• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 – 3168 (31680000-6) – електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (вставка вугільна тролейбусна 2 УГА-1 (армована і посилена металевою сіткою), вставка вугільна тролейбусна типу 2 УГАМ-1 (армована міддю і посилена металевою сіткою)

Закупівля оголошена з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівлель товарів робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178.Всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) засвідчується нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Не перекладаються з російської на українську мову такі документи: первинні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, а також ті, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою.

Завершена

673 740.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 737.00 UAH
Період оскарження: 22.04.2025 13:24 - 27.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: dd53d8e2e1724826a8b94fe8ebaa54c8
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-22-005638-a.b1
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
ЗАПОРІЗЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МІСЬКОГО ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ „ЗАПОРІЖЕЛЕКТРОТРАНС” (далі за текстом – Замовник) порушило законодавство України у сфері публічних закупівель шляхом ухвалення рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Карповича С.В., ІПН 2834016330, за предметом закупівлі: «Код за ДК 021:2015 - 3168 (31680000-6) - електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (вставка вугільна тролейбусна 2 УГА-1 (армована і посилена металевою сіткою), вставка вугільна тролейбусна типу 2 УГАМ-1 (армована міддю і посилена металевою сіткою)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-22-005638-а). І. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ Рішенням Уповноваженої особи Замовника №90 від 22.04.2025 затверджено Тендерну документацію на проведення відкритих торгів: код за ДК 021:2015 – 3168 (31680000-6) – електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (вставка вугільна тролейбусна 2 УГА-1 (армована і посилена металевою сіткою), вставка вугільна тролейбусна типу 2 УГАМ-1 (армована міддю і посилена металевою сіткою) (далі за текстом –Документація, ТД). Замовник розмістив в системі електронних публічних закупівель Prozorro оголошення про проведення відкритих торгів з ідентифікатором закупівлі UA-2025-04-22-005638-a за предметом закупівлі: 38000 шт. - вставка вугільна тролейбусна 2 УГА-1 (армована і посилена металевою сіткою), 120 шт. - вставка вугільна тролейбусна типу 2 УГАМ-1 (армована міддю і посилена металевою сіткою). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025. ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання. Умови оплати: післяоплата 90 календарних днів. Для участі у процедурі вказаних торгів свої тендерні пропозиції подали наступні суб’єкти господарювання: - ФОП Карпович С.В., (РНОКПП 2834016330), ціна пропозиції – 572 760,00 грн. (надалі за текстом – Скаржник); - ТОВ "ЗАПОРІЖТЕХБУДСЕРВІС" (Ідентифікаційний код 30545961), ціна пропозиції – 626 000,00 грн. Розділом 5 «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» Документації регламентовано, що Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно з обраною системою оподаткування (в т.ч. ПДВ). Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Переможцем обирається Учасник, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною. Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №101 від 02.05.2025 (надалі – Протокол) за результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція ФОП Карповича С.В., ІПН 2834016330. Однак, зазначеним Протоколом тендерну пропозицію Скаржника було відхилене на підставі абз. 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Дата розгляду скарги: 16.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.05.2025 15:21
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.05.2025 17:49
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАРПОВИЧ СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Сергій Карпович 380669340340 s.v.karpovichvolya@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 87ddaad4c94b44ff9dc22cf44c4fed0d
Заголовок пункту скарги: Відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ІІ. ОБГРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ У СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ІНТЕРЕСІВ
Як вбачається зі змісту мотивувальної частини Протоколу за результатами розгляду документів, наданих ФОП Карпович С.В., у складі своєї тендерної пропозиції, встановлено невідповідність поданої пропозиції технічним вимогам Замовника.
А саме, відповідно до умов даної закупівлі Замовник має на меті закупити: 1) вставка вугільна тролейбусна 2 УГА-1 (армована і посилена металевою сіткою); 2) вставка вугільна тролейбусна 2 УГАМ-1 (армована міддю і посилена металевою сіткою).
При цьому, учасником запропоновано: щодо позиції 1 - вставки ВКТ-2-В виробництва ТОВ «ЛЕГ»; щодо позиції 2 - вставки ВКТ-1-3 виробництва ТОВ «ЛЕГ».
Однак у наданій учасником інформації про технічні та якісні характеристики запропонованих вугільник вставок (відповідно до заповненої форми додатку № 4 до тендерної документації) відсутня інформація про їх армування і посилення.
Також, з технічних паспортів (сертифікатів якості) № 6474 та № 6473, що надані учасником у складі його тендерної пропозиції на підтвердження якості пропонованого товару та відповідності його ТУ та діючим стандартам, також не вбачається, що запропоновані учасником вставки ВКТ-2-В та ВКТ-1-3 є армованими та посиленими металевою сіткою.
Отже, на думку Замовника, запропоновані учасником вставки ВКТ-2-В та вставки ВКТ-1-3 не є еквівалентом тих вставок, що є предметом даної закупівлі.
Натомість, Скаржник вважає таку позицію Замовника хибною, а ухвалене рішення таким, що не відповідає вимогам діючого законодавства та Документації з огляду на таке.
Пунктом 1 розділу 3 Документації Замовник встановив наступний зміст і спосіб подання тендерної пропозиції:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження файлів з нижченаведеними документами у сканованому вигляді, зокрема, інформацією та документами про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі, а саме технічну специфікацію, згідно Додатку №4».
Відповідно до пункту 6 розділу 3 Документації, зокрема встановлені вимоги до учасників щодо підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником;
- Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону та зазначені у Додатку №4 цієї документації;
- Всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Так, у складі затвердженої Документації міститься наступний Додаток: Додаток № 4 До тендерної документації.

З системного аналізу змісту колонок 2 та 3 цього Додатку №4 вбачається, що такі ознаки предмету закупівлі як «армована і посилена металевою сіткою» (поз. 1) та «армована міддю та посилена металевою сіткою» (поз. 2) містяться виключно у найменуванні предмету закупівлі, однак до обов’язкових технічних характеристик предмету закупівлі, перелік яких є вичерпним, зазначені ознаки не включені.
Слід також зазначити, що найменування товару, як правило, присвоюється кожним виробником на свій розсуд, виходячи з власного бачення того, яка саме інформація повинна бути представлена.
В даній закупівлі Замовник використав для найменування предмету закупівлі найменування товару конкретного виробника - ТОВ "ЗАПОРІЖТЕХБУДСЕРВІС", але це не означає, що найменування товару іншого виробника повинно збігатися чи мати тотожні елементи з найменування предмету закупівлі, більш того, це також взагалі не означає, що еквівалентний товар повинен бути обов’язково армований та посилений металевою сіткою, адже визначальним є саме відповідність еквівалентного товару технічним та якісним характеристикам, встановленим Замовником до предмету закупівлі.
Скаржником у складі його тендерної пропозиції в електронному виді було надано документ під назвою «Технічна специфікація», в якій ним була наведена інформація про технічні та якісні характеристики еквівалентного товару.
Також, на підтвердження інформації, зазначеної у Технічній специфікації, Скаржником у складі тендерної пропозиції були надані паспорти (сертифікати якості) № 6474 та № 6473,
З наданої у специфікації та паспортах (сертифікатах якості) інформації можна зробити висновок, що еквівалентний товар за своїми технічними та якісними характеристиками відповідає, а по деяким позиціям навіть перевершує, технічні та якісні характеристики, встановлені Замовником до предмету закупівлі.
Таким чином, усе наведене доводить, що Рішення Уповноваженої особи Замовника у формі Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №101 від 02.05.2025 щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника було передчасним та таким, що порушує права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників закупівлі в межах процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2025-04-22-005638-a, що є підставою для його скасування, як такого, що порушує норми діючого законодавства України в сфері публічних закупівель.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника