• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

2 ЛОТИ: ЛОТ 1 «Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів HYUNDAI H-1 (2 одиниці)» ЛОТ 2 «Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобіля Volkswagen Caravelle»

Закупівля здійснюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року за номером 1178 з урахуванням змін.

Завершена

248 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 752.00 UAH
Період оскарження: 21.04.2025 14:21 - 26.04.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

Безпідставне визначення переможця

Номер: 8e86a4fafc6146b6be5b7df0bb76eb5a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-21-004938-a.c2
Назва: Безпідставне визначення переможця
Скарга:
Безпідставне визначення переможця
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 12.05.2025 00:00
Автор: ТОВ Едем-Авто, Клейзор Володимир Олександрович +380444064070 kleyzor@edem-auto.com.ua https://edem-auto.hyundai.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: caf2abf105e04a07aa8db66380addfb5
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовник порушив пункт 9 технічних вимог Додатку 2 ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ

на закупівлю:

2 ЛОТИ: ЛОТ 1 «Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів HYUNDAI H-1 (2 одиниці)» , згідно до якого . Запасні частини, що встановлюються, повинні бути оригінальними та відповідати нормам згідно з інструкцією заводу виробника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Скарга на неправомірне тендерної пропозиції скаржника та неправомірне визначення переможця

Номер: 03e3569b34134d44abd2508c600cbd4a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-21-004938-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне тендерної пропозиції скаржника та неправомірне визначення переможця
Вимога:
Замовник неправомірно визначив переможця, порушивши пункт. 9 Додатку 2 Технічного завдання/Технічних вимог в якому вказано, що Запасні частини, що встановлюються, повинні бути оригінальними та відповідати нормам згідно з інструкцією заводу виробника.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Замовник розглянув Вашу скаргу щодо неправомірного визначення переможця під час проведення процедури закупівлі та надає наступну відповідь. Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються з дотриманням таких принципів: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівлі, недискримінація учасників та об’єктивна і неупереджена оцінка тендерних пропозицій. При виборі переможця Замовник керується пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 1210.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості) відповідно до статті 29 Закону, зокрема частини восьмої, згідно з якою переможцем визначається учасник, тендерна пропозиція якого є найбільш економічно вигідною відповідно до встановлених в тендерній документації критеріїв. Також звертаємо увагу, що пунктом 6.2 частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації передбачена можливість надання еквіваленту товару. Це відповідає вимогам частини третьої статті 23 Закону, яка передбачає, що у разі зазначення у технічних специфікаціях конкретної торговельної марки чи виробника, допускається пропозиція еквіваленту, що не обмежує конкуренцію. Таким чином, Замовник діє виключно у межах чинного законодавства, з урахуванням принципів прозорості, відкритості та забезпечення максимальної конкуренції. Скарга, на думку Замовника, не має достатнього підґрунтя для задоволення, оскільки процедура була проведена відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей.
Статус вимоги: Відхилено