• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Мастильні оливи та мастильні матеріали (ДК 021:2015:09210000-4 Мастильні засоби ( 09211000-1- Мастильні оливи та мастильні матеріали ))

Завершена

421 062.70 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 210.63 UAH
Період оскарження: 18.04.2025 14:56 - 23.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 67359aca45a34832b2154dfa5998bec9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-18-008012-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 19.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.05.2025 14:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.05.2025 10:28
Дата виконання рішення Замовником: 29.05.2025 08:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: На рішення АМКУ №7934-р/пк від 19.05.2025 КП "ККП "РМР" було вирішено скасувати своє рішення від 02.05.2025 року №97 Про дискваліфікацію Учасника ТОВ "НФ"АГРО" та провівши кваліфікацію визначити Учасника ТОВ "НФ"АГРО" переможцем закупівлі UA-2025-04-18-008012-а "Мастильні оливи та мастильні матеріали" та Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником.
Автор: ТОВ "НФ АГРО", Роман Молько +380673599787 tovnfagro@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 49235e99d47b40c88e0fa05a471f7ec6
Заголовок пункту скарги: неправомірне відхилення пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 02.05.2025 р. Замовником було опубліковано Протокольне рішення (Протокол) № 97 від 02.05.2025 р. щодо відхилення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю « НФ АГРО», зокрема у протоколі зазначено про наступне:
«…
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "НФ АГРО" на підставі п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», a саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині технічних вимог, передбачених Додатком 2 до тендерної документації. Зокрема, учасником запропоновані товари, що не є марками, вказаними Замовником (Prista Oil, Neste Oil, ELF тощо) або технічно рівноцінними їм еквівалентами. Учасник не надав належного обґрунтування технічної еквівалентності вказаних продуктів, що не дозволяє визнати їх такими, що відповідають вимогам технічного завдання.
Підстави для відхилення підтверджуються:
- Відсутністю порівняльної таблиці відповідності еквівалентів;
- Відсутністю ОЕМ-допусків, що підтверджують еквівалентність олив;
- Відмінністю у країні походження та марках товарів, не передбачених ТД.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
…»
Товариство з обмеженою відповідальністю «НФ АГРО» категорично не погоджується із прийнятим рішенням і вважає рішення Замовника про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НФ АГРО» прийнятим з порушенням положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме через необ’єктивну та упереджену оцінку, через недобросовісне використання своїх прав при прийнятті рішення, з огляду на те, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «НФ АГРО» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Замовник стверджує, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині технічних вимог, передбачених Додатком 2 до тендерної документації. Проте, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Для підтвердження якості товару, що є предметом закупівлі, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції належним чином завірені копії та/або скановані оригінали наступних документів:
- якщо товар підлягає обов’язковій державній санітарно-епідеміологічній експертизі в Україні, надається чинний Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи згідно чинного законодавства України;
- якщо товар підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, надається(ються) відповідний(і) сертифікат(и) якості.
- паспорт безпеки на кожен вид продукту (MSDS);
- офіційна технічна специфікація / технічний лист або паспорт продукту;
- сертифікат відповідності або декларація виробника».
Товариством з обмеженою відповідальністю «НФ АГРО» у складі пропозиції було надано всі документи, які вимагались Замовником для підтвердження якості та технічних характеристик та наявність, яких передбачена чинним законодавством України. Також було надано лист-роз’яснення щодо не сертифікації товару, який є предметом закупівлі.
Крім того, для підтвердження відповідності запропонованого товару згідно вимог документації, у складі пропозиції було надано заповнений Додаток 2.
Щодо підстав відхилення таких як: «відсутність порівняльної таблиці відповідності еквівалентів» та «відсутність ОЕМ-допусків, що підтверджують еквівалентність олив» повідомляємо, що тендерна документація не містить вимог щодо надання вищевказаних документів.
Відповідно до Примітки додатку 2 тендерної документації «всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент».
Враховуючи це, підстава для відхилення «відмінність у країні походження та марках товарів, не передбачених ТД» суперечить умовам тендерної документації Замовника та чинному законодавству України у сфері здійснення Публічних закупівель, адже учасник має право запропонувати еквівалент до товару, який за своїми характеристиками є рівнозначним або кращим ніж товар, який вимагається Замовником.
Зважаючи на все вищевикладене та те, що учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «НФ АГРО» запропонувало у складі пропозиції товар, який повністю відповідає вимогам Замовника та підтвердив це згідно вимог документації, вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію та порушив наші права як учасника закупівлі та вимоги та п. п. 2 пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника