• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Послуги з проведення періодичного медичного огляду працівників екстреної (швидкої) медичної допомоги згідно ДК 021:2015 код 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Завершена

2 460 680.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 24 606.80 UAH
Період оскарження: 18.04.2025 10:10 - 25.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на рішення замовника від 29.05.2025р.

Номер: e49797a0c59246bf91dfbbf0079a5e80
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-18-001630-a.b2
Назва: Скарга на рішення замовника від 29.05.2025р.
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 13.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.06.2025 14:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 18.06.2025 14:13
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ КОМПЛЕКС "МРІЯ", Гулак Ірина +380979278191 mk_mriya@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a3ba826ac4f44ff586139d0f50c51805
Заголовок пункту скарги: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ КОМПЛЕКС "МРІЯ" вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Так, ТОВ "МЕДИЧНИЙ КОМПЛЕКС "МРІЯ" дійсно було подано Акредитаційний сертифікат серія МЗ №О 14697, строк дії якого з 18 грудня 2019 року по 17 грудня 2022 року.
Але в той же час, товариство протягом останніх років неодноразово зверталося до МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ з листами та заявами щодо проведення експертної оцінки відповідності стандартам акредитації медичного центру ТОВ «Медичний комплекс «Мрія» у тому числі і з пропозиціями щодо внесення змін до нормативно-правових актів, в частині продовження терміну дії акредитаційного сертифіката на період дії воєнного стану, який діє відповідно до Закону України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» та Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».
Наказом МОЗ від 30.12.2024 № 2197 «Про внесення змін до деяких наказів Міністерства охорони здоров’я України» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 січня 2025 року за № 69/43475 скасовано обов’язковість акредитації закладів охорони здоров’я для проведення попередніх (періодичних) медичних оглядів, застосування допоміжних репродуктивних технологій, переривання небажаної вагітності, баз стажування лікарів (фармацевтів/провізорів)-інтернів, клінічних досліджень лікарських засобів тощо.
Таким чином, згідно Порядку акредитації закладу охорони здоров'я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.1997 № 765, встановлено, що акредитація закладу охорони здоров’я (далі - акредитація) - це офіційне визнання наявності у закладі охорони здоров’я умов для якісного, своєчасного, певного рівня медичного обслуговування населення, дотримання ним стандартів у сфері охорони здоров’я, відповідності медичних (фармацевтичних) працівників єдиним кваліфікаційним вимогам.
Заклади охорони здоров’я (далі - заклади) незалежно від форми власності, в тому числі аптечні, можуть добровільно проходити акредитацію.
І виконуючи зазначений підхід встановлений державою, на кожне звернення товариства, ми отримували відповідь, що про дату проведення експертної оцінки відповідності стандартам акредитації медичного центру ТОВ «Медичний комплекс «Мрія» буде повідомлено додатково. Тобто, нам не відмовляють, але й не надають відповідний сертифікат, таким чином створюючи на вибір міністерства охорони здоров’я дискримінаційні переваги саме державним та комунальним закладам, оскільки останні не мають жодних проблем з отримання документів, які не є обов’язковими і відповідно відсутні дієві механізми спонукання державного органу до видачі такого документа.
А тому, нажаль, станом на сьогодні відповідним регулятором у сфері охорони здоров’я з боку держави так і не було забезпечено та надана можливість пройти цю добровільну процедуру, що може свідчити про дискримінацію ТОВ «Медичний комплекс «Мрія» та нерівність учасників тендеру з початку його підготовки та розкриття результатів, хоча товариство вчинило всі можливі дії направлені на продовження строку попереднього сертифікату.
При цьому зазначимо, що відповідні листи, звернення та заяви ми надавали у складі тендерної документації - з метою підтвердження даного факту.
Окрім того, уповноваженою особою ТОВ «Медичний комплекс «Мрія» був направлений адвокатський запит на МОЗ України з наступними проханнями та запитаннями:
1. Надати належним чином обґрунтовану інформацію щодо строків проведення експертної оцінки відповідності стандартам акредитації медичного центру Товариства з обмеженою відповідальністю «Медичний комплекс «Мрія».
2. Чи є дійсно скасованим відповідно до нормативно правових актів та в реальності обов’язковість акредитації закладів охорони здоров’я для проведення попередніх (періодичних) медичних оглядів, застосування допоміжних репродуктивних технологій, переривання небажаної вагітності, баз стажування лікарів (фармацевтів/провізорів)-інтернів, клінічних досліджень лікарських засобів тощо.
3. Чи можна вважати продовженими строк дії акредитаційного сертифікату, який виданий закладу охорони здоров’я ТОВ «Медичний комплекс «Мрія» 23 грудня 2019 року за реєстраційним номером 11142, з датою і номером рішення про акредитацію закладу від 18 грудня 2019 року № 2526.
30.05.2025 р. на вказаний адвокатський запит була отримана відповідь за вих. № А/17-04/178/48-25 від МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ щодо проведення експертної оцінки відповідності стандартам акредитації медичного центру товариства з обмеженою відповідальністю «Медичний комплекс «Мрія» та продовження строку дії(видачі нового) акредитаційного сертифікату закладу охорони здоров’я.
В зазначеній відповіді, МОЗ просить поставитись з розумінням до ситуації, яка склалась на сьогодні. Експертна оцінка відповідності стандартам акредитації медичного центру товариства з обмеженою відповідальністю «Медичний комплекс «Мрія» буде проведена, у разі створення відповідної безпекової ситуації та безпечних умов для членів експертної групи з оцінки відповідності стандартам акредитації. Про дату проведення експертної оцінки відповідності стандар-там акредитації медичного центру товариства з обмеженою відповідальністю «Медичний ком-плекс «Мрія» буде повідомлено додатково. Про зазначене товариство з обмеженою відповідальністю «Медичний комплекс «Мрія» було поінформоване листом МОЗ від 16.12.2024 № 17-04/46834/2-25.
Окрім того, у відповіді вказано, що Пунктом 2 Порядку акредитації закладу охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.1997 № 765 передбачено, що заклади охорони здоров’я незалежно від форми власності можуть добровільно проходити акредитацію.
Враховуючи вимоги вищезазначених норм, наказом МОЗ від 30.12.2024 № 2197 «Про внесення змін до деяких наказів Міністерства охорони здоров’я України» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 січня 2025 року за № 69/43475 скасовано обов’язковість акредитації закладів охорони здоров’я для проведення попередніх (періодичних) медичних оглядів, застосування допоміжних репродуктивних технологій, проведення переривання небажаної вагітності, наявності баз стажування лікарів (фармацевтів/провізорів)-інтернів, клінічних досліджень лікарських засобів тощо.
Таким чином, законодавством та іншими нормативно-правовими актами не передбачена відповідальність за відсутність акредитаційного сертифіката у закладі охорони здоров’я, який проводить попередні (періодичні) медичні огляди, застосовує допоміжні репродуктивні технології тощо.

Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», принципами здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», абз. 1 пункту 43 Особливостей та абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПОСТАНОВОЮ КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178,

ПРОШУ:

1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника Комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), оформлене відповідним Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.05.2025 р. № 111 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МЕДИЧНИЙ КОМПЛЕКС "МРІЯ" - неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Скасувати рішення Замовника, оформлене відповідним Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.05.2025 р. № 111 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МЕДИЧНИЙ КОМПЛЕКС "МРІЯ".
4. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким визнати ТОВ "МЕДИЧНИЙ КОМПЛЕКС "МРІЯ" переможцем процедури закупівлі за предметом 1937 послуга: Послуги з проведення періодичного медичного огляду працівників екстреної (швидкої) медичної допомоги згідно ДК 021:2015 код 85110000-3 за ідентифікатором закупівлі UA-2025-04-18-001630-a
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 2957047ba9454827a6bed98d088f7070
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-18-001630-a.c1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.05.2025 16:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.05.2025 15:40
Дата виконання рішення Замовником: 26.05.2025 15:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.05.2025 р. №8144-р/пк-пз, зобов’язало комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДИЧНИЙ КОМПЛЕКС «МРІЯ» (код ЄДРПО 25201395) та рішення про визначення комунального некомерційного підприємства "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (код ЄДРПОУ 25680355) переможцем процедури Закупівлі.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ КОМПЛЕКС "МРІЯ", Гулак Ірина +380979278191 mk_mriya@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 36225f709f2c434c922db22cfb681b56
Заголовок пункту скарги: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ КОМПЛЕКС "МРІЯ" вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Так, ТОВ "МЕДИЧНИЙ КОМПЛЕКС "МРІЯ" дійсно було подано Акредитаційний сертифікат серія МЗ №О 14697, строк дії якого з 18 грудня 2019 року по 17 грудня 2022 року.
Але в той же час, товариство протягом останніх років неодноразово зверталося до МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ з листами та заявами щодо проведення експертної оцінки відповідності стандартам акредитації медичного центру ТОВ «Медичний комплекс «Мрія» у тому числі і з пропозиціями щодо внесення змін до нормативно-правових актів, в частині продовження терміну дії акредитаційного сертифіката на період дії воєнного стану, який діє відповідно до Закону України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» та Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».
Наказом МОЗ від 30.12.2024 № 2197 «Про внесення змін до деяких наказів Міністерства охорони здоров’я України» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 січня 2025 року за № 69/43475 скасовано обов’язковість акредитації закладів охорони здоров’я для проведення попередніх (періодичних) медичних оглядів, застосування допоміжних репродуктивних технологій, переривання небажаної вагітності, баз стажування лікарів (фармацевтів/провізорів)-інтернів, клінічних досліджень лікарських засобів тощо.
Таким чином, згідно Порядку акредитації закладу охорони здоров'я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.1997 № 765, встановлено, що акредитація закладу охорони здоров’я (далі - акредитація) - це офіційне визнання наявності у закладі охорони здоров’я умов для якісного, своєчасного, певного рівня медичного обслуговування населення, дотримання ним стандартів у сфері охорони здоров’я, відповідності медичних (фармацевтичних) працівників єдиним кваліфікаційним вимогам.
Заклади охорони здоров’я (далі - заклади) незалежно від форми власності, в тому числі аптечні, можуть добровільно проходити акредитацію.
І виконуючи зазначений підхід встановлений державою, на кожне звернення товариства, ми отримували відповідь, що про дату проведення експертної оцінки відповідності стандартам акредитації медичного центру ТОВ «Медичний комплекс «Мрія» буде повідомлено додатково. Тобто, нам не відмовляють, але й не надають відповідний сертифікат, таким чином створюючи на вибір міністерства охорони здоров’я дискримінаційні переваги саме державним та комунальним закладам, оскільки останні не мають жодних проблем з отримання документів, які не є обов’язковими і відповідно відсутні дієві механізми спонукання державного органу до видачі такого документа.
А тому, нажаль, станом на сьогодні відповідним регулятором у сфері охорони здоров’я з боку держави так і не було забезпечено та надана можливість пройти цю добровільну процедуру, що може свідчити про дискримінацію ТОВ «Медичний комплекс «Мрія» та нерівність учасників тендеру з початку його підготовки та розкриття результатів, хоча товариство вчинило всі можливі дії направлені на продовження строку попереднього сертифікату.
При цьому зазначимо, що відповідні листи, звернення та заяви ми надавали у складі тендерної документації - з метою підтвердження даного факту
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника