-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Риба заморожена обезголовлена «ГОРБУША» (Київська обл.)
Завершена
22 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 220 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 220 000.00 UAH
Період оскарження:
18.04.2025 15:00 - 24.04.2025 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
dd703be8855b49348c7e04cef010eabe
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-18-008067-a.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем учасника ТОВ "АВАНГАРДКОМ" через невідповідність документації у пропозиції учасника вимогам замовника.
- пунктом 8 Додатку 2 до Оголошення, замовник вимагає Сканований оригінал у кольоровому вигляді міжнародного імпортного сертифіката або сканований оригінал у кольоровому вигляді сертифікату країни виробника (якщо такий сертифікат визнається Україною, погоджений або затверджений відповідно до переліку сертифікатів, що опубліковані на веб-порталі Держпродспоживслужби).
- на виконання пункту 8 учаснки у складі пропозиції надає ветеринарний сертифікат № LT0374936/300, який видано ветеринарною службою Республіки Литва.
- АЛЕ зазначений сертифікат видано не за формою, що затверджена Держпродспоживслужбою, також така форма сертифікату не визнається Україною, її зразок не розміщено серед інших зразків сертифікатів, що погоджені Держпродспоживслужбою (перевірка даного факту на офіційному сайті Держпродспоживслужби за посиланням https://dpss.gov.ua/mizhnarodne-spivrobitnictv/veterinariya-ta-bezpechnist/sertifikati-na-import-v-ukrayinu).
- замовник вимагав документ за формою, що або затверджена або погоджена держпродспоживслужбою, та розміщена на їх офіційному сайті. Учасник у складі пропозиції не надав такого документа.
Проаналізувавши анлогічні закупівлі на рибу заморожену, оголошені Військовою частиною 3078 Національної гвардії України, ми дійшли висновку, що абсолютно всі процедури закупівлі замороженої риби оголошені однією уповноваженою особою, в практично усіх закупівлях піднімалося питання щодо імпортного сертифіката, абсолютно усюди уповноважена усоба фіксує той факт, що такий сертифікат - це документ про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. І при цьому приймає пропозиції учасника, який як мінімум не відповідає технічним вимогам за цим конкретним документом.
Тут немає і не може бути різних поглядів на речі і особистих тлумачень: є одна затверджена форма сертифікату на імпорт в Україну, є перелік інших форм що визнаються Україною, є чітка вимога замовника про це, і є факт неподання цього документа учасником, якого в результаті визнають переможцем.
Взагалі незрозуміла доцільність такої вимоги, оскільки замовник сам не перевіряє цей документ, а чекає, поки учасники закупівлі один одного закидають вимогами.
Маємо фактично неправомірне відхилення учасника - переможця, халатне відношення до перевірки документів, неправомірне оголошення учасника переможцем, і врешті-решт, перетворення державної закупівлі для забезпечення о/с НГУ на голодні ігри.
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем учасника ТОВ "АВАНГАРДКОМ".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.05.2025 14:28
Вирішення:
Вимога скаржника ґрунтується на недостовірній інформації. На сайті Держпродспоживслужби України розділ - Міжнародне співробітництво - Ветеринарія та безпечність - Сертифікати на імпорт в Україну - Погоджені форми сертифікатів міститься перелік погоджених форм сертифікатів. В розділі «ЛИТВА» міститься форма сертифікату «ВС для продуктів тваринного походження та кормів, що транспортуються з третіх країн чи ЄС до України через Литовську Республіку з перезавантаженням/ тимчасовим зберіганням у Литовській Республіці (2022)», який по своїй формі повністю відповідає документу, що наданий в складі пропозиції учасника переможця. Переконатися в цьому можна перейшовши на наступним посиланням:
https://dpss.gov.ua/mizhnarodne-spivrobitnictv/veterinariya-ta-bezpechnist/sertifikati-na-import-v-ukrayinu/pogodzheni-formi-sertifikativ
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про скасування неправомірного рішення замовника
Номер:
8b63f18035904c83a237a7026eba134d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-18-008067-a.b1
Назва:
Вимога про скасування неправомірного рішення замовника
Вимога:
Відповідно до Протоколу засідання робочої групи військової частини 3078 НГУ з питань розгляду тендерних пропозицій/пропозицій учасників під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг від 05.05.2025 № 998, Нашу пропозицію було відхилено через відсутність у складі пропозиції копії загального ветеринарного документу на ввезення. При цьому замовник констатує, що відсутній документ про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Також зазначає Відповідно до пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, 24 години на усунення недоліків не надається у випадку:
- відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником закупівлі в його пропозиції.
