• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

дитяче харчування

Торги відмінено

160 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 160.00 UAH
Період оскарження: 23.05.2018 08:14 - 21.07.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника стосовно переможця

Номер: 43e730e93dca453fb94a19ac729b9d45
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-23-000009-b.c4
Назва: Скарга на рішення Замовника стосовно переможця
Скарга:
ТОВ «АСОЦІАЦІЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ» незгодне з прийнятим рішенням про визнання Переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «СМАРТІ-ФЕМІЛІ» оскільки: 1. У складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «СМАРТІ ФЕМЕЛІ», м. Одеса, код ЄДРПОУ 38154557, запропонував каші дитячі ТМ БЕЛЛАКТ, але Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.06.2013р за № 05.03.02-03/57037 дійсний до 13.06.2018 року, тобто на час проведення аукціону строк дії висновку вже втратив чинність. Відповідно до п. 2 ст. 10 Закону України «Про дитяче харчування» дитяче харчування, у тому числі те, що імпортується, підлягає державній реєстрації в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Відомості про державну реєстрацію вносяться до Державного реєстру харчових продуктів спеціального дієтичного споживання, функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок не пізніш як через три робочих дні з дня її здійснення та розміщуються на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я. П. 3. ст. 10 Закону встановлено , що забороняється обіг дитячого харчування, якщо воно: 1) не зареєстровано відповідно до закону… Таким чином продукція виробника Волковиське ВАТ «Беллакт», Білорусь, який є предметом закупівлі є незаконною для продажу на момент проведення аукціону на території України.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.09.2018 18:21
Дата виконання рішення Замовником: 26.10.2018 11:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконати рішення Органу оскарження та відмінити рішення ТК про визначення переможця від 01.08.2018 року.
Автор: ТОВ Асоціація дитячого харчування, Атаманчук Олена Борисівна 380675615597 ved@adp.com.ua http://gesneria.com.ua
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 21ef1c6bdb7242ba90ffbf5118b9980d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-23-000009-b.c3
Назва: Скарга в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
В електронній системі закупівель: UA-2018-05-23-000009-b Замовник - КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 8» 01 серпня 2018 року розмістило повідомлення про намір укласти договір згідно з яким пропозиція Учасника товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТІ ФЕМІЛІ», яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, була розглянута на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, відсутність підстав для відмови згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідність вимогам тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, відсутні підстави для відмови згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в цілому пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. П. 5 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що за результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Проте всупереч вимогам Закону такий протокол відсутній в електронній системі закупівель:UA-2018-05-23-000009-b. П. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів. 01 серпня 2018 року Замовником розміщено повідомлення про намір укласти договір. Згідно з п. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. ТОВ «АСОЦІАЦІЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ» незгодне з прийнятим рішенням про визнання Переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «СМАРТІ-ФЕМІЛІ» оскільки: 1. У складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «СМАРТІ ФЕМЕЛІ», м. Одеса, код ЄДРПОУ 38154557, запропонував каші дитячі ТМ БЕЛЛАКТ, але Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.06.2013р за № 05.03.02-03/57037 дійсний до 13.06.2018 року, тобто на час проведення аукціону строк дії висновку вже втратив чинність. Відповідно до п. 2 ст. 10 Закону України «Про дитяче харчування» дитяче харчування, у тому числі те, що імпортується, підлягає державній реєстрації в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Відомості про державну реєстрацію вносяться до Державного реєстру харчових продуктів спеціального дієтичного споживання, функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок не пізніш як через три робочих дні з дня її здійснення та розміщуються на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я. П. 3. ст. 10 Закону встановлено , що забороняється обіг дитячого харчування, якщо воно: 1) не зареєстровано відповідно до закону… Таким чином продукція виробника Волковиське ВАТ «Беллакт», Білорусь, е незаконною для продажу на момент проведення аукціону на території Украйни. 2. ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» надало Гарантійний лист від виробника ТОВ «Беллакт Україна» Вих.№12 від 30.05.2018 року яким гарантує можливість поставки товару у необхідній кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Але ТОВ «Беллакт Україна» згідно висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.06.2013р за № 05.03.02-03/57037 не є виробником продукції під ТМ «БЕЛЛАКТ», тобто в зазначеному листі вказана недостовірна інформація. 3. Як додаткові документи ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» подало до тендерної документації Додатковий лист до Сертифікату Походження Товарів Видане Унитраное предприятие по оказанию услуг «Гродненское отделение Белорусской Торгово-промышленной палаты» від 26.10.2017р. а також Удостоверние качества и безопасности продовольственного сырья и пищевых продуктов №1281819 від 26.10.2017 чим підтверджує постачання Товарів в Україну ще 26.10.2017р з датами виробництва товару 11.07.2017, 29.03.2017,08.10.2017р. та строком придатності 18 місяців. Таким чином, можна зробити висновок, що ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» на момент проведення аукціону не має продукції для постачання з терміном придатності не менш 80% хоча підготувало гарантійний лист без вихідного номеру та дати формування документа, що Товариство з обмеженою відповідальністю «СМАРТІ ФЕМІЛІ» гарантує Замовнику торгів, що термін придатності товару буде складати не менше 80% від терміну зберігання, визначеного виробником. Враховуючи наведені порушення Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про дитяче харчування» ТОВ “АСОЦІАЦІЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ” і наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» просить Замовника скасувати своє рішення про визначення Переможцем торгів ТОВ «СМАРТІ ФЕМІЛІ» та пропонує роздивитись тендерну документацію наступного Учасника.
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.08.2018 18:42
Автор: ТОВ Асоціація дитячого харчування, Атаманчук Олена Борисівна 380675615597 ved@adp.com.ua http://gesneria.com.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження умов тендеру

Номер: ad50fcb7445440a1ba23f7c17309a667
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-23-000009-b.a1
Назва: Оскарження умов тендеру
Вимога:
Законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», встановлено ряд вимог до Тендерної документації Замовників, які Ви - КУ "Міська лікарня № 8" грубо порушуєте. У своєму оголошенні на закупівлю дитячого харчування (Код ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами), Ви - КУ "Міська лікарня № 8" вимагаєте: суху адаптовану молочну суміш «Беллакт» для грудних дітей віком від 0 до 12 міс., термін використання якої від 18 до 24 місяців з дня виготовлення (або не менш, ніж 18 місяців). При цьому, дозволяєте пропонувати аналоги. Однак, при поставленні запитання у кабінеті PROZORRO, щодо можливості запропонувати Вам замість суміші Белакт 0-12 міс., суміш українського виробництва Малютка 0-6 міс та 6-12 міс (в асортименті), у співвідношенні, що буде визначатися Вашою потребою, було отримано негативну відповідь, посилаючись на те, що необхідно придбати дитячу суміш для застосування дітям від 0 до 12 місяців, у зв`язку зі складністю прорахування потреби, оскільки контингент дітей змінюється. Повідомляємо, що відповідно до роз`яснень МОЗ України та надання відомостей виробниками дитячого харчування, можна проаналізувати, що більшість сумішей виготовляється на основі коров'ячого молока, що пройшов спеціальну обробку. Для того щоб зменшити ймовірність виникнення алергії, суміші наближають за хімічним складом до грудного молока. Залежно від того, наскільки суміші наближаються за хімічним складом до грудного молока і іншим параметрам, їх поділяють на кілька видів, згідно Класифікатору поділу дитячих сумішей: адаптовані суміші, неадаптовані суміші, спеціальні (лікувальні) суміші. Адаптовані суміші більш наближені до складу грудного молока за всіма компонентами і поділяються на: «Початкові суміші» ( «стартові», адаптовані) - для вигодовування дітей першого півріччя життя та «Перехідні суміші» (або «наступні формули») - для вигодовування дітей з 5-6 місяців до року. Їх енергетична цінність вище, що відповідає потребам дітей цього віку. Тобто можна зробити висновок, що адаптовані суміші найбільш наближені до грудного молока, а тому являються набагато кориснішими для дітей відповідного віку. Зверніть увагу, що суміші, що містять у назві цифри "0-12", які Ви вимагаєте у тендерній документації – це частково адаптовані суміші (Універсальні). Їх склад лише частково наближений до складу жіночого молока. А тому якість їх являється нижчою, ніж якість адаптованих сумішей. Дозвіл пропонувати аналоги зі сторони Замовника, передбачає надання можливості Учасникам товару такої ж та кращої якості. Тому, Ви не маєте законного права забороняти подання аналогів кращої якості, ніж вимагаєте. Кожен учасник , зважаючи на те, що поставка товару буде здійснюватися партійно, зможе надавати саме ту кількість суміші для дітей відповідного віку, як того потребує Замовник. Тому вимога щодо необхідності сумішей саме «0-12 міс.» являється «необґрунтованою». До того ж, відповідно до п.3 ч. 2ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» : Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Однак, всупереч законодавству України у сфері здійснення процедури державних закупівель, у Тендерній документації Ви вказуєте конкретного виробника «Беллакт», що являється грубим порушенням. Також однією із вимог Тендерної документації являється те, що термін використання дитячих сумішей у позиції № 1 становить від 18 до 24 місяців з дня виготовлення (або не менш, ніж 18 місяців). Однак, даний термін використання притаманний також лише суміші «Беллакт». Зважаючи на те, що у своїй Тендерній документації, Ви прописуєте: строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - до 31 грудня 2018 року, можна зробити висновок, що поставка товару буде здійснюватися «партіями» на протязі 2018 р. Більшість постачальників здійснюють поставку товару партійно по принципу «FIFO», тобто товар, який закуплено першим, першим і продається. Таким чином, це свідчить про те, що поставлений товар завжди буде належної якості та з відповідними термінами придатності. До того ж, законодавством України, а саме п.2 ч.2 ст.678 ЦК України передбачено, що у разі істотного порушення вимог щодо якості товару (виявлення недоліків, які не можна усунути, недоліків, усунення яких пов'язане з непропорційними витратами або затратами часу, недоліків, які виявилися неодноразово чи з'явилися знову після їх усунення) покупець має право за своїм вибором: вимагати заміни товару. Зважаючи на вищевикладене, публікуючи таке Оголошення, Ви грубо порушуєте вимоги Закону. Оскільки, відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію між Учасниками. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Зважаючи на умови Вашої Тендерної документації, можна дійти висновку, що ви вчиняєте умисні дії для того, щоб більшість Учасників не змогли взяти участь у даній закупівлі і тим самим порушуєте основні принципи здійснення процедури державних закупівель. Вимагаємо змінити умови своєї Тендерної документації, усунути вимоги, які не дають можливості постачальникам надати свої пропозиції для участі в закупівлі, а саме: визначити загальні характеристики товару, НЕ посилаючись на конкретного виробника та конкретну торгову марку, встановлюючи при цьому характеристики, які притаманні конкретному виробнику, а також забрати вимогу щодо строку використання товару не менше 18 місяців. В іншому випадку, ми змушені будемо звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України, оскільки встановлення даних вимог у Вашій Тендерній документації є грубим порушенням законодавства України у сфері здійснення державних закупівель, а тому не повинно залишатися поза увагою контролюючих органів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Формування предмету закупівлі проводитися згідно технічного завдання, що надається спеціалістами медичного закладу, враховуючи потреби пацієнтів.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на встановлення незаконних та дикримінаційних умов в тендерній документації

Номер: 7013946102034c7db2a9c13e112e7753
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-23-000009-b.a2
Назва: Скарга на встановлення незаконних та дикримінаційних умов в тендерній документації
Скарга:
Замовником порушено вимоги п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону щодо визначення інформації, яку повинна містити Тендерна документація, однією із вимог являється те, що «..Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".» Однак, Замовником у складі Тендерної документації, а саме в Додатку 3 у кожній позиції містяться посилання на конкретну торговельну марку та визначені характеристики щодо предмета закупівлі саме цієї торгівельної марки. Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель шляхом встановлення в тендерній документації вимог, що є необгрунтованими та такими, що усувають конкуренцію і містять ознаки дискримінації для потенційних учасників процедури закупівлі з наступних підстав. Зважаючи на вищевикладене, ТОВ «Б-777» дійшло до висновку, що медико-технічні вимоги, викладені Замовником в тендерній документації, розроблені під одного виробника, що в свою чергу робить неможливим нашу участь та участь інших Учасників у зазначених торгах. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації медико-технічні вимоги до предмету закупівлі не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги одного учасника торгів, а саме - дистриб`ютора суміші «Беллакт», країною-виробником якої являється Республіка Білорусь.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.06.2018 19:06
Дата виконання рішення Замовником: 17.07.2018 12:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: Вимоги Органу оскарження виконано.
Автор: ООО "Б"777"", Павло Кудрінський +380688585037 b777trd@gmail.com