-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі (літ. А) управління патрульної поліції в Житомирській області Департаменту патрульної поліції за адресою: вул. Покровська, 96, м. Житомир
Термін надання послуг зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
Завершена
918 078.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 000.00 UAH
Період оскарження:
18.04.2025 12:41 - 02.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення про безпідставне дискваліфікації
Номер:
bfe4fc6df92e43eeb1826cae07b89003
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-18-005802-a.c1
Назва:
СКАРГА на рішення про безпідставне дискваліфікації
Скарга:
СКАРГА
на рішення про безпідставне дискваліфікації
1. ВСТУП
18 квітня 2025 Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі (літ. А) управління патрульної поліції в Житомирській області Департаменту патрульної поліції за адресою: вул. Покровська, 96, м. Житомир за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (далі - «Процедура закупівлі») за ідентифікатором UA-2025-04-18-005802-a. Кінцевий строк подання пропозицій було визначено 05 квітня 2025 року.
Департамент патрульної поліції (далі - «Замовник») відхилив тендерну пропозицію ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович " про що прийняло рішення про дискваліфікацію, яке оформлене «Інформацією про відхилення тендерної пропозиції» без зазначеного номеру та дати, яке було завантажено в електронну систему Замовником 09.05.2025 18:29, що додається.
Учасник Процедури закупівлі ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович (далі - «Скаржник») оскаржує вказане рішення з наступних підстав.
2. ПОРУШЕННЯ Департаментом патрульної поліції
Замовником в електронній системі закупівель 08.05.2025 о 13:01 було розміщено Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель з описом усунення таких невідповідностей, таких як «. Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ФОП Овсійчука Ярослава Володимировича: - учасник не надав Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що вимагалося відповідно до пункту 1 «Відомості про учасника» Додатку № 1 до Документації; - учасник не надав скановані оригінали або копії документів, що підтверджують наявність трудових та/або цивільно-правових відносин між учасником та працівниками, що вказані у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або трудові договори, або витяги з трудових книжок із відміткою про працевлаштування працівника до учасника, або цивільно-правові угоди (договори), що вимагалося відповідно до пункту 5 «Довідки на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку № 1 до Документації; - учасник не надав Гарантійний лист Учасника з гарантією виконати всі обсяги та види робіт (послуг) згідно вимог Тендерної документації, технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток № 3 до Документації) у відповідності до умов проєкту договору Тендерної документації (Додаток № 4 до Документації) за ціною тендерної пропозиції/аукціону, що вимагалося відповідно до пункту 6 «Наступні документи» Додатку № 1 до Документації; - учасник не надав Лист-гарантію в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, що під час надання послуг, учасником будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля, а виконані роботи не матимуть негативного впливу на навколишнє середовище, що вимагалося відповідно до пункту 6 «Наступні документи» Додатку № 1 до Документації; - учасник не надав довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до надання послуг субпідрядника (субпідрядників) в обсязі не менше 20% від вартості договору, що вимагалося відповідно до пункту 6 «Наступні документи» Додатку № 1 до Документації. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП Овсійчуку Ярославу Володимировичу потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: - Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - скановані оригінали або копії документів, що підтверджують наявність трудових та/або цивільно-правових відносин між учасником та працівниками, що вказані у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або трудові договори, або витяги з трудових книжок із відміткою про працевлаштування працівника до учасника, або цивільно-правові угоди (договори); - Гарантійний лист Учасника з гарантією виконати всі обсяги та види робіт (послуг) згідно вимог Тендерної документації, технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток № 3 до Документації) у відповідності до умов проєкту договору Тендерної документації (Додаток № 4 до Документації) за ціною тендерної пропозиції/аукціону; - Лист-гарантію в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, що під час надання послуг, учасником будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля, а виконані роботи не матимуть негативного впливу на навколишнє середовище; - Інформація про субпідрядника (субпідрядників) довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до надання послуг субпідрядника (субпідрядників) в обсязі не менше 20% від вартості договору».
Учасником процедури закупівлі ФОП Овсійчуком Ярославом Володимировичем були усунуті вищезазначені невідповідності. Проте Замовником була відхилена найбільш економічно вигідна пропозиція подана ФОП Овсійчуком Ярославом Володимировичем, як така що не відповідає умовам технічної специфікації згідно інформації про відхилення тендерної пропозиції, яка не містить інформацію про дату та номер прийняття такого рішення Замовником, тим самим порушено норму Закону, а саме частину 10 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), що Прийнятті рішення уповноваженою особою оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою, а не інформацією про відхилення тендерної пропозиції, яка оформлена неналежним чином.
На вказаний факт ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович має заперечення в цій частині, оскільки вказана невідповідність стосується формальних несуттєвих помилок, які передбачені пунктом 4 Переліку формальних несуттєвих помилок ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 (прінт - скрін додається) на яку посилається Замовник в своїй тендерній документації в блоці 4 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції ЗАТВЕРДЖЕНОЮ рішенням уповноваженої особи протокол від.18.04.2025 о/п __ О. ВОЛОШИНА. (що додається). Вказана невідповідність не була Замовником зазначена у повідомленні на виправленні невідповідності (24 години), хоча мала б бути, оскільки дана невідповідність не стосується зміни технічних якісних характеристик, або сукупність факторів які могли б вплинути на зміну договірної ціни чи зміну технічних якісних характеристик предмету закупівлі. Водночас хочу наголосити, що учасником було дотримано вимогу замовника (що зазначена в блоці 4. Кошторисна документація розділу «6.Наступні документи:» Додатку № 1 до Документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ) щодо обов’язковості накладання підпису та сертифікованого кошторисника на договірну ціну, локальний кошторисний розрахунок (форма №1), відомість ресурсів, що було дотримано нами як учасником процедури закупівлі (вищезазначені документи додаються до скарги).
Таким чином Замовник відхилив найекономічнішу пропозицію учасника навіть без права виправлення невідповідності – формальної помилки – не накладеного підпису печатки на кошторисних документах, яка б не призвела до зміни технічних якісних характеристик предмету закупівлі чи зміни ціни.
3. Вимога
На підставі п.42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178,
просимо Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Визнати рішення Замовника про дискваліфікацію ФОП Овсійчука Ярослава Володимировича неправомірним у закупівлі UA-2025-04-18-005802-a, скасувати його, як неправомірне, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель чим порушив принцип здійснення публічних закупівель щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та принципу максимальної економії згідно ст.5 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток _1 документи учасника.docx 14.05.2025 16:13
- Скарга 14.05.2025 16:13
- Скарга про дискваліфікацію_Validation_Report.pdf 14.05.2025 16:13
- Скарга про дискваліфікацію (1).pdf 14.05.2025 16:13
- Скарга про дискваліфікацію.pdf.p7s 14.05.2025 16:13
- Про затвердження Переліку формал... _ від 15.04.2020 _ 710.pdf 14.05.2025 16:13
- Кошторисна документація.pdf 14.05.2025 16:13
- Інформація_про_відхилення 1.pdf 14.05.2025 16:13
- Тендер_ закупівля - Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі (літ. А) управління - Держзакупівлі.онлайн.pdf 14.05.2025 16:13
- ТД_ (1).docx 14.05.2025 16:13
- sign.p7s 14.05.2025 16:16
- рішення від 16.05.2025 №7837.pdf 16.05.2025 16:09
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.05.2025 №8270.pdf 26.05.2025 13:06
- рішення від 23.05.2025 №8270.pdf 28.05.2025 09:25
- Додаток 2 Договірна ціна.pdf 16.05.2025 19:02
- Додаток 1 Форма договірної ціни .pdf 16.05.2025 19:02
- Пояснення_по_суті_скарги UA-2025-04-18-005802-a.c1.doc 16.05.2025 19:02
- Пояснення_по_суті_скарги UA-2025-04-18-005802-a.c1.pdf 16.05.2025 19:02
- До додатку 3 провостановчі.pdf 16.05.2025 19:02
- Додаток 3 право підпису .pdf 16.05.2025 19:02
- Додаток 2 Локальний кошторис.pdf 16.05.2025 19:02
- Додаток 2 Підсумкова відомість ресурсів.pdf 16.05.2025 19:02
- Пояснення_до_АМКУ_про_виконання_рішення.pdf 29.05.2025 17:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.05.2025 16:23
Дата розгляду скарги:
23.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.05.2025 16:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.05.2025 09:25
Дата виконання рішення Замовником:
29.05.2025 17:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Комісії №8270-р/пк-пз від 23.05.2025 Департаментом патрульної поліції було скасоване рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи – підприємця Овсійчука Ярослава Володимировича за процедурою закупівлі - Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі (літ. А) управління патрульної поліції в Житомирській області Департаменту патрульної поліції за адресою: вул. Покровська, 96, м. Житомир, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-18-005802-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4fff8bf753a94be68581eedf7423e3a6
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА на рішення про безпідставне дискваліфікації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником в електронній системі закупівель 08.05.2025 о 13:01 було розміщено Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель з описом усунення таких невідповідностей, таких як «. Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ФОП Овсійчука Ярослава Володимировича: - учасник не надав Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що вимагалося відповідно до пункту 1 «Відомості про учасника» Додатку № 1 до Документації; - учасник не надав скановані оригінали або копії документів, що підтверджують наявність трудових та/або цивільно-правових відносин між учасником та працівниками, що вказані у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або трудові договори, або витяги з трудових книжок із відміткою про працевлаштування працівника до учасника, або цивільно-правові угоди (договори), що вимагалося відповідно до пункту 5 «Довідки на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку № 1 до Документації; - учасник не надав Гарантійний лист Учасника з гарантією виконати всі обсяги та види робіт (послуг) згідно вимог Тендерної документації, технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток № 3 до Документації) у відповідності до умов проєкту договору Тендерної документації (Додаток № 4 до Документації) за ціною тендерної пропозиції/аукціону, що вимагалося відповідно до пункту 6 «Наступні документи» Додатку № 1 до Документації; - учасник не надав Лист-гарантію в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, що під час надання послуг, учасником будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля, а виконані роботи не матимуть негативного впливу на навколишнє середовище, що вимагалося відповідно до пункту 6 «Наступні документи» Додатку № 1 до Документації; - учасник не надав довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до надання послуг субпідрядника (субпідрядників) в обсязі не менше 20% від вартості договору, що вимагалося відповідно до пункту 6 «Наступні документи» Додатку № 1 до Документації. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП Овсійчуку Ярославу Володимировичу потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: - Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - скановані оригінали або копії документів, що підтверджують наявність трудових та/або цивільно-правових відносин між учасником та працівниками, що вказані у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або трудові договори, або витяги з трудових книжок із відміткою про працевлаштування працівника до учасника, або цивільно-правові угоди (договори); - Гарантійний лист Учасника з гарантією виконати всі обсяги та види робіт (послуг) згідно вимог Тендерної документації, технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток № 3 до Документації) у відповідності до умов проєкту договору Тендерної документації (Додаток № 4 до Документації) за ціною тендерної пропозиції/аукціону; - Лист-гарантію в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, що під час надання послуг, учасником будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля, а виконані роботи не матимуть негативного впливу на навколишнє середовище; - Інформація про субпідрядника (субпідрядників) довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до надання послуг субпідрядника (субпідрядників) в обсязі не менше 20% від вартості договору».
Учасником процедури закупівлі ФОП Овсійчуком Ярославом Володимировичем були усунуті вищезазначені невідповідності. Проте Замовником була відхилена найбільш економічно вигідна пропозиція подана ФОП Овсійчуком Ярославом Володимировичем, як така що не відповідає умовам технічної специфікації згідно інформації про відхилення тендерної пропозиції, яка не містить інформацію про дату та номер прийняття такого рішення Замовником, тим самим порушено норму Закону, а саме частину 10 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), що Прийнятті рішення уповноваженою особою оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою, а не інформацією про відхилення тендерної пропозиції, яка оформлена неналежним чином.
