• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Блок дешифратора

Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації.

Торги не відбулися

203 720.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 037.20 UAH
Період оскарження: 23.04.2025 08:57 - 02.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 8e3f1421202842d7b7f1f6dfbaff91ef
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-23-000467-a.b2
Назва: про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Детальніше у скарзі
Дата розгляду скарги: 14.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.07.2025 15:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.07.2025 10:40
Дата виконання рішення Замовником: 16.07.2025 10:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України № 10983-р/пк-пз від 14.07.2025 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ» (протокол № 69 від 16.07.2025 р.)
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЕКСІМ", Романов Максим 380668308071 SMARTEKSIM@GMAIL.COM

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9818ec2baaa54e9ca36cefc130a15742
Заголовок пункту скарги: про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовником регіональною філією " ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ " АТ "Укрзалізниця" (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі товару «Блок дешифратора код ДК 021:2015 – 31220000-4 Елементи електричних схем».
Очікувана вартість – 203 720,00 грн. без ПДВ.
Статус процедури – відкриті торги з особливостями.
Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-04-23-000467-a
Кінцева дата подання пропозицій – 05 травня 2025 р. о 00:00 год.
Відповідно до Протоколу розгляду тендерної пропозиції № 69/4 від 30.06.2025, що опубліковано в системі Prozorro 30.06.2025 року (дата, коли ТОВ «Смарт Ексім» (надалі – Скаржник) стало відомо про відхилення його тендерної пропозиції.
Кінцевий строк подання скарги, відповідно до діючого законодавства – 05.07.2025 включно.

Скаржник, вивчивши зазначений Протокол не погоджується з таким рішенням Замовника та зазначає про дискримінацію власних інтересів, як учасника, що реально претендує на перемогу в процедурі закупівлі і укладання договору на постачання товару.
Скаржник вважає, що Замовник відхилив нашу тендерну пропозицію з порушеннями чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, адже тендерна пропозиція Скаржника є такою, яка відповідає тендерній документації, положенням чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
Тендерна пропозиція Скаржника не підлягає відхиленню з наступних підстав:

У протоколі № 69/4 щодо розгляду тендерної пропозиції в закупівлі «Блок дешифратора» №ID оголошення: UA-2025-04-23-000467-a зазначено: «… тендерна пропозиція ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
- у документах, поданих учасником у складі тендерної пропозиції на вимогу підпункту 2.1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, не підтверджено відповідність товару, який пропонується до постачання, наступним вимогам, встановленим у Додатку А Додатку 1 до тендерної документації:
- у блоках БС-ДАМ та БИ-ДАМ встановлені реле електромагнітні нейтральні КДР5-М у
нештепсельному виконанні;
- блоки в експлуатаційному положенні витримують дію синусоїдальної вібрації частотою від 5 до 80 Гц, амплітудою віброприскорення 6 м/с2 (0,6g).
На підставі викладеного, керуючись пунктом 44 Особливостей, вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ…».

І. Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель)..

Додаток 2
до тендерної документації

Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
1. Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі:
№ п/п Типи документів або даних Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації.
2. Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар 2.1 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.
Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
Не потребують додаткового узгодження АТ «Укрзалізниця» технічні умови на складові частини кінцевого виробу (для серійної продукції), які входять до повного комплекту конструкторської документації на такий виріб (окрім технічних умов на продукцію залізничного призначення відповідно до п. 3.24 ДСТУ ГОСТ 32894:2016).
ТУ на продукцію залізничного призначення вітчизняного виробництва, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту.
2.2 На кожен вид продукції надати скановану копію зразка одного із документів виробника (сертифікату якості / паспорту якості / інструкції з експлуатації / етикетки тощо), який підтверджує відповідність технічних характеристик та походження товару, який пропонується до постачання, вимогам тендерної документації.
Зразки документів виробника слід надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається..



Слід відмітити, що п. 2.1. Додатку 2 до ТД не містить наступної вимоги «підтвердити відповідність товару, який пропонується до постачання, наступним вимогам, встановленим у Додатку А Додатку 1 до тендерної документації:
- у блоках БС-ДАМ та БИ-ДАМ встановлені реле електромагнітні нейтральні КДР5-М у
нештепсельному виконанні;
- блоки в експлуатаційному положенні витримують дію синусоїдальної вібрації частотою від 5 до 80 Гц, амплітудою віброприскорення 6 м/с2 (0,6g).»

Отже, тендерна документація не містила вимоги відповідно до якої ТУ/ТЗ повинні підтвердити, що у блоках БС-ДАМ та БИ-ДАМ встановлені реле електромагнітні нейтральні КДР5-М у нештепсельному виконанні та блоки в експлуатаційному положенні витримують дію синусоїдальної вібрації частотою від 5 до 80 Гц, амплітудою віброприскорення 6 м/с2 (0,6g).

Звертаємо увагу на те, що підставою для відхилення стала неіснуюча вимога ТД.
Тендерна документація не містила вимог щодо підтвердження саме ТУ всіх характеристик запропонованого до постачання товару.




У складі тендерної пропозиції Переможця містяться:

• Цінова пропозиція вих. № СМ-Льв-24/1 від 29.04.2025 р. відповідно до якої Скаржником пропонується до постачання Блок лічильників БС-ДАМ У2 573.46.78, Блок конденсаторний БК-ДАМ У2 573.46.79, Блок виключення БИ-ДАМ У2 573.46.80, виробництва АТ «Харківський елетротехнічний завод «Трансзв’язок», Україна, що виготовляється відповідно до ТУ У 31.6-01056735-084:2005;
• ТУ У 31.6-01056735-084:2005 надані в повному обсязі, розроблені відповідно до вимог законодавства, погоджені з АТ «Укрзалізниця» ;
• Лист вих. № Р-СЕ-15/5 від 29.04.2025 р. відповідно до якого Товариство з обмеженою відповідальністю «СМАРТ ЕКСІМ» підтверджує відповідність предмета закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим замовником у Технічній специфікації (Додаток №А);
• Лист вих. № СМ-Льв-29/17 від 29.04.2025 р. відповідно до якого товариство з обмеженою відповідальністю «СМАРТ ЕКСІМ» повідомляє, що товар, який пропонується нашим підприємством до постачання, є еквівалентом товару зазначеному в Технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток №А) тендерної документації процедури відкритих торгів з особливостями. Усі показники еквіваленту не гірші, ніж у товару зазначеному в Технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток №А) тендерної документації процедури відкритих торгів з особливостями;
• ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ із зазначенням технічних характеристик, що товар відповідає вимогам Додатку А до тендерної документації вих. № 136 від 29.04.2025 р. Виданий виробником запропонованої до постачання продукції АТ «Харківський елетротехнічний завод «Трансзв’язок» у якому зазначено, що У блоках БС-ДАМ та БИ-ДАМ встановлені реле електромагнітні нейтральні КДР5-М у нештепсельному виконанні. Блоки в експлуатаційному положенні витримують дію синусоїдальної вібрації частотою від 5 до 80 Гц, амплітудою віброприскорення 6 м/с2 (0,6g).

Аналогічна позиція зазначена у Рішенні АМКУ №19059-р/пк-пз від 29.11.2024 в якому зазначено, що Документація не містить вичерпного переліку документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції. Також Документація не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження усіх характеристик запропонованого учасником товару саме Технічними умовами, відповідно до яких виготовляється такий товар.

Враховуючи зазначені вище обставити, тендерна пропозиція скаржника відповідає вимогам ТД та була неправомірно відхилена Замовником.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скаржник не погоджується з рішенням Замовника

Номер: 05335cd85b914581a9e156cba21ee479
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-23-000467-a.b1
Назва: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника
Скарга:
Детальніше у скарзі, яка додається
Дата розгляду скарги: 16.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.06.2025 15:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.06.2025 18:52
Дата виконання рішення Замовником: 19.06.2025 14:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України № 9548-р/пк-пз від 16.06.2025 скасовано рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «СЦБ-ГРУП» (протокол № 69 від 19.06.2025 р.).
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЕКСІМ", Романов Максим 380668308071 SMARTEKSIM@GMAIL.COM

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f0b1948f71384852b790c5fd3193b295
Заголовок пункту скарги: 1
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовником регіональною філією " ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ " АТ "Укрзалізниця" (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі товару «Блок дешифратора код ДК 021:2015 – 31220000-4 Елементи електричних схем».
Очікувана вартість – 203 720,00 грн. без ПДВ.
Статус процедури – відкриті торги з особливостями.
Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-04-23-000467-a
Кінцева дата подання пропозицій – 05 травня 2025 р. о 00:00 год.
Відповідно до Протоколу розгляду тендерної пропозиції № 69/2 від 30.05.2025, що опубліковано в системі Prozorro 30.05.2025 року (дата, коли ТОВ «Смарт Ексім» (надалі – Скаржник) стало відомо про визначення переможця торгів), Замовником Вирішено визначити переможцем торгів учасника ТОВ "СЦБ-ГРУП" та опублікував повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "СЦБ-ГРУП" (надалі – Переможець).
Кінцевий строк подання скарги, відповідно до діючого законодавства – 04.06.2025 включно.

Скаржник, вивчивши зазначений Протокол не погоджується з таким рішенням Замовника та зазначає про дискримінацію власних інтересів, як учасника, що реально претендує на перемогу в процедурі закупівлі і укладання договору на постачання товару.
Скаржник вважає, що Замовник визначив Переможця з порушеннями чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, адже тендерна пропозиція Переможця є такою, яка не відповідає тендерній документації, положенням чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
Детально проаналізувавши тендерну пропозицію Переможця на предмет відповідності її вимогам тендерної документації Замовника, Скаржник зазначає про таке.
Тендерна пропозиція Переможця ТОВ " СЦБ-ГРУП " підлягає відхиленню з підстав невідповідності її умовам тендерної документації. Причинами для відхилення є:

І. Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель)..

Відповідно до п 3.5., р. 3 ТД Замовника, вимагається:
Кваліфікаційний критерій (кваліфікаційні критерії) та спосіб подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (кваліфікаційному критерію), зазначені у пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації
* посилання є необхідним та обґрунтованим


Відповідно до вимог п. 2, Додатку 2 до ТД вимагається:

2. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Інформація надається у вигляді електронних документів та/або скан-копій, придатних для машинозчитування (файли з розширенням «.pdf.», «.jpeg.» тощо).
Учасник має надати:

Кваліфікаційні критерії: Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям:


Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати:
1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки елементів електричних схем, в т. ч. блоків дешифратора.
У випадку, якщо такий договір виконаний частково, учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару.
2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме:
первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й)
та/або
позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).




У складі тендерної пропозиції Переможця міститься Договір поставки № 6-В від 12.06.2023 р. укладений з UAB ATOMEKSIM.
Замовником опубліковано повідомлення про усунення невідповідностей наступного змісту « Вимога про усунення невідповідностей. Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - згідно частини 2 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону», учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом завантаження у складі тендерної пропозиції копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного) та документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). Згідно вимог вищезазначеного Додатку до тендерної документації, під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки елементів електричних схем, в т. ч. блоків дешифратора. У складі Вашої тендерної пропозиції не надано документів, які підтверджують виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, тобто договору поставки елементів електричних схем, в т. ч. блоків дешифратора. Для усунення вищевикладених невідповідностей Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи, а саме: - копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного) та документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) згідно частини 2 Додатку 2 до тендерної документації.»

26.05.2025 р. Переможцем було завантажено довідку вих. № 2605-01 від 26.05.2025 р. про досвід виконання аналогічного договору 1 від «16» січня 2025р. з ТОВ "ВІКТРАНСКОМ".
Подані документи не відповідають вимогам ТД, оскільки не підтверджують саме наявність досвіду постачання саме блоків дешифратора. У специфікації та видатковій накладній зазначено 39 позицій, однак жодного блока дешифратора.

Також слід відзначити, що вказані документи є чорно-білими копіями екземплярів документів Переможця на яких міститься мокра печатка ТОВ "ВІКТРАНСКОМ". Тобто договір між Переможцем та ТОВ "ВІКТРАНСКОМ" по факту навіть є неукладеним, оскільки навіть не скраплений печатками на підписами сторін.

Зважаючи на зазначене вище Переможець не усунув невідповідності та не підтвердив наявність досвіду виконання аналогійних договорів на постачання блоків дешифратора, а тому тендерна пропозиція Переможця має бути відхилена.


ІІ. Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель)..

Відповідно до п 3.7., р. 3 ТД Замовника, вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог частини четвертої статті 5 Закону з урахуванням Особливостей
Додаток 1
до тендерної
документації
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Блок дешифратора
(узагальнена назва предмета закупівлі)
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

№ п/п Код ресурсу
(код МТР УЗ) Найменування товару або еквівалент* Посилання на нормативно- технічний документ або еквівалент** Од.
виміру Кількість
1
1003519 Блок дешифратора БС-ДАМ Форма Додатку А шт
8,0

2
1003520 Блок дешифратора БК-ДАМ Форма Додатку А шт
4,0

3
1003518 Блок дешифратора БИ-ДАМ Форма Додатку А шт
6,0


* посилання є необхідним та обґрунтованим
** технічні параметри та характеристики еквівалента повинні повністю задовільняти вимоги, зазначені в тендерній документації.
Умови поставки товару: поставка товару здійснюється на умовах DDP, склад Покупця, місто Покупця відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року.
Місце поставки: м. Козятин (Вінницька обл.) або на адресу іншого підрозділу вказаного в рознарядці.
Рік/дата виготовлення: не раніше 2024.
Учасник повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно переліку встановленого замовником в пункті 1 «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»

Додаток А

Блок дешифратора БС-ДАМ
Продукція має відповідати вимогам:
Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 1 до тендерної документації щодо відповідності, а саме:
1. Вимогам до продукції залізничного призначення.
2. Продукція, яка підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства.
Технічні параметри
марка - Блок дешифратора БС-ДАМ
Технічні вимоги
Дешифратор, що складається з блоку лічильників БС-ДАМ, блоку виключення
БИ-ДАМ та блоку конденсаторів БК-ДАМ, призначений для роботи в пристроях кодового автоматичного блокування змінного струму з числовим кодом. Блоки дешифратору при сумісній роботі забезпечують включення сигнальних вогнів світлофору у відповідності до прийнятого коду та виключають появу дозволяючих показань світлофору при короткому замиканні в ізолюючому стику.
1. До складу блоків дешифратора повинні входити:
- до блоку БС-ДАМ – реле-лічильники, резистори, варистори та діоди;
- до блоку БИ-ДАМ – реле-повторювач трансмітерного реле, допоміжне реле, варистор та діод;
- до боку БК-ДАМ – резистор та конденсатори.
2. Конструкція блоків повинна забезпечувати штепсельне підключення в релейній шафі. Блоки БС-ДАМ та БК-ДАМ повинні бути змонтовані на штепсельних платах реле типу ДСШ, а блок БИ-ДАМ – на штепсельній платі реле типу НШ1.
3. У блоках БС-ДАМ та БИ-ДАМ повинні бути встановлені реле електромагнітні нейтральні КДР5-М у нештепсельному виконанні.
8. Блоки дешифратора повинні надійно працювати при напрузі живлення від 12,6 до 15,4 В змінного струму, що подається на контакти 1 та 81 блоку БС-ДАМ, при цьому для живлення релейної апаратури релейної шафи блок БС-ДАМ повинен формувати на контактах 52 та 72 випрямлену напругу не менше 10 В.
10. Пластмасові деталі блоків релейних повинні бути гладкими, без тріщин та раковин.
11. В блоках повинно бути забезпечено електричне з’єднання їх складових частин проводами, ув’язаними в джгути. Джгути повинні бути ізольовані від металевих деталей у місцях кріплення. Місця кріплення джгутів металевими скобами повинні бути ізольовані прокладками з електроізоляційного матеріалу.
12. Монтаж повинен бути виконаний гнучким проводом з поперечним перерізом не менше ніж 0,75 мм2. Провід, який з’єднує дві точки монтажної схеми, повинен бути цілим без скруток і пайок.
13. Блоки в експлуатаційному положенні повинні витримувати дію синусоїдальної вібрації частотою від 5 до 80 Гц, амплітудою віброприскорення 6 м/с2 (0,6g).

Блок дешифратора БК-ДАМ
Продукція має відповідати вимогам:
Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 1 до тендерної документації щодо відповідності, а саме:
1. Вимогам до продукції залізничного призначення.
2. Продукція, яка підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства.
Технічні параметри
марка - Блок дешифратора БК-ДАМ
Технічні вимоги
Дешифратор, що складається з блоку лічильників БС-ДАМ, блоку виключення
БИ-ДАМ та блоку конденсаторів БК-ДАМ, призначений для роботи в пристроях кодового автоматичного блокування змінного струму з числовим кодом. Блоки дешифратору при сумісній роботі забезпечують включення сигнальних вогнів світлофору у відповідності до прийнятого коду та виключають появу дозволяючих показань світлофору при короткому замиканні в ізолюючому стику.
1. До складу блоків дешифратора повинні входити:
- до блоку БС-ДАМ – реле-лічильники, резистори, варистори та діоди;
- до блоку БИ-ДАМ – реле-повторювач трансмітерного реле, допоміжне реле, варистор та діод;
- до боку БК-ДАМ – резистор та конденсатори.
2. Конструкція блоків повинна забезпечувати штепсельне підключення в релейній шафі. Блоки БС-ДАМ та БК-ДАМ повинні бути змонтовані на штепсельних платах реле типу ДСШ, а блок БИ-ДАМ – на штепсельній платі реле типу НШ1.
3. У блоках БС-ДАМ та БИ-ДАМ повинні бути встановлені реле електромагнітні нейтральні КДР5-М у нештепсельному виконанні.
8. Блоки дешифратора повинні надійно працювати при напрузі живлення від 12,6 до 15,4 В змінного струму, що подається на контакти 1 та 81 блоку БС-ДАМ, при цьому для живлення релейної апаратури релейної шафи блок БС-ДАМ повинен формувати на контактах 52 та 72 випрямлену напругу не менше 10 В.
10. Пластмасові деталі блоків релейних повинні бути гладкими, без тріщин та раковин.
11. В блоках повинно бути забезпечено електричне з’єднання їх складових частин проводами, ув’язаними в джгути. Джгути повинні бути ізольовані від металевих деталей у місцях кріплення. Місця кріплення джгутів металевими скобами повинні бути ізольовані прокладками з електроізоляційного матеріалу.
12. Монтаж повинен бути виконаний гнучким проводом з поперечним перерізом не менше ніж 0,75 мм2. Провід, який з’єднує дві точки монтажної схеми, повинен бути цілим без скруток і пайок.
13. Блоки в експлуатаційному положенні повинні витримувати дію синусоїдальної вібрації частотою від 5 до 80 Гц, амплітудою віброприскорення 6 м/с2 (0,6g).

Блок дешифратора БИ-ДАМ
Продукція має відповідати вимогам:
Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 1 до тендерної документації щодо відповідності, а саме:
1. Вимогам до продукції залізничного призначення.
2. Продукція, яка підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства.
Технічні параметри
марка - Блок дешифратора БИ-ДАМ
Технічні вимоги
Дешифратор, що складається з блоку лічильників БС-ДАМ, блоку виключення
БИ-ДАМ та блоку конденсаторів БК-ДАМ, призначений для роботи в пристроях кодового автоматичного блокування змінного струму з числовим кодом. Блоки дешифратору при сумісній роботі забезпечують включення сигнальних вогнів світлофору у відповідності до прийнятого коду та виключають появу дозволяючих показань світлофору при короткому замиканні в ізолюючому стику.
1. До складу блоків дешифратора повинні входити:
- до блоку БС-ДАМ – реле-лічильники, резистори, варистори та діоди;
- до блоку БИ-ДАМ – реле-повторювач трансмітерного реле, допоміжне реле, варистор та діод;
- до боку БК-ДАМ – резистор та конденсатори.
2. Конструкція блоків повинна забезпечувати штепсельне підключення в релейній шафі. Блоки БС-ДАМ та БК-ДАМ повинні бути змонтовані на штепсельних платах реле типу ДСШ, а блок БИ-ДАМ – на штепсельній платі реле типу НШ1.
3. У блоках БС-ДАМ та БИ-ДАМ повинні бути встановлені реле електромагнітні нейтральні КДР5-М у нештепсельному виконанні.
8. Блоки дешифратора повинні надійно працювати при напрузі живлення від 12,6 до 15,4 В змінного струму, що подається на контакти 1 та 81 блоку БС-ДАМ, при цьому для живлення релейної апаратури релейної шафи блок БС-ДАМ повинен формувати на контактах 52 та 72 випрямлену напругу не менше 10 В.
10. Пластмасові деталі блоків релейних повинні бути гладкими, без тріщин та раковин.
11. В блоках повинно бути забезпечено електричне з’єднання їх складових частин проводами, ув’язаними в джгути. Джгути повинні бути ізольовані від металевих деталей у місцях кріплення. Місця кріплення джгутів металевими скобами повинні бути ізольовані прокладками з електроізоляційного матеріалу.
12. Монтаж повинен бути виконаний гнучким проводом з поперечним перерізом не менше ніж 0,75 мм2. Провід, який з’єднує дві точки монтажної схеми, повинен бути цілим без скруток і пайок.
13. Блоки в експлуатаційному положенні повинні витримувати дію синусоїдальної вібрації частотою від 5 до 80 Гц, амплітудою віброприскорення 6 м/с2 (0,6g).


Додаток 2
до тендерної документації

Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
1. Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі:
№ п/п Типи документів або даних Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації.
2. Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар 2.1 Для продукції залізничного призначення (відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 (ГОСТ 32894-2014, IDT) учасник повинен надати наступні документи:
Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасники повинні надати:
на рухомий склад та його складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT) – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року, або акт кваліфікаційної комісії відповідно до п.п. 3.2, 8.3.14 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 (ГОСТ 15.902-2014, IDT) – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року;
на обʼєкти інфраструктури та їх складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3
ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року, або протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 8.5 ДСТУ 8634:2016 – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року.
Процедури освоєння виробництва продукції залізничного призначення, завершені до 01.01.2018 року, повинні бути проведені за участю виробників та розробників технічної документації відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, а аналогічні процедури, які здійснюються з 01.01.2018 року – за участю виробників, розробників продукції,
АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
Для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) учасники повинні надати:
на рухомий склад та його складові – копію акту приймальної комісії відповідно до п. 4.1 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 з рекомендаціями щодо виготовлення установчої серії та визначенням її обсягу відповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року, або копію акту приймальної комісії, до складу якої входить представник АТ «Укрзалізниця», відповідно до п.п. 7.7.8, 7.7.11 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – для процедур поставлення на виробництво, які здійснюються після 01.01.2018 року;
на об’єкти інфраструктури та їх складові – копію акту приймальної комісії відповідно до п. 4.1 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 з рекомендаціями щодо виготовлення установчої серії та визначенням її обсягу відповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року, або копію акту приймальної комісії, до складу якої входить представник АТ «Укрзалізниця», відповідно до п.п. 7.1, 7.2 ДСТУ 8634:2016 відповідно до п.7.6 ДСТУ 8634:2016 – для процедур поставлення на виробництво, які здійснюються після 01.01.2018 року.
Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності.
Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
Не потребують додаткового узгодження АТ «Укрзалізниця» технічні умови на складові частини кінцевого виробу (для серійної продукції), які входять до повного комплекту конструкторської документації на такий виріб (окрім технічних умов на продукцію залізничного призначення відповідно до п. 3.24 ДСТУ ГОСТ 32894:2016).
ТУ на продукцію залізничного призначення вітчизняного виробництва, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту.
Пункт 2.1 не застосовується у випадку, якщо учасником надається документальне підтвердження того, що на продукцію, яка пропонується учасником до постачання, здійснюється інспекторський контроль уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або документальне підтвердження про присвоєння умовного номеру Підприємству, а також документальне підтвердження того, що на продукцію, яка пропонується до постачання, поширюється сфера дії вказаного умовного номеру.
2.2 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог
ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.
2.3 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, зразки документів повинні містити відмітки про здійснення інспекторського контролю відповідно до п. 7.4 ДСТУ ГОСТ 23894:2016.
Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається.
4. Інші вимоги 4.1 Якщо продукція виготовляється за нормативно-технічною документацією, яка відрізняється від зазначеної у вимогах до тендерної документації, учасник повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно Додатку А.



Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик

Вимоги замовника
Технічні вимоги та характеристики продукції (товарів, робіт, послуг), які зазначені в документації. Пропозиція учасника
Технічні вимоги та характеристики продукції (товарів, робіт, послуг), яка пропонується учасником до постачання у відповідності до нормативно-технічної документації, згідно якої виготовляється продукція та документам виробника, що підтверджують її якість (паспорт, сертифікат якості тощо).



У складі тендерної пропозиції Переможця містяться:

• Цінова пропозиція вих. № 2504-01 від 25.04.2025 р. відповідно до якої Переможцем пропонується до постачання Блок БС-ДАБ, Блок БК-ДАБ, Блок БИ-ДАБ.
• ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ «Дешифратор автоблокування ДАБ» Від 17 червня 2022р
• НАСТАНОВА ЩОДО ЕКСПЛУАТУВАННЯ SCB.049.00.00.00НЕ «ДЕШИФРАТОР АВТОБЛОКУВАННЯ ДАБ»
• Паспорт на блок лічильника БС-ДАБ
• Паспорт на Блок виключення БИ-ДАБ
• Паспорт на Блок конденсаторів БК-ДАБ.
• Порівняльна таблиця вих. № 2504-05 від 25.04.2025 р. в якій зазначено, що лише найменування запропонованого до постачання товару Блок БС-ДАБ, Блок БК-ДАБ, Блок БИ-ДАБ.

Вказані документи не підтверджують, До складу блоків дешифратора повинні входити: до блоку БС-ДАМ – реле-лічильники, резистори, варистори та діоди; - до блоку БИ-ДАМ – реле-повторювач трансмітерного реле, допоміжне реле, варистор та діод;- до боку БК-ДАМ – резистор та конденсатори. Конструкція блоків повинна забезпечувати штепсельне підключення в релейній шафі. Блоки БС-ДАМ та БК-ДАМ повинні бути змонтовані на штепсельних платах реле типу ДСШ, а блок БИ-ДАМ – на штепсельній платі реле типу НШ1. У блоках БС-ДАМ та БИ-ДАМ повинні бути встановлені реле електромагнітні нейтральні КДР5-М у нештепсельному виконанні. Пластмасові деталі блоків релейних повинні бути гладкими, без тріщин та раковин. блоках повинно бути забезпечено електричне з’єднання їх складових частин проводами, ув’язаними в джгути. Джгути повинні бути ізольовані від металевих деталей у місцях кріплення. Місця кріплення джгутів металевими скобами повинні бути ізольовані прокладками з електроізоляційного матеріалу. Монтаж повинен бути виконаний гнучким проводом з поперечним перерізом не менше ніж 0,75 мм2. Провід, який з’єднує дві точки монтажної схеми, повинен бути цілим без скруток і пайок. Блоки в експлуатаційному положенні повинні витримувати дію синусоїдальної вібрації частотою від 5 до 80 Гц, амплітудою віброприскорення 6 м/с2 (0,6g).
Також, відповідно до поданих у складі пропозиції документів, При живленні БС-ДАБ та БИ-ДАБ номінальною діючою напругою 14 В з припустимим відхиленням від 10,0 В до 18,0 В, хоча відповідно до вимог ТД дозволений діапазон становить від 12,6 до 15,4 В
У складі пропозиції надано зразки паспортів на товар в яких найменування запропонованого до постачання товару «Блок лічильника БС-ДАБ Блок виключення БИ-ДАБ Блок конденсаторів БК-ДАБ» відрізняється від зазначеного у порівняльній таблиці та ціновій пропозиції, в яких зазначено найменування « Блок БС-ДАБ, Блок БК-ДАБ, Блок БИ-ДАБ» без слів «лічильник, виключення, конденсаторів».
Надане у складі ТЗ виробника не відповідає ДСТУ 3974-2000. ТЗ СЦБ-ГРУП не містить розділів «вимоги до консервування, пакування, маркування; порядок приймання ДКР і матеріали, які подають під час закінчення етапів і ДКР у цілому; вимоги до сировини, матеріалів і ПКВ».
Порівняльна таблиця взагалі не містить жодної інформації стосовно технічних вимог та характеристики продукції (товарів, робіт, послуг), яка пропонується учасником до постачання у відповідності до нормативно-технічної документації, згідно якої виготовляється продукція та документам виробника, що підтверджують її якість (паспорт, сертифікат якості тощо). Жодної інформації про запропонований до постачання товар, окрім найменування такого товару в порівняльній таблиці не зазначено.
Зважаючи на описане вище, запропонований до постачання товар не відповідає вимогам ТД, Переможцем не надано витребуваних документів, а тому пропозиція Переможця підлягає відхиленню.

ІІІ. Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель)..

Відповідно до вимог п. 3, Додатку 2 до ТД вимагається:
3. Цінова пропозиція за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації.

Подана до складу пропозиції цінова пропозиція не відповідає вимогам ТД, а саме Зазначені найменування товару не відповідають найменуванням в ТЗ, паспортах на товар. Складена не за формою, відсутня дата в лівому нижньому кутку.




ІV. Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель)..

Відповідно до вимог п. 3, Додатку 2 до ТД вимагається:
6.3. У разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб:
- військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України,
або
- посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні,
або
- посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні,
або
- посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні,
або
- витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою.
6.4. У разі якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
- ухвалу слідчого судді, суду щодо арешту активів,
або
- нотаріально засвідчену копію згоди власника щодо управління активами,
а також:
- договір управління майном, укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, та управителем,
або
рішення Кабінету Міністрів України щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні.

Додатково:
в) У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм законодавства України не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в Додатку 2 до тендерної документації документ, то він надає лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію (копії) роз’яснення (роз’яснень) державних органів.

У складі тендерної пропозиції Переможця відсутній лист-пояснення на пункти 6.3 та 6.4 розділу 2 Додатку 2
За таких обставин тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД та має бути відхилена.

Визнаючи Переможцем тендерну пропозицію, що не відповідає встановленим вимогам ТД, Замовник порушує вимоги ЗУ «Про Публічні закупівлі» та наші права.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: ef06be1d67794ecfb397e66a61d8b84c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-23-000467-a.c3
Назва: про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника
Дата розгляду скарги: 30.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.07.2025 17:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.08.2025 14:16
Дата виконання рішення Замовником: 04.08.2025 15:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України № 11806-р/пк-пз від 30.07.2025 скасовано рішення про відміну процедури закупівлі (протокол № 69 від 04.08.2025 р.)
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЕКСІМ", Романов Максим 380668308071 SMARTEKSIM@GMAIL.COM

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c4f4052210f446f19e788f3b18e1a05f
Заголовок пункту скарги: 1
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовником регіональною філією " ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ " АТ "Укрзалізниця" (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі товару «Блок дешифратора код ДК 021:2015 – 31220000-4 Елементи електричних схем».
Очікувана вартість – 203 720,00 грн. без ПДВ.
Статус процедури – відкриті торги з особливостями.
Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-04-23-000467-a
Кінцева дата подання пропозицій – 05 травня 2025 р. о 00:00 год.

На веб порталі Уповноваженого органу з проведення закупівель наявна наступна інформація
Протокол розкриття
Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDF ● HTML
Що робити після перемоги в аукціоні
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЦБ-ГРУП"
#42764546 Рішення скасоване
162 800,00
UAH 19 червня 2025 14:15 Вимога про усунення невідповідностей
до 27 травня 2025 11:02
Повідомлення

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЦБ-ГРУП"
#42764546 Відхилено
162 800,00
UAH 19 червня 2025 14:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЕКСІМ"
#41104270 Рішення скасоване
203 720,00
UAH 16 липня 2025 10:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЕКСІМ"
#41104270 Очікує рішення
203 720,00
UAH 16 липня 2025 10:58

Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: 16 липня 2025 11:03
Кінець періоду оскарження: 27 липня 2025 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Документи:
16 липня 2025 11:03 Електронний підпис

16 липня 2025 11:03 UA-2025-04-23-000467-a відміна.pdf



У Протоколі щодо рішення про відміну відкритих торгів «Блок дешифратора» №ID оголошення: UA-2025-04-23-000467-a№ 69 від 16.07.2025, що опубліковано в системі Prozorro 16.07.2025 року (дата, коли ТОВ «Смарт Ексім» (надалі – Скаржник) стало відомо про відміну закупівлі) замовником зазначено: «Згідно пункту 66 Особливостей, замовники, учасники процедури закупівлі, контролюючі органи, Уповноважений орган, інші особи протягом двох робочих днів з дня отримання запиту органу оскарження, але не пізніше дня, що передує дню розгляду скарги, повинні подати до органу оскарження шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення відкритих торгів. Згідно строків розгляду скарги, поданої ТОВ «СМАРТ ЕКСІМ» 03.07.2025, пояснення необхідно було подати до 09.07.2025 включно. Оскільки скарга стосувалася технічної специфікації предмета закупівлі, уповноваженою особою було направлено запит на надання пояснень до служби-замовника даної процедури закупівлі. Відповіді на зазначений запит отримано не було, у зв'язку з чим не надано пояснення по суті скарги, чим порушено вимоги пункту 66 Особливостей. Усунути дане порушення неможливо.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Вирішено, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, відмінити процедуру закупівлі Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Вирішено, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, відмінити процедуру закупівлі».
Кінцевий строк подання скарги, відповідно до діючого законодавства – 26.07.2025 включно.

Скаржник, вивчивши зазначений Протокол не погоджується з таким рішенням Замовника та зазначає про дискримінацію власних інтересів, як учасника, що реально претендує на перемогу в процедурі закупівлі і укладання договору на постачання товару.
Скаржник вважає, що Замовник проводить дану закупівлю з постійним порушенням чинного законодавства.
Скаржник змушений в третє скаржитись до АМКУ у даній закупівлі, замовник неправомірно визначив переможця, потім неправомірно відхилив пропозицію Скаржника.
Оскільки не вдалось укласти договір з «потрібним постачальником», Замовник вирішив відмінити дану закупівлю.

Відповідно до положень чинного законодавства Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами (далі — Особливості),зокрема згідно п. 50 Особливостей. Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили;
5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.
{Пункт 50 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 990 від 30.08.2024}
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.

Замовником в даному випадку не виявлено жодних порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, опису таких порушень не надано.
Описані підстави у протоколі відміни закупівлі є результатом навмисних дій/бездіяльності самого замовника.
Відповідно до ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником,
Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
Уповноважена особа для здійснення своїх функцій, визначених цим Законом, підтверджує свій рівень володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом проходження безкоштовного тестування. Порядок організації тестування уповноважених осіб визначається Уповноваженим органом.
«Неможливість надання» пояснень по суті поданої Скарги може бути невідповідністю займаній посаді, навмисними діями для досягнення цілі фіксації факту «порушення» та є навмисними діями/бездіяльністю Замовника, однак не має жодного відношення до такої підстави як «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель».

Наявна практика аналогічних Рішень АМКУ, зокрема:

1) Рішення № 14828-р/пк-пз від 04.09.2024
«Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.08.2024 №48, в якому зазначено, зокрема, наступне: "Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення .Відповідно до чинного законодавства України процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель визначає Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 (далі - Порядок). Пунктом 14 Порядку передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів Замовником в окремому електронному полі не було зазначено інформацію щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим було допущення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. ВИРІШИЛА:
1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей".
Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав.
Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей.»

2) Рішення № 10641-р/пк-пз від 07.07.2025
«Відповідно до інформації, що містить на вебпорталі Уповноваженого органу, Пропозиція ТОВ "ТОВ ФАЄР" була відхилена Замовником 13.06.2025 (протокол від 13.06.2025 № 03-10/02/25ВТ).
Дев'ятнадцятого червня 2025 року на вебпорталі Уповноваженого органу був оприлюднений висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02- 07-003498-a Управління західного офісу Держаудитслужби в Чернівецький області, згідно з яким: "З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", статтею 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР", а у разі неможливості усунення порушення – відмінити дану процедуру закупівлі на підставі підпункту другого пункту 50 Особливостей № 1178, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів".
Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Враховуючи наведене, Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав.»
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення