-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Меблі офісні
Меблі офісні(столи письмові, шафи одежні ,тумби)
Завершена
185 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 925.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 925.00 UAH
Період оскарження:
08.10.2018 12:45 - 11.10.2018 09:00
Вимога
Відхилено
Меблі офісні
Номер:
1e6f33cb824a4340bd5ac4113b9ca6ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-08-001036-c.a1
Назва:
Меблі офісні
Вимога:
Лист-скарага.
Розглядаючи нашу тендерну пропозицію по закупівлі замовник відмовив нам аргументуючи це тим, що нами не було надано сертифікат відповідності на меблі підприємства "Новий Стиль" і тим що замовник хотів меблі саме цієї фабрики дискримінуючи цим самим нас як виробника з великим досвідом роботи. Нами було надано в тендерній документації сертифікат на нашу продукцію ISO 9001 підтверджуючи цим високу якість нашої продуції та гарантійний лист на поставку товару. Мушу зауважити, що сертифіката на саме цю продукцію немає в жодного з учасників які приймали участь в торгах, протокол про відмову підписаний тільки головою тендерного комітету, підписів і прізвища інших представників тендерного комітету не вказані у протоколі. Виходячі з вище сказаного виникає питання про об'єктивність в розгяді тендерних пропозицій. Просимо Вас переглянути Ваше рішення, в іншому випадку нами буде ініційоване розслідування відповідними органами даної закупівлі. З повагою директор ТзОВ "Штеллє-Україна" Ковбас Б.П.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.10.2018 10:27
Вирішення:
Дана Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок), таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників." Тобто зазначення "еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком. З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує замовник не є ознакою дискримінації.
Статус вимоги:
Відхилено