• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення

Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. згідно технічного завдання Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. м. Київ, Оболонський район, заклади освіти згідно дислокації Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31 грудня 2018

Торги відмінено

1 228 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 280.00 UAH
Період оскарження: 11.09.2018 10:13 - 22.09.2018 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду

Скарга

Номер: c5b9349d495d4f69bd1bc1422ed57a1b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-11-000481-c.b4
Назва: Скарга
Скарга:
Оскарження дискваліфікації та переможця
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Автор: ЧП "ОХОРОНА-004", Ірина Коцун +380668617266 ohorona004@ukr.net
Скарга
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 897de6a1b36b4eefbc5c3456b72cb65f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-11-000481-c.b3
Назва: Вимога
Скарга:
Учасника ТОВ «ПЄРУН» було обрано переможцем процедури безпідставним, необґрунтованим та такими, що не відповідає чинному законодавству України. ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» уважно розглянувши документи пропозиції ТОВ «ПЄРУН» помітило суттєву невідповідність пропозиції вимогам замовника. Зокрема, 1. п. 1.2 Додатку 2 вимагалось Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб, а для юридичних осіб – надається документ на осіб, уповноважених підписувати документи тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі). ТОВ «ПЄРУН» було надано документ (паспорт) не в повному обсязі, було виключено ряд сторінок документу 2. Відсутнє підтвердження подовження дії договору оренди офісного приміщення № 11016-2 від 01.10.2016 (дія договору 1 рік), що не підтверджує вимогу щодо наявності адміністративного офісу (таблиця 4 Додатку 7 тендерної документації) 3. В Додатку 7 таблиці 4 вказано «наявність та кількість транспортних засобів, які будуть задіяні при виконанні договору, згідно технічного завдання (правові підстави: оренда чи власні, якщо транспортні засоби орендовані, - надати договори оренди);». При цьому ТОВ «ПЄРУН» було надано довідку та правові підстави наявності одного транспортного засобу. 4. В Додатку 7 таблиці 4 вказано «технічні паспорти на транспортні засоби, які будуть задіяні у виконанні договору, із зазначенням інформації про їх технічний стан.». При цьому ТОВ «ПЄРУН» було надано технічний паспорт на один транспортний засіб. Вважаємо, що дії комітету з конкурсних торгів є незаконними, містять корупційну складову, носять дискримінаційний характер по відношенню до учасників. Беззаперечним є факт лобіювання членами комітету з конкурсних торгів інтересів цих учасників, поверхневе вивчення, поданих ними пропозицій конкурсних торгів, внаслідок чого порушені основні принципи здійснення державних закупівель, передбачені ст. 3 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі зазначеного та керуючись Законом України - ПРОСИМО (ВИМАГАЄМО): ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» вимагає анулювати рішення про обрання переможця процедури та забезпечити законний та об’єктивний розгляд процедури. Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель, як: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запопігання корупційним діям та зловживанням.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.10.2018 10:11
Автор: ЧП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ", Володимир Антонюк +380979510188 electrobezpeka@gmail.com
Скарга
Розгляд припинено

Скарга

Номер: 0610fca5da414208bc9ccadc68391ef1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-11-000481-c.b2
Назва: Скарга
Скарга:
ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» було прийнято участь у процедурі закупівлі UA-2018-09-11-000481-c на Послуги Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення на об’єктах відповідно до документації. Учасника ТОВ «ПЄРУН» було обрано переможцем процедури безпідставним, необґрунтованим та такими, що не відповідає чинному законодавству України. ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» уважно розглянувши документи пропозиції ПП "Пожмастер", помітило суттєву невідповідність пропозиції вимогам замовника. Зокрема, 1. п. 1.2 Додатку 2 вимагалось Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб, а для юридичних осіб – надається документ на осіб, уповноважених підписувати документи тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі). ТОВ «ПЄРУН» було надано документ (паспорт) не в повному обсязі, було виключено ряд сторінок документу 2. Відсутнє підтвердження подовження дії договору оренди офісного приміщення № 11016-2 від 01.10.2016 (дія договору 1 рік), що не підтверджує вимогу щодо наявності адміністративного офісу (таблиця 4 Додатку 7 тендерної документації) 3. В Додатку 7 таблиці 4 вказано «наявність та кількість транспортних засобів, які будуть задіяні при виконанні договору, згідно технічного завдання (правові підстави: оренда чи власні, якщо транспортні засоби орендовані, - надати договори оренди);». При цьому ТОВ «ПЄРУН» було надано довідку та правові підстави наявності одного транспортного засобу. 4. В Додатку 7 таблиці 4 вказано «технічні паспорти на транспортні засоби, які будуть задіяні у виконанні договору, із зазначенням інформації про їх технічний стан.». При цьому ТОВ «ПЄРУН» було надано технічний паспорт на один транспортний засіб. Вважаємо, що дії комітету з конкурсних торгів є незаконними, містять корупційну складову, носять дискримінаційний характер по відношенню до учасників. Беззаперечним є факт лобіювання членами комітету з конкурсних торгів інтересів цих учасників, поверхневе вивчення, поданих ними пропозицій конкурсних торгів, внаслідок чого порушені основні принципи здійснення державних закупівель, передбачені ст. 3 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі зазначеного та керуючись Законом України - ПРОСИМО (ВИМАГАЄМО): ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» вимагає анулювати рішення про обрання переможця процедури та забезпечити законний та об’єктивний розгляд процедури. Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель, як: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запопігання корупційним діям та зловживанням.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: помилково
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 11.10.2018 09:55
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 16.10.2018 17:10
Автор: ЧП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ", Володимир Антонюк +380979510188 electrobezpeka@gmail.com
Вимога
Без відповіді

