• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт локальної мережі з доступом до Інтернету в найпростішому укритті для проведення Національного мультипредметного тестування у Чернігівській гімназії №** Чернігівської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, *******)

Торги не відбулися

111 381.38 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 113.81 UAH
Період оскарження: 18.04.2025 13:23 - 23.04.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга на невідповідність назви закупівлі та її класифікатора предмету закупівлі, а також ряд порушень в умовах тендерної документації та проєкті договору

Номер: 0cf4788d5c32448896b1f4efc77e0a17
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-18-006614-a.a1
Назва: Скарга на невідповідність назви закупівлі та її класифікатора предмету закупівлі, а також ряд порушень в умовах тендерної документації та проєкті договору
Скарга:
Назва та класифікатор закупівлі не відповідають предмету закупівлі, а визначені в тендерній документації Замовником вимоги, внаслідок цього, не можуть бути виконані Учасником через порушення вимог ЗУ, зокрема "Про здійснення державних закупівель" та "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 21.04.2025 15:33
Автор: ТОВ НЕОКОМ, Лишафай Дмитро Федорович +380462974340 dimalisha@neocom.net.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b0038e172b4d4198bb675ef5e4e5d030
Заголовок пункту скарги: Невідповідність назви закупівлі та її класифікатора ДК 021:2015
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до державного класифікатора 021:2015, предмет закупівлі "Поточний ремонт локальної мережі з доступом до Інтернету в найпростішому укритті для проведення Національного мультипредметного тестування у Чернігівській гімназії №** Чернігівської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, *******", відноситься до Розділу ЄЗС ДК 021:2015 - 72000000-5 ПОСЛУГИ У СФЕРІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: КОНСУЛЬТУВАННЯ, РОЗРОБКА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ПОСЛУГИ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ І ПОСЛУГИ З ПІДТРИМКИ, код 72710000-0 Послуги у сфері локальних мереж. Зважаючи на вищенаведене, назва та класифікатор, визначені замовником до предмету закупівлі "Поточний ремонт локальної мережі з доступом до Інтернету в найпростішому укритті для проведення Національного мультипредметного тестування у Чернігівській гімназії №** Чернігівської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, *******" за ДК 021:2015 - 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи" не відповідають предмету закупівлі, в результаті чого, відповідно до п.п. 5, п. 21 ЗУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", договір про закупівлю визначається нікчемним.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: e683abf5b58543a289704af9603feaea
Заголовок пункту скарги: Невідповідність предмету закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Неможливість виконання учасником вимоги п. 1, п.п. 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), оскільки предмет договору "Поточний ремонт приміщень закладу загальної середньої освіти" зазначений замовником суперечить предмету закупівлі "Поточний ремонт локальної мережі з доступом до Інтернету в найпростішому укритті для проведення Національного мультипредметного тестування у Чернігівській гімназії №** Чернігівської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, *******" і не може бути аналогічним на вимогу замовника.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 655b8cf8337d46e7a3e622d354e00168
Заголовок пункту скарги: Невідповідність предмету закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Невідповідність предмету закупівлі вимоги п. 3 Додатку 1 до Тендерної документації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо надання довідки за Формою 3 Додатку 1 до Тендерної документації, оскільки предмет закупівлі "Поточний ремонт локальної мережі з доступом до Інтернету в найпростішому укритті для проведення Національного мультипредметного тестування у Чернігівській гімназії №** Чернігівської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, *******" не передбачає залучення будівельних машин та механізмів для виконання умов робіт, наведених у Додатку 3 до Тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 3491d4340428410aa253d37f4ac9e295
Заголовок пункту скарги: Визначені замовником строки виконання робіт, визначені у проєкті довогору до тендерної документації, є неможливими до виконання та дискримінаційними
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Умови проекту договору
Тип порушення: Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги: Неможливою до виконання є вимога п. 2., п.п. 2.1, визначена у проєкті Договору про закупівлю (Додаток 4 до Тендерної документації) "Строки надання послуг по Договору: до 10 травня 2025 року через недотримання замовником умов Закону України про "Про проведення публічних закупівель" та "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі - Особливості) в процесі підготовки проєкту договору про закупівлю. Датою проведення аукціону (розкриття пропозицій) визначено 28.04.25.
Згідно абз. 2, п. 11, ст. 29 Закону України "Про проведення публічних закупівель" строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону (тобто, за максимально допустимого строку - до 05.05.25), а згідно абз. 15 п. 47 Особливостей, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту (до 09.05.25). Також, згідно абз. 3, п. 49 Особливостей, з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (до 14.05.25, що вже перевищує строк виконання робіт, визначений замовником у проєкті договору про закупівлю), а згідно абз. 4 цього ж пункту Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Ці обставини унеможливлюють не тільки виконання робіт у строки, визначені п. 2., п.п. 2.1. Договору про закупівлю, а й роблять недоцільним підписання такого договору.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації