-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Меблі для облаштування закладів освіти підпорядкованих управлінню освіти і науки Тернопільської міської ради
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження:
18.04.2025 10:23 - 16.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови закупівлі
Номер:
74b0fb3722bf4847a8f4f8c233b7ceaa
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-18-002063-a.b1
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- сертифікат-відповідності-на-фанеру.pdf 22.04.2025 22:38
- Ісо 45001_2019.pdf 22.04.2025 22:38
- Скарга на умови.docx 22.04.2025 22:38
- ПВ №4200 від 04.11.2021 метал.pdf 22.04.2025 22:38
- Аналогічний договір Теремки.pdf 22.04.2025 22:38
- ДСЕЕ №12.2-18-1.26361.pdf 22.04.2025 22:38
- Відповідь 1 від 22.04.2025р.pdf 22.04.2025 22:38
- ПВ №1103-1104 від 01.04.2021 ДСП, ДВП.pdf 22.04.2025 22:38
- Скарга на умови.pdf 22.04.2025 22:38
- Tender-documents-[UA-2025-04-18-002063-a].zip 22.04.2025 22:38
- Договор 333, рн Буд. училище.pdf 22.04.2025 22:38
- sign.p7s 22.04.2025 22:38
- Відповідь 1 від 22.04.2025р.pdf 22.04.2025 22:44
- Відповідь 2 від 01.05.2025.pdf 01.05.2025 10:21
- рішення від 24.04.2025 № 6518.pdf 24.04.2025 15:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.05.2025 № 6994.pdf 02.05.2025 14:34
- рішення від 01.05.2025 № 6994.pdf 06.05.2025 14:12
- відповідь АМКУ.docx 28.04.2025 14:08
- відповідь.PDF 28.04.2025 14:11
- відповідь АМКУ.docx 28.04.2025 14:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.04.2025 22:41
Дата розгляду скарги:
01.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.04.2025 15:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.05.2025 14:13
Дата виконання рішення Замовником:
13.05.2025 14:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником внесено зміни в тендерну документацію на виконання рішення АМКУ
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ae26e08b980a4e47940fa22e5a97d823
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
18.04.2025р. Замовник оприлюднив закупівлю за ідентифікатором UA-2025-04-18-002063-a на придбання ДК 021:2015: код 39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них( Меблі для облаштування закладів освіти підпорядкованих управлінню освіти і науки Тернопільської міської ради).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 26.04.2025 00:01.
Я маю намір взяти участь у відповідному тендері та маємо можливість поставити необхідний товар однак ознайомившись з тендерною документацією, виявила в ній вимоги, яка не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та позбавляють мене можливості взяти участь у відповідній закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає наступні документи:
Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці виданий учаснику/виробнику органом з сертифікації згідно з вимогами діючого законодавства України.Вимоги та настанови щодо застосування ДСТУ ISO 45001:2019 виробника меблів стосовно виробництва меблів для дошкільних закладів.
Повідомляю, що Скаржник не є виробником товару. Я отримую товар у інших виробників, в тому числі ТОВ «Геометрія-Арт» та реалізовую його через процедури закупівель.
Звертаю Вашу увагу, що я не маю найманих працівників, а у разі необхідності залучаю підрядників (перевізників, вантажників, збиральників тощо).
У зв’язку із цим, повідомляю, що Скаржник не має сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 та не може отримати на себе, виходячи з наступного.
По-перше, ДСТУ ISO 45001:2019 - це український національний стандарт, він встановлює вимоги до системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, а також надає керівництво щодо її впровадження.
Згідно з розділом 1 ДСТУ ISO 45001:2019 цей стандарт установлює вимоги до системи управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП), а також містить настанови щодо їх застосування, щоб дати змогу організації створити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігаючи травмам і погіршенню стану здоров’я, що пов’язані з виробництвом, та активно вдосконалюючи свої показники діяльності у сфері ОЗіБП.
Відповідно до п. 0.2 ДСТУ ISO 45001:2019 очікуваними результатами функціювання системи ОЗіБП є запобігання травмам і шкоді для здоров’я працівників, а також забезпечення безпечних і здорових умов праці на робочому місці.
Відповідно до п.3.3. Стандарту працівник (worker) особа, яка виконує роботу або посадові обов’язки під управлінням організації .
Таким чином зазначена вимога тендерної документації позбавляє Скаржника можливості взяти участь в процедурі закупівлі, оскільки він не є виробником і не має найманих працівників, тому не має і не може отримати сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019. У свою чергу сертифікація на відповідність ДСТУ ISO 45001:2019 передбачає створення безпечних умов саме на виробництві і саме для працівників, натомість Скаржник не має найманих працівників і не є виробником.
По-друге, Скаржник планує поставити Замовнику товару виробництва ТОВ «Геометрія-Арт», яке також не має сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019. Також виробник не планує його отримання, що підтверджується його відповіддю вих.№1 від 22.04.2025р. і підтверджує, що сертифікація за зазначеним стандартом є добровільною, у свою чергу на підтвердження якості товару може надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності на матеріали, протоколи випробувань на матеріали.
Такими чином, Скаржник не може надати такий сертифікат, виданий на виробника товару, оскільки він також його не має.
По-третє, сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 не характеризує товар, що закуповується – стільці і лавки і не підтверджує його якісні характеристики.
Скаржник має висновок ДСЕЕ на товар, виданий на виробника товару ТОВ «Геометрія-Арт», і надасть його у складі пропозиції, чим підтвердить технічні і якісні вимоги до предмета закупівлі (додається до Скарги).
Відповідно до свого змісту і призначення ДСТУ ISO 45001:2019 Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (додається до Скарги) спрямований на побудову організаційних процесів суб’єкта господарювання, у спосіб, який відповідає європейським стандартам. Стандарт не встановлює жодних вимог до самої продукції, зокрема стільців і лавок.
Предметом закупівлі не є послуги виробництва на підприємстві Замовника, не є послуги аутсорсингу, послуги з охороні праці. Однак предметом закупівлі є товар –стільці та лавки, якість якого жодним чином не підтверджує сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019. Скаржник належним чином дотримується законодавства з охорони праці і не має зауважень, позовів, приписів від контролюючих органів у цих питаннях, зокрема від Держпраці.
Крім того ДСТУ ISO 45001:2019 передбачає наявність на підприємстві аудитора, що спонукає до найму окремого працівника та навчання його за напрямком внутрішнього аудитора систем менеджменту (див згідно змісту: 9.2 внутрішній аудит стор. 14). Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування не характеризує закуповуваний товар з технічної сторони і не засвідчує його якість, натомість відноситься до структури й урядування організації учасника та певних її внутрішніх процесів
За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі можуть лише ті учасники, які мають виданий на себе чи на виробника сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Аналогічна позиція викладена в Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6943 -р/пк-пз від 18.04.2024р.
Таким чином я можу підтвердити якість товару висновком ДСЕЕ виробника, сертифікатами відповідності на матеріали, протоколами випробувань на матеріали, але позбавлена можливості виконати вимоги тендерної документації та отримати і надати сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019.
Положення тендерної документації є дискримінаційними, не узгоджуються з чинним законодавством в цій частині та повинні бути приведені у відповідність до вимог Особливостей та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2025-04-18-002063-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 26.04.2025 00:01.
Я маю намір взяти участь у відповідному тендері та маємо можливість поставити необхідний товар однак ознайомившись з тендерною документацією, виявила в ній вимоги, яка не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та позбавляють мене можливості взяти участь у відповідній закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає наступні документи:
Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці виданий учаснику/виробнику органом з сертифікації згідно з вимогами діючого законодавства України.Вимоги та настанови щодо застосування ДСТУ ISO 45001:2019 виробника меблів стосовно виробництва меблів для дошкільних закладів.
Повідомляю, що Скаржник не є виробником товару. Я отримую товар у інших виробників, в тому числі ТОВ «Геометрія-Арт» та реалізовую його через процедури закупівель.
Звертаю Вашу увагу, що я не маю найманих працівників, а у разі необхідності залучаю підрядників (перевізників, вантажників, збиральників тощо).
У зв’язку із цим, повідомляю, що Скаржник не має сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 та не може отримати на себе, виходячи з наступного.
По-перше, ДСТУ ISO 45001:2019 - це український національний стандарт, він встановлює вимоги до системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, а також надає керівництво щодо її впровадження.
Згідно з розділом 1 ДСТУ ISO 45001:2019 цей стандарт установлює вимоги до системи управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП), а також містить настанови щодо їх застосування, щоб дати змогу організації створити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігаючи травмам і погіршенню стану здоров’я, що пов’язані з виробництвом, та активно вдосконалюючи свої показники діяльності у сфері ОЗіБП.
Відповідно до п. 0.2 ДСТУ ISO 45001:2019 очікуваними результатами функціювання системи ОЗіБП є запобігання травмам і шкоді для здоров’я працівників, а також забезпечення безпечних і здорових умов праці на робочому місці.
Відповідно до п.3.3. Стандарту працівник (worker) особа, яка виконує роботу або посадові обов’язки під управлінням організації .
Таким чином зазначена вимога тендерної документації позбавляє Скаржника можливості взяти участь в процедурі закупівлі, оскільки він не є виробником і не має найманих працівників, тому не має і не може отримати сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019. У свою чергу сертифікація на відповідність ДСТУ ISO 45001:2019 передбачає створення безпечних умов саме на виробництві і саме для працівників, натомість Скаржник не має найманих працівників і не є виробником.
По-друге, Скаржник планує поставити Замовнику товару виробництва ТОВ «Геометрія-Арт», яке також не має сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019. Також виробник не планує його отримання, що підтверджується його відповіддю вих.№1 від 22.04.2025р. і підтверджує, що сертифікація за зазначеним стандартом є добровільною, у свою чергу на підтвердження якості товару може надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати відповідності на матеріали, протоколи випробувань на матеріали.
Такими чином, Скаржник не може надати такий сертифікат, виданий на виробника товару, оскільки він також його не має.
По-третє, сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 не характеризує товар, що закуповується – стільці і лавки і не підтверджує його якісні характеристики.
Скаржник має висновок ДСЕЕ на товар, виданий на виробника товару ТОВ «Геометрія-Арт», і надасть його у складі пропозиції, чим підтвердить технічні і якісні вимоги до предмета закупівлі (додається до Скарги).
Відповідно до свого змісту і призначення ДСТУ ISO 45001:2019 Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (додається до Скарги) спрямований на побудову організаційних процесів суб’єкта господарювання, у спосіб, який відповідає європейським стандартам. Стандарт не встановлює жодних вимог до самої продукції, зокрема стільців і лавок.
Предметом закупівлі не є послуги виробництва на підприємстві Замовника, не є послуги аутсорсингу, послуги з охороні праці. Однак предметом закупівлі є товар –стільці та лавки, якість якого жодним чином не підтверджує сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019. Скаржник належним чином дотримується законодавства з охорони праці і не має зауважень, позовів, приписів від контролюючих органів у цих питаннях, зокрема від Держпраці.
Крім того ДСТУ ISO 45001:2019 передбачає наявність на підприємстві аудитора, що спонукає до найму окремого працівника та навчання його за напрямком внутрішнього аудитора систем менеджменту (див згідно змісту: 9.2 внутрішній аудит стор. 14). Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування не характеризує закуповуваний товар з технічної сторони і не засвідчує його якість, натомість відноситься до структури й урядування організації учасника та певних її внутрішніх процесів
За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі можуть лише ті учасники, які мають виданий на себе чи на виробника сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Аналогічна позиція викладена в Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6943 -р/пк-пз від 18.04.2024р.
