-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 33600000-6 – Фармацевтична продукція (лікарські засоби) (Acetylcysteine; Amitriptyline; Acetylsalicylic acid; Acetylsalicylic acid, combinations excl. psycholeptics; Amikacin; Amiodarone; Amiodarone; Amlodipine; Ammonia*; Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor; Bisoprolol; Calcium chloride; Captopril; Carbamazepine; Carvedilol; Cefazolin; Cefotaxime; Cyanocobalamin; Ciprofloxacin; Ceftazidime; Ceftriaxone; Clopidogrel; Comb drug; Dapagliflozin; Dexamethasone; Dexamethasone; Diclofenac; Diclofenac; Digoxin; Dopamine; Drotaverine; Drotaverine; Electrolytes; Nifedipine; Electrolytes; Electrolytes in combination with other drugs; Enoxaparin; Epinephrine; Fluconazole; Folic acid; Formoterol and beclomethasone; Furosemide; Furosemide; Gentamicin; Glucose; Glyceryl trinitrate; Hydrochlorothiazide; Hydrocortisone; Ibuprofen; Ibuprofen; Isosorbide dinitrate; Lactulose; Levofloxacin; Lidocaine; Loratadine; Magnesium sulfate; Mannitol; Medicinal charcoal; Mentha piperita**; Metamizole sodium; Meropenem; Metoclopramide; Metoprolol; Metronidazole; Multienzymes (lipase, protease etc.); Neostigmine; Nifedipine; Omeprazole; Ondansetron; Oseltamivir; Paracetamol; Povidone-iodine; Procaine; Azithromycin; Salbutamol; Senna glycosides; Sodium bicarbonate; Sodium chloride; Spironolactone; Simvastatin; Sufentanil; Sufentanil; Theophylline; Tranexamic acid; Tranexamic acid; Troxerutin; Troxerutin; combinations; Verapamil; Warfarin)
Завершена
687 528.78
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 437.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 437.64 UAH
Період оскарження:
21.04.2025 22:56 - 07.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю товарів ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція.
Номер:
836542c8fc91438085410b8ba6e04023
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-21-007724-a.a1
Назва:
СКАРГА щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю товарів ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 13.09.2019 № 12959.pdf 25.04.2025 12:32
- Доказ позиція_57 Лоразепам.docx 25.04.2025 12:32
- Довідка.pdf 25.04.2025 12:32
- Доказ позиція_27 Сибазон.docx 25.04.2025 12:32
- ІНСТРУКЦІЯ_ЛОРАЗЕПАМ.docx 25.04.2025 12:32
- Додаток №3 до ТД.pdf 25.04.2025 12:32
- ІНСТРУКЦІЯ_СИБАЗОН.docx 25.04.2025 12:32
- Скарга АМКУ Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради від 24.04.2025.doc 25.04.2025 12:32
- sign.p7s 25.04.2025 12:34
- Рішення від 29.04.2025 № 6758.pdf 29.04.2025 16:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2025 № 7306.pdf 08.05.2025 11:22
- рішення від 07.05.2025 № 7306.pdf 12.05.2025 18:28
- Відповідь 2025-05-02-0001.pdf 02.05.2025 22:07
- Відповідь АМКУ на 01.05.25.docx 02.05.2025 22:07
- Тендерна документація ліки (зі змінами від 02.06.25).pdf 02.06.2025 12:10
- протокол 10-06 від 02.06.2025 року про внесення змін.pdf 02.06.2025 12:10
- Ліки.pdf 02.06.2025 12:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.04.2025 14:58
Дата розгляду скарги:
07.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.04.2025 16:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.05.2025 18:29
Дата виконання рішення Замовником:
02.06.2025 12:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Повідомляємо, що управління охорони здоров’я Кам’янської міської ради виконало рішення АМКУ №7306-р/пк-пз від 07.05.2025 року, та внесло зміни у ТД закупівлі ДК 021:2015 - 33600000-6 – Фармацевтична продукція (лікарські засоби).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5f80bdd96fc94b6d9e06766bb034c836
Заголовок пункту скарги:
До єдиного предмету закупівлі відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги)» Замовником включено препарати, які підпадають під дію Закону України № 60/95-ВР від 15.02.1995 року «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори»".
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
До єдиного предмету закупівлі відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги)» Замовником включено препарати, які підпадають під дію Закону України № 60/95-ВР від 15.02.1995 року «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори», а саме:
• Поз. №27: Diazepam, Сибазон, розчин для ін’єкцій 5 мг/мл по 2 мл в ампулах № 10
• Поз. № 57 Lorazepam, Лоразепам-ЗН, розчин для ін’єкцій 2 мг/мл по 1 мл в ампулі № 10(5х2) у блістерах у коробці з картону
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори з урахуванням доцільності їх використання у медичній практиці та залежно від ступеня їх небезпечності для здоров'я людини і застосовуваних заходів контролю за їх обігом включаються до відповідно пронумерованих списків таблиць Переліку.
Таблиця III Переліку містить наркотичні засоби і психотропні речовини, включені до списків № 1 і № 2, обіг яких в Україні обмежено та стосовно яких допускаються виключення деяких заходів контролю.
Список № 2 Таблиця III Переліку «Психотропні речовини, обіг яких обмежено і стосовно яких допускаються виключення деяких заходів контролю» містить такі позиції:
Діазепам 7-хлор-1,3-дигідро-1-метил-5-феніл-2H-1,4-бензодіазепін-2-он
Лоразепам 7-хлор-5-(o-хлорфеніл)-1,3-дигідро-3-гідрокси-2H-1,4-бензодіазепін-2-он
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» на території України встановлюються заходи контролю за обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що передбачають, зокрема, ліцензування відповідних видів діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб'єкти господарювання, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і перекурсорів, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Предмет закупівлі та необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики визначені Замовником у Додатку №3 Тендерної документації, а саме предмет закупівлі об’єднує 91 найменування лікарських засобів, в тому числі препарати, які підпадають під дію Закону України № 60/95-ВР від 15.02.1995 року «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори».
Відповідно до ч. 2 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію.
Тобто потенційний учасник в неподільній частині предмету закупівлі повинен надати пропозицію одночасно за ВСІМА найменуваннями МНН (у кількості 91) та з дотриманням ВСІХ технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, визначених замовником в Додатку 3 Тендерної документації.
В Додатку № 3 Тендерної документації встановлено: У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Замовнику наступні документи, зокрема, п. 10 з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості, яких вимагає документація, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, термінами придатності, визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (-ів) / заявника (-ів) (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними термінами придатності, строками поставки, визначеними цією тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника. Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер та дата закупівлі у системі PROZORRO. Ця вимога стосується товарів, які підпадають під дію Закону України № 60/95-ВР від 15.02.1995 року «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» (зі змінами).
Пункт 3 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Отже, тендерна пропозиція учасника, що не відповідає умовам технічної специфікації (технічному завданню) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Тобто, якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений ТД, такий еквівалент повинен ПОВНІСТЮ відповідати ВСІМ характеристикам товару, що є предметом закупівлі, встановленими Документацією, зокрема, відповідати формі випуску, дозуванню, кількості в упаковці та іншим вимогам. Такі характеристики мають бути незмінними під час подання Учасниками своїх пропозицій - в іншому випадку пропозиція буде відхилена.
В той же час, Замовником об’єднано в неподільній частині предмету закупівлі разом з найменуваннями лікарських засобів, й найменування препаратів, які підпадають під дію Закону України № 60/95-ВР від 15.02.1995 року «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» та встановлюються заходи контролю за обігом таких препаратів, а також передбачають ліцензування відповідних видів діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що штучно унеможливлює доступ учасників до відкритих торгів на закупівлю фармацевтичної продукції та є необґрунтованим оскільки пропозиції будь-якого з учасників, у тому числі Скаржника, котрі не зможуть запропонувати певну позицію, що включена до неподільної частини предмету закупівлі, незалежно від можливості запропонувати всі інші позиції за конкурентними цінами, не будуть відповідати умовам документації та повинні бути відхилені Замовником відповідно до вищенаведених підстав.
Лікарські засоби по позиціями:
• Поз. №27: Diazepam, Сибазон, розчин для ін’єкцій 5 мг/мл по 2 мл в ампулах № 10
• Поз. № 57 Lorazepam, Лоразепам-ЗН, розчин для ін’єкцій 2 мг/мл по 1 мл в ампулі № 10(5х2) у блістерах у коробці з картону
включені в Перелік наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів відповідно до ст. 2 Закону України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» - доступ за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/770-2000-%D0%BF#n11
Докази знаходження зазначених лікарських засобів в Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів , наведені у додатку до цієї скарги.
Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, ТОВ «СТМ-Фарм».
Встановлені замовником дискримінаційні умови тендерної документації грубо порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII зі змінами (далі – Закон), а саме:
-добросовісної конкуренції серед учасників;
-максимальної економії, ефективності та пропорційністі;
-недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
-відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
та, як наслідок, обмежують коло потенційних учасників, зокрема позбавляють ТОВ «СТМ-Фарм» реалізувати своє право на участь у конкурентному змаганні в межах наявної процедури, що в тому числі нівелює дотримання замовником максимальної економії публічних коштів та позбавляє його можливості обирати між більшої кількості учасників найвигіднішу пропозицію.
Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої
статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні
інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи
недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель,
передбачених Законом.
Звертаємо також увагу, що на сайті АМКУ у розділі Узагальнена практика Колегії АМКУ: типові причини оскарження закупівель - розміщені рішення Постійної колегії АМКУ, відповідно до яких АМКУ оцінює об`єднання замовником різної продукції (серед котрих є «ексклюзивні» позиції), в один лот, як порушення принципів здійснення закупівель та обмеження конкуренції для інших учасників та виробників, які не можуть запропонувати одночасно всі позиції за Лотом – прин-скрин з сайту АМКУ з рішеннями колегії, якими Замовника зобов’язано внести зміни шляхом виділення в окремий Лот «ексклюзивних» позицій за посиланням https://amcu.gov.ua/news/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-tipovi-prichini-oskarzhennya-zakupivel -
• Поз. №27: Diazepam, Сибазон, розчин для ін’єкцій 5 мг/мл по 2 мл в ампулах № 10
• Поз. № 57 Lorazepam, Лоразепам-ЗН, розчин для ін’єкцій 2 мг/мл по 1 мл в ампулі № 10(5х2) у блістерах у коробці з картону
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори з урахуванням доцільності їх використання у медичній практиці та залежно від ступеня їх небезпечності для здоров'я людини і застосовуваних заходів контролю за їх обігом включаються до відповідно пронумерованих списків таблиць Переліку.
Таблиця III Переліку містить наркотичні засоби і психотропні речовини, включені до списків № 1 і № 2, обіг яких в Україні обмежено та стосовно яких допускаються виключення деяких заходів контролю.
Список № 2 Таблиця III Переліку «Психотропні речовини, обіг яких обмежено і стосовно яких допускаються виключення деяких заходів контролю» містить такі позиції:
Діазепам 7-хлор-1,3-дигідро-1-метил-5-феніл-2H-1,4-бензодіазепін-2-он
Лоразепам 7-хлор-5-(o-хлорфеніл)-1,3-дигідро-3-гідрокси-2H-1,4-бензодіазепін-2-он
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» на території України встановлюються заходи контролю за обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що передбачають, зокрема, ліцензування відповідних видів діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб'єкти господарювання, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і перекурсорів, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Предмет закупівлі та необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики визначені Замовником у Додатку №3 Тендерної документації, а саме предмет закупівлі об’єднує 91 найменування лікарських засобів, в тому числі препарати, які підпадають під дію Закону України № 60/95-ВР від 15.02.1995 року «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори».
Відповідно до ч. 2 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію.
Тобто потенційний учасник в неподільній частині предмету закупівлі повинен надати пропозицію одночасно за ВСІМА найменуваннями МНН (у кількості 91) та з дотриманням ВСІХ технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, визначених замовником в Додатку 3 Тендерної документації.
В Додатку № 3 Тендерної документації встановлено: У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Замовнику наступні документи, зокрема, п. 10 з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості, яких вимагає документація, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, термінами придатності, визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (-ів) / заявника (-ів) (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними термінами придатності, строками поставки, визначеними цією тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника. Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер та дата закупівлі у системі PROZORRO. Ця вимога стосується товарів, які підпадають під дію Закону України № 60/95-ВР від 15.02.1995 року «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» (зі змінами).
Пункт 3 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Отже, тендерна пропозиція учасника, що не відповідає умовам технічної специфікації (технічному завданню) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Тобто, якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений ТД, такий еквівалент повинен ПОВНІСТЮ відповідати ВСІМ характеристикам товару, що є предметом закупівлі, встановленими Документацією, зокрема, відповідати формі випуску, дозуванню, кількості в упаковці та іншим вимогам. Такі характеристики мають бути незмінними під час подання Учасниками своїх пропозицій - в іншому випадку пропозиція буде відхилена.
В той же час, Замовником об’єднано в неподільній частині предмету закупівлі разом з найменуваннями лікарських засобів, й найменування препаратів, які підпадають під дію Закону України № 60/95-ВР від 15.02.1995 року «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» та встановлюються заходи контролю за обігом таких препаратів, а також передбачають ліцензування відповідних видів діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що штучно унеможливлює доступ учасників до відкритих торгів на закупівлю фармацевтичної продукції та є необґрунтованим оскільки пропозиції будь-якого з учасників, у тому числі Скаржника, котрі не зможуть запропонувати певну позицію, що включена до неподільної частини предмету закупівлі, незалежно від можливості запропонувати всі інші позиції за конкурентними цінами, не будуть відповідати умовам документації та повинні бути відхилені Замовником відповідно до вищенаведених підстав.
Лікарські засоби по позиціями:
• Поз. №27: Diazepam, Сибазон, розчин для ін’єкцій 5 мг/мл по 2 мл в ампулах № 10
• Поз. № 57 Lorazepam, Лоразепам-ЗН, розчин для ін’єкцій 2 мг/мл по 1 мл в ампулі № 10(5х2) у блістерах у коробці з картону
включені в Перелік наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів відповідно до ст. 2 Закону України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» - доступ за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/770-2000-%D0%BF#n11
Докази знаходження зазначених лікарських засобів в Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів , наведені у додатку до цієї скарги.
Наведені документи свідчать, що потенційні учасники повинні запропонувати у складі пропозиції продукцію лише певного, конкретного ОДНОГО виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, ТОВ «СТМ-Фарм».
Встановлені замовником дискримінаційні умови тендерної документації грубо порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII зі змінами (далі – Закон), а саме:
-добросовісної конкуренції серед учасників;
-максимальної економії, ефективності та пропорційністі;
-недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
-відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
та, як наслідок, обмежують коло потенційних учасників, зокрема позбавляють ТОВ «СТМ-Фарм» реалізувати своє право на участь у конкурентному змаганні в межах наявної процедури, що в тому числі нівелює дотримання замовником максимальної економії публічних коштів та позбавляє його можливості обирати між більшої кількості учасників найвигіднішу пропозицію.
Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини першої статті 5 та частини четвертої
статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні
інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи
недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель,
передбачених Законом.
Звертаємо також увагу, що на сайті АМКУ у розділі Узагальнена практика Колегії АМКУ: типові причини оскарження закупівель - розміщені рішення Постійної колегії АМКУ, відповідно до яких АМКУ оцінює об`єднання замовником різної продукції (серед котрих є «ексклюзивні» позиції), в один лот, як порушення принципів здійснення закупівель та обмеження конкуренції для інших учасників та виробників, які не можуть запропонувати одночасно всі позиції за Лотом – прин-скрин з сайту АМКУ з рішеннями колегії, якими Замовника зобов’язано внести зміни шляхом виділення в окремий Лот «ексклюзивних» позицій за посиланням https://amcu.gov.ua/news/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-tipovi-prichini-oskarzhennya-zakupivel -
×
-
Назва доказу:
7. Довідка (інформація з публічного Реєстру) щодо наявності у Скаржника ліцензії на провадження господарської діяльності з оптової торгівлі лікарськими засобами.
-
Повʼязаний документ:
Довідка.pdf
-
-
Назва доказу:
6. Офіційна інструкція для медичного застосування позиції № 57 Lorazepam, Лоразепам-ЗН, розчин для ін’єкцій 2 мг/мл по 1 мл в ампулі № 10(5х2) у блістерах у коробці з картону.
-
Повʼязаний документ:
ІНСТРУКЦІЯ_ЛОРАЗЕПАМ.docx
-
-
Назва доказу:
5. Офіційна інструкція для медичного застосування позиції № 27 Diazepam, Сибазон, розчин для ін’єкцій 5 мг/мл по 2 мл в ампулах № 10.
-
Повʼязаний документ:
ІНСТРУКЦІЯ_СИБАЗОН.docx
-
-
Назва доказу:
4. Докази включення в Список № 2 Таблиця III Переліку «Психотропні речовини, обіг яких обмежено і стосовно яких допускаються виключення деяких заходів контролю» поз. № 57 Lorazepam, Лоразепам-ЗН, розчин для ін’єкцій 2 мг/мл по 1 мл в ампулі № 10(5х2) у блістерах у коробці з картону.
-
Повʼязаний документ:
Доказ позиція_57 Лоразепам.docx
-
-
Назва доказу:
3. Докази включення в Список № 2 Таблиця III Переліку «Психотропні речовини, обіг яких обмежено і стосовно яких допускаються виключення деяких заходів контролю» поз. №27: Diazepam, Сибазон, розчин для ін’єкцій 5 мг/мл по 2 мл в ампулах № 10.
-
Повʼязаний документ:
Доказ позиція_27 Сибазон.docx
-
-
Назва доказу:
2. Додаток №3 до Тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
Додаток №3 до ТД.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Рішення Постійно діючої колегії АМКУ від 13.09.2019 № 12959-р/пк-пз.
-
Повʼязаний документ:
рішення від 13.09.2019 № 12959.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Зобов’язати Замовника привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом виділення в окремі лоти позицій, які підпадають під дію Закону України № 60/95-ВР від 15.02.1995 року «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» : • Поз. №27: Diazepam, Сибазон, розчин для ін’єкцій 5 мг/мл по 2 мл в ампулах № 10 • Поз. № 57 Lorazepam, Лоразепам-ЗН, розчин для ін’єкцій 2 мг/мл по 1 мл в ампулі № 10(5х2) у блістерах у коробці з картону що включені в єдиний предмет закупівлі.