• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А95 в талонах)

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.

Торги не відбулися

481 050.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 406.00 UAH
Період оскарження: 21.04.2025 10:58 - 26.04.2025 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: a494926c29194092b62bd004727048b1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-21-002093-a.b2
Назва: Усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику! 19.05.2025, Вами було оприлюднено рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції у відкритих торгах, згідно закупівлі № UA-2025-04-21-002093-a - НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А95 в талонах). Спираючись на вимоги законодавства, зокрема на Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанову КМУ №1178 від 12.10.2022 року. Вважаємо що відхилення нашої пропозиції є неправомірним та порушує вимоги законодавства у сфері закупівель. Як зазначено в Протоколі щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 19.05.2025, виявлено невідповідність у назві товару, що є предметом закупівлі, маючи розбіжності з технічною специфікацією, а саме в технічній специфікації зазначено найменування товару «Бензин А95 (талони 10-20 л)», а учасник пропонує «Бензин А95», що в свою чергу, впливає на предмет закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог Вимоги щодо введення в обіг пального та вимоги до його якості регулюються Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» від 01.08.2013 № 927 (далі –Технічний регламент). Технічний регламент встановлює вимоги до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, що вводяться в обіг та реалізуються на території України. Додатком № 1 до Технічного регламенту передбачено ВИМОГИ щодо позначення автомобільного бензину і дизельного палива. Зокрема, позначення автомобільних бензинів включає назву і марку бензину та містить такі групи знаків, розташовані у визначеній послідовності через дефіс. Де четверта група - символ визначення вмісту біоетанолу: Е0, Е5, Е7, Е10. Позначення палива може включати торгову марку (товарний знак). Також вимоги до бензинів регламентуються Національним стандартом України «ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» затверджено Державним підприємством «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ»; наказ № 161 від 30.04.2021 року «Про прийняття зміни до національного стандарту» (далі - ДСТУ 7687:2015). Технічним регламентом та ДСТУ 7687:2015 НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО такого виду бензину як «Бензин А95 (талони 10-20 л)» В поданій Учасником ціновій пропозиції зазначено, що пропонований товар – Бензин А-95, відповідає марці пального. Відсутність в тендерній пропозиції уточнення «талони 10-20 л», жодним чином не впливає та не змінює властивостей Бензину А-95. Відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року Замовник має дотримуватись максимального недопущення дискримінації учасників та забезпечувати конкуренцію. Хочемо також звернути увагу, що в попередніх закупівлях (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-10-012564-a ) така не відповідність не була підставою для відхилення. В Технічних вимогах (Додаток № 2) було зазначено про необхідність подання «Дизельне паливо (талони 10-20 л)», однак було акцептовано пропозицію учасника, який в тендерній пропозиції зазначив І в подальшому було укладено договір на підставі поданої учасником цінової пропозиції в якій зазначено «Дизельне паливо, Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A», а не «Дизельне паливо (талони 10-20 л)». Фактично наведена закупівля № UA-2025-02-10-012564-a є аналогічною до даної закупівлі, де нас було неправомірно дискваліфіковано. Виконуючи норми законодавства, ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ РІШЕННЯ СТОСОВНО ВІДХИЛЕННЯ НАШОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПОВТОРНО РОЗГЛЯНУТИ НАШУ ПРОПОЗИЦІЮ. Також повідомляємо про свій намір звернутись за захистом наших прав та законних інтересів до Колегії АМКУ, у разі ігнорування та/або незадоволення цієї вимоги, а також повідомлення ДАСУ про вищевказані порушення законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не актуально
Дата скасування: 23.05.2025 11:35
Вимога
Відкликано скаржником

щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: bb19cacd4ac74e71a98a541e9d377a55
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-21-002093-a.a1
Назва: щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Шановні панове! 19.05.2025, Замовником було оприлюднено рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів щодо закупівлі НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А95 в талонах), що, на нашу думку, є неправомірним та таким, що порушує вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року. Підставою для відхилення, як зазначено у рішенні Замовника, є невідповідність назви товару у формі “Цінова пропозиція” найменуванню у технічній специфікації, а саме: У технічній специфікації Замовника зазначено: «Бензин А95 (талони 10-20 л)»; У нашій ціновій пропозиції зазначено: «Бензин А95». Водночас, звертаємо увагу, що: У поданій формі «Цінова пропозиція» було чітко зазначено, що пропонований товар – Бензин А95, що відповідає марці пального, визначеній у технічній специфікації; Специфікація об’єму талонів (10–20 л) є уточненням до форми постачання, а не змінює сутність самого товару — Бензину А95; Відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року, замовник має забезпечити максимальну конкуренцію та недопущення дискримінаційного підходу до учасників; Відхилення пропозиції виключно на підставі відсутності вказівки "талони 10-20 л" у назві, за умови відсутності конкретної вимоги щодо відображення форми постачання саме в ціновій пропозиції (а не технічній частині), є формалізованим підходом, що суперечить принципам добросовісної конкуренції та рівного ставлення до учасників. На підставі викладеного, вимагаємо: Скасувати рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції; Повторно розглянути нашу тендерну пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства; У разі необхідності — надати мотивовану відповідь із посиланням на конкретні положення тендерної документації, які, на думку Замовника, були порушені. У разі невиконання зазначеної вимоги залишаємо за собою право звернутися до органу оскарження — Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: не актуально
Дата скасування: 23.05.2025 11:58