-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт приміщень цокольного поверху з улаштуванням стелажів будівлі морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Берестейський,34»
Торги відмінено
1 540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 400.00 UAH
Період оскарження:
18.04.2025 12:50 - 23.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення про визначення переможця
Номер:
a15a1ce2b3e842b1b8719a339ec1879f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-18-005983-a.a1
Назва:
Скарга на рішення про визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИСpdf.pdf 04.05.2025 21:47
- ДОГОВІРНА ЦІНА (2).pdf 04.05.2025 21:47
- ВІДОМІСТЬ РЕСУРСУ.pdf 04.05.2025 21:47
- Додаток №2.docx 04.05.2025 21:47
- ЗВЕДЕННИЙ КОШТОРИС.pdf 04.05.2025 21:47
- Скарга_UA-2025-04-18-005983-a.docx 04.05.2025 21:47
- локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів; зведений кошторисний розрахунок.rar 04.05.2025 21:47
- Скарга_UA-2025-04-18-005983-a.docx.p7s 04.05.2025 21:47
- sign.p7s 04.05.2025 21:47
- рішення від 07.05.2025 №7274.pdf 07.05.2025 15:17
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.05.2025 №7807.pdf 16.05.2025 14:32
- рішення від 15.05.2025 №7807.pdf 20.05.2025 14:44
- Пояснення по суті скарги.pdf 08.05.2025 17:15
- Протокол затвердження ТД.pdf 08.05.2025 17:15
- Сертифікат.jpg 08.05.2025 17:15
- Протокол внесення змін.pdf 08.05.2025 17:15
- Кошторисна документація .pdf 08.05.2025 17:15
- Службові записки.pdf 08.05.2025 17:15
- Заявка про включення закупівлі в річний план.pdf 08.05.2025 17:15
- Протокол розгляду.pdf 08.05.2025 17:15
- Протокол.pdf 21.05.2025 13:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.05.2025 11:04
Дата розгляду скарги:
15.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.05.2025 15:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.05.2025 14:44
Дата виконання рішення Замовником:
21.05.2025 13:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протокол скасування рішення визначення переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМЕН" та скасування закупупівлі щоб оголосити по новому з новими вимогами після проведення розрахунків кошторисної докімунтеції.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
39bd42b89bc9410cbc6d82bf24a90de7
Заголовок пункту скарги:
Порушення при визначенні Переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Національний медичний університет імені О.О. Богомольця (далі Замовник) оприлюднило закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-18-005983-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт приміщень цокольного поверху з улаштуванням стелажів будівлі морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Берестейський,34».
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.»- ( надалі Скаржник).
2. ТОВ «ФАРМЕН» - (надалі Переможець).
01 травня 2025 року Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «ФАРМЕН» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Вважаємо, що рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є такими, що підлягають скасуванню.
1.Порушення при визначенні Переможця
1.1.Умови тендерної документації
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації в складі пропозиції Учасником надається наступна кошторисна документація:
-договірна ціна з пояснювальною запискою;
-зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою;
-локальні кошториси;
-підсумкова відомість ресурсів;
-дефектний акт.
-календарний графік виконання робіт.
Документи кошторисної документації повинні бути завірені печаткою, підписані керівником (або уповноваженою особою), а локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів; зведений кошторисний розрахунок також і інженером-кошторисником, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат (дійсний на дату подання пропозиції).
1.2.Заперечення на визначення Переможця
1.2.1.Заперечення в частині оформлення договірної ціни
Відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряд в капітальному будівництві від 01.08.2005 Р. №558 кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо), і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни;
В складі Тендерної пропозиції Переможця надано кошторисну документацію, яка не відповідає умовам Тендерної документації :
Зокрема, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів; зведений кошторисний розрахунок не містять підпису та печатки сертифікованого інженера проектувальника.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі .
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Визначивши переможцем процедури закупівлі ТОВ «ФАРМЕН» Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", -
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.»- ( надалі Скаржник).
2. ТОВ «ФАРМЕН» - (надалі Переможець).
01 травня 2025 року Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «ФАРМЕН» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Вважаємо, що рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є такими, що підлягають скасуванню.
1.Порушення при визначенні Переможця
1.1.Умови тендерної документації
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації в складі пропозиції Учасником надається наступна кошторисна документація:
-договірна ціна з пояснювальною запискою;
-зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою;
-локальні кошториси;
-підсумкова відомість ресурсів;
-дефектний акт.
-календарний графік виконання робіт.
Документи кошторисної документації повинні бути завірені печаткою, підписані керівником (або уповноваженою особою), а локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів; зведений кошторисний розрахунок також і інженером-кошторисником, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат (дійсний на дату подання пропозиції).
1.2.Заперечення на визначення Переможця
1.2.1.Заперечення в частині оформлення договірної ціни
Відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряд в капітальному будівництві від 01.08.2005 Р. №558 кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо), і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни;
В складі Тендерної пропозиції Переможця надано кошторисну документацію, яка не відповідає умовам Тендерної документації :
Зокрема, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів; зведений кошторисний розрахунок не містять підпису та печатки сертифікованого інженера проектувальника.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі .
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Визначивши переможцем процедури закупівлі ТОВ «ФАРМЕН» Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", -
×
-
Назва доказу:
локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів; зведений кошторисний розрахунок не містять підпису та печатки сертифікованого інженера проектувальника
-
Повʼязаний документ:
локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів; зведений кошторисний розрахунок.rar
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Національний медичний університет імені О.О. Богомольця скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ФАРМЕН» у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт приміщень цокольного поверху з улаштуванням стелажів будівлі морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Берестейський,34», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №: UA-2025-04-18-005983-a). Всі необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.