-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Стрічка конвеєрна
Завершена
4 362 450.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 000.00 UAH
Період оскарження:
24.04.2025 14:11 - 02.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на прийняте рішення Замовника
Номер:
265aadcec72346379f50f720c797dc34
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-24-007499-a.b2
Назва:
Скарга на прийняте рішення Замовника
Скарга:
Замовник неправомірне застосував пункт 43 Особливостей і не відхилив учасника ТОВ «ТД ІРБІС» відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, цим самим порушив права та інтереси ТОВ «ТК «СПЕЦЗАПЧАСТЬ» щодо відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них (ст 5 Закону України «Про Публічні Закупівлі»)
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Скарга UA-2025-04-24-007499-a.pdf 19.05.2025 16:07
- 1.1 додаток Порівняльна таблиця.pdf 19.05.2025 16:07
- Скарга UA-2025-04-24-007499-a.docx 19.05.2025 16:07
- sign.p7s 19.05.2025 16:08
- Клопотаня UA-2025-04-24-007499-a.docx 24.05.2025 15:17
- Клопотаня UA-2025-04-24-007499-a.pdf 24.05.2025 15:17
- рішення від 21.05.2025 №8090.pdf 21.05.2025 14:10
- інформація про резолютивну частину рішення від 29.05.2025 №8609.pdf 30.05.2025 13:21
- рішення від 29.05.2025 №8609.pdf 02.06.2025 15:15
- Пояснення на АМКУ UA-2025-04-24-007499-a.b2 __ Стрічка.pdf 23.05.2025 14:16
- 2. Додаток 1 - ТС_весь.pdf 23.05.2025 14:16
- 2.5 Порівняльна таблиця.pdf 23.05.2025 14:16
- Пояснення на АМКУ UA-2025-04-24-007499-a.b2 __ Стрічка.docx 23.05.2025 14:16
- 2.1 Порівняльна таблиця.pdf 23.05.2025 14:16
- 59_Протокол_повернення на кваліфікацію __Стрічка_ІРБІС.docx 03.06.2025 08:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.05.2025 16:26
Дата розгляду скарги:
29.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.05.2025 14:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.06.2025 15:16
Дата виконання рішення Замовником:
03.06.2025 08:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Прийнято рішення Замовником згідно постановляючої частини Рішення Комісії Антимонопольного комітету України № 8609-р/пк-пз від 29.05.2025 про необхідність скасування попереднього рішення Замовника (протокол від 15.05.2025 № 46/25-Д) про визнання переможцем, наміру укладання договору про закупівлю та повернення на кваліфікацію Учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ ІРБІС» ЄДРПОУ: 31559190 за процедурою закупівлі - Стрічка конвеєрна, Код ДК 42417310-8 Конвеєрні стрічки, № UA-2025-04-24-007499-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
21f1bddf31494b0e85a702cc63d623a3
Заголовок пункту скарги:
Скарга на прийняте рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник неправомірне застосував пункт 43 Особливостей і не відхилив учасника ТОВ «ТД ІРБІС» відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей
×
-
Назва доказу:
довідка вих. № 2043/5 від 02.05.2025 року «Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик»
-
Повʼязаний документ:
1.1 додаток Порівняльна таблиця.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Розглянути цю скаргу в повному обсязі; 3. Визнати незаконним та зобов’язати Акціонерне товариство «Українська залізниця» Філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" АТ "Укрзалізниця скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій № 46/25-Д від 15.05.2025 року, відповідно до якого визначений переможцем закупівлі - ТОВ "ТД ІРБІС".
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
84c421b0e3a44714b875be6cddde95db
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-24-007499-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога на усунення порушень у сфері Публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на усунення порушень у сфері Публічних закупівель.pdf 15.05.2025 17:04
Дата подачі:
15.05.2025 17:04
Вирішення:
Добрий день. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) передбачено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасником у складі тендерної пропозиції підтверджено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, файл «2. Додаток 1 - ТС_весь.pdf» у відповідності до Додатку А Додатку 1 НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Тендерної документації затвердженої уповноваженою особою від 30.04.2025 №27/25-Д.
Учасником у складі тендерної пропозиції надається порівняльна таблиця згідно форми, наведеної в Таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації, щодо порівняння технічних та якісних характеристик згідно пропозиції учасника та зазначених Замовником в Додатку А до Додатку 1 Тендерної документації.
Замовник вважає правомірним рішення надання Учаснику 24 години на виправлення помилки, оскільки Учасником до таблиці 1 «Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик» колонка «Вимоги замовника Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, які зазначені в Додатку А до Додатку 1 Тендерної документації» помилково внесені невірні дані для порівняння.
Статус вимоги:
Відхилено