• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

централізована охорона майна на об`єктах (спостереження за станом засобів охоронної та тривожної сигналізації об’єкта) з реагуванням наряду реагування (при надходженні сигналу "Тривога" та їх технічне обслуговування)(код ДК 021 2015 79710000-4 Охоронні послуги)

Торги не відбулися

220 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період оскарження: 18.04.2025 15:27 - 23.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника про відміну торгів

Номер: 346cf0695f3d4ed1b723488f0cf0ee14
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-18-008228-a.b1
Назва: Скарга на рішення Замовника про відміну торгів
Скарга:
Пов'язані документи: Замовник Орган оскарження Учасник
Дата розгляду скарги: 23.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.06.2025 16:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.06.2025 11:49
Дата виконання рішення Замовником: 23.07.2025 16:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: згідно з рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель уповноважена особа замовника оприлюднює протокол 61 скасування рішення про відміну процедури закупівлі
Автор: ТОВ "Національна охорона - Київ", Ганна Оніщенко +380955522022 law@nationalsecurity.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b9e0709822fd449d91509d3e683275a6
Заголовок пункту скарги: 1. Замовник не відхилив тендерну пропозицію Управління поліції охорони в м. Києві, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації без надання 24 годин на виправлення. 2. Вимога Замовника до Управління поліції охорони в м. Києві не містила чіткого переліку виявлених порушень, що фактично позбавило учасників можливості для належної участі у торгах.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: 18 квітня 2025 року Київським національним університетом будівництва і архітектури було оприлюднено оголошення UA-2025-04-18-008228-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг охоронних послуги – централізована охорона майна на Об`єкті (спостереження за станом засобів охоронної та тривожної сигналізації об’єкта) з реагуванням наряду реагування (при надходженні сигналу "Тривога" та їх технічне обслуговування) код за ДК 021:2015 79711000-1


Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації.
У зазначеній закупівлі взяли участь:
- Управління поліції охорони в м. Києві з ціновою пропозицією у 146 000,00 грн.;
- Товариство з обмеженою відповідальністю «НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА - КИЇВ» з ціновою пропозицією у 212 000,00 грн.

Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції Управління поліції охорони в м. Києві було виявлено недоліки, у зв’язку з чим 22 травня 2025 року о 16:39 год., встановлено Вимогу про усунення невідповідностей, поданих у складі тендерної пропозиції наступного змісту: «виявлені невідповідності пропозиції учасника Управління поліції охорони в м. Києві вимогам тендерної документації».

02.06.2025 року Київським національним університетом будівництва і архітектури було прийнято рішення № 42 про відміну процедури відкритих торгів (закупівля UA-2025-04-18-008228-a), посилаючись на неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, яке опубліковане 03.06.2025 р. о 17:50 год.
У поясненні до відміни закупівлі зазначено, що Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, яке розмістив Замовник не містило інформацію передбачену п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Скаржник вважає вказане рішення незаконним, необґрунтованим та таким, що суперечить вимогам чинного законодавства з огляду на наступне:

1). Додатком 3 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ВИМОГИ код за ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги Дислокація об’єктів» визначено, що Учасники мають надати згоду та підтвердити свою можливість і готовність виконувати всі технічні вимоги Замовника, підписавши додаток 3 до ТД, а саме: «Ми, (назва учасника) у разі отримання повідомлення про намір укласти Договір про закупівлю із Замовником на надання послуг, що є предметом цієї закупівлі згодні та підтверджуємо свою можливість і готовність виконувати всі технічні вимоги Замовника, зазначені у цій документації», зазначити Посаду, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірити печаткою учасника (у разі наявності) або П.І.Б. та підпис учасника-фізичної особи.
Пунктом 3 «відхилення тендерної пропозиції» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовником встановлена вимога про те, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.




Відповідно до п.п.2 п. 44 Особливостей (Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вивчивши тендерну пропозицію Управління поліції охорони в м. Києві, Суб’єктом оскарження встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації, а саме в складі пропозиції відсутня згода та підтвердження своєї можливості і готовності виконувати всі технічні вимоги Замовника.
Замовник, керуючись підпунктом 2 пункту 44 Особливостей (Постанова КМУ
№ 1178), зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію Управління поліції охорони в м. Києві, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації без надання 24 годин на виправлення.

Замовник, своєю бездіяльністю, а саме не відхиливши пропозицію Управління поліції охорони в м. Києві, порушив права Суб’єкта оскарження та охоронювані законом інтересів, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, зокрема:
а) Порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей:
Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає технічній специфікації.
б) Порушення частини 1 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі":
Закупівлі здійснюються на засадах прозорості, недискримінації, об’єктивності та добросовісної конкуренції. Прийняття до оцінки або допущення учасника з невідповідністю створює нерівні умови для інших учасників, зокрема Суб’єкта оскарження.
в) Порушення статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.

2). Пунктом 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовником встановлена вимога про те, що Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або


документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник процедури закупівлі для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Відповідно до пункту 43 Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178, у разі виявлення невідповідностей у тендерній пропозиції, зобов’язаний надати учаснику належним чином сформоване повідомлення із чітким зазначенням:
- виявлених невідповідностей,
- способу та порядку їх усунення,
- строку (не менше 24 годин) для внесення змін.

Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції Управління поліції охорони в м. Києві було виявлено недоліки, у зв’язку з чим 22 травня 2025 року, встановлено Вимогу про усунення невідповідностей, поданих у складі тендерної пропозиції наступного змісту: «виявлені невідповідності пропозиції учасника Управління поліції охорони в м. Києві вимогам тендерної документації».
Однак, вимога до Управління поліції охорони в м. Києві не містила чіткого переліку виявлених порушень, що фактично позбавило учасника можливості виправити потенційні невідповідності та призвело до неможливості реалізації свого права на усунення недоліків.
Таким чином, саме дії Замовника, а не учасника, створили підстави для відміни закупівлі, що є порушенням принципів добросовісної конкуренції, рівності прав учасників та відкритості процедур закупівель.
В обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та законних інтересів у зв’язку з рішенням, діями чи бездіяльністю Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, повідомляємо наступне:

Суб’єкт оскарження мав реальні підстави розраховувати на перемогу у процедурі закупівлі, оскільки пропозиція Управління поліції охорони в м. Києві потенційно могла не відповідати вимогам тендерної документації — зокрема, через відсутність окремих документів, наявність формальних помилок або інші недоліки.
Зокрема, вивчивши тендерну пропозицію Управління поліції охорони в м. Києві, Суб’єктом оскарження встановлено, що тендерна пропозиція не містить велику кількість документів, зокрема:
1. Відсутні зразків підпису у ціновій пропозиції;
2. Технічне завдання не містить згоди та підтвердження своєї можливості і готовність виконувати всі технічні вимоги Замовника;
3. Відсутня Калькуляція;
4. Витяг отриманий значно раніше ніж вимагалося документацією;
5. У довідці про аналогічним договорам вказаний не вірно номер договору;
6. У довідці про аналогічні договори та самому договорі розбіжності у ціні договору;
7. Акт наданих послуг №000183 (сторінка 7) не містить дати підписання;
8. Відсутній аналогічний договір 6/31/21/ФО;
9. Немає Акту приймання передачі газових балонів;
10. Немає видаткової до договору купівлі-продажу кайданок;
11. Немає видаткової накладної до договору купівлі-продажу форменого одягу;
12. Немає видаткової до договору купівлі-продажу на бронежилет та шолом;
13. Договір на купівлю костюмів немає видаткової;
14. Договір на купівлю плитоноски немає видаткової;
15. На працівників: Бублик, Погиба, Яровенко відсутні сертифікати на навчання;
16. Посвідчення електромонтера на Комрікова видане 2006 року, відповідно не чинне на день розгляду пропозицій;
17. Посвідчення електромонтера Омельченко – відсутнє;
18. На чергового пульта Натура Л. відсутня довідка про не судимість;
19. Відсутні на чергових пульта медичні довідки;
20. Відсутня довідка про наявність офісу;
21. Автомобілі 9582 та 9580 не спеціалізовані, як то вимагалося тендерною документацією;
22. Відсутні копії дозволів на мигалки на автомобілі 6968, 9582, 9580, 0747;
23. Відсутні довідки з територіальних центрів комплектування;
24. Відсутнє фото на авто 1097;
25. Відсутні дозвола на частоти;
26. Відсутні розряд охоронника 3-го розряду Бублик, Войчишин, Гринчук, Жилінський, Погиба, Шишка, Яровенко;
27. У наказі на Шишка відсутні дати;
28. Немає документального підтвердження про встановлення GPS на автомобілі;
29. Немає довідки про наявність у охоронників пристроїв для відстрілу гумових куль;
30. Немає скан копій посвідчень на охоронників;
31. Немає дозволу на збройову кімнату;
32. Немає документів про відповідального за збройову кімнату;
33. Немає наказу на відповідального по збройовій кімнаті;
34. Немає навчання на відповідального по збройовій кімнаті;
35. Немає підтвердження службового автомобіля;
36. Немає підтвердження радіочастот на 10 Вт;
37. Немає підтвердження дозволу радіочастоти на 25 Вт;

У разі належного розгляду пропозицій та дотримання вимог законодавства, Суб’єкт оскарження міг би бути визнаним переможцем закупівлі. Отже, дії (або бездіяльність) Замовника, які призвели до порушення процедури, безпосередньо порушують права та законні інтереси Суб’єкта оскарження.
Частиною 1 статті 5 Закону, закупівлі мають здійснюватися на засадах прозорості, відкритості, недискримінації та добросовісної конкуренції. Порушення процедури розгляду пропозицій унеможливлює дотримання вищезазначених принципів.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)