На вказаний факт ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович має заперечення в цій частині, оскільки вказана невідповідність стосується формальних несуттєвих помилок, які передбачені пунктом 4 Переліку формальних несуттєвих помилок ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 (прінт - скрін додається) на яку посилається Замовник в своїй тендерній документації в блоці 4 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції ЗАТВЕРДЖЕНОЮ рішенням уповноваженої особи протокол від.18.04.2025 о/п __ О. ВОЛОШИНА. (що додається). Вказана невідповідність не була Замовником зазначена у повідомленні на виправленні невідповідності (24 години), хоча мала б бути, оскільки дана невідповідність не стосується зміни технічних якісних характеристик, або сукупність факторів які могли б вплинути на зміну договірної ціни чи зміну технічних якісних характеристик предмету закупівлі. Водночас хочу наголосити, що учасником було дотримано вимогу замовника (що зазначена в блоці 4. Кошторисна документація розділу «6.Наступні документи:» Додатку № 1 до Документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ) щодо обов’язковості накладання підпису та сертифікованого кошторисника на договірну ціну, локальний кошторисний розрахунок (форма №1), відомість ресурсів, що було дотримано нами як учасником процедури закупівлі (вищезазначені документи додаються до скарги).
Таким чином Замовник відхилив найекономічнішу пропозицію учасника навіть без права виправлення невідповідності – формальної помилки – не накладеного підпису печатки на кошторисних документах, яка б не призвела до зміни технічних якісних характеристик предмету закупівлі чи зміни ціни.
Учасником процедури закупівлі ФОП Овсійчуком Ярославом Володимировичем були усунуті вищезазначені невідповідності. Проте Замовником була відхилена найбільш економічно вигідна пропозиція подана ФОП Овсійчуком Ярославом Володимировичем, як така що не відповідає умовам технічної специфікації згідно інформації про відхилення тендерної пропозиції, яка не містить інформацію про дату та номер прийняття такого рішення Замовником, тим самим порушено норму Закону, а саме частину 10 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), що Прийнятті рішення уповноваженою особою оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою, а не інформацією про відхилення тендерної пропозиції, яка оформлена неналежним чином.
На вказаний факт ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович має заперечення в цій частині, оскільки вказана невідповідність стосується формальних несуттєвих помилок, які передбачені пунктом 4 Переліку формальних несуттєвих помилок ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 (прінт - скрін додається) на яку посилається Замовник в своїй тендерній документації в блоці 4 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції ЗАТВЕРДЖЕНОЮ рішенням уповноваженої особи протокол від.18.04.2025 о/п __ О. ВОЛОШИНА. (що додається). Вказана невідповідність не була Замовником зазначена у повідомленні на виправленні невідповідності (24 години), хоча мала б бути, оскільки дана невідповідність не стосується зміни технічних якісних характеристик, або сукупність факторів які могли б вплинути на зміну договірної ціни чи зміну технічних якісних характеристик предмету закупівлі. Водночас хочу наголосити, що учасником було дотримано вимогу замовника (що зазначена в блоці 4. Кошторисна документація розділу «6.Наступні документи:» Додатку № 1 до Документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ) щодо обов’язковості накладання підпису та сертифікованого кошторисника на договірну ціну, локальний кошторисний розрахунок (форма №1), відомість ресурсів, що було дотримано нами як учасником процедури закупівлі (вищезазначені документи додаються до скарги).
Таким чином Замовник відхилив найекономічнішу пропозицію учасника навіть без права виправлення невідповідності – формальної помилки – не накладеного підпису печатки на кошторисних документах, яка б не призвела до зміни технічних якісних характеристик предмету закупівлі чи зміни ціни.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
На підставі п.42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, просимо Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Визнати рішення Замовника про дискваліфікацію ФОП Овсійчука Ярослава Володимировича неправомірним у закупівлі UA-2025-04-18-005802-a, скасувати його, як неправомірне, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель чим порушив принцип здійснення публічних закупівель щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та принципу максимальної економії згідно ст.5 Закону.