-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект учнівський одномісний (стіл-парта + стілець) з регульованою висотою
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ШКІЛЬНІ МЕБЛІ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
22.04.2025 22:54 - 14.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника
Номер:
2acc6737829f4b4e8624e01c068dddde
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-22-011670-a.a2
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 26.05.2025 21:03
- Запит_виробнику_труби.pdf 26.05.2025 21:03
- ПРОТОКОЛ ВІДХИЛЕННЯ ТОВ ЕНСО ГРУП.docx 26.05.2025 21:03
- Сертифікат_труби_(1)_page-0001.pdf 26.05.2025 21:03
- Відповідь_на_запит.pdf 26.05.2025 21:03
- ПРОТОКОЛ ПРО РОЗГЛЯД ТА НАМІР ФОП ЧЕРЕДНІЧЕНКО НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА.docx 26.05.2025 21:03
- Скарга.pdf 26.05.2025 21:03
- Tender-documents-[UA-2025-04-22-011670-a].zip 26.05.2025 21:03
- sign.p7s 26.05.2025 21:04
- рішення від 29.05.2025 № 8550.pdf 29.05.2025 15:30
- інформація про резолютивну частину рішення від 05.06.2025 № 8996.pdf 06.06.2025 11:52
- рішення від 05.06.2025 № 8996.pdf 09.06.2025 17:08
- ДСТУ 8940_2019 Труби сталеві профільні. Технічні умови.pdf 02.06.2025 23:52
- рішення від 06.05.2025 №7227.pdf 02.06.2025 23:52
- Пояснення ТОВ Енсо Груп UA-2025-04-22-011670-a.docx.asice.zip 02.06.2025 23:52
- ДСТУ 8943_2019 Труби сталеві електрозварні. Технічні умови.pdf 02.06.2025 23:52
- Гарантія 2025_3_2036_T ФОП Чередніченко Н.А. підписана.zip 02.06.2025 23:52
- Пояснення ТОВ Енсо Груп UA-2025-04-22-011670-a.pdf.asice.zip 02.06.2025 23:52
- 2036_Виписка_покриття.pdf 02.06.2025 23:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.05.2025 10:18
Дата розгляду скарги:
05.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.05.2025 15:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.06.2025 17:09
Дата виконання рішення Замовником:
11.06.2025 08:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
РІШЕННЯ № 8996-р/пк-пз від 05.06.2025 Комісії Антимонопольного комітету України щодо розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прийнятої за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНСО ГРУП" (код ЄДРПОУ: 45369026) від 27 травня 2025 № UA-2025-04-22-011670-a.a2 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі, виконано Замовником шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНСО ГРУП" (код ЄДРПОУ: 45369026) та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Чередніченко Наталі Анатоліївни (код ЄДРПОУ: 2347413668) переможцем процедури закупівлі — "Комплект учнівський одномісний (стіл-парта + стілець) з регульованою висотою", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-22-011670-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7701512525944603b182b3b9f91ecc77
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
22.04.2025р. Замовник оприлюднив закупівлю за ідентифікатором UA-2025-04-22-011670-a на придбання «Комплект учнівський одномісний (стіл-парта + стілець) з регульованою висотою (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39160000-1 – Шкільні меблі)».
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ "ЕНСО ГРУП" 516 000 грн Дискваліфіковано
ФОП Чередніченко Наталія Анатоліївна 600 000 грн Визнаний переможцем
22.05.2025р. Замовник оприлюднив протокольне рішення, відповідно до якого:
«Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів, згідно предмету закупівлі: «Комплект учнівський одномісний (стіл-парта + стілець) з регульованою висотою (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39160000-1 – Шкільні меблі)» – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНСО ГРУП» з наступної підстави:
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, та виходячи з наступного:
згідно п. 1.1 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (у випадках, передбачених цією тендерною документацією – шляхом самостійного декларування учасником), що вимагаються замовником у цій тендерній документації (Додатку 3 до цієї тендерної документації), зокрема: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме відповідну технічну специфікацію згідно вимог, що визначені замовником у Додатку 1 до цієї тендерної документації, та у складі документів, що передбачені згідно цієї тендерної документації.
Згідно пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі) та пункту 7 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи та/або інформацію, зокрема: - технічну специфікацію на товар у вигляді порівняльної таблиці, що складена та заповнена учасником згідно п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, та яка повинна підтверджувати відповідність усім встановленим замовником вимогам, що передбачені згідно п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, із зазначенням конкретного найменування запропонованого товару, найменування кожної вимоги/характеристики згідно п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації та фактичних показників запропонованого учасником до постачання товару відносно вимог/характеристик, передбачених згідно п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, в тому числі зазначається повне найменування виробника запропонованого учасником товару із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо). Конкретне найменування запропонованого товару зазначається учасником згідно документу(-ів), який(-і) надається(-ються) на підтвердження відповідності встановленим замовником вимогам (сертифікат відповідності та/або протокол випробувань, та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи); - сертифікат відповідності на трубу сталеву електрозварну 25х25х1,5 мм щодо відповідності вимогам п.п. 5.5 Таблиці 1, 5.9, 6.11 ДСТУ 8940:2019 «Труби сталеві профільні. Технічні умови», п. 5.2, 5.4, 5.6, 5.8, 5.9 ДСТУ 8943:2019 «Труби сталеві електрозварні. Технічні умови», виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
У складі тендерної пропозиції учасника надано відповідну технічну специфікацію на товар у вигляді порівняльної таблиці, що складена та заповнена учасником згідно п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, зміст якої передбачає наступну інформацію, зокрема: «Металеві частини стола-парти виготовлено з квадратної труби розміром 20х20х1,5 мм та 25х25х1,5 мм.» та «Каркас стільця виготовлено з квадратної труби 25х25х1,5 мм та 20х20х1,5 мм з нанесенням порошкової фарби.». Водночас, у складі тендерної пропозиції учасником не надано сертифікат відповідності на трубу сталеву електрозварну 25х25х1,5 мм щодо відповідності вимогам п.п. 5.5 Таблиці 1, 5.9, 6.11 ДСТУ 8940:2019 «Труби сталеві профільні. Технічні умови», п. 5.2, 5.4, 5.6, 5.8, 5.9 ДСТУ 8943:2019 «Труби сталеві електрозварні. Технічні умови», виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. При цьому, вказані невідповідності належать до категорії «відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції», та відповідно такі невідповідності не можуть бути усунені згідно пункту 43 Особливостей.
Як наслідок, Учасник процедури закупівлі та його тендерна пропозиція, відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей підлягає відхиленню.»
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Відповідно до Додатку 1 до ТД з метою підтвердження виконання заданих вимог, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи та/або інформацію:
- сертифікат відповідності на трубу сталеву електрозварну 25х25х1,5 мм щодо відповідності вимогам п.п. 5.5 Таблиці 1, 5.9, 6.11 ДСТУ 8940:2019 «Труби сталеві профільні. Технічні умови», п. 5.2, 5.4, 5.6, 5.8, 5.9 ДСТУ 8943:2019 «Труби сталеві електрозварні. Технічні умови», виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;
Скаржник у складі тендерної пропозиції надав сертифікат відповідності №UA.CRT.00016-25 від 09.01.2025р., виданий на продукцію труби та трубки сталеві зварні круглого та некруглого поперечного перерізу, зовнішнього розміру 15-200мм, та який підтверджує, що продукція відповідає вимогам ДСТУ 8940:2019 «Труби сталеві профільні. Технічні умови» п.п. 5.3, 5.4, 5.5 (Таблиця 1), 5.9, 6.8, 6.9, 6.10, 6.11; ДСТУ 8943:2019 «Труби сталеві електрозварні. Технічні умови» п.п. 5.2, 5.3, 5.4, 5.6, 5.8. 5.9. Виробник: ТОВ «ТСС Україна».
У свою чергу вимога тендерної документації зобов’язувала учасників надати сертифікат відповідності на трубу сталеву електрозварну 25х25х1,5 мм.
Звертаємо Вашу увагу, що розмір труби 25х25х1,5 мм входить до діапазону розмірів труб 15-200мм, якість яких підтверджує наданий Скаржником сертифікат відповідності.
З метою підтвердження зазначеного Скаржник звернувся до виробника труб та заявника сертифікації - ТОВ «ТСС Україна» і отримав відповідь від 23.05.2025р., відповідно до якої:
«На Ваш запит, за №1 від 23.05.2025, наступним повідомляємо, що всі труби та трубки сталеві зварні круглого та не круглого перерізу, зовнішнього розміру 15- 200 мм, що виробляються серійно нашим підприємством, відповідають ДСТУ 8940:2019 «Труби сталеві профільні. Технічні умови», та ДСТУ 8943:2019 «Труби сталеві електрозварні. Технічні умови». Якість продукції підтверджується Сертифікатом відповідності на труби та трубки сталеві зварні круглого та некруглого поперечного перерізу, зовнішнього розміру 15-200 мм., за № UA.CRT.00016-25 від 09 січня 2025 року, виданого органом з оцінки відповідності ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШН».
Запитувані Вами труби сталеві електрозварні розміром 20х20х1,5 мм та 25х25х1,5 мм., входять в діапазон розміру 15-200 мм., і на них також розповсюджується дія сертифікату відповідності № UA.CRT.00016-25 з терміном дії від 09 січня 2025 року до 08 січня 2028 року.»
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що тендерна пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, а Замовником було прийнято неправомірне рішення про відхилення його тендерної пропозиції.
Прийняття Замовником рішень про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визначення переможцем закупівлі ФОП Чередніченко Наталія Анатоліївна порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «ЕНСО ГРУП» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерні пропозиції Скаржника та ФОП Чередніченко Наталія Анатоліївна, чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ "ЕНСО ГРУП" 516 000 грн Дискваліфіковано
ФОП Чередніченко Наталія Анатоліївна 600 000 грн Визнаний переможцем
22.05.2025р. Замовник оприлюднив протокольне рішення, відповідно до якого:
«Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів, згідно предмету закупівлі: «Комплект учнівський одномісний (стіл-парта + стілець) з регульованою висотою (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39160000-1 – Шкільні меблі)» – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНСО ГРУП» з наступної підстави:
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, та виходячи з наступного:
згідно п. 1.1 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (у випадках, передбачених цією тендерною документацією – шляхом самостійного декларування учасником), що вимагаються замовником у цій тендерній документації (Додатку 3 до цієї тендерної документації), зокрема: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме відповідну технічну специфікацію згідно вимог, що визначені замовником у Додатку 1 до цієї тендерної документації, та у складі документів, що передбачені згідно цієї тендерної документації.
Згідно пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі) та пункту 7 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи та/або інформацію, зокрема: - технічну специфікацію на товар у вигляді порівняльної таблиці, що складена та заповнена учасником згідно п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, та яка повинна підтверджувати відповідність усім встановленим замовником вимогам, що передбачені згідно п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, із зазначенням конкретного найменування запропонованого товару, найменування кожної вимоги/характеристики згідно п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації та фактичних показників запропонованого учасником до постачання товару відносно вимог/характеристик, передбачених згідно п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, в тому числі зазначається повне найменування виробника запропонованого учасником товару із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо). Конкретне найменування запропонованого товару зазначається учасником згідно документу(-ів), який(-і) надається(-ються) на підтвердження відповідності встановленим замовником вимогам (сертифікат відповідності та/або протокол випробувань, та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи); - сертифікат відповідності на трубу сталеву електрозварну 25х25х1,5 мм щодо відповідності вимогам п.п. 5.5 Таблиці 1, 5.9, 6.11 ДСТУ 8940:2019 «Труби сталеві профільні. Технічні умови», п. 5.2, 5.4, 5.6, 5.8, 5.9 ДСТУ 8943:2019 «Труби сталеві електрозварні. Технічні умови», виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
У складі тендерної пропозиції учасника надано відповідну технічну специфікацію на товар у вигляді порівняльної таблиці, що складена та заповнена учасником згідно п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, зміст якої передбачає наступну інформацію, зокрема: «Металеві частини стола-парти виготовлено з квадратної труби розміром 20х20х1,5 мм та 25х25х1,5 мм.» та «Каркас стільця виготовлено з квадратної труби 25х25х1,5 мм та 20х20х1,5 мм з нанесенням порошкової фарби.». Водночас, у складі тендерної пропозиції учасником не надано сертифікат відповідності на трубу сталеву електрозварну 25х25х1,5 мм щодо відповідності вимогам п.п. 5.5 Таблиці 1, 5.9, 6.11 ДСТУ 8940:2019 «Труби сталеві профільні. Технічні умови», п. 5.2, 5.4, 5.6, 5.8, 5.9 ДСТУ 8943:2019 «Труби сталеві електрозварні. Технічні умови», виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. При цьому, вказані невідповідності належать до категорії «відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції», та відповідно такі невідповідності не можуть бути усунені згідно пункту 43 Особливостей.