Таким чином я можу підтвердити якість товару висновком ДСЕЕ виробника, сертифікатами відповідності на матеріали, протоколами випробувань на матеріали, але позбавлена можливості виконати вимоги тендерної документації та отримати і надати сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019.
Положення тендерної документації є дискримінаційними, не узгоджуються з чинним законодавством в цій частині та повинні бути приведені у відповідність до вимог Особливостей та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2025-04-18-002063-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
ДСЕЕ
-
Повʼязаний документ:
ДСЕЕ №12.2-18-1.26361.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ
-
Повʼязаний документ:
Ісо 45001_2019.pdf
-
-
Назва доказу:
Відповідь виробника меблів
-
Повʼязаний документ:
Відповідь 1 від 22.04.2025р.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2025-04-18-002063-a].zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
baf8e127fd5444dca0fa54bf39b045a7
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога: сертифікат та протокол випробувань на підтвердження одного і того ж - вмісту радіоактивних речовин на ламіновану ДСП, металеву плоскоовальну трубу 35*15 мм.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає наступні документи:
Протокол випробувань та сертифікат на вміст радіоактивних речовин (радіонуклідів) в продукції, виданий учаснику/виробнику лабораторією акредитованою НААУ згідно з вимогами діючого законодавства України на крайку ПВХ Polkemic, ламіновану ДСП, заглушку на трубу овал 15*35 мм, металеву плоскоовальну трубу 35*15 мм, порошкову поліефірну фарбу, вологостійку ламіновану фанеру, з яких виготовлені меблі.
Повідомляю, що Скаржник не є виробником товару. Ми отримуємо товар у інших виробників, в тому числі ТОВ «Геометрія-Арт» та реалізовуємо його через процедури закупівель.
По-перше, повідомляю, що я можу підтвердити відповідність ламінованої ДСП, металевої плоскоовальної труби 35*15 мм нормам вмісту радіоактивних речовин протоколом випробувань, виданим лабораторією акредитованою НААУ, виданим на виробника товару - ТОВ «Геометрія-Арт».
Також зазначаю, що я маю тільки протокол випробувань виданий на виробника товару і не маю сертифікату, на вміст радіоактивних речовин.
Також виробник товару ТОВ «Геометрія-Арт» не зміг надати мені такий сертифікат, на підтвердження чого надаю його відповідь на мій запит.
У свою чергу тендерна документація вимагає два документи – сертифікат та протокол випробувань на підтвердження одного і того ж - вмісту радіоактивних речовин на ламіновану ДСП, металеву плоскоовальну трубу 35*15 мм.
Вважаю, що така вимога є надмірною та порушує моє право на участь в закупівлі, оскільки я маю тільки один документ – протокол випробувань, виданий лабораторією акредитованою НААУ.
По-друге, зазначаю, що Замовник вимагає надати протокол випробувань саме на металеву плоскоовальну трубу 35*15 мм.
Скаржник має протокол випробувань та труби плоскоовального перетину, які враховують будь-які можливі перетини, в тому числі і 35*15 мм.
Але через те, що вимога тендерної документації сформульована таким чином, то взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають протокол випробувань із чітко визначеним перетином труби.
Таким чином Скаржник може підтвердити відповідність металевої плоскоовальної труби нормам вмісту радіоактивних речовин протоколом випробувань, виданим лабораторією акредитованою НААУ, виданим на виробника товару - ТОВ «Геометрія-Арт», проте не може взяти участь у процедурі закупівлі, через те що Замовник вимагає протокол випробувань саме на конкретно визначений перетин труби.
Вцілому щодо оскаржуваної вимоги ТД зазначаємо, що взяти участь у закупівлі можуть лише ті учасники, які мають обидва документи – і сертифікат і протоколи випробувань, і які містять чітко визначені параметри матеріалів.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною щодо мене, оскільки я можу підтвердити відповідність ламінованої ДСП, металевої плоскоовальної труби 35*15 мм нормам вмісту радіоактивних речовин протоколом випробувань, але не можу виконати зазначені вище надмірні вимоги тендерної документації, що позбавляє нас права взяти участь у процедурі закупівлі.
Положення тендерної документації є дискримінаційними, не узгоджуються з чинним законодавством в цій частині та повинні бути приведені у відповідність до вимог Особливостей та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2025-04-18-002063-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Протокол випробувань та сертифікат на вміст радіоактивних речовин (радіонуклідів) в продукції, виданий учаснику/виробнику лабораторією акредитованою НААУ згідно з вимогами діючого законодавства України на крайку ПВХ Polkemic, ламіновану ДСП, заглушку на трубу овал 15*35 мм, металеву плоскоовальну трубу 35*15 мм, порошкову поліефірну фарбу, вологостійку ламіновану фанеру, з яких виготовлені меблі.
Повідомляю, що Скаржник не є виробником товару. Ми отримуємо товар у інших виробників, в тому числі ТОВ «Геометрія-Арт» та реалізовуємо його через процедури закупівель.
По-перше, повідомляю, що я можу підтвердити відповідність ламінованої ДСП, металевої плоскоовальної труби 35*15 мм нормам вмісту радіоактивних речовин протоколом випробувань, виданим лабораторією акредитованою НААУ, виданим на виробника товару - ТОВ «Геометрія-Арт».
Також зазначаю, що я маю тільки протокол випробувань виданий на виробника товару і не маю сертифікату, на вміст радіоактивних речовин.
Також виробник товару ТОВ «Геометрія-Арт» не зміг надати мені такий сертифікат, на підтвердження чого надаю його відповідь на мій запит.
У свою чергу тендерна документація вимагає два документи – сертифікат та протокол випробувань на підтвердження одного і того ж - вмісту радіоактивних речовин на ламіновану ДСП, металеву плоскоовальну трубу 35*15 мм.
Вважаю, що така вимога є надмірною та порушує моє право на участь в закупівлі, оскільки я маю тільки один документ – протокол випробувань, виданий лабораторією акредитованою НААУ.
По-друге, зазначаю, що Замовник вимагає надати протокол випробувань саме на металеву плоскоовальну трубу 35*15 мм.
Скаржник має протокол випробувань та труби плоскоовального перетину, які враховують будь-які можливі перетини, в тому числі і 35*15 мм.
Але через те, що вимога тендерної документації сформульована таким чином, то взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають протокол випробувань із чітко визначеним перетином труби.
Таким чином Скаржник може підтвердити відповідність металевої плоскоовальної труби нормам вмісту радіоактивних речовин протоколом випробувань, виданим лабораторією акредитованою НААУ, виданим на виробника товару - ТОВ «Геометрія-Арт», проте не може взяти участь у процедурі закупівлі, через те що Замовник вимагає протокол випробувань саме на конкретно визначений перетин труби.
Вцілому щодо оскаржуваної вимоги ТД зазначаємо, що взяти участь у закупівлі можуть лише ті учасники, які мають обидва документи – і сертифікат і протоколи випробувань, і які містять чітко визначені параметри матеріалів.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною щодо мене, оскільки я можу підтвердити відповідність ламінованої ДСП, металевої плоскоовальної труби 35*15 мм нормам вмісту радіоактивних речовин протоколом випробувань, але не можу виконати зазначені вище надмірні вимоги тендерної документації, що позбавляє нас права взяти участь у процедурі закупівлі.
Положення тендерної документації є дискримінаційними, не узгоджуються з чинним законодавством в цій частині та повинні бути приведені у відповідність до вимог Особливостей та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2025-04-18-002063-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Відповідь виробника
-
Повʼязаний документ:
Відповідь 1 від 22.04.2025р.pdf
-
-
Назва доказу:
4. Копія протоколу випробувань №4200 від 04.11.2021р.
-
Повʼязаний документ:
ПВ №4200 від 04.11.2021 метал.pdf
-
-
Назва доказу:
3. Копія протоколу випробувань №1103-1104 від 01.04.2021р.
-
Повʼязаний документ:
ПВ №1103-1104 від 01.04.2021 ДСП, ДВП.pdf
-
-
Назва доказу:
ТД
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2025-04-18-002063-a].zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
c3099ce13f974d3b892dae2e30b74dbe
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога фото товару і сайту виробника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення:
Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі учасник має надати «Характеристика та опис товару Учасника(в тому числі з реальним кольорове (не чорно – біле) фото зовнішнього вигляду товару та посилання на конкретну сторінку виробу на сайті виробника)*»
Повідомляю, що Скаржник не є виробником товару. Ми отримуємо товар у інших виробників, в тому числі ТОВ «Геометрія-Арт» та реалізовуємо його через процедури закупівель.
У свою чергу ми звернулися із запитом на отримання реальних кольорових фото зовнішнього вигляду товару та посилання на конкретну сторінку виробу на сайті виробника до виробника меблів і отримали відповідь вих.№1 від 22.04.2025р., відповідно до якої повідомляє наступне:
«Наша компанія спеціалізується на індивідуальному виробництві меблів, тому усі вироби виготовляються за специфікацією замовника і не зберігаються на складі. Тому ми не можемо надати фотографії продукції. Проте, ми з радістю надамо вам технічні креслення, малюнки або візуалізації меблів, що дозволяють точно відобразити їх дизайн та функціональність. Ці матеріали є достатніми для підготовки вашої тендерної пропозиції. У разі виграшу тендера, ми гарантовано виготовимо та доставимо продукцію в узгоджені строки. Також, оскільки ми не маємо сайту, посилання на конкретні сторінки не зможемо надати.»
Таким чином, ми можемо надати замовнику креслення, малюнки та візуалізації запитуваних меблів, які повністю відображають їх конструкцію, функціональність і зовнішній вигляд, але не можемо надати фото меблів, оскільки у виробника меблів відсутні готові позиції і виготовляти він їх буде лише у випадку нашої перемоги в процедурі закупівлі та підписання договору на їх поставку, а також у виробника відсутній сайт.
Таким чином взяти участь у закупівлі можуть лише ті учасники, які мають на складі готовий товар відповідно до специфікації Замовника і можуть його сфотографувати або які вже постачали саме такий товар і заздалегідь зробили його фото, а також які мають сайт виробника.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною щодо нас, оскільки ми можемо надати замовнику креслення, малюнки та візуалізації запитуваних меблів, які повністю відображають їх конструкцію, функціональність і зовнішній вигляд, але не можемо виконати зазначені вище надмірні вимоги тендерної документації, що позбавляє нас права взяти участь у процедурі закупівлі.
Вважаємо, що положення тендерної документації є дискримінаційними, не узгоджуються з чинним законодавством в цій частині та повинні бути приведені у відповідність до вимог Особливостей та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2025-04-18-002063-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Повідомляю, що Скаржник не є виробником товару. Ми отримуємо товар у інших виробників, в тому числі ТОВ «Геометрія-Арт» та реалізовуємо його через процедури закупівель.
У свою чергу ми звернулися із запитом на отримання реальних кольорових фото зовнішнього вигляду товару та посилання на конкретну сторінку виробу на сайті виробника до виробника меблів і отримали відповідь вих.№1 від 22.04.2025р., відповідно до якої повідомляє наступне:
«Наша компанія спеціалізується на індивідуальному виробництві меблів, тому усі вироби виготовляються за специфікацією замовника і не зберігаються на складі. Тому ми не можемо надати фотографії продукції. Проте, ми з радістю надамо вам технічні креслення, малюнки або візуалізації меблів, що дозволяють точно відобразити їх дизайн та функціональність. Ці матеріали є достатніми для підготовки вашої тендерної пропозиції. У разі виграшу тендера, ми гарантовано виготовимо та доставимо продукцію в узгоджені строки. Також, оскільки ми не маємо сайту, посилання на конкретні сторінки не зможемо надати.»
Таким чином, ми можемо надати замовнику креслення, малюнки та візуалізації запитуваних меблів, які повністю відображають їх конструкцію, функціональність і зовнішній вигляд, але не можемо надати фото меблів, оскільки у виробника меблів відсутні готові позиції і виготовляти він їх буде лише у випадку нашої перемоги в процедурі закупівлі та підписання договору на їх поставку, а також у виробника відсутній сайт.
Таким чином взяти участь у закупівлі можуть лише ті учасники, які мають на складі готовий товар відповідно до специфікації Замовника і можуть його сфотографувати або які вже постачали саме такий товар і заздалегідь зробили його фото, а також які мають сайт виробника.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною щодо нас, оскільки ми можемо надати замовнику креслення, малюнки та візуалізації запитуваних меблів, які повністю відображають їх конструкцію, функціональність і зовнішній вигляд, але не можемо виконати зазначені вище надмірні вимоги тендерної документації, що позбавляє нас права взяти участь у процедурі закупівлі.
Вважаємо, що положення тендерної документації є дискримінаційними, не узгоджуються з чинним законодавством в цій частині та повинні бути приведені у відповідність до вимог Особливостей та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2025-04-18-002063-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Відповідь виробника
-
Повʼязаний документ:
Відповідь 1 від 22.04.2025р.pdf
-
-
Назва доказу:
ТД
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2025-04-18-002063-a].zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
84c1a2c9ba9047bfbe6ce355d8b94034
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога Сертифікату відповідності виданий органом з оцінки відповідності згідно з вимогами діючого законодавства України учаснику/виробнику на гнуто-клеєні елементи з фанери
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
4. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає наступні документи:
Сертифікат відповідності виданий органом з оцінки відповідності згідно з вимогами діючого законодавства України учаснику/виробнику на гнуто-клеєні елементи з фанери.
Скаржник може підтвердити якість фанери, яка буде використовуватися для поставки сертифікатом відповідності №UA.IF.PS1409-24 від 03.10.2024р. Проте цей сертифікат видано на виробника фанери і об’єктом сертифікації є саме фанера, а не гнуто-клеєні елементи з фанери.
Ані Скаржник ані виробник меблів не мають виданого саме на них сертифікату відповідності та саме на гнуто-клеєні елементи з фанери, на підтвердження чого надаємо відповідь №1 від 22.04.2025р. від виробника меблів ТОВ «Геометрія-Арт».
Проте сертифікат відповідності №UA.IF.PS1409-24 від 03.10.2024р. на фанеру повністю підтверджує якість фанери, в тому числі елементів з неї.
Таким чином Скаржник позбавлений можливості взяти участь у процедурі закупівлі, в той час як учасниками можуть стати лише ті, хто має виданий учаснику/виробнику на гнуто-клеєні елементи з фанери.
Вважаємо, що положення тендерної документації є дискримінаційними, не узгоджуються з чинним законодавством в цій частині та повинні бути приведені у відповідність до вимог Особливостей та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2025-04-18-002063-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Сертифікат відповідності виданий органом з оцінки відповідності згідно з вимогами діючого законодавства України учаснику/виробнику на гнуто-клеєні елементи з фанери.
Скаржник може підтвердити якість фанери, яка буде використовуватися для поставки сертифікатом відповідності №UA.IF.PS1409-24 від 03.10.2024р. Проте цей сертифікат видано на виробника фанери і об’єктом сертифікації є саме фанера, а не гнуто-клеєні елементи з фанери.
Ані Скаржник ані виробник меблів не мають виданого саме на них сертифікату відповідності та саме на гнуто-клеєні елементи з фанери, на підтвердження чого надаємо відповідь №1 від 22.04.2025р. від виробника меблів ТОВ «Геометрія-Арт».
Проте сертифікат відповідності №UA.IF.PS1409-24 від 03.10.2024р. на фанеру повністю підтверджує якість фанери, в тому числі елементів з неї.
Таким чином Скаржник позбавлений можливості взяти участь у процедурі закупівлі, в той час як учасниками можуть стати лише ті, хто має виданий учаснику/виробнику на гнуто-клеєні елементи з фанери.
Вважаємо, що положення тендерної документації є дискримінаційними, не узгоджуються з чинним законодавством в цій частині та повинні бути приведені у відповідність до вимог Особливостей та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2025-04-18-002063-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат на фанеру
-
Повʼязаний документ:
сертифікат-відповідності-на-фанеру.pdf
-
-
Назва доказу:
Відповідь виробника
-
Повʼязаний документ:
Відповідь 1 від 22.04.2025р.pdf
-
-
Назва доказу:
ТД
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2025-04-18-002063-a].zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
3fbb4efd6587408bb324e3f1a01f937b
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога щодо оплати учасником послуг, які не входять в предмет закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
5. Відповідно до п.8 Додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає наступні документи:
8. Замовник має право перевірити технічні та якісні характеристики поставлених товарів можливими для нього методами. У разі появи сумнівів у замовника щодо наявності можливих розбіжностей у техніко-якісних характеристиках наданих підтверджуючих документах із наданими товарами, Замовник має право звернутись за дослідженням у відповідні акредитовані інстанції (із правом проведення досліджень і надання відповідних експертних висновків) за рахунок Учасника на предмет відповідності запропонованого товару усім характеристикам, зазначеним Учасникам в тендерній пропозиції та документації Замовника. Надати гарантійний лист на проведення Замовником відповідного дослідження за рахунок Учасника.
Відповідно до п.4 Тендерної документації предметом закупівлі є товар, а саме - ДК 021:2015: код 39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них( Меблі для облаштування закладів освіти підпорядкованих управлінню освіти і науки Тернопільської міської ради)
Проведення досліджень не входить в предмет закупівлі оскаржуваної процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, вищенаведена вимога, порушує права учасників, крім того, наведені вище витрати перед третіми особами, пов'язані з проведенням досліджень, не відносяться до предмета закупівлі, у зв'язку з чим їх оплата учасниками Процедури закупівлі не може бути включена до Документації.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2025-04-18-002063-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
8. Замовник має право перевірити технічні та якісні характеристики поставлених товарів можливими для нього методами. У разі появи сумнівів у замовника щодо наявності можливих розбіжностей у техніко-якісних характеристиках наданих підтверджуючих документах із наданими товарами, Замовник має право звернутись за дослідженням у відповідні акредитовані інстанції (із правом проведення досліджень і надання відповідних експертних висновків) за рахунок Учасника на предмет відповідності запропонованого товару усім характеристикам, зазначеним Учасникам в тендерній пропозиції та документації Замовника. Надати гарантійний лист на проведення Замовником відповідного дослідження за рахунок Учасника.
Відповідно до п.4 Тендерної документації предметом закупівлі є товар, а саме - ДК 021:2015: код 39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них( Меблі для облаштування закладів освіти підпорядкованих управлінню освіти і науки Тернопільської міської ради)
Проведення досліджень не входить в предмет закупівлі оскаржуваної процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, вищенаведена вимога, порушує права учасників, крім того, наведені вище витрати перед третіми особами, пов'язані з проведенням досліджень, не відносяться до предмета закупівлі, у зв'язку з чим їх оплата учасниками Процедури закупівлі не може бути включена до Документації.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2025-04-18-002063-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
ТД
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2025-04-18-002063-a].zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства.