-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
1. Відро пластикове з кришкою, 5 л - 20 шт.; 2. Бак пластиковий 40 л з кришкою - 5 шт.; 3. Відро з поворотною кришкою Trento DECO - 30 шт.; 4. Відро господарське на 14 л - 22 шт.; 5. Бак для брудної білизни - 2 шт.
Завершена
13 428.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 402.84 UAH
мін. крок: 3% або 402.84 UAH
Період оскарження:
04.10.2018 09:10 - 05.10.2018 09:30
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Номер:
e26e3ee8c380431492d82ee83afb4829
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-04-000138-c.c1
Назва:
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми не погоджуємось з Вашим рішенням стосовно нашої дискваліфікації на підставі наведених в протоколі обставин. Інформація стосовно нашої системи оподаткування є в вільному доступі. Ваш головний бухгалтер Проценко Н.М., як ніхто інший, про це прекрасно знає. Маючи наш індивідуальний податковий номер, можна у відкритих джерелах отримати всю інформацію по будь-якому субєкту господарювання, у т.ч. і інформацію про нашу реєстрацію у органах ДФС. Наказ №35 Зовнішторгвидаву та Закон України "про публічні закупівлі" стверджують, що замовники не в праві вимагати від учасників інформацію, яка міститься у відкритих джерелах інформації, а тим паче дискваліфіковувати учасників на підставі цього. Однією із основних задач будь-якого бюджетного або комунального підприємства, яке здійснює свою господарську діяльність за бюджеьні кошти або кошти місцевих бюджетів, є економія цих самих коштів. Різниця в ціні на 35% з акцептованим вами другим учасником є більше ніж достатньою, щоб самостійно подивитися цю інформацію у відкритих реєстрах. Регламент проведення допорогових закупівель не забороняє Замовнику звертатися до учасників за для отримання будь-якої, на його думку, необхідної інформації навіть після проведення аукціону. Жодного звернення з боку співробітників Замовника до нас не було. Ми би з радістю надали вам необхідну інформацію. Просимо відмінити своє рішення про нашу дискваліфікацію та повернути нашу пропозицію до оцінки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2018 10:17
Вирішення:
Відповідь на вимогу до закупівлі UA-2018-10-04-000138-c
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
12.10.2018 14:20
Підтвердження вирішення:
Тендерним комітетом Київської міської клінічної лікарні № 18 (далі – Комітет) розглянуто Ваше звернення щодо перегляду рішення Комітету (протокол № 1793 від 10.10.2018 року) про відхилення Вашої пропозиції у зв’язку з ненаданням копії свідоцтва або витягу про реєстрацію учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку або пояснення про відсутність. Повідомляємо, що закупівля, в якій Ви приймали участь належить до допорогових, порядок проведення яких визначений Порядком здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), затвердженим наказом Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35. Відповідно до п.п 6.3. Порядку ,під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Таким чином, вимоги щодо надання учасниками копії свідоцтва або витягу про реєстрацію учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку встановлені відповідно до п.п.6.3. Порядку. Враховуючи вищевикладене відсутні законні підстави для перегляду рішення Тендерного комітету (протокол № 1793 від 10.10.2018 року) щодо відхилення Вашої пропозиції.