-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Видалення трави, косіння бур'янів (код ДК 021:2015 – 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
Завершена
245 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 225.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 225.00 UAH
Період оскарження:
21.04.2025 17:03 - 26.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення замовника (Павлівської сільської ради) про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» (ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ»), зафіксоване у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025
Номер:
8288ba167f4b4eb48465ad1336b87e7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-21-007212-a.b1
Назва:
Скарга на рішення замовника (Павлівської сільської ради) про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» (ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ»), зафіксоване у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення замовника_UA-2025-04-21-007212-a.docx 07.05.2025 11:39
- 5. Скан-копія цивільно-правового договору № 16.Р.pdf 07.05.2025 11:39
- Скарга на рішення замовника_UA-2025-04-21-007212-a.pdf 07.05.2025 11:39
- 3. Скан-копія наказу № 1_К від 16 січня 2024 року.pdf 07.05.2025 11:39
- 8. Калькуляція вартості послуг.pdf 07.05.2025 11:39
- 2. Скан-копія рішення № 1 єдиного учасника ТОВ _ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ_.pdf 07.05.2025 11:39
- 4. Скан-копія цивільно-правового договору № 15.Р.pdf 07.05.2025 11:39
- 1. Довідка про наявність працівників.pdf 07.05.2025 11:39
- 7. Скан-копія цивільно-правового договору № 18.Р.pdf 07.05.2025 11:39
- 6. Скан-копія цивільно-правового договору № 17.Р.pdf 07.05.2025 11:39
- sign.p7s 07.05.2025 12:59
- Рішення від 09.05.2025 №7449.pdf 09.05.2025 14:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.05.2025 №7946.pdf 20.05.2025 11:23
- Рішення від 19.05.2025 №7946.pdf 22.05.2025 14:59
- пояснення_щодо_тендерної_закупівлі.docx 13.05.2025 16:54
- У відповідності до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженої особи від (6).pdf 13.05.2025 17:17
- 7212.pdf 20.05.2025 09:16
- пояснення_щодо_тендерної_закупівлі_7212.docx 20.05.2025 09:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.05.2025 14:10
Дата розгляду скарги:
19.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.05.2025 14:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.05.2025 15:00
Дата виконання рішення Замовником:
22.05.2025 16:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Павлівська сільська рада (код ЄДРПОУ:04353285) скасувала рішення
про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю
"ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ" (код ЄДРПОУ:45259587) за процедурою закупівлі — "Видалення
трави, косіння бур'янів (код ДК 021:2015 – 77310000-6 Послуги з озеленення територій та
10 утримання зелених насаджень)", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-21-007212-a.
зг.рішення Антимонопольного комітету від 19.05.2025 №7946-р/пк-пз та Уповноваженої особи Павлівської сільської ради від 22.05.2025р.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8d264a4244dd4f5d996176a1f321b83a
Заголовок пункту скарги:
Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» є неправомірним і таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» і Особливостей, і порушує права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, зокрема, законний інтерес Суб’єкта оскарження в об’єктивному та неупередженому визначенні Замовником переможця процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
До Антимонопольного комітету України
___________________________________________________
Україна, 03035, місто Київ, вулиця Митрополита Василя Липківського, будинок 45
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» (ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ»)
Адреса місцезнаходження: Україна, 69006, Запорізька область, місто Запоріжжя, Північне шосе, будинок 12
Ідентифікаційний код юридичної особи: 45259587
Номер засобу зв’язку: +38097-933-75-54
Адреса електронної пошти: PROFISTYLEWEST@GMAIL.COM
Замовник: Павлівська сільська рада
Адреса місцезнаходження: Україна, 70005, Запорізька область, Запорізький район, село Павлівське, вулиця Залізнична, будинок 28
Ідентифікаційний код юридичної особи: 04353285
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2025-04-21-007212-a
СКАРГА
на рішення замовника
1. Опис фактичних обставин і підстав подання скарги
21 квітня 2025 року Павлівською сільською радою (далі – Замовник) було оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів з предметом закупівлі «Видалення трави, косіння бур'янів (ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі – UA-2025-04-21-007212-a. Інформація відносно зазначеної процедури закупівлі (далі – процедура закупівлі) розміщена в електронній системі закупівель «Prozorro» на веб-сторінці за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-21-007212-a.
21 квітня 2025 року в рамках процедури закупівлі Замовником були оприлюднені тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 21.04.2025, та додатки до вказаної тендерної документації. Тендерна документація, оприлюднена Замовником у рамках процедури закупівлі, (далі – тендерна документація) міститься у файлі з назвою «ТД 245,0.docx» у розділі «Тендерна документація» на веб-сторінці за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-21-007212-a. Додатки до тендерної документації, оприлюднені Замовником у рамках процедури закупівлі, розміщені у розділі «Тендерна документація» на веб-сторінці за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-21-007212-a.
Згідно з даними реєстру отриманих тендерних пропозицій, сформованого у рамках процедури закупівлі, для участі у процедурі закупівлі була подана тендерна пропозиція лише одним учасником процедури закупівлі – ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» (ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ»), ідентифікаційний код учасника в ЄДР – 45259587 (далі – Суб’єкт оскарження).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій у рамках процедури закупівлі – 00:00 29 квітня 2025 року. Розкриття тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі було здійснене о 00:00 29 квітня 2025 року.
Первинна ціна тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» складає 234 111,35 гривень, остаточна ціна тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» дорівнює 234 111,35 гривень.
Згідно з абзацом 8 пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, (далі – Особливості), «замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації».
02 травня 2025 року за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» (ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ») у рамках процедури закупівлі Замовником було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ». Зазначене рішення Замовника зафіксоване у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025, який міститься у файлі з назвою «ПРОТОКОЛ відхилення_245.docx» у розділі «Протокол розкриття» на веб-сторінці за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-21-007212-a (далі – протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025).
Згідно з абзацом 1 пункту 3 Особливостей, «замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом». Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є одним з принципів здійснення публічних закупівель.
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» (ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ»), зафіксоване у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025, є неправомірним і таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» і Особливостей, зокрема, положенню пункту 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», і порушує права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, зокрема, законний інтерес Суб’єкта оскарження в об’єктивному та неупередженому визначенні Замовником переможця процедури закупівлі.
2. Обґрунтування незаконності рішення Замовника і вимоги Суб’єкта оскарження
2.1. У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025 зазначено, що «Учасником не підтверджено факт наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції завантажуються необхідні документи, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з додатком 1 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подається «довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1». Згідно з підпунктом 2.2 пункту 2 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подається «документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ)».
Таким чином, згідно з підпунктом 2.2 пункту 2 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі може подати будь-який документ, який підтверджує (засвідчує) можливість використання учасником праці працівника, що вказаний учасником у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тендерна документація не містить обмежень щодо форми та змісту документів, які повинен подати учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження (засвідчення) можливості використання учасником праці працівників, що вказані учасником у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На виконання положень пункту 2 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» надані
1) довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вих. № 113/25 від 25.04.2025, що міститься у файлі з назвою «6.Довідка про наявність працівників.pdf» у розділі «Реєстр пропозицій» на веб-сторінці за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-21-007212-a, та
2) документи, що підтверджують (засвідчують) можливість використання ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» праці працівників, що вказані ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вих. № 113/25 від 25.04.2025, а саме: скан-копії рішення № 1 єдиного учасника (засновника) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» від 15.01.2024 і наказу № 1/К від 16 січня 2024 року «Про вступ на посаду директора», що містяться у файлі з назвою «19.Документи про призначення директора.PDF» у розділі «Реєстр пропозицій» на веб-сторінці за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-21-007212-a, і скан-копії цивільно-правового договору № 15.Р від 22 квітня 2025 року, цивільно-правового договору № 16.Р від 22 квітня 2025 року, цивільно-правового договору № 17.Р від 22 квітня 2025 року і цивільно-правового договору № 18.Р від 22 квітня 2025 року, що містяться у файлі з назвою «7.Договора ЦПД - на працівників.pdf» у розділі «Реєстр пропозицій» на веб-сторінці за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-21-007212-a.
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вих. № 113/25 від 25.04.2025, скан-копії рішення № 1 єдиного учасника (засновника) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» від 15.01.2024 і наказу № 1/К від 16 січня 2024 року «Про вступ на посаду директора» та скан-копії цивільно-правового договору № 15.Р від 22 квітня 2025 року, цивільно-правового договору № 16.Р від 22 квітня 2025 року, цивільно-правового договору № 17.Р від 22 квітня 2025 року і цивільно-правового договору № 18.Р від 22 квітня 2025 року додаються до скарги.
Таким чином, ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» належним чином виконало вимоги тендерної документації щодо надання документів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбачені пунктом 2 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації, з урахуванням того, що тендерна документація не містить обмежень щодо форми та змісту документів, які повинен подати учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження (засвідчення) можливості використання учасником праці працівників, що вказані учасником у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно, твердження Замовника про те, що «Учасником не підтверджено факт наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», наведене у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025, є помилковим.
2.2. У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025 зазначено, що «Учасником додано калькуляції вартості послуг, які не містять в собі повної, всебічної та обґрунтованої інформації щодо складових вартості видалення трави, косіння за 1 кв. м бур’янів, внаслідок чого неможливо перевірити достовірність, обґрунтованість та повноту зазначеного Учасником тарифу. Основні елементи калькуляції:
– прямі матеріальні витрати – сировина, матеріали, паливо тощо;
– прямі трудові витрати;
– відрахування на соціальні заходи;
– загальновиробничі витрати та ін.».
Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції завантажуються необхідні документи, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інші інформація та документи відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї. Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, «вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики), згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону, зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації за кожним лотом окремо». Згідно з додатком 2 до тендерної документації, «учасник на підтвердження вищевикладеної таблиці повинен надати калькуляцію (розрахунок або інший документ)».
Таким чином, згідно з додатком 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі може подати калькуляцію (калькуляцію вартості послуг) у формі будь-якого документа. Тендерна документація не містить жодних вимог щодо форми та змісту калькуляції (калькуляції вартості послуг), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
На виконання положень додатка 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» надана калькуляція вартості послуг вих. № 138/25 від 25.04.2025, що міститься у файлі з назвою «29.Калькуляція вартості послуг.pdf» у розділі «Реєстр пропозицій» на веб-сторінці за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-21-007212-a. Зазначена калькуляція вартості послуг вих. № 138/25 від 25.04.2025 додається до скарги.
Отже, ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» належним чином виконало вимогу додатка 2 до тендерної документації щодо надання калькуляції (калькуляції вартості послуг) з урахуванням того, що тендерна документація не містить жодних вимог щодо форми та змісту калькуляції (калькуляції вартості послуг), яка подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Відповідно, твердження Замовника про те, що ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» надана неналежна калькуляція (калькуляція вартості послуг), є помилковим.
2.3. У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025 зазначено наступне:
«Відповідно, розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції, пункт 3 Відхилення тендерної пропозиції «Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеного пункту».
Згідно з абзацом 9 пункту 37 Особливостей, «учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном «аномально низька ціна тендерної пропозиції» розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції».
Необхідно зазначити, що у рамках процедури закупівлі ціна тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» не була автоматично визначена електронною системою закупівель як аномально низька ціна тендерної пропозиції з урахуванням того, що для участі у процедурі закупівлі була подана тендерна пропозиція лише одним учасником процедури закупівлі – ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ». Відповідно, ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» не було зобов’язане надавати обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції. Висновок Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» у зв’язку з тим, що ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» надало неналежне обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції, є абсолютно необґрунтованим і помилковим.
2.4. Згідно з абзацом 10 пункту 28 Особливостей, «тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації». Відповідно до абзацу 20 пункту 44 Особливостей, «відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту».
Зауважимо, що тендерна документація не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що оформлений як окремий додаток до тендерної документації. З огляду на це, відсутність у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі будь-яких документів та інформації, вимоги щодо надання яких містяться у тендерній документації, не є підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 44 Особливостей. Разом з тим, ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» належним чином виконало всі вимоги тендерної документації. Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ», зафіксоване у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025, є необґрунтованим і неправомірним.
2.5. Згідно з абзацом 1 пункту 46 Особливостей, «інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель».
Зауважимо, що протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025, в якому зафіксоване рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ», взагалі не містить посилань на конкретні положення Особливостей, на підставі яких була відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ». Зі змісту протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025 неможливо встановити, на підставі яких положень Особливостей Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ».
Таким чином, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025 не відповідає положенню абзацу 1 пункту 46 Особливостей, оскільки не містить посилань на положення Особливостей, на підставі яких була відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ». Відповідно, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ», зафіксоване у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025, є необґрунтованим і неправомірним.
Отже, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» (ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ»), зафіксоване у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025, є неправомірним і таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» і Особливостей, зокрема, положенню пункту 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», і порушує права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, зокрема, законний інтерес Суб’єкта оскарження в об’єктивному та неупередженому визначенні Замовником переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, можна зробити висновок, що права та законні інтереси Суб’єкта оскарження у даній ситуації можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника повністю скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ», зафіксоване у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025.
Таким чином, Суб’єктом оскарження обґрунтовані вимоги Суб’єкта оскарження, викладені у даній скарзі.
Зауважимо, що дана скарга стосується рішення Замовника, яке було прийняте після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій у рамках процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Зобов’язати Павлівську сільську раду повністю скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» (ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ»), зафіксоване у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025, прийняте у рамках процедури закупівлі (відкритих торгів) з предметом закупівлі «Видалення трави, косіння бур'янів (ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі – UA-2025-04-21-007212-a.
Перелік документів, що додаються до скарги:
1. довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вих. № 113/25 від 25.04.2025;
2. скан-копія рішення № 1 єдиного учасника (засновника) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» від 15.01.2024;
3. скан-копія наказу № 1/К від 16 січня 2024 року «Про вступ на посаду директора»;
4. скан-копія цивільно-правового договору № 15.Р від 22 квітня 2025 року;
5. скан-копія цивільно-правового договору № 16.Р від 22 квітня 2025 року;
6. скан-копія цивільно-правового договору № 17.Р від 22 квітня 2025 року;
7. скан-копія цивільно-правового договору № 18.Р від 22 квітня 2025 року;
8. калькуляція вартості послуг вих. № 138/25 від 25.04.2025.
___________________________________________________
Україна, 03035, місто Київ, вулиця Митрополита Василя Липківського, будинок 45
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» (ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ»)
Адреса місцезнаходження: Україна, 69006, Запорізька область, місто Запоріжжя, Північне шосе, будинок 12
Ідентифікаційний код юридичної особи: 45259587
Номер засобу зв’язку: +38097-933-75-54
Адреса електронної пошти: PROFISTYLEWEST@GMAIL.COM
Замовник: Павлівська сільська рада
Адреса місцезнаходження: Україна, 70005, Запорізька область, Запорізький район, село Павлівське, вулиця Залізнична, будинок 28
Ідентифікаційний код юридичної особи: 04353285
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2025-04-21-007212-a
СКАРГА
на рішення замовника
1. Опис фактичних обставин і підстав подання скарги
21 квітня 2025 року Павлівською сільською радою (далі – Замовник) було оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів з предметом закупівлі «Видалення трави, косіння бур'янів (ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі – UA-2025-04-21-007212-a. Інформація відносно зазначеної процедури закупівлі (далі – процедура закупівлі) розміщена в електронній системі закупівель «Prozorro» на веб-сторінці за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-21-007212-a.
21 квітня 2025 року в рамках процедури закупівлі Замовником були оприлюднені тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 21.04.2025, та додатки до вказаної тендерної документації. Тендерна документація, оприлюднена Замовником у рамках процедури закупівлі, (далі – тендерна документація) міститься у файлі з назвою «ТД 245,0.docx» у розділі «Тендерна документація» на веб-сторінці за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-21-007212-a. Додатки до тендерної документації, оприлюднені Замовником у рамках процедури закупівлі, розміщені у розділі «Тендерна документація» на веб-сторінці за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-21-007212-a.
Згідно з даними реєстру отриманих тендерних пропозицій, сформованого у рамках процедури закупівлі, для участі у процедурі закупівлі була подана тендерна пропозиція лише одним учасником процедури закупівлі – ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» (ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ»), ідентифікаційний код учасника в ЄДР – 45259587 (далі – Суб’єкт оскарження).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій у рамках процедури закупівлі – 00:00 29 квітня 2025 року. Розкриття тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі було здійснене о 00:00 29 квітня 2025 року.
Первинна ціна тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» складає 234 111,35 гривень, остаточна ціна тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» дорівнює 234 111,35 гривень.
Згідно з абзацом 8 пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, (далі – Особливості), «замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації».
02 травня 2025 року за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» (ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ») у рамках процедури закупівлі Замовником було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ». Зазначене рішення Замовника зафіксоване у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025, який міститься у файлі з назвою «ПРОТОКОЛ відхилення_245.docx» у розділі «Протокол розкриття» на веб-сторінці за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-21-007212-a (далі – протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025).
Згідно з абзацом 1 пункту 3 Особливостей, «замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом». Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є одним з принципів здійснення публічних закупівель.
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» (ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ»), зафіксоване у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025, є неправомірним і таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» і Особливостей, зокрема, положенню пункту 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», і порушує права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, зокрема, законний інтерес Суб’єкта оскарження в об’єктивному та неупередженому визначенні Замовником переможця процедури закупівлі.
2. Обґрунтування незаконності рішення Замовника і вимоги Суб’єкта оскарження
2.1. У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025 зазначено, що «Учасником не підтверджено факт наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції завантажуються необхідні документи, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з додатком 1 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подається «довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1». Згідно з підпунктом 2.2 пункту 2 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подається «документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ)».
Таким чином, згідно з підпунктом 2.2 пункту 2 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі може подати будь-який документ, який підтверджує (засвідчує) можливість використання учасником праці працівника, що вказаний учасником у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тендерна документація не містить обмежень щодо форми та змісту документів, які повинен подати учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження (засвідчення) можливості використання учасником праці працівників, що вказані учасником у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На виконання положень пункту 2 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» надані
1) довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вих. № 113/25 від 25.04.2025, що міститься у файлі з назвою «6.Довідка про наявність працівників.pdf» у розділі «Реєстр пропозицій» на веб-сторінці за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-21-007212-a, та
2) документи, що підтверджують (засвідчують) можливість використання ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» праці працівників, що вказані ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вих. № 113/25 від 25.04.2025, а саме: скан-копії рішення № 1 єдиного учасника (засновника) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» від 15.01.2024 і наказу № 1/К від 16 січня 2024 року «Про вступ на посаду директора», що містяться у файлі з назвою «19.Документи про призначення директора.PDF» у розділі «Реєстр пропозицій» на веб-сторінці за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-21-007212-a, і скан-копії цивільно-правового договору № 15.Р від 22 квітня 2025 року, цивільно-правового договору № 16.Р від 22 квітня 2025 року, цивільно-правового договору № 17.Р від 22 квітня 2025 року і цивільно-правового договору № 18.Р від 22 квітня 2025 року, що містяться у файлі з назвою «7.Договора ЦПД - на працівників.pdf» у розділі «Реєстр пропозицій» на веб-сторінці за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-21-007212-a.
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вих. № 113/25 від 25.04.2025, скан-копії рішення № 1 єдиного учасника (засновника) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» від 15.01.2024 і наказу № 1/К від 16 січня 2024 року «Про вступ на посаду директора» та скан-копії цивільно-правового договору № 15.Р від 22 квітня 2025 року, цивільно-правового договору № 16.Р від 22 квітня 2025 року, цивільно-правового договору № 17.Р від 22 квітня 2025 року і цивільно-правового договору № 18.Р від 22 квітня 2025 року додаються до скарги.
Таким чином, ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» належним чином виконало вимоги тендерної документації щодо надання документів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбачені пунктом 2 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації, з урахуванням того, що тендерна документація не містить обмежень щодо форми та змісту документів, які повинен подати учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження (засвідчення) можливості використання учасником праці працівників, що вказані учасником у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно, твердження Замовника про те, що «Учасником не підтверджено факт наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», наведене у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025, є помилковим.
2.2. У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025 зазначено, що «Учасником додано калькуляції вартості послуг, які не містять в собі повної, всебічної та обґрунтованої інформації щодо складових вартості видалення трави, косіння за 1 кв. м бур’янів, внаслідок чого неможливо перевірити достовірність, обґрунтованість та повноту зазначеного Учасником тарифу. Основні елементи калькуляції:
– прямі матеріальні витрати – сировина, матеріали, паливо тощо;
– прямі трудові витрати;
– відрахування на соціальні заходи;
– загальновиробничі витрати та ін.».
Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції завантажуються необхідні документи, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інші інформація та документи відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї. Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, «вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики), згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону, зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації за кожним лотом окремо». Згідно з додатком 2 до тендерної документації, «учасник на підтвердження вищевикладеної таблиці повинен надати калькуляцію (розрахунок або інший документ)».
Таким чином, згідно з додатком 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі може подати калькуляцію (калькуляцію вартості послуг) у формі будь-якого документа. Тендерна документація не містить жодних вимог щодо форми та змісту калькуляції (калькуляції вартості послуг), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
На виконання положень додатка 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» надана калькуляція вартості послуг вих. № 138/25 від 25.04.2025, що міститься у файлі з назвою «29.Калькуляція вартості послуг.pdf» у розділі «Реєстр пропозицій» на веб-сторінці за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-21-007212-a. Зазначена калькуляція вартості послуг вих. № 138/25 від 25.04.2025 додається до скарги.
Отже, ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» належним чином виконало вимогу додатка 2 до тендерної документації щодо надання калькуляції (калькуляції вартості послуг) з урахуванням того, що тендерна документація не містить жодних вимог щодо форми та змісту калькуляції (калькуляції вартості послуг), яка подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Відповідно, твердження Замовника про те, що ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» надана неналежна калькуляція (калькуляція вартості послуг), є помилковим.
2.3. У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025 зазначено наступне:
«Відповідно, розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції, пункт 3 Відхилення тендерної пропозиції «Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеного пункту».
Згідно з абзацом 9 пункту 37 Особливостей, «учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном «аномально низька ціна тендерної пропозиції» розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції».
Необхідно зазначити, що у рамках процедури закупівлі ціна тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» не була автоматично визначена електронною системою закупівель як аномально низька ціна тендерної пропозиції з урахуванням того, що для участі у процедурі закупівлі була подана тендерна пропозиція лише одним учасником процедури закупівлі – ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ». Відповідно, ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» не було зобов’язане надавати обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції. Висновок Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» у зв’язку з тим, що ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» надало неналежне обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції, є абсолютно необґрунтованим і помилковим.
2.4. Згідно з абзацом 10 пункту 28 Особливостей, «тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації». Відповідно до абзацу 20 пункту 44 Особливостей, «відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту».
Зауважимо, що тендерна документація не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що оформлений як окремий додаток до тендерної документації. З огляду на це, відсутність у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі будь-яких документів та інформації, вимоги щодо надання яких містяться у тендерній документації, не є підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 44 Особливостей. Разом з тим, ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» належним чином виконало всі вимоги тендерної документації. Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ», зафіксоване у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025, є необґрунтованим і неправомірним.
2.5. Згідно з абзацом 1 пункту 46 Особливостей, «інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель».
Зауважимо, що протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025, в якому зафіксоване рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ», взагалі не містить посилань на конкретні положення Особливостей, на підставі яких була відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ». Зі змісту протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025 неможливо встановити, на підставі яких положень Особливостей Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ».
Таким чином, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025 не відповідає положенню абзацу 1 пункту 46 Особливостей, оскільки не містить посилань на положення Особливостей, на підставі яких була відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ». Відповідно, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ», зафіксоване у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025, є необґрунтованим і неправомірним.
Отже, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» (ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ»), зафіксоване у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025, є неправомірним і таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» і Особливостей, зокрема, положенню пункту 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», і порушує права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, зокрема, законний інтерес Суб’єкта оскарження в об’єктивному та неупередженому визначенні Замовником переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, можна зробити висновок, що права та законні інтереси Суб’єкта оскарження у даній ситуації можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника повністю скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ», зафіксоване у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025.
Таким чином, Суб’єктом оскарження обґрунтовані вимоги Суб’єкта оскарження, викладені у даній скарзі.
Зауважимо, що дана скарга стосується рішення Замовника, яке було прийняте після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій у рамках процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Зобов’язати Павлівську сільську раду повністю скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» (ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ»), зафіксоване у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025, прийняте у рамках процедури закупівлі (відкритих торгів) з предметом закупівлі «Видалення трави, косіння бур'янів (ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі – UA-2025-04-21-007212-a.
Перелік документів, що додаються до скарги:
1. довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вих. № 113/25 від 25.04.2025;
2. скан-копія рішення № 1 єдиного учасника (засновника) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» від 15.01.2024;
3. скан-копія наказу № 1/К від 16 січня 2024 року «Про вступ на посаду директора»;
4. скан-копія цивільно-правового договору № 15.Р від 22 квітня 2025 року;
5. скан-копія цивільно-правового договору № 16.Р від 22 квітня 2025 року;
6. скан-копія цивільно-правового договору № 17.Р від 22 квітня 2025 року;
7. скан-копія цивільно-правового договору № 18.Р від 22 квітня 2025 року;
8. калькуляція вартості послуг вих. № 138/25 від 25.04.2025.
×
-
Назва доказу:
8. Калькуляція вартості послуг вих. № 138/25 від 25.04.2025.
-
Повʼязаний документ:
8. Калькуляція вартості послуг.pdf
-
-
Назва доказу:
7. Скан-копія цивільно-правового договору № 18.Р від 22 квітня 2025 року
-
Повʼязаний документ:
7. Скан-копія цивільно-правового договору № 18.Р.pdf
-
-
Назва доказу:
6. Скан-копія цивільно-правового договору № 17.Р від 22 квітня 2025 року
-
Повʼязаний документ:
6. Скан-копія цивільно-правового договору № 17.Р.pdf
-
-
Назва доказу:
5. Скан-копія цивільно-правового договору № 16.Р від 22 квітня 2025 року
-
Повʼязаний документ:
5. Скан-копія цивільно-правового договору № 16.Р.pdf
-
-
Назва доказу:
4. Скан-копія цивільно-правового договору № 15.Р від 22 квітня 2025 року
-
Повʼязаний документ:
4. Скан-копія цивільно-правового договору № 15.Р.pdf
-
-
Назва доказу:
3. Скан-копія наказу № 1/К від 16 січня 2024 року «Про вступ на посаду директора»
-
Повʼязаний документ:
3. Скан-копія наказу № 1_К від 16 січня 2024 року.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Скан-копія рішення № 1 єдиного учасника (засновника) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» від 15.01.2024
-
Повʼязаний документ:
2. Скан-копія рішення № 1 єдиного учасника ТОВ _ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ_.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вих. № 113/25 від 25.04.2025
-
Повʼязаний документ:
1. Довідка про наявність працівників.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Павлівську сільську раду повністю скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ» (ТОВ «ПРОФІСТАЙЛ ВЕСТ»), зафіксоване у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025, прийняте у рамках процедури закупівлі (відкритих торгів) з предметом закупівлі «Видалення трави, косіння бур'янів (ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі – UA-2025-04-21-007212-a.