-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з надання доступу до технологічної платформи для автоматизації бізнес-процесів управління локаціями АТ «Укрпошта» на картографічних сервісах у мережі Інтернет, з можливістю керування інформацією
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ та/або інформація на іншій мові ніж українська, учасник надає їх переклад на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
Завершена
2 400 384.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 001.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 001.92 UAH
Період оскарження:
18.04.2025 11:42 - 24.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Номер:
4632179ef15240e19e467871bb8f6583
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-18-004520-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
Скарга на протокольне рішення Замовника № 4 від 02.05.2025 року в рамках проведення тендеру (Закупівля №27665146)
Пов'язані документи:
Учасник
- Voicer 2025 rik_Ощад.pdf 07.05.2025 14:55
- Договір_Войсер_2024 Фокстрот.pdf 07.05.2025 14:55
- Довідка кваліфікація ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ".docx 07.05.2025 14:55
- Тендерна документація Замовника від 18.04.2025 року.docx 07.05.2025 14:56
- Рекомендаційний лист Ощадбанк.pdf 07.05.2025 14:56
- Договір МаркетОпт_compressed.pdf 07.05.2025 14:56
- Зауваження ТОВ «ГЕТПІН» до тендерної пропозиції ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ" від 29.04.2025 року.pdf 07.05.2025 14:56
- Технічна специфікація ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ".docx 07.05.2025 14:56
- Протокольне рішення Замовника №4 від 02.05.2025 року.docx 07.05.2025 14:56
- Відповідь Замовника на зауваження №1.27.002.002.-15704-25 від 30.04.2025 року.pdf 07.05.2025 14:56
- Скарга ТОВ Гетпін від 07.05.2025 року в рамках тендеру АТ Укрпошта (закупівля №27665146) final.pdf 07.05.2025 14:56
- sign.p7s 07.05.2025 14:56
- Рішення від 09.05.2025 №7448.pdf 09.05.2025 14:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.05.2025 №7943.pdf 20.05.2025 11:11
- Рішення від 19.05.2025 №7943.pdf 22.05.2025 14:55
- Лист з роз'ясненнями 12.05.pdf 13.05.2025 12:53
- Лист з роз'ясненнями 12.05.pdf.p7s 13.05.2025 12:53
- Підтвердження п.47 Особливостей.docx 13.05.2025 12:53
- Підтвердження п.47 Особливостей.docx.p7s 13.05.2025 12:53
- Пояснення на скаргу.docx.p7s 13.05.2025 12:53
- Пояснення на скаргу.docx 13.05.2025 12:53
- Свідоцтво_торгова марка.pdf 13.05.2025 12:53
- Свідоцтво_торгова марка.pdf.p7s 13.05.2025 12:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.05.2025 15:21
Дата розгляду скарги:
19.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.05.2025 14:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.05.2025 14:56
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
79ea3c8e6aff4ae4b3d8db1ab14c18f0
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
18.04.2025 року Акціонерним товариством «УКРПОШТА», ЄДРПОУ 21560045 (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю «Послуг з надання доступу до технологічної платформи для автоматизації бізнес-процесів управління локаціями АТ «Укрпошта» на картографічних сервісах у мережі Інтернет, з можливістю керування інформацією (72263000-6 Послуги зі впровадження програмного забезпечення) (далі – Тендер, закупівля).
Пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації передбачається зокрема наступне Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку 2 до цієї тендерної документації, в якому визначена інформація про встановлені один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі – Особливості) та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Під час здійснення закупівлі товарів Замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону, про що зазначається у додатку 2 цієї тендерної документації. У разі закупівлі послуг або робіт Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до ч. 1 та п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Пунктом 1.1.1. Додатку 2 до Тендерної документації передбачено зокрема надання наступних документів: 1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям*: 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, укладений у 2022-2025 роках, за умовами якого учасником торгів надано послуги з доступу до технологічної платформи або інформаційної системи або онлайн-сервісу для керування інформацією про контрагента в мережі Інтернет.
Учасник Тендеру ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЙСЕР ХАБ", який був визначений Замовником переможцем Тендеру, в довідці наданій згідно п. 1.1.1. Додатку 2 до Тендерної документації вказав, що надавав «послуги з надання доступу до інструментарію VOICER, налаштування, технічної підтримки. «Інструментарій VOICER» являє собою інформаційну систему в мережі Інтернет, яка надає користувачам доступ до текстової, графічної та іншої інформації.», що не є послугами аналогічними послугам, які є предметом Тендеру, це ж саме підтверджується документами: договорами з його клієнтами та рекомендаційним листом від клієнта. Жоден із документів не підтверджує досвід централізованого управління локаціями на картографічних сервісах. Надані договори та рекомендаційний лист стосуються реалізації проєктів зі збору зворотного зв'язку від клієнтів через QR-коди і не охоплюють автоматизованого адміністрування великої мережі об'єктів у Google Maps або аналогічних сервісах. Таким чином, вказаним учасником Тендеру не було надано необхідних документів на вимогу п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону та п. 1.1.1. Додатку 2 до Тендерної документації та судячи з наданих документів, він не відповідає цій кваліфікаційній вимозі.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону та пункту 4 розділу V Тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
30.04.2025 року Замовником було направлено ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ" вимогу про усунення невідповідностей, але питання про порушення та відсутність документів про які вказано вище в ній не піднімалися.
Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону та пункту 3 розділу V Тендерної документації у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Відповідно до п. 7 розділу V Тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до пункту 44 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Однак Замовник всупереч вказаним вище вимогам Закону та Тендерної документації не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ", натомість Протокольним рішенням №4 від 02.05.2025 року визнав його переможцем Тендеру.
У зв’язку з чим, тендерна пропозиція ТОВ «ГЕТПІН», яка була на 10 грн. дорожче тендерної пропозиції ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ" не була розглянута, хоча ТОВ «ГЕТПІН» на відміну від останнього відповідає всім кваліфікаційним вимогам, має відповідний досвід надання саме таких послуг, які є предметом Тендеру та надало в рамках тендерної пропозиції всі необхідні підтверджуючі документи.
Таким чином, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ" та прийнявши Протокольне рішення №4 від 02.05.2025 року про визнання його переможцем Тендеру Замовник порушив вказані вище норми Закону та вимоги Тендерної документації, принципи добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі передбачені ст. 5 Закону, чим порушив право ТОВ «ГЕТПІН» не бути дискримінованим, на рівне ставлення до учасників Тендеру та неупереджене визначення переможця Тендеру.
Пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації передбачається зокрема наступне Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку 2 до цієї тендерної документації, в якому визначена інформація про встановлені один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі – Особливості) та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Під час здійснення закупівлі товарів Замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону, про що зазначається у додатку 2 цієї тендерної документації. У разі закупівлі послуг або робіт Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до ч. 1 та п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Пунктом 1.1.1. Додатку 2 до Тендерної документації передбачено зокрема надання наступних документів: 1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям*: 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, укладений у 2022-2025 роках, за умовами якого учасником торгів надано послуги з доступу до технологічної платформи або інформаційної системи або онлайн-сервісу для керування інформацією про контрагента в мережі Інтернет.
Учасник Тендеру ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЙСЕР ХАБ", який був визначений Замовником переможцем Тендеру, в довідці наданій згідно п. 1.1.1. Додатку 2 до Тендерної документації вказав, що надавав «послуги з надання доступу до інструментарію VOICER, налаштування, технічної підтримки. «Інструментарій VOICER» являє собою інформаційну систему в мережі Інтернет, яка надає користувачам доступ до текстової, графічної та іншої інформації.», що не є послугами аналогічними послугам, які є предметом Тендеру, це ж саме підтверджується документами: договорами з його клієнтами та рекомендаційним листом від клієнта. Жоден із документів не підтверджує досвід централізованого управління локаціями на картографічних сервісах. Надані договори та рекомендаційний лист стосуються реалізації проєктів зі збору зворотного зв'язку від клієнтів через QR-коди і не охоплюють автоматизованого адміністрування великої мережі об'єктів у Google Maps або аналогічних сервісах. Таким чином, вказаним учасником Тендеру не було надано необхідних документів на вимогу п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону та п. 1.1.1. Додатку 2 до Тендерної документації та судячи з наданих документів, він не відповідає цій кваліфікаційній вимозі.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону та пункту 4 розділу V Тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
30.04.2025 року Замовником було направлено ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ" вимогу про усунення невідповідностей, але питання про порушення та відсутність документів про які вказано вище в ній не піднімалися.
Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону та пункту 3 розділу V Тендерної документації у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Відповідно до п. 7 розділу V Тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до пункту 44 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Однак Замовник всупереч вказаним вище вимогам Закону та Тендерної документації не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ", натомість Протокольним рішенням №4 від 02.05.2025 року визнав його переможцем Тендеру.
У зв’язку з чим, тендерна пропозиція ТОВ «ГЕТПІН», яка була на 10 грн. дорожче тендерної пропозиції ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ" не була розглянута, хоча ТОВ «ГЕТПІН» на відміну від останнього відповідає всім кваліфікаційним вимогам, має відповідний досвід надання саме таких послуг, які є предметом Тендеру та надало в рамках тендерної пропозиції всі необхідні підтверджуючі документи.
Таким чином, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ" та прийнявши Протокольне рішення №4 від 02.05.2025 року про визнання його переможцем Тендеру Замовник порушив вказані вище норми Закону та вимоги Тендерної документації, принципи добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі передбачені ст. 5 Закону, чим порушив право ТОВ «ГЕТПІН» не бути дискримінованим, на рівне ставлення до учасників Тендеру та неупереджене визначення переможця Тендеру.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника від 18.04.2025 року
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація Замовника від 18.04.2025 року.docx
-
-
Назва доказу:
Рекомендаційний лист Ощадбанк
-
Повʼязаний документ:
Рекомендаційний лист Ощадбанк.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір_Войсер_2024 Фокстрот
-
Повʼязаний документ:
Договір_Войсер_2024 Фокстрот.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір МаркетОпт
-
Повʼязаний документ:
Договір МаркетОпт_compressed.pdf
-
-
Назва доказу:
Voicer 2025 rik_Ощад
-
Повʼязаний документ:
Voicer 2025 rik_Ощад.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка кваліфікація ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ"
-
Повʼязаний документ:
Довідка кваліфікація ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ".docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Прийняти рішення про задоволення скарги ТОВ «ГЕТПІН», а саме: - встановити порушення Замовником процедури закупівлі при визначенні переможця Тендеру; - зобов’язати Замовника скасувати Протокольне рішення №4 від 02.05.2025 року про визнання переможцем Тендеру ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ" та про прийняття рішення про намір укласти з ним договір; - зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ" як таку, що не відповідає вимогам кваліфікаційних критеріїв, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; - зобов’язати Замовника розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ГЕТПІН».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
ad2cccaf13ef43b4af5359ebe63e26bd
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
18.04.2025 року Акціонерним товариством «УКРПОШТА», ЄДРПОУ 21560045 (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю «Послуг з надання доступу до технологічної платформи для автоматизації бізнес-процесів управління локаціями АТ «Укрпошта» на картографічних сервісах у мережі Інтернет, з можливістю керування інформацією (72263000-6 Послуги зі впровадження програмного забезпечення) (далі – Тендер, закупівля).
Пунктом 3 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, надання учасниками Тендеру документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно розділу VII тендерної документації, а саме заповнена технічна специфікація (розділ VII тендерної документації).
Розділ VII Тендерної документації, зокрема передбачає наступні вимоги до платформи та надання послуг: централізовану синхронізацію даних; масове оновлення інформації; захист атрибутів локацій; публікацію даних на Google Maps через офіційний API.
Однак, на платформі Voicer https://voicerhub.com/ua/products/voicer зазначеній ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ" в технічній специфікації відсутній наступний функціонал (який вимагається тендерною технічною специфікацією):
• Функція структуризації інформації щодо локацій Замовника: назва, адреса, номер телефону, опис, тощо;
• Функція публікації нових локацій Замовника на картографічних сервісах Google Maps;
• Функція оновлення та синхронізація інформації локацій Замовника: назва, адреса, номер телефону, опис, тощо;
• Система масових змін інформації: назва, сайт, графік роботи, фото, тощо;
• Функція гнучкого розподілення локацій Замовника за допомогою персоналізованих фільтрів;
• Функція автоперевірки та захисту локацій Замовника від користувацьких змін;
• Функціонал для самостійного налаштуваня автовідповідачів на відгуки користувачів в Google Maps – шаблони, персоналізовані налаштування;
• Функціонал для масової публікації постів (новин) на Google Business Profile, Facebook,
замість цього платформа пропонує функціонал збору відгуків через QR-коди, який не забезпечує централізоване управління локаціями; відсутня можливість масового оновлення атрибутів локацій (назви, адреси, контактних даних, графіків роботи тощо); запропоноване рішення обмежується інструментами взаємодії з клієнтами на рівні окремих точок через QR-коди; відсутній механізм захисту атрибутів локацій від сторонніх змін у Google Business Profile; замість цього функціонал зосереджений на опрацюванні фідбеку без можливості контролю цілісності профілів локацій, не передбачено масового адміністрування локацій; не описано механізмів централізованого оновлення через API; не надано підтверджень відповідності платформі вимог щодо масштабного управління мережею об’єктів, тому функціональні можливості запропонованої платформи не забезпечують виконання предмета закупівлі і є висока ймовірність того, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону та пункту 3 розділу V Тендерної документації у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Відповідно до п. 7 розділу V Тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до пункту 44 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Однак Замовник всупереч вказаним вище вимогам Закону та Тендерної документації не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ", натомість Протокольним рішенням №4 від 02.05.2025 року визнав його переможцем Тендеру.
У зв’язку з чим, тендерна пропозиція ТОВ «ГЕТПІН», яка була на 10 грн. дорожче тендерної пропозиції ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ" не була розглянута, хоча ТОВ «ГЕТПІН» на відміну від останнього відповідає всім кваліфікаційним вимогам, має відповідний досвід надання саме таких послуг, які є предметом Тендеру та надало в рамках тендерної пропозиції всі необхідні підтверджуючі документи.
Таким чином, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ" та прийнявши Протокольне рішення №4 від 02.05.2025 року про визнання його переможцем Тендеру Замовник порушив вказані вище норми Закону та вимоги Тендерної документації, принципи добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі передбачені ст. 5 Закону, чим порушив право ТОВ «ГЕТПІН» не бути дискримінованим, на рівне ставлення до учасників Тендеру та неупереджене визначення переможця Тендеру.
Пунктом 3 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, надання учасниками Тендеру документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно розділу VII тендерної документації, а саме заповнена технічна специфікація (розділ VII тендерної документації).
Розділ VII Тендерної документації, зокрема передбачає наступні вимоги до платформи та надання послуг: централізовану синхронізацію даних; масове оновлення інформації; захист атрибутів локацій; публікацію даних на Google Maps через офіційний API.
Однак, на платформі Voicer https://voicerhub.com/ua/products/voicer зазначеній ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ" в технічній специфікації відсутній наступний функціонал (який вимагається тендерною технічною специфікацією):
• Функція структуризації інформації щодо локацій Замовника: назва, адреса, номер телефону, опис, тощо;
• Функція публікації нових локацій Замовника на картографічних сервісах Google Maps;
• Функція оновлення та синхронізація інформації локацій Замовника: назва, адреса, номер телефону, опис, тощо;
• Система масових змін інформації: назва, сайт, графік роботи, фото, тощо;
• Функція гнучкого розподілення локацій Замовника за допомогою персоналізованих фільтрів;
• Функція автоперевірки та захисту локацій Замовника від користувацьких змін;
• Функціонал для самостійного налаштуваня автовідповідачів на відгуки користувачів в Google Maps – шаблони, персоналізовані налаштування;
• Функціонал для масової публікації постів (новин) на Google Business Profile, Facebook,
замість цього платформа пропонує функціонал збору відгуків через QR-коди, який не забезпечує централізоване управління локаціями; відсутня можливість масового оновлення атрибутів локацій (назви, адреси, контактних даних, графіків роботи тощо); запропоноване рішення обмежується інструментами взаємодії з клієнтами на рівні окремих точок через QR-коди; відсутній механізм захисту атрибутів локацій від сторонніх змін у Google Business Profile; замість цього функціонал зосереджений на опрацюванні фідбеку без можливості контролю цілісності профілів локацій, не передбачено масового адміністрування локацій; не описано механізмів централізованого оновлення через API; не надано підтверджень відповідності платформі вимог щодо масштабного управління мережею об’єктів, тому функціональні можливості запропонованої платформи не забезпечують виконання предмета закупівлі і є висока ймовірність того, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону та пункту 3 розділу V Тендерної документації у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Відповідно до п. 7 розділу V Тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до пункту 44 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Однак Замовник всупереч вказаним вище вимогам Закону та Тендерної документації не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ", натомість Протокольним рішенням №4 від 02.05.2025 року визнав його переможцем Тендеру.
У зв’язку з чим, тендерна пропозиція ТОВ «ГЕТПІН», яка була на 10 грн. дорожче тендерної пропозиції ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ" не була розглянута, хоча ТОВ «ГЕТПІН» на відміну від останнього відповідає всім кваліфікаційним вимогам, має відповідний досвід надання саме таких послуг, які є предметом Тендеру та надало в рамках тендерної пропозиції всі необхідні підтверджуючі документи.
Таким чином, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ" та прийнявши Протокольне рішення №4 від 02.05.2025 року про визнання його переможцем Тендеру Замовник порушив вказані вище норми Закону та вимоги Тендерної документації, принципи добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі передбачені ст. 5 Закону, чим порушив право ТОВ «ГЕТПІН» не бути дискримінованим, на рівне ставлення до учасників Тендеру та неупереджене визначення переможця Тендеру.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника від 18.04.2025 року
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація Замовника від 18.04.2025 року.docx
-
-
Назва доказу:
Технічна специфікація ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ"
-
Повʼязаний документ:
Технічна специфікація ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ".docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Прийняти рішення про задоволення скарги ТОВ «ГЕТПІН», а саме: - встановити порушення Замовником процедури закупівлі при визначенні переможця Тендеру; - зобов’язати Замовника скасувати Протокольне рішення №4 від 02.05.2025 року про визнання переможцем Тендеру ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ" та про прийняття рішення про намір укласти з ним договір; - зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ВОЙСЕР ХАБ" як таку, що не відповідає вимогам кваліфікаційних критеріїв, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; - зобов’язати Замовника розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ГЕТПІН».