Отже, пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, оскільки не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до Закону України від 18.05.2017 № 2042-VIII, Загальний ветеринарний документ на ввезення - документ встановленої форми, що складається з двох частин, у першій з яких оператор ринку зазначає (декларує) інформацію про вантаж з продуктами, який підлягає ввезенню (пересиланню) на митну територію України через призначений прикордонний інспекційний пост, у тому числі про вид, країну і потужність походження, місце призначення вантажу, а у другій частині державний ветеринарний інспектор зазначає інформацію про результати державного контролю такого вантажу.
Відповідно до визначення, наведеного Законом - загальний ветеринарний документ на ввезення не містить у собі відомостей про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Разом з цим, абзац другий пункту 43 ПКМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, на що посилається замовник, встановлює, що Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Загальний ветеринарний документ на ввезення - документ, що вимагається на виконання технічної специфікації (Додаток 2 до Оголошення) і не містить у собі інформації про технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі, його відсутність не змінює інформацію про запропонований товар, його якісні та технічні характеристики.
Вимагаємо:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "ЕМІ ОН".
2. У порядку, передбаченому пунктом 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, розмістити щодо учасника ТОВ "ЕМІ ОН" повідомлення з вимогою про усунення встановлених невідповідностей в електронній системі закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.05.2025 00:17
Вирішення:
Шановний Учаснику, детально проаналізувавши документи надані у складі пропозиції Замовником було встановлено, відсутність копії загального ветеринарного документу на ввезення.
Технічними вимогами Замовника, викладеними в додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, визначено, що предмет закупівлі (харчовий продукт) повинен відповідати вимогам законодавства України про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції, зокрема копію загального ветеринарного документу на ввезення завірену відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 (документ встановленої форми, що складається з двох частин, у першій з яких оператор ринку зазначає/декларує/ інформацію про вантаж з продуктами, який підлягає ввезенню/пересиланню/ на митну територію України через призначений прикордонний інспекційний пост, де вказується, в т.ч. вид харчового продукту (товару), країну його походження, потужності на яких він вироблений та місце призначення вантажу, а у другій частині – державний ветеринарний інспектор зазначає інформацію/відомості/ про результати державного контролю такого вантажу).
Частиною 1 статті 2 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлено, що законодавство про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів складається з Конституції України, цього Закону, законів України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин", "Про безпечність та гігієну кормів", "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів", "Про матеріали і предмети, призначені для контакту з харчовими продуктами", "Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції", а також виданих відповідно до них нормативно-правових актів.
Відповідно до частини 13 статті 1 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» загальний ветеринарний документ на ввезення - документ встановленої форми, що складається з двох частин, у першій з яких оператор ринку зазначає (декларує) інформацію про вантаж з продуктами, який підлягає ввезенню (пересиланню) на митну територію України через призначений прикордонний інспекційний пост, у тому числі про вид, країну і потужність походження, місце призначення вантажу, а у другій частині державний ветеринарний інспектор зазначає інформацію про результати державного контролю такого вантажу.
Відповідно до частини 9 статті 1 вищезазначеного Закону державний контроль - діяльність компетентного органу, його територіальних органів, державних інспекторів, державних ветеринарних інспекторів, помічників державного ветеринарного інспектора та уповноважених осіб, що здійснюється з метою перевірки відповідності діяльності операторів ринку вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, а також усунення наслідків невідповідності та притягнення до відповідальності за порушення відповідних вимог. Державний контроль включає також діяльність з перевірки відповідності законодавству про побічні продукти тваринного походження під час ввезення (пересилання) таких продуктів на митну територію України.
Положеннями пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 визначено:
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто відсутність документу про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не вважається невідповідністю, а виправлення помилок, які не призведуть до зміни предмета закупівлі можливе лише в наданих у складі пропозиції документах.
Враховуючи вищевикладене, у складі пропозиції Учасника відсутній документ про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, тому у Замовника не було законних підстав для розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено