• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Спортивний комплекс WORKOUT

Завершена

186 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 860.00 UAH
Період оскарження: 24.04.2025 08:44 - 29.04.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 281a587d785749dbb76687e5c571b830
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-24-000275-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Опис надано у форматі PDF.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. 24.04.2025 року Ольшанська селищна рада Миколаївського району Миколаївської області (надалі - Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості) оголосила процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі Спортивний комплекс WORKOUT, код ДК 021: 2015: 37420000-8: Гімнастичний інвентар. Процедура закупівлі здійснюється відповідно до тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.04.2025 року № 77 (надалі – Тендерна документація), Закону, особливостей та інших нормативно-правових актів, передбачених Тендерною документацією. Згідно пункту 39 Особливостей розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу 3 частини 1 та абзацу 2 частини 2 статті Закону не застосовуються). Згідно абзацу 2 частини 1 статті 28 Закону розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою одразу після завершення електронного аукціону. Розкриття тендерних пропозицій відбулось 02.05.2025 року. Відповідно до реєстру отриманих пропозицій, в процедурі закупівлі взяли участь троє учасників: 1) ТОВ «ДУКОР» (надалі - Переможець) з остаточною пропозицією – 139 950,00 грн.; 2) ФОП «МАЧУЛА ТИМОФІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» - з остаточною пропозицією – 139 980,00 грн.; 3) ФОП Брачун Олександр Володимирович – з остаточною пропозицією – 170 300,00 грн. Згідно з пунктом 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію ТОВ «ДУКОР». Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених п.47 особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у форматі PDF (PortableDocumentFormat), що вимагаються замовником у тендерній документації. Згідно п. 6 розділу ІІІ вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) визначено в п.2 Додатку 1 до тендерної документації. На вимогу п.п. 2.2.3. п.2 Додатку 1до тендерної документації учасник надає технічну характеристику товару, що пропонується, у вигляді порівняльної таблиці на відповідність усім встановленим Замовником вимогам. Оскільки тендерна документація Замовника не містить окремої вимоги щодо обов’язковості зазначення саме конкретно визначених характеристик запропонованого товару, учасник не порушив вимог тендерної документації, зазначивши розміри запропонованого товару у порівняльній таблиці у форматі «не більше», «не менше». Окрім того, на вимогу п. 2.2.4. п.2 Додатку 1 до тендерної документації ТОВ «ДУКОР» надано технічний паспорт запропонованого товару, в якому конкретно визначено його розміри, які в свою чергу відповідають вимогам Замовника до «розмірів комплексу в зібраному вигляді». Вимагалося Замовником Параметри запропонованого товару Надано в таблиці Зазначено в технічному паспорті Розміри комплексу в зібраному вигляді Довжина – не менше 8165 мм Довжина – не менше 8165 мм Довжина – 9000 мм Ширина – не менше 8780 мм Ширина – не менше 8780 мм Ширина – 8780 мм Висота – не більше 3100 мм Висота – не більше 3100 мм Висота – 2900 мм Вага – не менше 817 кг Вага – не менше 817 кг Вага –817 кг Також учасником ТОВ «ДУКОР» у складі тендерної пропозиції надано довідку, про відповідність його пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість поставки товару, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації., а також документи на підтвердження якості запропонованого товару (сертифікат відповідності №UA.CB.049-24 чинний до 23.05.2026 р.) Зважаючи на практику Антимонопольного комітету України у вирішенні подібних питань, а саме висновки викладені в рішеннях органу оскарження № 2504-р/пк-пз, від 02.03.2023 р., № 15186-р/пк-пз від 22.09.2023 р., № 13239-р/пк-пз від 22.08.2023 р., якщо тендерна документація Замовника не містить окремої вимоги щодо необхідності зазначення саме конкретно визначених характеристик, зазначення учасником технічних характеристик у форматі «не більше», «не менше» не може вважатись невідповідністю, якщо вони підтверджені іншими відповідними документами. Відповідно до ч.1, ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Тож Замовником ретельно перевірено документи та інформацію, надані переможцем ТОВ «ДУКОР», правомірно, об’єктивно та неупереджено і прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем процедури, не маючи підстав для відхилення його пропозиції. В свою чергу відхилення пропозиції ТОВ «ДУКОР» переможця процедури закупівлі призвело б до порушення його права на участь в торгах , проведених відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону.
Статус вимоги: Відхилено