-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комутатор телефонний цифровий
Завершена
10 323 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 103 230.00 UAH
мін. крок: 1% або 103 230.00 UAH
Період оскарження:
24.04.2025 11:10 - 09.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
160f27db199e4a38a58296a6851dc752
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-24-003441-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Аеротехніка Дог+накладна 2019.pdf 23.05.2025 15:48
- довідка про досвід0012 2023.pdf 23.05.2025 15:48
- довідка про досвід0010 2019.pdf 23.05.2025 15:48
- накладна2023.PDF 23.05.2025 15:48
- договір 2023.pdf 23.05.2025 15:48
- Тендерна документація (комутатор телефонний цифровий) (1).docx 23.05.2025 15:48
- 7_Протокол № 396-25 УО Ромаскевич (розгляд та визначення переможця) комутатор телефонний цифровий.docx 23.05.2025 15:48
- Додаток 1 до ТД Вимоги до Учасника (комутатор телефонний цифровий).docx 23.05.2025 15:48
- Скарга.pdf 23.05.2025 15:50
- sign.p7s 23.05.2025 16:16
- Рішення від 27.05.2025 № 8416.pdf 27.05.2025 17:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2025 № 8939.pdf 05.06.2025 11:04
- Рішення від 04.06.2025 № 8939.pdf 09.06.2025 12:04
- Лист-пояснення на рішення АМКУ від 27.05.2025 № 8416-р-пк-пз.doc 29.05.2025 15:43
- Лист-пояснення на рішення АМКУ від 27.05.2025 № 8416-р-пк-пз.pdf 29.05.2025 15:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.05.2025 16:41
Дата розгляду скарги:
04.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.05.2025 17:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.06.2025 12:05
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bfc592bbffd24b49af2e81c66648fe26
Заголовок пункту скарги:
неправомірне визначення переможця (невідповідність кваліфікаційним критеріям)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Військовою частиною 2428 оголошено тендер на закупівлю «комутатор телефонний цифровий» (ДК 021:2015:32540000-0: Комутаційні щити).
Протоколом № 396-25 від 19 травня 2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою визначено тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «НІКА» (ЄДРПОУ 13304598) як таку, що повністю відповідає вимогам тендерної документації, в т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Визначено учасника – товариство з обмеженою відповідальністю «НІКА» (ЄДРПОУ 13304598) переможцем процедури закупівлі та оприлюднити дане рішення в електронній системі закупівель.
З таким рішенням погодитись не можна, виходячи з наступного.
Рішенням уповноваженої особи, Протокол № 316-25 від 24.04.2025 року, затверджено тендерну документацію (зі змінами від 07.05.2025 протокол № 363-25) на закупівлю товару Код CPV за ДК 021:2015 – 32540000-0 Комутаційні щити (Комутатор телефонний цифровий).
Відповідно до підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації Учасник надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не менше одного договору за період 2023-2025 років.
Переможцем торгів визнано ТОВ «НІКА». Проте, ТОВ «НІКА» не виконав вищезазначену вимогу, надавши копію аналогічного договору №МНІ/03.2019 від 31.12.2019 року. Для усунення зазначеної невідповідності учаснику ТОВ «НІКА» Замовником було надано вимогу про усунення порушення для подачі договору та довідки вільної форми про підтвердження виконання аналогічного договору за період 2023-2025 років.
В свою, ТОВ «НІКА» подано договір Про закупівлю №ПЗ/Ш-23654/НЮ від 24.07.2023р. та специфікацію до нього. Із специфікації випливає, що предметом закупівлі були товари під кодом ДК 32520000-4 - Телекомунікаційні кабелі та обладнання.
Цей код охоплює елементи, які забезпечують фізичну інфраструктуру для передавання даних, голосу або відеосигналу між пристроями та обладнанням. Призначення таких елементів полягає у перенесенні електричних або оптичних сигналів без зміни їх змісту, частоти чи напрямку.
Тобто, ДК 32520000-4 - Телекомунікаційні кабелі та обладнання, охоплює елементи для передачі та транспорту сигналу, що не потребує окремого електроживлення.
В свою чергу варто зазначити, що ДК 32540000-0: Комутаційні щити охоплює активні пристрої, що забезпечують інтелектуальну комутацію та маршрутизацію телефонного сигналу в цифровому форматі. Їх основна мета – організація телефонного зв’язку, управління викликами, з’єднання абонентів між собою, розподіл вхідних/вихідних дзвінків, інтеграція з IP-телефонією тощо.
Тобто ДК 32540000-0: Комутаційні щити, охоплює активну обробку і маршрутизацію, виконує функції щодо управління викликами, логікою з’єднання та керування дзвінками, потребує живлення та конфігурації, є високотехнологінчим винаходом, що потребує налаштування та підтримки.
Згідно з пунктами 29-30 частини першої статті 1 Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав; тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
За змістом окремих положень статті 16 Закону № 922-VIII замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до частини першої статті 30 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Пунктом 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII обумовлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, одним із етапів розгляду тендерних пропозицій є їх оцінка на відповідність вимогам тендерної документації. За результатами оцінки тендерних пропозицій замовник визначає, які з них відхиляються, а які будуть допущені до електронного аукціону.
Одним із документів, який вимагався замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, була довідка виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Замовник при формуванні тендерної документації визначив, що предметом закупівлі є ДК 021:2015 – 32540000-0 Комутаційні щити (Комутатор телефонний цифровий).
Тобто, під час формування тендерної документації замовник визначив предмет закупівлі, з урахуванням Національного класифікатору України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015.
Код, затверджений Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 запроваджено саме з метою оптимального планування закупівлі та визначення предмета закупівлі. Замовники повинні використовувати найбільш точні коди товарів, робіт і послуг, щоб зацікавлені постачальники могли отримати оптимальну інформацію, а замовники, в свою чергу, конкретний предмет закупівлі. Кодування передбачає використання від 2 до 9 цифр. Двозначні коди використовуються для позначення загальних категорій, восьмизначні коди стосуються конкретних товарів, робіт і послуг, дев'ята цифра є контрольним числом та служить для перевірки попередніх цифр.
Виходячи зі змісту розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 для визначення предмета закупівлі робіт необхідно використання показників, включаючи п'яту цифру Єдиного закупівельного словника, оскільки саме перші п'ять цифр коду визначають конкретну категорію робіт.
Аналогічна позиція викладена у Постанові Верховного Суду від 05.03.2020р. у справі за № 640/10448/19.
Необхідність врахування конкретного виду робіт, послуг, товарів як предмета закупівлі з метою надання аналогічних договорів на підтвердження наявності відповідного досвіду підтверджено в постанові Верховного Суду від 17 жовтня 2018 року в справі № 826/11824/17.
Отже, варто вважати, що ТОВ «НІКА» не виконала підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації, оскільки поданий ними договір з предметом закупівлі товарів під кодом ДК 32520000-4 - Телекомунікаційні кабелі та обладнання (не співпадає навіть чотири цифри з предметом закупівлі) не може вважатися аналогічним.
Протоколом № 396-25 від 19 травня 2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою визначено тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «НІКА» (ЄДРПОУ 13304598) як таку, що повністю відповідає вимогам тендерної документації, в т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Визначено учасника – товариство з обмеженою відповідальністю «НІКА» (ЄДРПОУ 13304598) переможцем процедури закупівлі та оприлюднити дане рішення в електронній системі закупівель.
З таким рішенням погодитись не можна, виходячи з наступного.
Рішенням уповноваженої особи, Протокол № 316-25 від 24.04.2025 року, затверджено тендерну документацію (зі змінами від 07.05.2025 протокол № 363-25) на закупівлю товару Код CPV за ДК 021:2015 – 32540000-0 Комутаційні щити (Комутатор телефонний цифровий).
Відповідно до підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації Учасник надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не менше одного договору за період 2023-2025 років.
Переможцем торгів визнано ТОВ «НІКА». Проте, ТОВ «НІКА» не виконав вищезазначену вимогу, надавши копію аналогічного договору №МНІ/03.2019 від 31.12.2019 року. Для усунення зазначеної невідповідності учаснику ТОВ «НІКА» Замовником було надано вимогу про усунення порушення для подачі договору та довідки вільної форми про підтвердження виконання аналогічного договору за період 2023-2025 років.
В свою, ТОВ «НІКА» подано договір Про закупівлю №ПЗ/Ш-23654/НЮ від 24.07.2023р. та специфікацію до нього. Із специфікації випливає, що предметом закупівлі були товари під кодом ДК 32520000-4 - Телекомунікаційні кабелі та обладнання.
Цей код охоплює елементи, які забезпечують фізичну інфраструктуру для передавання даних, голосу або відеосигналу між пристроями та обладнанням. Призначення таких елементів полягає у перенесенні електричних або оптичних сигналів без зміни їх змісту, частоти чи напрямку.
Тобто, ДК 32520000-4 - Телекомунікаційні кабелі та обладнання, охоплює елементи для передачі та транспорту сигналу, що не потребує окремого електроживлення.
В свою чергу варто зазначити, що ДК 32540000-0: Комутаційні щити охоплює активні пристрої, що забезпечують інтелектуальну комутацію та маршрутизацію телефонного сигналу в цифровому форматі. Їх основна мета – організація телефонного зв’язку, управління викликами, з’єднання абонентів між собою, розподіл вхідних/вихідних дзвінків, інтеграція з IP-телефонією тощо.
Тобто ДК 32540000-0: Комутаційні щити, охоплює активну обробку і маршрутизацію, виконує функції щодо управління викликами, логікою з’єднання та керування дзвінками, потребує живлення та конфігурації, є високотехнологінчим винаходом, що потребує налаштування та підтримки.
Згідно з пунктами 29-30 частини першої статті 1 Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав; тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
За змістом окремих положень статті 16 Закону № 922-VIII замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до частини першої статті 30 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Пунктом 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII обумовлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, одним із етапів розгляду тендерних пропозицій є їх оцінка на відповідність вимогам тендерної документації. За результатами оцінки тендерних пропозицій замовник визначає, які з них відхиляються, а які будуть допущені до електронного аукціону.
Одним із документів, який вимагався замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, була довідка виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Замовник при формуванні тендерної документації визначив, що предметом закупівлі є ДК 021:2015 – 32540000-0 Комутаційні щити (Комутатор телефонний цифровий).
Тобто, під час формування тендерної документації замовник визначив предмет закупівлі, з урахуванням Національного класифікатору України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015.
Код, затверджений Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 запроваджено саме з метою оптимального планування закупівлі та визначення предмета закупівлі. Замовники повинні використовувати найбільш точні коди товарів, робіт і послуг, щоб зацікавлені постачальники могли отримати оптимальну інформацію, а замовники, в свою чергу, конкретний предмет закупівлі. Кодування передбачає використання від 2 до 9 цифр. Двозначні коди використовуються для позначення загальних категорій, восьмизначні коди стосуються конкретних товарів, робіт і послуг, дев'ята цифра є контрольним числом та служить для перевірки попередніх цифр.
Виходячи зі змісту розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 для визначення предмета закупівлі робіт необхідно використання показників, включаючи п'яту цифру Єдиного закупівельного словника, оскільки саме перші п'ять цифр коду визначають конкретну категорію робіт.
Аналогічна позиція викладена у Постанові Верховного Суду від 05.03.2020р. у справі за № 640/10448/19.
Необхідність врахування конкретного виду робіт, послуг, товарів як предмета закупівлі з метою надання аналогічних договорів на підтвердження наявності відповідного досвіду підтверджено в постанові Верховного Суду від 17 жовтня 2018 року в справі № 826/11824/17.
Отже, варто вважати, що ТОВ «НІКА» не виконала підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації, оскільки поданий ними договір з предметом закупівлі товарів під кодом ДК 32520000-4 - Телекомунікаційні кабелі та обладнання (не співпадає навіть чотири цифри з предметом закупівлі) не може вважатися аналогічним.
×
-
Назва доказу:
додаток 1 тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до ТД Вимоги до Учасника (комутатор телефонний цифровий).docx
-
-
Назва доказу:
договір Про закупівлю №ПЗ/Ш-23654/НЮ від 24.07.2023р. та специфікацію до нього.
-
Повʼязаний документ:
договір 2023.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати ВІЙСЬКОВУ ЧАСТИНУ 2428 скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «НІКА» переможцем процедури закупівлі (Протоколом № 396-25 від 19 травня 2025 року), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівельUA-2025-04-24-003441-a. Зобов’язати уповноважену особу ВІЙСЬКОВОЇ ЧАСТИНИ 2428 відхилити тендерну пропозицію ТОВ «НІКА», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.