-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт місць загального користування в Комунальному закладі професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж сфери послуг» за адресою: місто Київ, Кільцева Дорога, 4-А» (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 91 день назад
2 107 433.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 537.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 537.17 UAH
Період оскарження:
23.04.2025 14:48 - 12.05.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга на рішення про визначення переможця
Номер:
64d9fe7ea63d43f0bd9785395b933ec6
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-23-007781-a.a1
Назва:
Скарга на рішення про визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Кошторисна документація.pdf 03.06.2025 18:04
- Скарга_ТЕТ_Кепітал_Скарга_на_переможця_.docx 03.06.2025 18:04
- Скарга_ТЕТ_Кепітал_Скарга_на_переможця_.docx.p7s 03.06.2025 18:04
- протокол ремонт.pdf 03.06.2025 18:05
- sign.p7s 03.06.2025 18:13
- рішення від 06.06.2025 №9037.pdf 06.06.2025 14:52
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.06.2025 №9479.pdf 16.06.2025 12:15
- рішення від 13.06.2025 №9479.pdf 18.06.2025 15:15
- Протокол_скасування_переможця.pdf 16.06.2025 14:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.06.2025 09:33
Дата розгляду скарги:
13.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.06.2025 14:53
Дата прийняття рішення по скарзі:
18.06.2025 15:16
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8463f3b2ed37442e865d86f7f5f27a5e
Заголовок пункту скарги:
Порушення при визначенні Переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж сфери послуг", КПКСП (далі Замовник) оприлюднило закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-23-007781-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Капітальний ремонт місць загального користування в Комунальному закладі професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж сфери послуг» за адресою: місто Київ, Кільцева Дорога, 4-А» (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)».
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна -(надалі Переможець).
2. ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.»- ( надалі Скаржник).
16 травня 2025 року Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Вважаємо, що рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є такими, що підлягають скасуванню.
1.Порушення при визначенні Переможця
1.1.Умови тендерної документації
Згідно п. 6 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) ; перелік заходів захисту довкілля нaдається учасниками у пpoпoзицiї»
6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, зазначених Замовником в Додатку 1 ТД.
6.2. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону;
6.3. При виготовленні, зберіганні та постачанні товарів, що передбачені предметом закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Для надання послуг повинні використовуватися якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також застосовуватися інші необхідні заходи із захисту довкілля
Додатком 1 до Тендерної документації визначено, що Учасники в складі пропозиції підтверджують відповідність поданої пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі завантажуючи наступу інформацію та документи:
1. Гарантійний лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання, який має містити інформацію про те що:
- пропозиція учасника відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені Замовником у Технічному завданні (Додаток № 1 до оголошення) та іншим вимогам;
- ціна пропозиції включає в себе повний обсяг/комплекс робіт, що визначені Замовником в Технічному завданні (Додаток № 1 до оголошення) та відповідає умовам оголошення за предметом закупівлі;
- під час виконання робіт за предметом закупівлі учасником застосовуватимуться заходи із захисту довкілля та дотримуватимуться положення чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки.
- учасник погоджується з усіма пунктами проєкту договору.
2.Копія Договору з підприємством про вивіз розміщення, зберігання, утилізацію та захоронення будівельного сміття на полігон, та/або договір з субпідрядником /співвиконавцем на виконання даних робіт з урахуванням підтвердження наявності транспортних засобів. (документ повинен бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2025).
3. Розрахунковими кошторисними документами згідно переліку нижче відповідно до заявленого дефектного акту з урахуванням матеріалів.
Кошторисна документація має бути складена у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва та розроблена в програмному комплексі АВК-5 версія (3.9.1) (не нижче), підписана та скріплена печаткою (у разі її наявності) організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) у складі:
- договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
- локального кошторису;
- відомості ресурсів до локального кошторисного розрахунку
- дефектний акт.
Кошторисні розрахунки повинні здійснюватися з урахування розміру кошторисної заробітної плати відповідно до чинних рекомендацій органу місцевого самоврядування.
4. Витяг з Державного реєстру санкцій про те, що учаник не підпадає під дію Закону України «Про санкції» № 1644-УІІ від 14.08.2014, Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
1.2.Заперечення на визначення Переможця
Відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряд в капітальному будівництві від 01.08.2005 Р. №558 кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо), і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни;
В складі Тендерної пропозиції Переможця надано кошторисну документацію, яка не відповідає умовам Тендерної документації :
Аналіз наданої кошторисної документації свідчить, що вона складена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються.
Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Замовник _______________
Підрядник________________
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна не містить інформації про:
- Визначено згідно з______
Таким чином надана у складі кошторисна документація не виконана та не складена згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Скаржник має досвід по розгляду скарг з подібного питання у зв’язку з чим його пропозиція була відхилена в процедурі закупівлі UA-2024-01-31-006812-a. Аналогічної думки Орган оскарження дотримувався і при розгляді скарги в процедурі закупівлі UA-2024-03-11-002392-a.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі .
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Визначивши переможцем процедури закупівлі ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", -
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна -(надалі Переможець).
2. ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.»- ( надалі Скаржник).
16 травня 2025 року Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Вважаємо, що рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є такими, що підлягають скасуванню.
1.Порушення при визначенні Переможця
1.1.Умови тендерної документації
Згідно п. 6 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) ; перелік заходів захисту довкілля нaдається учасниками у пpoпoзицiї»
6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, зазначених Замовником в Додатку 1 ТД.
6.2. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону;
6.3. При виготовленні, зберіганні та постачанні товарів, що передбачені предметом закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Для надання послуг повинні використовуватися якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також застосовуватися інші необхідні заходи із захисту довкілля
Додатком 1 до Тендерної документації визначено, що Учасники в складі пропозиції підтверджують відповідність поданої пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі завантажуючи наступу інформацію та документи:
1. Гарантійний лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання, який має містити інформацію про те що:
- пропозиція учасника відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені Замовником у Технічному завданні (Додаток № 1 до оголошення) та іншим вимогам;
- ціна пропозиції включає в себе повний обсяг/комплекс робіт, що визначені Замовником в Технічному завданні (Додаток № 1 до оголошення) та відповідає умовам оголошення за предметом закупівлі;
- під час виконання робіт за предметом закупівлі учасником застосовуватимуться заходи із захисту довкілля та дотримуватимуться положення чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки.
- учасник погоджується з усіма пунктами проєкту договору.
2.Копія Договору з підприємством про вивіз розміщення, зберігання, утилізацію та захоронення будівельного сміття на полігон, та/або договір з субпідрядником /співвиконавцем на виконання даних робіт з урахуванням підтвердження наявності транспортних засобів. (документ повинен бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2025).
3. Розрахунковими кошторисними документами згідно переліку нижче відповідно до заявленого дефектного акту з урахуванням матеріалів.
Кошторисна документація має бути складена у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва та розроблена в програмному комплексі АВК-5 версія (3.9.1) (не нижче), підписана та скріплена печаткою (у разі її наявності) організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) у складі:
- договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
- локального кошторису;
- відомості ресурсів до локального кошторисного розрахунку
- дефектний акт.
Кошторисні розрахунки повинні здійснюватися з урахування розміру кошторисної заробітної плати відповідно до чинних рекомендацій органу місцевого самоврядування.
4. Витяг з Державного реєстру санкцій про те, що учаник не підпадає під дію Закону України «Про санкції» № 1644-УІІ від 14.08.2014, Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
1.2.Заперечення на визначення Переможця
Відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряд в капітальному будівництві від 01.08.2005 Р. №558 кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо), і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни;
В складі Тендерної пропозиції Переможця надано кошторисну документацію, яка не відповідає умовам Тендерної документації :
Аналіз наданої кошторисної документації свідчить, що вона складена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються.
Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Замовник _______________
Підрядник________________
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна не містить інформації про:
- Визначено згідно з______
Таким чином надана у складі кошторисна документація не виконана та не складена згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Скаржник має досвід по розгляду скарг з подібного питання у зв’язку з чим його пропозиція була відхилена в процедурі закупівлі UA-2024-01-31-006812-a. Аналогічної думки Орган оскарження дотримувався і при розгляді скарги в процедурі закупівлі UA-2024-03-11-002392-a.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі .
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Визначивши переможцем процедури закупівлі ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", -
×
-
Назва доказу:
надана у складі кошторисна документація не виконана та не складена згідно кошторисних норм України
-
Повʼязаний документ:
Кошторисна документація.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж сфери послуг", КПКСП скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт місць загального користування в Комунальному закладі професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж сфери послуг» за адресою: місто Київ, Кільцева Дорога, 4-А» (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-23-007781-a. Всі необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.