Як наслідок, Учасник процедури закупівлі та його тендерна пропозиція, відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей підлягає відхиленню.»
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Відповідно до Додатку 1 до ТД з метою підтвердження виконання заданих вимог, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи та/або інформацію:
- сертифікат відповідності на трубу сталеву електрозварну 25х25х1,5 мм щодо відповідності вимогам п.п. 5.5 Таблиці 1, 5.9, 6.11 ДСТУ 8940:2019 «Труби сталеві профільні. Технічні умови», п. 5.2, 5.4, 5.6, 5.8, 5.9 ДСТУ 8943:2019 «Труби сталеві електрозварні. Технічні умови», виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;
Скаржник у складі тендерної пропозиції надав сертифікат відповідності №UA.CRT.00016-25 від 09.01.2025р., виданий на продукцію труби та трубки сталеві зварні круглого та некруглого поперечного перерізу, зовнішнього розміру 15-200мм, та який підтверджує, що продукція відповідає вимогам ДСТУ 8940:2019 «Труби сталеві профільні. Технічні умови» п.п. 5.3, 5.4, 5.5 (Таблиця 1), 5.9, 6.8, 6.9, 6.10, 6.11; ДСТУ 8943:2019 «Труби сталеві електрозварні. Технічні умови» п.п. 5.2, 5.3, 5.4, 5.6, 5.8. 5.9. Виробник: ТОВ «ТСС Україна».
У свою чергу вимога тендерної документації зобов’язувала учасників надати сертифікат відповідності на трубу сталеву електрозварну 25х25х1,5 мм.
Звертаємо Вашу увагу, що розмір труби 25х25х1,5 мм входить до діапазону розмірів труб 15-200мм, якість яких підтверджує наданий Скаржником сертифікат відповідності.
З метою підтвердження зазначеного Скаржник звернувся до виробника труб та заявника сертифікації - ТОВ «ТСС Україна» і отримав відповідь від 23.05.2025р., відповідно до якої:
«На Ваш запит, за №1 від 23.05.2025, наступним повідомляємо, що всі труби та трубки сталеві зварні круглого та не круглого перерізу, зовнішнього розміру 15- 200 мм, що виробляються серійно нашим підприємством, відповідають ДСТУ 8940:2019 «Труби сталеві профільні. Технічні умови», та ДСТУ 8943:2019 «Труби сталеві електрозварні. Технічні умови». Якість продукції підтверджується Сертифікатом відповідності на труби та трубки сталеві зварні круглого та некруглого поперечного перерізу, зовнішнього розміру 15-200 мм., за № UA.CRT.00016-25 від 09 січня 2025 року, виданого органом з оцінки відповідності ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШН».
Запитувані Вами труби сталеві електрозварні розміром 20х20х1,5 мм та 25х25х1,5 мм., входять в діапазон розміру 15-200 мм., і на них також розповсюджується дія сертифікату відповідності № UA.CRT.00016-25 з терміном дії від 09 січня 2025 року до 08 січня 2028 року.»
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що тендерна пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, а Замовником було прийнято неправомірне рішення про відхилення його тендерної пропозиції.
Прийняття Замовником рішень про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визначення переможцем закупівлі ФОП Чередніченко Наталія Анатоліївна порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «ЕНСО ГРУП» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерні пропозиції Скаржника та ФОП Чередніченко Наталія Анатоліївна, чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Відповідь на запит
-
Повʼязаний документ:
Відповідь_на_запит.pdf
-
-
Назва доказу:
Запит до виробника труб
-
Повʼязаний документ:
Запит_виробнику_труби.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2025-04-22-011670-a].zip
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат_труби_(1)_page-0001.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, відповідно до якого відхилено тендерну пропозицію Скаржника
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
d057ef628cc648ff8b89d281d46fd0ae
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне визначення переможця закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Тип порушення:
Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Опис суті пункту скарги:
2. 22.05.2025р. Замовником було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою, відповідно до якого ФОП Чередніченко Наталія Анатоліївна визначено переможцем закупівлі, прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі.
Скаржник не погоджується з зазначеним рішенням, з огляду на наступне:
Відповідно до п.8 Додатку 3 до ТД учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту.
Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції):
- випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії.
ФОП Чередніченко Наталія Анатоліївна не надала у складі тендерної пропозиції виписку, видану банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії.
Відповідно до п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вважаємо, що зазначена невідповідність є такою, що може бути виправлена шляхом розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, не надавши 24 годин на усунення невідповідностей, Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівлі, закріплений в статті 5 Закону, а саме - принцип об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Прийняття Замовником рішень про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визначення переможцем закупівлі ФОП Чередніченко Наталія Анатоліївна порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «ЕНСО ГРУП» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерні пропозиції Скаржника та ФОП Чередніченко Наталія Анатоліївна, чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Скаржник не погоджується з зазначеним рішенням, з огляду на наступне:
Відповідно до п.8 Додатку 3 до ТД учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту.
Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції):
- випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії.
ФОП Чередніченко Наталія Анатоліївна не надала у складі тендерної пропозиції виписку, видану банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії.
Відповідно до п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вважаємо, що зазначена невідповідність є такою, що може бути виправлена шляхом розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, не надавши 24 годин на усунення невідповідностей, Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівлі, закріплений в статті 5 Закону, а саме - принцип об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Прийняття Замовником рішень про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визначення переможцем закупівлі ФОП Чередніченко Наталія Анатоліївна порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «ЕНСО ГРУП» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерні пропозиції Скаржника та ФОП Чередніченко Наталія Анатоліївна, чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2025-04-22-011670-a].zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, відповідно до якого ФОП Чередніченко Наталія Анатоліївна визначено переможцем закупівлі, прийнято рішення про намір укласти з нею договір про закупівлю.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови процедури закупівлі
Номер:
081f41fcc1444d61b0d79aac68eb9715
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-22-011670-a.b1
Назва:
Скарга на умови процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертифікат FSC_ODEK фанера.pdf 26.04.2025 22:38
- Скарга на умови UA-2025-04-22-011670-a.docx 26.04.2025 22:38
- Відповідь 7 від 25.04.2025р.pdf 26.04.2025 22:38
- Скарга на умови UA-2025-04-22-011670-a.pdf 26.04.2025 22:38
- Сертифікат труби.pdf 26.04.2025 22:38
- СВ меблі.pdf 26.04.2025 22:38
- Договір на поставку меблів (учаник ринку).pdf 26.04.2025 22:38
- Сертифікат FSC ЛДСП.pdf 26.04.2025 22:38
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ШКІЛЬНІ МЕБЛІ.docx 26.04.2025 22:38
- sign.p7s 26.04.2025 22:40
- рішення від 29.04.2025 №6739.pdf 29.04.2025 16:49
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.05.2025 №7227.pdf 07.05.2025 14:30
- рішення від 06.05.2025 №7227.pdf 08.05.2025 16:35
- screencapture-search-fsc-org-en-search-2025-05-01-21_53_09 укр.pdf 02.05.2025 04:02
- Пояснення ТОВ Енсо Груп UA-2025-04-22-011670-a.docx.asice.zip 02.05.2025 04:02
- FSC-STD-40-004a V2-1 EN FSC Product Classification.pdf 02.05.2025 04:02
- screencapture-search-fsc-org-en-search-2025-05-01-21_33_33.pdf 02.05.2025 04:02
- Записування з екрана 2025-05-01 214716.mp4 02.05.2025 04:02
- Пояснення ТОВ Енсо Груп UA-2025-04-22-011670-a.pdf.asice.zip 02.05.2025 04:02
- FSC-STD-40-004_V3-1_UA.pdf 02.05.2025 04:02
- FSC-STD-UKR-01.1-2024 V 1-1_UA.pdf 02.05.2025 04:02
- FSC-STD-40-004_V3-1_EN_FINAL.pdf 02.05.2025 04:02
- FSC-STD-40-004a V2-1 UA.pdf 02.05.2025 04:02
- FSC-STD-UKR-01.1-2024_The-FSC-Forest-Stewardship-Standard-for-Ukraine-inclusion-of-excision-indictors.pdf 02.05.2025 04:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.04.2025 22:41
Дата розгляду скарги:
06.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.04.2025 16:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.05.2025 16:36
Дата виконання рішення Замовником:
12.05.2025 22:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
РІШЕННЯ № 7227-р/пк-пз від 06.05.2025 Комісії Антимонопольного комітету України щодо розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прийнятої за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНСО ГРУП" (код ЄДРПОУ: 45369026) від 26 квітня 2025 № UA-2025-04-22-011670-a.b1 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі, виконано Замовником шляхом внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі - «Комплект учнівський одномісний (стіл-парта + стілець) з регульованою висотою (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39160000-1 – Шкільні меблі)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-22-011670-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
244abd8e784e4eada0c086389ba30c1b
Заголовок пункту скарги:
взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які співпрацюють з виробниками, які мають сертифікат ланцюга постачання за системою FSC, або ті учасники, які самі є виробниками, що мають сертифікат ланцюга постачання за системою FSC.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
22.04.2025р. Замовник оприлюднив закупівлю за ідентифікатором UA-2025-04-22-011670-a на придбання «Комплект учнівський одномісний (стіл-парта + стілець) з регульованою висотою (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39160000-1 – Шкільні меблі)».
