• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи: Поточний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) вітражів 1-го корпусу (в вісях 5`-4`; 6-7; 7-8`, 10-11; 13`-14; 14-15, 16`-17`); 2-го корпусу (в вісях 23-24`,22-23; 19`-21`; 14`-15`; 27-27`; 26-27; 26-26`; 11-11`; 2-3`; 7-6`;29-1;29-29`); 3-го корпусу (в вісях 17-18`; 16-17; 21`-22`; 23-24; 24-25`; 27-28; 27-27`;28-28`;2`-3`; 5-5`; 5-6; 6-7; 30`-31; 31-1) пам’ятки архітектури, містобудування національного значення "Будинок держпромисловості (ДЕРЖПРОМ)" охоронний номер 20031 пошкоджений в результаті воєнних дій за адресою: пл.Свободи,5 в м.Харкові (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)

Торги не відбулися

12 754 728.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 63 773.64 UAH
Період оскарження: 18.04.2025 11:59 - 24.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Незаконне скасування торгів

Номер: da834ab5ef7f403fa61cbcaef26c79f1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-18-004967-a.a2
Назва: Незаконне скасування торгів
Скарга:
Дата розгляду скарги: 15.07.2025 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.07.2025 17:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.07.2025 18:03
Дата виконання рішення Замовником: 12.08.2025 10:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме скасовано рішення про відміну процедури закупівлі — "ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи: Поточний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) вітражів 1-го корпусу (в вісях 5`-4`; 6-7; 7-8`, 10-11; 13`-14; 14-15, 16`-17`); 2-го корпусу (в вісях 23-24`,22-23; 19`-21`; 14`-15`; 27-27`; 26-27; 26-26`; 11-11`; 2-3`; 7-6`;29-1;29-29`); 3-го корпусу (в вісях 17-18`; 16-17; 21`-22`; 23-24; 24-25`; 27-28; 27-27`;28-28`;2`-3`; 5-5`; 5-6; 6-7; 30`-31; 31-1) пам’ятки архітектури, містобудування національного значення "Будинок держпромисловості (ДЕРЖПРОМ)" охоронний номер 20031 пошкоджений в результаті воєнних дій за адресою: пл.Свободи,5 в м.Харкові (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-18-004967-a
Автор: ТОВ "ГЛОРІЯ-В", Олена Зайцева +380974410032 gloria_vtender@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 391472570c7440a9aa3f015eea931055
Заголовок пункту скарги: Незаконне скасування закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Замовник розпочав проведення відкритих торгів з особливостями.
ТОВ «ГЛОРІЯ-В» (Скаржник) брало участь у вказаній закупівлі.
Скаржник із найдешевшою ціновою пропозицією був на розгляді. Разом з тим, Замовник вирішив повторно скасувати закупівлю відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи № 43/РЕ від 24.06.2025р.
Причини скасування торгів описані у оскаржуваному рішенні та зводяться до «неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель». Замовник зокрема вказує:
Відповідно 27.05.2025 року уповноваженою особою не було опубліковане рішення щодо подовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГЛОРІЯ-В", яка була визначена найбільш економічно вигідною, до 20 робочих днів. Функціонал электронного майданчика https://smarttender.biz/ працює відповідно до технічного завдання ДП «ПРОЗОРРО» та не дає можливості виконувати якісь дії стосовно закупівлі, так як розблокування процедури та відкриття технічної можливості вносити зміни відбувається тільки після завантаження основного протоколу рішення АМКУ. Повний текст рішення від 26.05.2025 було оприлюднено в системі 29.05.2025 11:27 і тільки після цього у Замовника відкрилась технічна можливість виконувати дії по закупівлі, в т.ч. скасування рішення про відміну торгів та продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГЛОРІЯ-В". Це підтверджує лист-відповідь Товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТТЕНДЕР» (Лист додається) Але за цей час строк для кваліфікації учасника сплинув. Отже, задля запобігання порушення в частині терміну розгляду пропозицій учасників виникла потреба у відміні закупівлі у зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Отже, підставою для відміни торгів, на думку Замовника, є «порушення» щодо недотримання строків розгляду тендерних пропозицій.
Вважаємо вказане рішення Замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню, з огляду на наступне.

Відповідно до п. 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Разом з тим, Замовник не довів та не підтвердив порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути.
Відповідно до ст. 19 Конституції України: «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України», отже Замовник не наділений повноваженнями самостійно визначати порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
В свою чергу, відповідно до статті 7 Закону, цими повноваженнями наділені органи, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, зокрема: орган оскарження та органи державного фінансового контролю. Так, жодним з державних органів, які здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, не було прийнято рішень щодо виявлення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, під час здійснення закупівлі.
Отже, Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Враховуючи наведене, вважаємо, що Замовник грубо порушив закупівельне законодавство, прийнявши рішення про відміну торгів, очевидно, маючи намір переоголосити закупівлю, щоб її виграв необхідний Замовнику учасник.

Вказаними діями Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника, адже ТОВ «Глорія-В» могло стати переможцем закупівлі, оскільки тендерна пропозиція Скаржника була на стадії кваліфікації.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів, міститься в закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Неправомірна відміна торгів

Номер: d08646817e2944d083a98fb94650af41
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-18-004967-a.b1
Назва: Неправомірна відміна торгів
Скарга:
Дата розгляду скарги: 26.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.05.2025 16:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.05.2025 11:28
Дата виконання рішення Замовником: 24.06.2025 15:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме скасовано рішення про відміну процедури закупівлі — "ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи: Поточний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) вітражів 1-го корпусу (в вісях 5`-4`; 6-7; 7-8`, 10-11; 13`-14; 14-15, 16`-17`); 2-го корпусу (в вісях 23-24`,22-23; 19`-21`; 14`-15`; 27-27`; 26-27; 26-26`; 11-11`; 2-3`; 7-6`;29-1;29-29`); 3-го корпусу (в вісях 17-18`; 16-17; 21`-22`; 23-24; 24-25`; 27-28; 27-27`;28-28`;2`-3`; 5-5`; 5-6; 6-7; 30`-31; 31-1) пам’ятки архітектури, містобудування національного значення "Будинок держпромисловості (ДЕРЖПРОМ)" охоронний номер 20031 пошкоджений в результаті воєнних дій за адресою: пл.Свободи,5 в м.Харкові (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-18-004967-a
Автор: ТОВ "ГЛОРІЯ-В", Олена Зайцева +380974410032 gloria_vtender@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 05e7bc04f5174adc8589edd300c17c9b
Заголовок пункту скарги: Неправомірна відміна торгів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Замовник розпочав проведення відкритих торгів з особливостями.
ТОВ «ГЛОРІЯ-В» (Скаржник) брало участь у вказаній закупівлі.
Скаржник із найдешевшою ціновою пропозицією був на розгляді. Разом з тим, Замовник вирішив скасувати закупівлю відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи № 33/РЕ від 05.05.2025р.
Причини скасування торгів описані у оскаржуваному рішенні та зводяться до «неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель». Замовник зокрема вказує на те, що у закупівлі «не було враховано встановлення внутрішніх декоративних елементів склопакетів - алюмінієвих шпросів».
Вважаємо вказане рішення Замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню, з огляду на наступне.

Відповідно до п. 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Разом з тим, Замовник не довів та не підтвердив порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути.
Відповідно до ст. 19 Конституції України: «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України», отже Замовник не наділений повноваженнями самостійно визначати порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
В свою чергу, відповідно до статті 7 Закону, цими повноваженнями наділені органи, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, зокрема: орган оскарження та органи державного фінансового контролю. Так, жодним з державних органів, які здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, не було прийнято рішень щодо виявлення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, під час здійснення закупівлі.
Отже, Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Враховуючи наведене, вважаємо, що Замовник грубо порушив закупівельне законодавство, прийнявши рішення про відміну торгів, очевидно, маючи намір переоголосити закупівлю, щоб її виграв необхідний Замовнику учасник. Більш ніж впевнені, що якби на розгляді був наступний учасник, то Замовник і не згадав би про те, що він не передбачив наявність шпросів у віконних конструкціях.

Вказаними діями Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника, адже ТОВ «Глорія-В» могло стати переможцем закупівлі, оскільки тендерна пропозиція Скаржника була на стадії кваліфікації.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів, міститься в закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)