-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
31120000-3: Генератори (дизель-генератор)
Завершена
686 361.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 863.62 UAH
мін. крок: 1% або 6 863.62 UAH
Період оскарження:
22.04.2025 17:33 - 28.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника від 05.05.2025 про визнання переможцем ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” (код ЄДРПОУ 30375547)
Номер:
6e0dbe0d69f34a1581d9f62b574b1e87
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-22-010924-a.b1
Назва:
Скарга на рішення Замовника від 05.05.2025 про визнання переможцем ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” (код ЄДРПОУ 30375547)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга_АМК_UA_2025_04_22_010924_a_ФОП_Коломоєць_на_ТОКМАК 1.docx 09.05.2025 16:45
- скарга_АМК_UA_2025_04_22_010924_a_ФОП_Коломоєць_на_ТОКМАК 1.pdf 09.05.2025 16:45
- Додаток 2 повтор 2 (1).docx 09.05.2025 16:50
- Додаток 4 (18).docx 09.05.2025 16:50
- Додаток 3 (22).docx 09.05.2025 16:50
- паспорт 110 бдс.pdf 09.05.2025 16:50
- ПЕРЕЛІК ЗМІН 2 (2).docx 09.05.2025 16:50
- паспорт на товар 110 бдс.pdf 09.05.2025 16:50
- Додаток 5 (9).docx 09.05.2025 16:50
- Додаток 1 повтор із змінами (1).docx 09.05.2025 16:50
- Тендер генератор 2-2025 зміни.docx 09.05.2025 16:50
- Технічна картка TD-110BDS.pdf 09.05.2025 16:50
- ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf 09.05.2025 16:50
- протокол визначення перемож ТОВ ТОкмак диезль.pdf 09.05.2025 16:50
- Инструкція_TOKMAK DIESELLC.pdf 09.05.2025 16:50
- sign.p7s 09.05.2025 16:51
- Пояснення щодо пояснень замовника АМКУ_UA_2025_04_22_010924_a_ФОП_Коломоєць_на_ТОКМАК.docx 19.05.2025 16:30
- Пояснення щодо пояснень замовника АМКУ_UA_2025_04_22_010924_a_ФОП_Коломоєць_на_ТОКМАК.pdf 19.05.2025 16:30
- рішення від 13.05.2025 № 7609.pdf 13.05.2025 16:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.05.2025 № 8065.pdf 21.05.2025 12:29
- рішення від 20.05.2025 № 8065.pdf 23.05.2025 13:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.05.2025 16:55
Дата розгляду скарги:
20.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.05.2025 16:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.05.2025 13:06
Дата виконання рішення Замовником:
24.05.2025 08:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3125a573783b4d909b2b0a30d5dd6624
Заголовок пункту скарги:
Скарга
на рішення Замовника від 05.05.2025 про неправомірне визнання переможцем
ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” (код ЄДРПОУ 30375547) поданої для участі у процедурі закупівлі UA-2025-04-22-010924-a
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Скарга
на рішення Замовника від 05.05.2025 про визнання переможцем
ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” (код ЄДРПОУ 30375547)
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
22.04.2025 Замовником Головне управління Національної поліції в Луганській області було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор UA-2025-04-22-010924-a.
Предметом закупівлі є ДК 021:2015 31120000-3: Генератори (дизель-генератор) 1 штука. Очікувана вартість: 686 361,67 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Дніпро. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2025.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2025 року.
Відповідно до Реєстру отриманих тендерних пропозицій по закупівлі UA-2025-04-22-010924-a найменування учасників (ідентифікаційний код учасника в ЄДР, дата та час подання тендерної пропозиції):
1. ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» (код ЄДРПОУ 30375547) 01 травня 2025 15:06.
2. ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна (РНОКПП 3423906888) 01 травня 2025 13:53.
3. ТОВ "СМАРТ ГРІД" (код ЄДРПОУ 44680662) 01 травня 2025 17:10.
Початок аукціону заплановано на 02 травня 2025. Аукціон завершився 2-го травня 2025 о 11:07, відповідно до результатів аукціону було отримано три пропозиції:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" - 663 825,00 грн.
2. ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна - 575 000,00 грн
3. ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» - 571 500,00 грн.
Тобто, ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна подано тендерну пропозицію та взято участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ», яка не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
05.05.2025 відповідно до протоколу уповноваженої особи Головного управління Національної поліції в Луганській області № 56 від 05.05.2025 за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» визнано переможцем за процедурою “відкриті торги” (з особливостями) на закупівлю ДК 021:2015: 31120000-3: Генератори (дизель-генератор) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-22-010924-a) з пропозицією 571 500,00 грн. та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
В протоколі вказано, що за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” встановлено, що вона відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
Щодо неправомірного визнання переможцем тендерної пропозиції
ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ»
Скаржник ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна не погоджується з рішенням Замовника щодо результатів розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» та вважає рішення Замовника протиправним, таким, що суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель, порушує принципи відкритості, прозорості, добросовісної конкуренції, рівного ставлення та недискримінації учасників.
На думку Скаржника, рішення Замовника призвело до безпідставного обмеження його законного права на отримання справедливої оцінки поданої тендерної пропозиції, а отже і подальшого визнання переможцем Скаржника та можливості укласти договір щодо поставки товару.
Крім того, вищезазначене рішення Замовника є таким, що дискредитує саму процедуру закупівлі як інструмент об’єктивного та неупередженого вибору постачальника товарів, у зв’язку з наступним:
1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” Учасники мають заповнити таблицю порівняльних характеристик запропонованого Товару за формою нижче та надати в складі тендерної пропозиції.
Замовником встановлено у Додатку 2 до Тендерної документації Вимоги до предмету закупівлі, а саме четверта колонка - “Технічні характеристики Товару, що пропонується (з посиланням на сторінку Інструкції, специфікації, паспорту, тощо, в яких повинно бути зазначені точні моделі та марки обладнання (двигун, альтернатор, інше)”
ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» у наданому документі під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 року в частині вимоги до контролера керування ДГ (вимірювання) НЕ вказано посилання на сторінку Інструкції, специфікації, паспорту, тощо, в яких повинно бути зазначені точні моделі та марки обладнання (двигун, альтернатор, інше).
Тобто, документ ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 року не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме Додатку 2, оскільки ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” в частині вимоги до контролера керування ДГ (вимірювання) НЕ дотримано вимогу тендерної документації та НЕ вказано посилання на сторінку Інструкції, специфікації, паспорту, тощо, в яких повинно бути зазначені точні моделі та марки обладнання (двигун, альтернатор, інше).
2. Не відповідність моделі/типу двигуна запропонованого товару у паспорті на товар на сторінці 2 відповідно до вказаного у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток до Тендерної документації
Так, у паспорті на товар на сторінці 2 вказано, двигун - 4М10G6D0/S.
При цьому, у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД двигун - 4M10G110/5
Також у Технічній картці на товар вказана інша модель двигуна, ніж та про яку ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” заявляє у СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД двигун - 4M10G110/5.
Відповідно до п. 12 ч. 2 “Інші документи від учасника” Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати паспорт з відміткою ВТК (відділу технічного контролю) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Для підтвердження якості товару в складі пропозиції надаються: паспорт з відміткою ВТК (відділу технічного контролю) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства.
Тобто, паспорт на товар, який додано в складі тендерної пропозиції ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ”, видано зовсім на інший товар, ніж запропоновано у складі тендерної пропозиції.
Запропонований товар не відповідає документам, які підтверджують необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що надає підстави вважати, що Учасником не виконано вимогу щодо надання у складі пропозиції Учасника документа, який підтверджує якісні та технічні характеристики предмету закупівлі у вигляді паспорта, у зв’язку з тим, що паспорт надано не на запропонований в «Тендерній пропозиції» товар.
Отже, назва моделі/типу двигуна в паспорті на товар не відповідає чітко зазначеній моделі/типу двигуна у технічній пропозиції Учасника, і дає підстави вважати, що паспорт надано не на той товар, що був запропонований Учасником.
Таким чином, можна стверджувати, що Учасник не надав документ (паспорт з відміткою ВТК виробника), який би підтверджував технічні характеристики запропонованого товару, адже паспорт містить відмінну назву моделі/типу двигуна від тієї, яка зазначена в технічній пропозиції Учасника.
3. Невідповідність запропонованого товару у показниках розходу палива на 75% навантаження у паспорті на товар на сторінці 2 та у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД
Так, у паспорті на товар на сторінці 2 вказано, що розхід палива на 75% навантаження - 16,4 л.
У порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД, запропонований ТОВАР У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ - розхід палива на 75% навантаження - 16 л.
Відповідно до п. 12 ч. 2 “Інші документи від учасника” Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати паспорт з відміткою ВТК (відділу технічного контролю) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Для підтвердження якості товару в складі пропозиції надаються: паспорт з відміткою ВТК (відділу технічного контролю) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства.
Тобто, паспорт на товар, який додано в складі тендерної пропозиції ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ”, видано зовсім на інший товар, ніж запропоновано у складі тендерної пропозиції.
Запропонований товар не відповідає документам, які підтверджують необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що надає підстави вважати, що Учасником не виконано вимогу щодо надання у складі пропозиції Учасника документа, який підтверджує якісні та технічні характеристики предмету закупівлі у вигляді паспорта, у зв’язку з тим, що паспорт надано не на запропонований в «Тендерній пропозиції» товар.
4. Невідповідність габаритних розмірів запропонованого товару у паспорті на товар на сторінці 2 та у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД
Так, у паспорті на товар на сторінці 2 зазначено габаритні розміри товару - 2750х1100х1300 мм.
У порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД габаритні розміри товару запропонованого товару - 2750х1100х1700 мм.
Відповідно до п. 12 ч. 2 “Інші документи від учасника” Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати паспорт з відміткою ВТК (відділу технічного контролю) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Для підтвердження якості товару в складі пропозиції надаються: паспорт з відміткою ВТК (відділу технічного контролю) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства.
Тобто, паспорт на товар, який додано в складі тендерної пропозиції ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ”, видано зовсім на інший товар, ніж запропоновано у складі тендерної пропозиції.
Запропонований товар не відповідає документам, які підтверджують необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що надає підстави вважати, що Учасником не виконано вимогу щодо надання у складі пропозиції Учасника документа, який підтверджує якісні та технічні характеристики предмету закупівлі у вигляді паспорта, у зв’язку з тим, що паспорт надано не на запропонований в «Тендерній пропозиції» товар.
5. Невідповідність інформації, яка вказана у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД , та інформації, яка міститься у паспорті на товар, на який йде посилання у таблиці.
Так, ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД , вказує показник “показник щодо часу безперервної роботи при навантаженні на 75 % становить 15 год” та робить посилання на паспорт на товар на сторінку 2, де нібито ця інформація вказана.
При цьому у паспорті на товар відсутня інформація на сторінці 2 про час безперервної роботи при навантаженні на 75 %.
Відповідно до п. 12 ч. 2 “Інші документи від учасника” Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати паспорт з відміткою ВТК (відділу технічного контролю) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Для підтвердження якості товару в складі пропозиції надаються: паспорт з відміткою ВТК (відділу технічного контролю) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства.
Тобто, паспорт на товар, який додано в складі тендерної пропозиції ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ”, видано зовсім на інший товар, ніж запропоновано у складі тендерної пропозиції.
6. Невідповідність інформації, яка вказана у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД , та інформації, яка міститься у паспорті на товар, на який йде посилання у таблиці.
Так, ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД , вказує показник "Гарантія" та робить посилання на паспорт сторінку 2, де нібито вказана ця інформація.
При цьому у паспорті на сторінці 2 дана інформація зовсім відсутня.
Відповідно до п. 12 ч. 2 “Інші документи від учасника” Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати паспорт з відміткою ВТК (відділу технічного контролю) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Для підтвердження якості товару в складі пропозиції надаються: паспорт з відміткою ВТК (відділу технічного контролю) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства.
Тобто, паспорт на товар, який додано в складі тендерної пропозиції ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ”, видано зовсім на інший товар, ніж запропоновано у складі тендерної пропозиції.
7. Невідповідність запропонованої гарантії на товар у складі тендерної пропозиції, а саме у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД, та у Інструкції з монтажу, експлуатації, технічного обслуговування
ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД , вказує показник "Гарантія" - 24 м.
При цьому в Інструкції з монтажу, експлуатації, технічного обслуговування гарантія - 1 рік.
Тобто, наявна невідповідність гарантії на товар, яка запропонована у складі тендерної пропозиції, із документами, які підтверджують технічні характеристики на товар.
8. Невідповідність гарантованого комплекту поставки, який викладено ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” у “Листі щодо комплекту поставки” Вих. № 20 від 28.04.2025 року , комплекту поставки, який зазначено у технічній картці на товар.
Відповідно до технічної картки на товар
У складі тендерної пропозиції ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” надано “Лист щодо комплекту поставки” Вих. № 20 від 28.04.2025 року, у якому комплект поставки відрізняються від комплекту поставки, який гарантовано у технічній картці на товар.
9. Назва запропонованого товару в частині виробника у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД , відрізняється від назви, яка вказана в Інструкції з монтажу, експлуатації, технічного обслуговування
ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” заявляє у складі тендерної пропозиції, що виробником дизельного генератора є ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ”.
В Інструкції з монтажу, експлуатації, технічного обслуговування на сторінці 12 зазначено наступне
В Інструкції з монтажу, експлуатації, технічного обслуговування на сторінці 24 зазначено наступне
Тобто, Інструкція з монтажу, експлуатації, технічного обслуговування видана на зовсім інший товар, ніж запропоновано у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 15 ч. 2 “Інші документи від учасника” Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати інструкцію з монтажу, експлуатації, технічного обслуговування на українськой мові.
Надана ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” Інструкція видана на товар виробництва “DAREX ENERGY”, при цьому у складі тендерної пропозиції ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” заявляє про товар власного виробництва.
Отже, назва виробника в Інструкції не відповідає чітко зазначеній назві виробника у технічній пропозиції Учасника, і дає підстави вважати, що Інструкція надана не на той товар, що був запропонований Учасником.
Таким чином, можна стверджувати, що Учасник не надав документ (Інструкція з монтажу, експлуатації, технічного обслуговування), яка би підтверджував технічні характеристики запропонованого товару, адже Інструкція містить відмінну назву виробника від тієї, яка зазначена в технічній пропозиції Учасника.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” є такою, що НЕ відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації, а отже, НАЯВНІ підставі для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Разом з тим, Замовником не було відхилено тендерну пропозицію, а замість відхилення було визнано переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник зобов'язаний був відхилити таку пропозицію тендерну пропозицію ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ”, але не зробив цього, чим фактично порушив вимоги законодавства у сфері публічних закупівель.
Зважаючи на Протокольне рішення уповноваженої особи № 56 від 05.05.2025, Замовник порушив права та законні інтереси ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна, визнавши тендерну пропозицію Учасника ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” переможцем.
У зв’язку з чим рішення щодо визнання тендерної пропозиції Учасника ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” переможцем є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Враховуючи наведене, Скаржник зазначає, що Замовником свідомо порушено принципи здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення щодо визнання тендерної пропозиції учасника ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” переможцем.
Враховуючи вищевикладене,
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника Головне управління Національної поліції в Луганській області під час здійснення процедури закупівлі ідентифікатор UA-2025-04-22-010924-a, предмет закупівлі: ДК 021:2015: 31120000-3: Генератори (дизель-генератор) 1 штука.
3. Зобов’язати Замовника Головне управління Національної поліції в Луганській області скасувати рішення уповноваженої особи від 05.05.2025 № 56 щодо визнання тендерної пропозиції учасника ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” переможцем та прийняття рішення щодо наміру укласти договір.
Додатки:
1. Протокол уповноваженої особи Головного управління Національної поліції в Луганській області № 56 від 05.05.2025.
2. Тендерна документація з Додатками.
3. Порівняльна таблиця за вих. № 23 від 28.04.2025 року ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ”.
4. Паспорт на товар.
5. Інструкція з монтажу, експлуатації, технічного обслуговування.
6. Технічній картці на товар
на рішення Замовника від 05.05.2025 про визнання переможцем
ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” (код ЄДРПОУ 30375547)
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
22.04.2025 Замовником Головне управління Національної поліції в Луганській області було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор UA-2025-04-22-010924-a.
Предметом закупівлі є ДК 021:2015 31120000-3: Генератори (дизель-генератор) 1 штука. Очікувана вартість: 686 361,67 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Дніпро. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2025.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2025 року.
Відповідно до Реєстру отриманих тендерних пропозицій по закупівлі UA-2025-04-22-010924-a найменування учасників (ідентифікаційний код учасника в ЄДР, дата та час подання тендерної пропозиції):
1. ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» (код ЄДРПОУ 30375547) 01 травня 2025 15:06.
2. ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна (РНОКПП 3423906888) 01 травня 2025 13:53.
3. ТОВ "СМАРТ ГРІД" (код ЄДРПОУ 44680662) 01 травня 2025 17:10.
Початок аукціону заплановано на 02 травня 2025. Аукціон завершився 2-го травня 2025 о 11:07, відповідно до результатів аукціону було отримано три пропозиції:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" - 663 825,00 грн.
2. ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна - 575 000,00 грн
3. ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» - 571 500,00 грн.
Тобто, ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна подано тендерну пропозицію та взято участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ», яка не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
05.05.2025 відповідно до протоколу уповноваженої особи Головного управління Національної поліції в Луганській області № 56 від 05.05.2025 за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» визнано переможцем за процедурою “відкриті торги” (з особливостями) на закупівлю ДК 021:2015: 31120000-3: Генератори (дизель-генератор) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-22-010924-a) з пропозицією 571 500,00 грн. та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
В протоколі вказано, що за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” встановлено, що вона відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
Щодо неправомірного визнання переможцем тендерної пропозиції
ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ»
Скаржник ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна не погоджується з рішенням Замовника щодо результатів розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» та вважає рішення Замовника протиправним, таким, що суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель, порушує принципи відкритості, прозорості, добросовісної конкуренції, рівного ставлення та недискримінації учасників.
На думку Скаржника, рішення Замовника призвело до безпідставного обмеження його законного права на отримання справедливої оцінки поданої тендерної пропозиції, а отже і подальшого визнання переможцем Скаржника та можливості укласти договір щодо поставки товару.
Крім того, вищезазначене рішення Замовника є таким, що дискредитує саму процедуру закупівлі як інструмент об’єктивного та неупередженого вибору постачальника товарів, у зв’язку з наступним:
1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” Учасники мають заповнити таблицю порівняльних характеристик запропонованого Товару за формою нижче та надати в складі тендерної пропозиції.
Замовником встановлено у Додатку 2 до Тендерної документації Вимоги до предмету закупівлі, а саме четверта колонка - “Технічні характеристики Товару, що пропонується (з посиланням на сторінку Інструкції, специфікації, паспорту, тощо, в яких повинно бути зазначені точні моделі та марки обладнання (двигун, альтернатор, інше)”
ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» у наданому документі під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 року в частині вимоги до контролера керування ДГ (вимірювання) НЕ вказано посилання на сторінку Інструкції, специфікації, паспорту, тощо, в яких повинно бути зазначені точні моделі та марки обладнання (двигун, альтернатор, інше).
Тобто, документ ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 року не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме Додатку 2, оскільки ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” в частині вимоги до контролера керування ДГ (вимірювання) НЕ дотримано вимогу тендерної документації та НЕ вказано посилання на сторінку Інструкції, специфікації, паспорту, тощо, в яких повинно бути зазначені точні моделі та марки обладнання (двигун, альтернатор, інше).
2. Не відповідність моделі/типу двигуна запропонованого товару у паспорті на товар на сторінці 2 відповідно до вказаного у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток до Тендерної документації
Так, у паспорті на товар на сторінці 2 вказано, двигун - 4М10G6D0/S.
При цьому, у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД двигун - 4M10G110/5
Також у Технічній картці на товар вказана інша модель двигуна, ніж та про яку ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” заявляє у СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД двигун - 4M10G110/5.
Відповідно до п. 12 ч. 2 “Інші документи від учасника” Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати паспорт з відміткою ВТК (відділу технічного контролю) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Для підтвердження якості товару в складі пропозиції надаються: паспорт з відміткою ВТК (відділу технічного контролю) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства.
Тобто, паспорт на товар, який додано в складі тендерної пропозиції ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ”, видано зовсім на інший товар, ніж запропоновано у складі тендерної пропозиції.
Запропонований товар не відповідає документам, які підтверджують необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що надає підстави вважати, що Учасником не виконано вимогу щодо надання у складі пропозиції Учасника документа, який підтверджує якісні та технічні характеристики предмету закупівлі у вигляді паспорта, у зв’язку з тим, що паспорт надано не на запропонований в «Тендерній пропозиції» товар.
Отже, назва моделі/типу двигуна в паспорті на товар не відповідає чітко зазначеній моделі/типу двигуна у технічній пропозиції Учасника, і дає підстави вважати, що паспорт надано не на той товар, що був запропонований Учасником.
Таким чином, можна стверджувати, що Учасник не надав документ (паспорт з відміткою ВТК виробника), який би підтверджував технічні характеристики запропонованого товару, адже паспорт містить відмінну назву моделі/типу двигуна від тієї, яка зазначена в технічній пропозиції Учасника.
3. Невідповідність запропонованого товару у показниках розходу палива на 75% навантаження у паспорті на товар на сторінці 2 та у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД
Так, у паспорті на товар на сторінці 2 вказано, що розхід палива на 75% навантаження - 16,4 л.
У порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД, запропонований ТОВАР У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ - розхід палива на 75% навантаження - 16 л.
Відповідно до п. 12 ч. 2 “Інші документи від учасника” Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати паспорт з відміткою ВТК (відділу технічного контролю) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Для підтвердження якості товару в складі пропозиції надаються: паспорт з відміткою ВТК (відділу технічного контролю) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства.
Тобто, паспорт на товар, який додано в складі тендерної пропозиції ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ”, видано зовсім на інший товар, ніж запропоновано у складі тендерної пропозиції.
Запропонований товар не відповідає документам, які підтверджують необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що надає підстави вважати, що Учасником не виконано вимогу щодо надання у складі пропозиції Учасника документа, який підтверджує якісні та технічні характеристики предмету закупівлі у вигляді паспорта, у зв’язку з тим, що паспорт надано не на запропонований в «Тендерній пропозиції» товар.
4. Невідповідність габаритних розмірів запропонованого товару у паспорті на товар на сторінці 2 та у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД
Так, у паспорті на товар на сторінці 2 зазначено габаритні розміри товару - 2750х1100х1300 мм.
У порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД габаритні розміри товару запропонованого товару - 2750х1100х1700 мм.
Відповідно до п. 12 ч. 2 “Інші документи від учасника” Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати паспорт з відміткою ВТК (відділу технічного контролю) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Для підтвердження якості товару в складі пропозиції надаються: паспорт з відміткою ВТК (відділу технічного контролю) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства.
Тобто, паспорт на товар, який додано в складі тендерної пропозиції ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ”, видано зовсім на інший товар, ніж запропоновано у складі тендерної пропозиції.
Запропонований товар не відповідає документам, які підтверджують необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що надає підстави вважати, що Учасником не виконано вимогу щодо надання у складі пропозиції Учасника документа, який підтверджує якісні та технічні характеристики предмету закупівлі у вигляді паспорта, у зв’язку з тим, що паспорт надано не на запропонований в «Тендерній пропозиції» товар.
5. Невідповідність інформації, яка вказана у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД , та інформації, яка міститься у паспорті на товар, на який йде посилання у таблиці.
Так, ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД , вказує показник “показник щодо часу безперервної роботи при навантаженні на 75 % становить 15 год” та робить посилання на паспорт на товар на сторінку 2, де нібито ця інформація вказана.
При цьому у паспорті на товар відсутня інформація на сторінці 2 про час безперервної роботи при навантаженні на 75 %.
Відповідно до п. 12 ч. 2 “Інші документи від учасника” Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати паспорт з відміткою ВТК (відділу технічного контролю) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Для підтвердження якості товару в складі пропозиції надаються: паспорт з відміткою ВТК (відділу технічного контролю) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства.
Тобто, паспорт на товар, який додано в складі тендерної пропозиції ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ”, видано зовсім на інший товар, ніж запропоновано у складі тендерної пропозиції.
6. Невідповідність інформації, яка вказана у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД , та інформації, яка міститься у паспорті на товар, на який йде посилання у таблиці.
Так, ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД , вказує показник "Гарантія" та робить посилання на паспорт сторінку 2, де нібито вказана ця інформація.
При цьому у паспорті на сторінці 2 дана інформація зовсім відсутня.
Відповідно до п. 12 ч. 2 “Інші документи від учасника” Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати паспорт з відміткою ВТК (відділу технічного контролю) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Для підтвердження якості товару в складі пропозиції надаються: паспорт з відміткою ВТК (відділу технічного контролю) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства.
Тобто, паспорт на товар, який додано в складі тендерної пропозиції ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ”, видано зовсім на інший товар, ніж запропоновано у складі тендерної пропозиції.
7. Невідповідність запропонованої гарантії на товар у складі тендерної пропозиції, а саме у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД, та у Інструкції з монтажу, експлуатації, технічного обслуговування
ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД , вказує показник "Гарантія" - 24 м.
При цьому в Інструкції з монтажу, експлуатації, технічного обслуговування гарантія - 1 рік.
Тобто, наявна невідповідність гарантії на товар, яка запропонована у складі тендерної пропозиції, із документами, які підтверджують технічні характеристики на товар.
8. Невідповідність гарантованого комплекту поставки, який викладено ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” у “Листі щодо комплекту поставки” Вих. № 20 від 28.04.2025 року , комплекту поставки, який зазначено у технічній картці на товар.
Відповідно до технічної картки на товар
У складі тендерної пропозиції ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” надано “Лист щодо комплекту поставки” Вих. № 20 від 28.04.2025 року, у якому комплект поставки відрізняються від комплекту поставки, який гарантовано у технічній картці на товар.
9. Назва запропонованого товару в частині виробника у порівняльній таблиці у четвертій колонці документу під назвою “порівняльна таблиця” вих. № 23 від 28.04.2025 Додаток 2 до ТД , відрізняється від назви, яка вказана в Інструкції з монтажу, експлуатації, технічного обслуговування
ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” заявляє у складі тендерної пропозиції, що виробником дизельного генератора є ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ”.
В Інструкції з монтажу, експлуатації, технічного обслуговування на сторінці 12 зазначено наступне
В Інструкції з монтажу, експлуатації, технічного обслуговування на сторінці 24 зазначено наступне
Тобто, Інструкція з монтажу, експлуатації, технічного обслуговування видана на зовсім інший товар, ніж запропоновано у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 15 ч. 2 “Інші документи від учасника” Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати інструкцію з монтажу, експлуатації, технічного обслуговування на українськой мові.
Надана ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” Інструкція видана на товар виробництва “DAREX ENERGY”, при цьому у складі тендерної пропозиції ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” заявляє про товар власного виробництва.
Отже, назва виробника в Інструкції не відповідає чітко зазначеній назві виробника у технічній пропозиції Учасника, і дає підстави вважати, що Інструкція надана не на той товар, що був запропонований Учасником.
Таким чином, можна стверджувати, що Учасник не надав документ (Інструкція з монтажу, експлуатації, технічного обслуговування), яка би підтверджував технічні характеристики запропонованого товару, адже Інструкція містить відмінну назву виробника від тієї, яка зазначена в технічній пропозиції Учасника.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” є такою, що НЕ відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації, а отже, НАЯВНІ підставі для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Разом з тим, Замовником не було відхилено тендерну пропозицію, а замість відхилення було визнано переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник зобов'язаний був відхилити таку пропозицію тендерну пропозицію ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ”, але не зробив цього, чим фактично порушив вимоги законодавства у сфері публічних закупівель.
Зважаючи на Протокольне рішення уповноваженої особи № 56 від 05.05.2025, Замовник порушив права та законні інтереси ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна, визнавши тендерну пропозицію Учасника ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” переможцем.
У зв’язку з чим рішення щодо визнання тендерної пропозиції Учасника ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” переможцем є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Враховуючи наведене, Скаржник зазначає, що Замовником свідомо порушено принципи здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення щодо визнання тендерної пропозиції учасника ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” переможцем.
Враховуючи вищевикладене,
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника Головне управління Національної поліції в Луганській області під час здійснення процедури закупівлі ідентифікатор UA-2025-04-22-010924-a, предмет закупівлі: ДК 021:2015: 31120000-3: Генератори (дизель-генератор) 1 штука.
3. Зобов’язати Замовника Головне управління Національної поліції в Луганській області скасувати рішення уповноваженої особи від 05.05.2025 № 56 щодо визнання тендерної пропозиції учасника ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” переможцем та прийняття рішення щодо наміру укласти договір.
Додатки:
1. Протокол уповноваженої особи Головного управління Національної поліції в Луганській області № 56 від 05.05.2025.
2. Тендерна документація з Додатками.
3. Порівняльна таблиця за вих. № 23 від 28.04.2025 року ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ”.
4. Паспорт на товар.
5. Інструкція з монтажу, експлуатації, технічного обслуговування.
6. Технічній картці на товар
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника Головне управління Національної поліції в Луганській області під час здійснення процедури закупівлі ідентифікатор UA-2025-04-22-010924-a, предмет закупівлі: ДК 021:2015: 31120000-3: Генератори (дизель-генератор) 1 штука. 3. Зобов’язати Замовника Головне управління Національної поліції в Луганській області скасувати рішення уповноваженої особи від 05.05.2025 № 56 щодо визнання тендерної пропозиції учасника ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ” переможцем та прийняття рішення щодо наміру укласти договір.