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 30.04.2025 00:00.
Ми маємо намір взяти участь у відповідному тендері та маємо можливість поставити необхідний товар однак ознайомившись з тендерною документацією, виявили в ній вимоги, яка не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та позбавляють нас можливості взяти участь у відповідній закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації (далі - ТД) та Додатку 3 до ТД з метою підтвердження виконання заданих вимог, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи та/або інформацію:
- сертифікат ланцюга постачання за системою FSC, виданий на виробника запропонованого учасником товару (навчальних меблів), який має бути чинним на момент подання тендерної пропозиції учасником та протягом визначеного умовами закупівлі строку поставки товарів;
Повідомляємо, що Скаржник не є виробником меблів, він реалізує меблі зокрема виробництва ТОВ «Меблі-Техностиль» (код ЄДРПОУ 35659221) і не має сертифікату ланцюга постачання за системою FSC.
Скаржник звернувся із запитом то ТОВ «Меблі-Техностиль», яке у випадку акцепту пропозиції Скаржника виготовлятиме меблі, і отримав відповідь №7 від 25.04.2025р., відповідно до якої виробник меблів ТОВ «Меблі-Техностиль» також не має сертифікату ланцюга постачання за системою FSC.
ТОВ «Меблі-Техностиль» надав роз’яснення, що сертифікат ланцюга постачання за системою FSC - це документ, який підтверджує, що деревина або вироби з деревини, які виготовляє або продає компанія, походять із відповідальних, сталих лісів або з переробленої сировини. У свою чергу обов’язкова наявність сертифіката ланцюга постачання за системою FSC для виробників меблів не передбачена чинним законодавством. ТОВ «Меблі-Техностиль» має сертифікат відповідності на товар, який підтверджує якість товару. Також ТОВ «Меблі-Техностиль» купляє матеріали виробників деревинних матеріалів (ДСП, фанера), з яких буде виготовлений предмет закупівлі, і відповідно які мають сертифікати ланцюга постачання за системою FSC (а саме SWISS KRONO LLC, ODEK UKRAINE LLC). Ці сертифікати додаємо до скарги.
Таким чином взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які співпрацюють з виробниками, які мають сертифікат ланцюга постачання за системою FSC, або ті учасники, які самі є виробниками, що мають сертифікат ланцюга постачання за системою FSC.
На підставі вищевикладеного вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною та такою, що позбавляє нас можливості взяти участь у процедурі закупівлі. У зв’язку із чим замовник має усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-22-011670-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 30.04.2025 00:00.
Ми маємо намір взяти участь у відповідному тендері та маємо можливість поставити необхідний товар однак ознайомившись з тендерною документацією, виявили в ній вимоги, яка не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та позбавляють нас можливості взяти участь у відповідній закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації (далі - ТД) та Додатку 3 до ТД з метою підтвердження виконання заданих вимог, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи та/або інформацію:
- сертифікат ланцюга постачання за системою FSC, виданий на виробника запропонованого учасником товару (навчальних меблів), який має бути чинним на момент подання тендерної пропозиції учасником та протягом визначеного умовами закупівлі строку поставки товарів;
Повідомляємо, що Скаржник не є виробником меблів, він реалізує меблі зокрема виробництва ТОВ «Меблі-Техностиль» (код ЄДРПОУ 35659221) і не має сертифікату ланцюга постачання за системою FSC.
Скаржник звернувся із запитом то ТОВ «Меблі-Техностиль», яке у випадку акцепту пропозиції Скаржника виготовлятиме меблі, і отримав відповідь №7 від 25.04.2025р., відповідно до якої виробник меблів ТОВ «Меблі-Техностиль» також не має сертифікату ланцюга постачання за системою FSC.
ТОВ «Меблі-Техностиль» надав роз’яснення, що сертифікат ланцюга постачання за системою FSC - це документ, який підтверджує, що деревина або вироби з деревини, які виготовляє або продає компанія, походять із відповідальних, сталих лісів або з переробленої сировини. У свою чергу обов’язкова наявність сертифіката ланцюга постачання за системою FSC для виробників меблів не передбачена чинним законодавством. ТОВ «Меблі-Техностиль» має сертифікат відповідності на товар, який підтверджує якість товару. Також ТОВ «Меблі-Техностиль» купляє матеріали виробників деревинних матеріалів (ДСП, фанера), з яких буде виготовлений предмет закупівлі, і відповідно які мають сертифікати ланцюга постачання за системою FSC (а саме SWISS KRONO LLC, ODEK UKRAINE LLC). Ці сертифікати додаємо до скарги.
Таким чином взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які співпрацюють з виробниками, які мають сертифікат ланцюга постачання за системою FSC, або ті учасники, які самі є виробниками, що мають сертифікат ланцюга постачання за системою FSC.
На підставі вищевикладеного вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною та такою, що позбавляє нас можливості взяти участь у процедурі закупівлі. У зв’язку із чим замовник має усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-22-011670-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Відповідь виробника
-
Повʼязаний документ:
Відповідь 7 від 25.04.2025р.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат на ДСП
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат FSC ЛДСП.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат на фанеру
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат FSC_ODEK фанера.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат на меблі
-
Повʼязаний документ:
СВ меблі.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ШКІЛЬНІ МЕБЛІ.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
4c4b4972466e4f62b076ac4f3ae3f33f
Заголовок пункту скарги:
сертифікат на труби виданий саме на виробника товару
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації та Додатку 3 до ТД з метою підтвердження виконання заданих вимог, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи та/або інформацію:
- сертифікат відповідності на трубу сталеву електрозварну 25х25х1,5 мм щодо відповідності вимогам п.п. 5.5 Таблиці 1, 5.9, 6.11 ДСТУ 8940:2019 «Труби сталеві профільні. Технічні умови», п. 5.2, 5.4, 5.6, 5.8, 5.9 ДСТУ 8943:2019 «Труби сталеві електрозварні. Технічні умови», виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Сертифікат повинен бути виданий на виробника товару (навчальних меблів), який пропонується учасником для участі в закупівлі;
Повідомляємо, що Скаржник не є виробником меблів, він реалізує меблі зокрема виробництва ТОВ «Меблі-Техностиль» (код ЄДРПОУ 35659221) і не має вищезазначеного сертифікату відповідності.
Також Скаржник звернувся із запитом то ТОВ «Меблі-Техностиль», яке у випадку акцепту пропозиції Скаржника виготовлятиме меблі, і отримав відповідь №7 від 25.04.2025р., відповідно до якої виробник меблів ТОВ «Меблі-Техностиль» також не має сертифікату відповідності на трубу сталеву електрозварну 25х25х1,5 мм щодо відповідності вимогам п.п. 5.5 Таблиці 1, 5.9, 6.11 ДСТУ 8940:2019 «Труби сталеві профільні. Технічні умови», п. 5.2, 5.4, 5.6, 5.8, 5.9 ДСТУ 8943:2019 «Труби сталеві електрозварні. Технічні умови», виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності саме на ТОВ «Меблі-Техностиль» як виробника меблів.
У свою чергу ТОВ «Меблі-Техностиль» надало Скаржнику сертифікат відповідності №UA.CRT.00016-25 від 09.01.2025р., виданий на виробника труб - ТОВ «ТСС Україна». Цей сертифікат підтверджує , що продукція «труби та трубки сталеві зварні круглого та некруглого поперечного перерізу, зовнішнього розміру 15-200мм» відповідає вимогам ДСТУ «8940:2019 п.п.5.3, 5.4, 5.5 (Таблиця 1), 5.9, 6.8, 6.9, 6.10, 6.11; ДСТУ 8943:2019 п.п.5.2, 5.3, 5.4, 5.6, 5.8, 5.9.
Також виробник меблів зазначив, що зазначений сертифікат підтверджує якість труб в діапазоні розміру 15-200мм, тому труби 25х25х1,5 входять в цей діапазон.
Таким чином, Скаржник має сертифікат відповідності, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності, який підтверджує відповідність труб потрібним вимогам ДСТУ, але цей сертифікат по-перше, виданий на виробника труб, а не виробника меблів; по-друге, в ньому зазначено діапазон розмірів труб, якість яких він підтверджує, а не один конкретний розмір труби.
У свою чергу Скаржник може запропонувати Замовнику товар, який повністю відповідає вимогам його технічного завдання, виконаний з сертифікованих матеріалів та задовольняє його потреби, але позбавлений можливості надати документи на виробника труб, які вимагає Замовник.
Вважаємо положення тендерної документації є надмірними, дискримінаційними, не узгоджуються з чинним законодавством в цій частині та повинні бути приведені у відповідність до вимог Особливостей та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-22-011670-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
- сертифікат відповідності на трубу сталеву електрозварну 25х25х1,5 мм щодо відповідності вимогам п.п. 5.5 Таблиці 1, 5.9, 6.11 ДСТУ 8940:2019 «Труби сталеві профільні. Технічні умови», п. 5.2, 5.4, 5.6, 5.8, 5.9 ДСТУ 8943:2019 «Труби сталеві електрозварні. Технічні умови», виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Сертифікат повинен бути виданий на виробника товару (навчальних меблів), який пропонується учасником для участі в закупівлі;
Повідомляємо, що Скаржник не є виробником меблів, він реалізує меблі зокрема виробництва ТОВ «Меблі-Техностиль» (код ЄДРПОУ 35659221) і не має вищезазначеного сертифікату відповідності.
Також Скаржник звернувся із запитом то ТОВ «Меблі-Техностиль», яке у випадку акцепту пропозиції Скаржника виготовлятиме меблі, і отримав відповідь №7 від 25.04.2025р., відповідно до якої виробник меблів ТОВ «Меблі-Техностиль» також не має сертифікату відповідності на трубу сталеву електрозварну 25х25х1,5 мм щодо відповідності вимогам п.п. 5.5 Таблиці 1, 5.9, 6.11 ДСТУ 8940:2019 «Труби сталеві профільні. Технічні умови», п. 5.2, 5.4, 5.6, 5.8, 5.9 ДСТУ 8943:2019 «Труби сталеві електрозварні. Технічні умови», виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності саме на ТОВ «Меблі-Техностиль» як виробника меблів.
У свою чергу ТОВ «Меблі-Техностиль» надало Скаржнику сертифікат відповідності №UA.CRT.00016-25 від 09.01.2025р., виданий на виробника труб - ТОВ «ТСС Україна». Цей сертифікат підтверджує , що продукція «труби та трубки сталеві зварні круглого та некруглого поперечного перерізу, зовнішнього розміру 15-200мм» відповідає вимогам ДСТУ «8940:2019 п.п.5.3, 5.4, 5.5 (Таблиця 1), 5.9, 6.8, 6.9, 6.10, 6.11; ДСТУ 8943:2019 п.п.5.2, 5.3, 5.4, 5.6, 5.8, 5.9.
Також виробник меблів зазначив, що зазначений сертифікат підтверджує якість труб в діапазоні розміру 15-200мм, тому труби 25х25х1,5 входять в цей діапазон.
Таким чином, Скаржник має сертифікат відповідності, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності, який підтверджує відповідність труб потрібним вимогам ДСТУ, але цей сертифікат по-перше, виданий на виробника труб, а не виробника меблів; по-друге, в ньому зазначено діапазон розмірів труб, якість яких він підтверджує, а не один конкретний розмір труби.
У свою чергу Скаржник може запропонувати Замовнику товар, який повністю відповідає вимогам його технічного завдання, виконаний з сертифікованих матеріалів та задовольняє його потреби, але позбавлений можливості надати документи на виробника труб, які вимагає Замовник.
Вважаємо положення тендерної документації є надмірними, дискримінаційними, не узгоджуються з чинним законодавством в цій частині та повинні бути приведені у відповідність до вимог Особливостей та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-22-011670-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Відповідь виробника
-
Повʼязаний документ:
Відповідь 7 від 25.04.2025р.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат на труби
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат труби.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ШКІЛЬНІ МЕБЛІ.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства.