-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вантажний автомобіль, бортовий тентований
Завершена
7 871 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 358.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 358.00 UAH
Період оскарження:
23.04.2025 16:39 - 03.05.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування Рішення замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ "Торговий дім Техкомплект"
Номер:
c3ac8eec342f4d9e86567f61f6ac0782
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-23-011485-a.b1
Назва:
Вимога про скасування Рішення замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ "Торговий дім Техкомплект"
Вимога:
Пунктом 2 Організаційних вимог Додатку 1.1. Тендерної документації вимагалось надати скан-копію листа від заводу-виробника шасі або офіційного дистриб’ютора заводу-виробника в Україні.
На підтвердження цього пункту ТОВ «Торговий дім Техкомплект» надало Лист від офіційного дистриб’ютора автомобілів JAC ТОВ «БіБІ Карс» № 58/2025 від 30.04.2025 року, яким останній підтвердив факт передачі базових автомобільних шасі JAC- N721-N56 в кількості 5 одиниць.
Тобто, на день подачі пропозиції, в учасника ТОВ «Торговий дім Техкомплект» є в наявності на складі дані автомобілі (дана інформація міститься в Гарантійному листі № 58-4 від 29.04.2025 року). На офіційному сайті https://jacen.jac.com.cn/forowners/findadealer/ міститься інформація лише про перелік дилерів, а не дистриб’юторів. Учасником було надано еквівалент, який є в наявності в Україні. Як еквівалент автомобілі повністю підходять по характеристикам та призначенню у використанні замовником, і учаснику незрозуміло, як відмінність від максимальної потужності в кінських силах на 2% впливає на економію коштів підприємства у 1 476 000,00 грн, що в результаті складає майже 70% вартості запропонованого Учасником автомобіля.
Пов'язані документи:
Замовник
- Переклад завір..pdf 20.05.2025 16:45
- Відповідь по Джакам.pdf 20.05.2025 16:45
- Джаки. - відповід на Вимогу- 184.docx 20.05.2025 16:45
Дата подачі:
18.05.2025 21:49
Вирішення:
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
18.05.2025 21:49 в електронній системі закупівель оприлюднено Вимогу, яка зареєстрована за ідентифікатором № UA-2025-04-23-011485-a.b1 такого змісту:
«Пунктом 2 Організаційних вимог Додатку 1.1. Тендерної документації вимагалось надати скан-копію листа від заводу-виробника шасі або офіційного дистриб’ютора заводу-виробника в Україні. На підтвердження цього пункту ТОВ «Торговий дім Техкомплект» надало Лист від офіційного дистриб’ютора автомобілів JAC ТОВ «БіБІ Карс» № 58/2025 від 30.04.2025 року, яким останній підтвердив факт передачі базових автомобільних шасі JAC- N721-N56 в кількості 5 одиниць. Тобто, на день подачі пропозиції, в учасника ТОВ «Торговий дім Техкомплект» є в наявності на складі дані автомобілі (дана інформація міститься в Гарантійному листі № 58-4 від 29.04.2025 року). На офіційному сайті https://jacen.jac.com.cn/forowners/findadealer/ міститься інформація лише про перелік дилерів, а не дистриб’юторів. Учасником було надано еквівалент, який є в наявності в Україні. Як еквівалент автомобілі повністю підходять по характеристикам та призначенню у використанні замовником, і учаснику незрозуміло, як відмінність від максимальної потужності в кінських силах на 2% впливає на економію коштів підприємства у 1 476 000,00 грн, що в результаті складає майже 70% вартості запропонованого Учасником автомобіля.».
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, необхідно надати додаткову інформацію на Вимогу такого змісту:
«Пунктом 2 Організаційних вимог Додатку 1.1. Тендерної документації вимагалось надати скан-копію листа від заводу-виробника шасі або офіційного дистриб’ютора заводу-виробника в Україні (у випадку надання скан-копії листа від офіційного дистриб’ютора заводу виробника шасі в Україні, додатково надати скан-копію листа з підтвердженням поставки від заводу-виробника в адресу офіційного дистриб’ютора), у разі якщо таке шасі не виробляється в Україні, з зазначенням ідентифікаційного номера закупівлі, завірені печаткою учасника.
Учасником у складі тендерної документації надано Гарантійний лист від ТОВ «БІБІКарс» №58/2025 від 30.04.2025р. (SCAN0214.pdf), як лист від офіційного дистриб’ютора ANHUI JIANGHUAI AUTOMOBILE GROUP в Україні.
На сайті заводу виробника ANHUI JIANGHUAI AUTOMOBILE GROUP за посиланням https://jacen.jac.com.cn/forowners/findadealer/ зазначені всі офіційні дилерські центри JAC в усіх країнах. За посиланням виробника, встановлено, що єдиним представником виробника в Україні, - є JAC MOTORS Україна. Жодних посилань на ТОВ «БІБІКарс» у виробника немає, що спростовує інформацію зазначену в документації, що надана ТОВ «Торговий Дім Техкомплект.
Для уточнення інформації, нами було направлено запит на завод JAC Motors, в листі- роз’ясненні якого зазначено що компанія ТОВ «БІБІКарс» (код 44675359) не є дистриб’ютором ANHUI JIANGHUAI AUTOMOBILE GROUP, дилером чи представником заводу-виробника в Україні (відповідь з перекладом додається).
Враховуючи офіційну відповідь заводу-виробника автомобільних шасі JAC постає питання у правдивості наданих документів Учасника у тендерній пропозиції та відповідно відсутності забезпечення здійснення технічного нагляду, гарантійного та сервісного обслуговування техніки протягом гарантійного терміну експлуатації, що було зазначено у п. 4 Таблиці «Організаційних вимог» Додатку 1.1. до Тендерної документації.
Стосовно відмінності від максимальної потужності в кінських силах на 2% повідомляємо: Замовник встановив вимогу про потужність вантажного автомобіля «В межах 120-146 к.с.» тобто максимально і мінімально допустиму в межах майбутньої роботи техніки задля дотримання як найдовшої її експлуатації. Зазначені технічні характеристики Товару є необхідними та встановлені параметри щодо подання пропозицій Учасниками з характеристиками «від…» і «…до».
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Зважаючи на норми Закону, які, зокрема, вказують на те, що замовник самостійно встановлює вимоги до потенційних учасників у тендерній документації, а учасники у свою чергу повинні подавати свої тендерні пропозиції саме у відповідності до встановлених умов і не можуть відступати від них на власний розсуд, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам Додатку 1.1 до тендерної документації, а саме п. 3 Детального опису предмету закупівлі, не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.».
Статус вимоги:
Відхилено