-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Автомобільні шини
Вимоги додано в окремому файлі
Торги відмінено
142 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 710.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 710.00 UAH
Період оскарження:
10.10.2018 13:44 - 16.10.2018 15:00
Вимога
Є відповідь
Про порушення Закону України «Про публічні закупівлі» під час визначення переможця процедури закупівлі - неправомірне відхилення пропозиції Учасника
Номер:
5474ea2178904ea48759cbaa1c9f65bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-10-001204-c.b1
Назва:
Про порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
під час визначення переможця процедури закупівлі
- неправомірне відхилення пропозиції Учасника
Вимога:
Прокуратурою Сумської області (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі – код ДК 021:2015 – 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (автомобільні шини), з очікуваною вартістю 142 000,00 грн. (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером оголошення UA-2018-10-10-001204-c (далі – Процедура закупівлі).
Участь у проведенні електронного аукціону під час проведення вказаної процедури закупівлі прийняло два учасника:
№ з/п Найменування
учасника Ціна після завершення аукціону (грн з ПДВ)
1 ТОВ "Центр-Шина Груп" 93940,00
2 ТОВ "КОМПАНІЯ АКРІОС" 129764,00
1. Пропозиція учасника ТОВ "Центр-Шина Груп" (далі – Учасник №1).
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника№ 1 Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції торгів, та оприлюднено Протокол відділу матеріально-технічного забезпечення та соціально-побутових питань прокуратури Сумської області від 22 жовтня 2018року №42 про відхилення пропозиції торгів на закупівлю код ДК 021:2015 – 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (автомобільні шини). Дата прийняття рішення про відхилення пропозиції електронних торгів 22 жовтня 2018року.
Однак, Учасник ТОВ "Центр-Шина Груп" не погоджується з рішенням про відхилення пропозиції торгів як такої, що інформація надана Учасником №1 не є достатньою для встановлення відповідності шин до тих, що вимагалися замовником у повному обсязі, та що УЧАСНИК№1 не проходить етап кваліфікації.
Учасником ТОВ "Центр-Шина Груп" надано таблицю, складену в довільній формі(файл порівн.табл .pdf), яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик аналогічного товару (згідно дод.1 Технічні вимоги на закупівлю автомобільних шин), що пропонується Учасником, навіть у тих позиціях , у яких Замовником не вказано індексу навантаження та швидкості.
2. Пропозиція учасника ТОВ " КОМПАНІЯ АКРІОС " (далі – Учасник №2).
Зауважимо, Учасником №2 у складі тендерної пропозиції надано файл 5416.jpeg додаток 2 до документація, в якому надано шини, не ті що вимагалися Замовником.
Також зазначимо, що Замовником вимагалося від учасника прикріпити до закупівлі перераховану ціну пропозиції з урахуванням результатів аукціону на етапі його кваліфікації. В разі відсутності зазначеної інформації протягом чотирьох годин з часу та дати перебування його на етапі кваліфікації Замовником відхиляється така пропозиція як така, що не відповідає умовам Закупівлі. Файл Оновлена цінова Суми.zip додано Учасником№2 о 17.41 - 22.10.2018 , але етап кфаліфікації Учасника№2 розпочато о 12.09.- 22.10.2018
Тож, пропозиція Учасника№ 2 має бути відхилена Замовником.
ВИСНОВОК:
вказані дії Філії Прокуратури Сумської області свідчать про порушення замовником вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині відхилення тендерних пропозицій Учасника.
ПРОПОЗИЦІЇ:
Розмістити в електронній системі публічних закупівель Prozorro інформацію про скасування повідомлення від 22.10.2018 про відхилення пропозиції торгів на закупівлю код ДК 021:2015 – 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (автомобільні шини), та визнати Переможцем закупівлі Учасника ТОВ "Центр-Шина Груп".
В разі не визнання учасникаТОВ «Центр-Шина Груп» переможцем закупівлі, ми будемо вимушені оскаржувати Ваше незаконне рішення в уповноваженому органі – Антимонопольному комітеті України, органі державного фінансового контролю та інформувати правоохоронні органи про наявність ознак корупційного та кримінального правопорушення.
З повагою та сподіванням на
законність і неупередженість
під час розгляду нашої вимоги
директор ТОВ «Центр-Шина Груп» Гумбатов А.С.о.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 23.10.2018 09:38
- Відповідь на вимогу.pdf 25.10.2018 10:16
Дата подачі:
23.10.2018 09:38
Вирішення:
Шановний учасник ТОВ «Центр-Шина Груп», повідомляю, Ваша вимога щодо порушення Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) під час визначення переможця процедури закупівлі – неправомірне відхилення пропозиції Учасника розглянута.
Інформую, що Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі – система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійснення допорогових закупівель з використанням системи застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35. Однак зазначений наказ є локальним нормативно-правовим актом та поширюється лише на ДП «Прозорро».
Згідно з пунктом 6.3 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Таким чином, оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, норми Закону стосовно встановлення в документації вимог замовника щодо документів, які подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, а також підстави для відхилення, не поширюються на допорогові закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником не встановлено порушень при прийнятті рішення щодо відхилення пропозиції Учасника через неповноту доведення відповідності запропонованого аналогічного товару до того, що вимагався замовником.
Окрім того, звертаю увагу, що пропозиція Учасника 2 прокуратурою області не розглядалася. Після розгляду відповідний протокол буде завантажено до системи, з яким Ви матимете можливість ознайомитися.
Поряд з цим повідомляю, що питання вирішення спорів, пов’язаних з проведенням допорогових закупівель, висвітлено в листі від 02.08.2016 № 3302-06/24156-06 “Щодо оскарження, здійснення контролю та моніторингу закупівель” розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/ DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag =InforezKnowledgeDb&pageNumber=7&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc.
Статус вимоги:
Відхилено