститься і в Додатку 1 п.3.7. Документації Замовника.
Скаржник вважає дану вимогу дискримінаційною відношенню до себе, з огляду на наступне:
Аналогічна вимога міститься і в Додатку 1 п.3.7. Документації Замовника.
Скаржник вважає дану вимогу дискримінаційною відношенню до себе, з огляду на наступне:
×
-
Назва доказу:
Додаток 1 Перелік документів для учасника
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 Перелік документів для учасників.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 4 технічна специфікація
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 Технічна специфікація (2) (1).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗМІЇВ - СЕРВІС" ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації, а саме прибрати дискримінаційну вимогу про наявність свідоцтва