Вимога-Скарга

Номер: fe40f429a6a44622ae2835def259e4d0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-11-000481-c.c1
Назва: Вимога-Скарга
Вимога:
Відповідно до Протоколу № 115/1 засідання тендерного комітету Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 01.10.2018 р. пропозицію ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» по закупівлі «Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення» було відхилено. Вважаємо підстави для відхилення пропозиції такими, що не відповідають дійсності. Замовником було відзначено невідповідність пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» умовам тендерної документації, а саме: 1. П.1.3., п.1.4 таб. 2 дод. 3 ТД (паспорт наданий не у повному обсязі, довідка «Відомості про учасника» не містить усієї необхідної передбаченої інформації) Пунктом 1.3 таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації вимагалось надати «1.3. Копія паспорту (для фізичних осіб, а для юридичних осіб – надається документ на осіб, уповноважених підписувати документи тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі). Звертаємо увагу, що вимогою п. 1.3. таблиці 2 Додатку 3 передбачено надання копії паспорту саме для фізичних осіб (учасник у складі пропозиції подано довідку про документ, які учасник не подає у складі пропозиції, де аргументовано, що учасник не є фізичною особою, тому не подає документи, які вимагаються для фізичних осіб), а для юридичних осіб - документ на осіб, уповноважених підписувати документи тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі. Документи, які підтверджують повноваження осіб підписувати документи тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі, визначені Замовником в п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації: копія протоколу (або копією виписки з протоколу) засновників та копія наказу про призначення, або довіреність, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) Учасника. У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» було подано усі копія протоколу засновників та копія наказу про призначення, що відповідає вимогам п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації та п. 1.3. таблиці 2 Додатку 3. Таким чином, учасником дотримано вимоги Замовника. В якості додаткових документів у складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» було подано сторінки 1-7 та 10-13 паспорту директора Горбушина Миколи Олександровича. При цьому у складі пропозиції було подано Довідку про особу, уповноважену підписувати пропозицію та договір за результатами закупівлі, де чітко визначено, що сторінки паспорту, які не подані у складі пропозиції, не містять жодних відміток. Пунктом 1.4. таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації вимагалось надати «1.4. Довідка «Відомості про учасника», що може бути надана згідно зразка наведеного в Додатку 11 до тендерної документації, із зазначенням наступної інформації: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; дата реєстрації учасника; місцезнаходження; телефон; факс; E-mail; форма тасистема оподаткування; форма власності; місце реєстрації учасника; профілюючий вид діяльності; Найменування банку (банків), в якому (яких) Учасник є клієнтом; розрахунковий рахунок; МФО (код банку) та його ЄДРПОУ; прізвище, ім'я, по-батькові керівника (для юридичної особи) посада, коротка довідка про діяльність підприємства, особа учасника, уповноважена здійснювати комунікацію із замовником, її контактний телефон». Таким чином Замовником було надано зразок заповнення даної довідки в Додатку 11. В пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» подано довідку «Відомості про учасника», яка повністю відповідає формі довідки в Додатку 11 тендерної документації, а також містить додаткові відомості, відповідно до п. 1.4 таблиці 2 Додатку 3. Таким чином, учасником дотримано вимоги Замовника. 2. П.1. таб.1 дод.1 ТД (довідка про матеріально-технічну базу надана без всіх передбачених додатків, зокрема, технічних паспортів, що містять інформацію про технічний стан ТЗ). В примітках до таблиці 4 Додатку 7 тендерної документації визначено, що до довідки додаються: технічні паспорти на транспортні засоби, які будуть задіяні у виконанні договору, із зазначенням інформації про їх технічний стан. В Постанові КМУ від 7.09.1998 р. № 1388 «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів» поняття технічного паспорта та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу є синонімічними. У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» подано скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які містять інформацію про їх технічний стан. Таким чином, учасником дотримано вимоги Замовника. 3. П.3 дод. 10 ТД (строк дії банківської гарантії не відповідає встановленим вимогам щодо 120 днів) тощо. В п. 3 Додатку 10 тендерної документації визначено, що «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме - 120 днів з дати її розкриття.» У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії з терміном дії до 26 січня 2019 р. включно, що складає 122 дні з дня закінчення строку подання пропозицій. Таким чином, учасником дотримано вимогу Замовника щодо відповідності строку дії забезпечення тендерної пропозиції строку дії пропозиції, оскільки строк 122 дні містить в собі визначений термін – 120 днів з дати розкриття пропозицій. Таким чином, учасником дотримано вимоги Замовника. ПРОСИМО (ВИМАГАЄМО): Вимагаємо анулювати рішення про відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», забезпечити об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». В протилежному випадку ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» буде вимушене звертатись до перевіряючих та контролюючих органів (Департамент захисту економіки Національної Поліції України, Рахункова палата України, Державна аудиторська служба України, Антимонопольній комітет України) та відповідно до законодавства, просимо оприлюднити інформацію щодо рішення Замовника на офіційному веб порталі з здійснення закупівель у встановленій діючим законодавством України терміни.
Пов'язані документи: Учасник