• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція (Засоби захисту рослин в асортименті згідно технічного завдання)

Торги не відбулися

229 050.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 145.25 UAH
Період оскарження: 23.04.2025 09:14 - 02.05.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження визнання переможцем

Номер: daa52afc36a14a53a630ac258098dfb9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-23-000729-a.c2
Назва: Оскарження визнання переможцем
Вимога:
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція (Засоби захисту рослин в асортименті згідно технічного завдання) Оскарження визнання переможцем 23.04.2025 року, ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНЕ УЧИЛИЩЕ № 46 с.ЛАЗІРКИ ОРЖИЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник), оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція (Засоби захисту рослин в асортименті згідно технічного завдання) (надалі – Процедура закупівлі). Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі, взяли учасники: - ТОВ «ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ» - ТОВ «Агроресурс-А», протокольним рішенням №29 від 13.05.2025 року уповноваженою особою Замовника прийняте рішення визначення переможця тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Агроресурс-А». Ознайомившись з вищезазначеним рішенням уповноваженої особи та поданими ТОВ «Агроресурс-А» документами тендерної пропозиції, ТОВ «ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ» не може погодитися з прийнятим Замовником рішенням, з наступних підстав: Тендерна пропозиція ТОВ «Агроресурс-А», якого було визначено Замовником переможцем закупівлі: ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція (Засоби захисту рослин в асортименті згідно технічного завдання) має бути відхилена. Вимоги Замовника згідно оголошення про проведення закупівлі та технічної специфікації як додаток до проекту договору (додаток 3 до Тендерної документації) мають такий вигляд: Сігур Мезотріон, 515 г/кг + нікосульфурон, 200 г/кг + римсульфурон, 35 г/кг Фасування: 2,5 кг + 5 л ПАР Омега Плюс 25 кілограм Амкогрін Максі В\Г Гліфосат у формі амонійної солі, 757 г/кг. (у кислому еквіваленті 687 г/кг.) Фасування пакет 5 кг. 415 кілограмів Альфалип Екстра Етоксилат нонилфенол, Фасування 5 л. 55 літрів Вважаємо, що це і є реальна потреба у препаратах і технічні , якісні і кількісні вимоги. Очевидно, що помилково, вимоги Замовника відповідно до додатку 2 до тендерної документації мають наступний вигляд: Віжин Про (або еквівалент) Вiжн (мезотрiон, 288 г/кг + амiкарбазон, 280 г/кг) + Пропонiт (пропiзохлор, 720 г/л). Фасування комплект – Віжн (6 водорозчинних пакетів по 0,25 кг) + Пропоніт (3 каністри по 5 л) 8 Комплект Амкогрін Максі В\Г (або еквівалент) Гліфосат у формі амонійної солі, 757 г/кг. (у кислому еквіваленті 687 г/кг.) Фасування пакет 5 кг. 335 кг Альфалип Екстра (або еквівалент) Етоксилат нонилфенол, Фасування 5 л. 50 л Учасник ТОВ «Агроресурс-А» довільно на власний розсуд «виконав» вимоги Замовника і надав технічну специфікацію, у якій вже власноручно вказав для препарату Сігур кількість 25 комплектів (файл «Тех.СпецЗЗР ПТУ-46.pdf»), коли потрібно поставити 25 кілограм, а не комплектів, чим ввів в оману Замовника та надав завідомо недостовірну інформацію, що повністю НЕ відповідає вимогам Замовника у додатку 2. Крім того, при такому реальному фасуванні препарату Сігур по 2,5 кг. неможливо виконати вимогу Замовника у поставці 25 кг препарату. Враховуюче викладене, можна зробити висновок, ТОВ «Агроресурс-А» надав завідомо недостовірну інформацію щодо запропонованого товару, а саме: є фактичні розбіжності між технічними вимогами тендерної документації та фактичною інформацією ТОВ «Агроресурс-А». Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України, від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Під час подання пропозицій, Замовником не було виявлено недостовірну інформацію, тобто така, яка не відповідає дійсності, а також Замовник не пересвідчився у якості та характеристиках запропонованого товару. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Агроресурс-А» є незаконною, та такою, що порушує процедуру проведення тендеру та законні права учасників та самого Замовника. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі вищевикладеного, можна зробити висновок, що Замовник при виборі переможця, у зв’язку з введенням його зі сторони ТОВ «Агроресурс-А» в оману, порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, адже одним з критеріїв добросовісної конкуренції є відсутність обману чи маніпуляцій, зі сторони учасника. Жоден учасник не повинен подавати неправдиву інформацію (наприклад, підроблені довідки чи документи), штучно занижувати ціни або іншим чином вводити в оману замовника чи конкурентів, натомість ТОВ «Агроресурс-А» недобросовісно віднісся до технічних характеристик товару в документах в результаті, даний принцип є порушеним. Принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця, згідно даного принципу вибір переможця має базуватись виключно на критеріях, які заздалегідь визначені в документації. Не допускається вплив зовнішніх факторів чи суб’єктивних рішень, процедури закупівель, у зв’язку з чим, недостовірно-подана ТОВ «Агроресурс-А» тендерна документація, призвела до незаконного та необ’єктивного визанчення переможця тендеру. Враховуючи викладене, прийняте рішення порушують права ТОВ «ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т.ч. принципів здійснення закупівель. ТОВ «ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ» вважає, що його законні права можуть бути захищенні, шляхом скасування рішення про визначення переможця. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 5,18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,- ПРОШУ: 1. Прийняти вимогу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника №29 від 13.05.2025 року про визнання переможцем ТОВ «Агроресурс-А» неправомірним, тобто прийнятим з порушенням вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та скасувати протокол про визнання переможцем . У разі не виконання вимоги буде подана скарги на АМКУ до 14.00 16.05.2025 року.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: «Дякуємо, Ваше звернення ми врахували і внесемо зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження визнання переможцем

Номер: 7c1833b668dc4345b9255d26577d0455
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-23-000729-a.b1
Назва: Оскарження визнання переможцем
Вимога:
23.04.2025 року, ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНЕ УЧИЛИЩЕ № 46 с.ЛАЗІРКИ ОРЖИЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник), оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція (Засоби захисту рослин в асортименті згідно технічного завдання) (надалі – Процедура закупівлі). Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі, взяли учасники: - ТОВ «Агроресурс-А». - ТОВ «ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ» 08.05.2025 року, протокольним рішенням від №27 уповноваженою особою Замовника прийняте рішення визначення переможця тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ". Ознайомившись з вищезазначеним рішенням уповноваженої особи та поданими ТОВ «ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ» документами тендерної пропозиції, ТОВ «Агроресурс-А» не може погодитися з прийнятим Замовником рішенням, з наступних підстав: Тендерна пропозиція ТОВ "ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ", якого було визначено Замовником переможцем закупівлі: ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція (Засоби захисту рослин в асортименті згідно технічного завдання) має бути відхилена. ТОВ " ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ " надавав еквівалент і у складі пропозиції повинен був надати порівняльну таблицю відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації Замовника. Вимоги Замовника згідно оголошення про проведення закупівлі та технічної специфікації як додаток до проекту договору (додаток 3 до Тендерної документації) мають такий вигляд: Сігур Мезотріон, 515 г/кг + нікосульфурон, 200 г/кг + римсульфурон, 35 г/кг Фасування: 2,5 кг + 5 л ПАР Омега Плюс 25 кілограм Амкогрін Максі В\Г Гліфосат у формі амонійної солі, 757 г/кг. (у кислому еквіваленті 687 г/кг.) Фасування пакет 5 кг. 415 кілограмів Альфалип Екстра Етоксилат нонилфенол, Фасування 5 л. 55 літрів Вважаємо, що це і є реальна потреба у препаратах і технічні , якісні і кількісні вимоги. Очевидно, що помилково, вимоги Замовника відповідно до додатку 2 до тендерної документації мають наступний вигляд: Віжин Про (або еквівалент) Вiжн (мезотрiон, 288 г/кг + амiкарбазон, 280 г/кг) + Пропонiт (пропiзохлор, 720 г/л). Фасування комплект – Віжн (6 водорозчинних пакетів по 0,25 кг) + Пропоніт (3 каністри по 5 л) 8 Комплект Амкогрін Максі В\Г (або еквівалент) Гліфосат у формі амонійної солі, 757 г/кг. (у кислому еквіваленті 687 г/кг.) Фасування пакет 5 кг. 335 кг Альфалип Екстра (або еквівалент) Етоксилат нонилфенол, Фасування 5 л. 50 л Учасник ТОВ «ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ» довільно на власний розсуд «виконав» вимоги Замовника і надав власну порівняльну таблицю («Технічна специфікація»), у якій вже власноручно вказав для препарату Сігур у кількості 8 кг діючу речовину і фасування як вказано у вимогах Замовника – тобто для препарату Віжн Про - (файл «технічні,якісні.pdf»), чим ввів в оману Замовника та надав завідомо недостовірну інформацію. Надання завідомо недостовірної інформації підтверджується наданим сертифікатом на препарат Сігур («сертифікати лаз.pdf») склад діючих речовин якого: Мезотріон, 515 г/кг + нікосульфурон, 200 г/кг + римсульфурон, 35 г/кг Фасування: 2,5 кг + 5 л ПАР Омега Плюс, що повністю НЕ відповідає вимогам Замовника у додатку 2. Крім того, при такому реальному фасуванні препарату Сігур по 2,5 кг неможливо виконати вимогу Замовника у поставці 8 кг препарату. Вважаємо, що і вартість комплекту препаратів ТОВ «ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ» розраховувалася саме з кількісних характеристик додатку 2, а не з реальних потреб Замовника, які визначені у оголошенні про проведення закупівлі та проекту договору, що може свідчити про намагання штучно занизити учасником вартості пропозиції. І якщо поодинокі невідповідності могли б не вплинути на коректну оцінку еквівалента, то така значна сукупність фактів надання недостовірної інформації, особливо у важливих технічних показниках (вимогах), свідчать про свідоме введення в оману Замовника. Враховуюче викладене, можна зробити висновок, ТОВ «ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ» надав завідомо недостовірну інформацію щодо запропонованого товару, а саме: є фактичні розбіжності між технічними вимогами тендерної документації та фактичною інформацією, що зазначена на сайті виробника товару. Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України, від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Під час подання пропозицій, Замовником не було виявлено недостовірну інформацію, тобто така, яка не відповідає дійсності, а також Замовник не пересвідчився у якості та характеристиках запропонованого товару. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ» є незаконною, та такою, що порушує процедуру проведення тендеру та законні права учасників та самого Замовника. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі вищевикладеного, можна зробити висновок, що Замовник при виборі переможця, у звязку з введенням його зі сторони ТОВ «ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ» в оману, порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, адже одним з критеріїв добросовісної конкуренції є відсутність обману чи маніпуляцій, зі сторони учасника. Жоден учасник не повинен подавати неправдиву інформацію (наприклад, підроблені довідки чи документи), штучно занижувати ціни або іншим чином вводити в оману замовника чи конкурентів, натомість ТОВ «ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ» недобросовісно підробив технічні характеристики товару в документах в результаті, даний принцип є порушеним. Принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця, згідно даного принципу вибір переможця має базуватись виключно на критеріях, які заздалегідь визначені в документації. Не допускається вплив зовнішніх факторів чи суб’єктивних рішень, процедури закупівель, у звязку з чим, недостовірно-подана ТОВ «ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ»тендерна документація, призвела до незаконного та необ’єктивного визанчення переможця тендеру. Враховуючи викладене, прийняте рішення порушують права ТОВ «Агроресурс-А» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т.ч. принципів здійснення закупівель. ТОВ «Агроресурс-А» вважає, що його законні права можуть бути захищенні, шляхом скасування рішення про визначення переможця. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 5,18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,- ПРОШУ: 1. Прийняти вимогу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника №27 від 08.05.2025 року про визнання переможцем ТОВ «ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ» неправомірним, тобто прийнятим з порушенням вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника здійснити повторну кваліфікація документів, за результатами якої визначити переможця - ТОВ "Агроресурс-А". До вимоги додається текст скарги на АМКУ, яка буде подана у разі незадоволення нашої вимоги до 14.00 13.05.2025 року
Вирішення: «Дякуємо, Ваше звернення ми врахували і внесемо зміни.
Статус вимоги: Задоволено